83. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 03:53

03:52 Tommi epäilee, että Joukolla olisi jäänyt muutama merkkaamatta. Jouko ei myönnä mitään. Teija: Huomasitteko työ, kun me Iidan kanssa puhuttiin henkeviä niin alkoi soimaan aikuinen nainen. Markus selittää juttuaan Tean kanssa tupakkipaikalla Joukolle/Tommille/Teijalle.

04:06 Parisuhdekriisi ruokapöydän ääressä ja JonnA toimii terapeuttina. Markus: Mie uskosin, että voisi hyvin mennä tuolla ulkomaailmassa. Tea: No niin voikin. Markus: Vois näyttää uusia puolia tuolla tai elämästä juttuja. Tea: Niin on mullakin, te ette tiedä musta mitään. No about 50%.

04:09 Tea: Mä oon ½ pisteen häviöllä Iidalle. Sille pitää juottaa jotain väkisin. Markus: Älä ota stressiä. Tea: Mä haluun voittaa, kerrankin..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 17 Marras 2012 04:25

Tupakkapaikalla ollut taas perinteistä läyhäämistä ilmassa. Nyt Jonna A tuli paikalle ja keskittyy avautumaan jälleen Iidasta. Ei oo tykännyt koskaan Iidasta, antoi tavallaan uuden mahdollisuuden ja yritti tutustua kuitenkin uudestaan, mutta mikään ei muuttunut. Jos hän itse tippuu nyt tällä viikolla, hän aikoo sanoa suorat sanat Iidasta.

Markus ja Teija komppailee vieressä. Markus sanoo että ekan kerran tällä viikolla se teennäisyys pisti silmään, ja eka kertaa antoi pisteitä. Teija muistelee taas miten Iida ei tiskeihin kipeänä kyennyt, mutta heti perään kyllä lenkille pystyi lähtemään.

Jonna A sanoo että ainoa joka tästä porukasta pelaa on Iida. "Kukaan muu ei aattele tätä pelinä".

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 04:25

04:15 Jouko ei oota mitään ulkomaailmassa. Ilmeisesti JonnI:n kanssa seurustelua. Jouko: Noista ei tuu mitään. Tea: Mä hävisin tän kisan Iidalle
ja otan sen kunniaksi sidukan. Jouko: Toi on lapsi ja .. Teija: Toinen on vähemmän lapsi, mutta tollo. Jouko: Mmm.

04:18 JonnA: Tommi sano, että Iida yrittää pelata ittsensä finaaliviikolle. Mä sain sen käsityksen, että se on kokoajan yrittänyt pelata itseään finaaliviikolle. Teija: Se kyllä on. Tea: Onhan se semmonen, kilpailuhenkinen. Teija: Mitä toi niinku feikkaa? JonnA: Se ei ole yhtään se Iida mikä oli 11 viikkoa tällä viikolla. Teija: Kyllä mua ärsyttää tuokin Tommin pelihenkisyys.
JonnA: Ei mua Tommi, mutta tuo Iida. Itsehän en pidä ämmää juuri minään. Teija: En itseasiassa minäkään, mutta pitää sietää. En minäkään. JonnA: En oo tykänny viikosta 1 lähtien, annoin mahdollisuuden mutta ei muuttunut mihinkään. Markus tuli paikalle ja sanoo, että Iida ei ole tällä viikolla ollut se sama Iida mitä ennen. JonnA: Se laskeskeli siinäkin suoviikolla. JonnA: Se ämmä joutas lähtee helevettiin. Meillä ei kemiat pelaa yhtään. Markus: Oli kyllä tällä viikolla niin teennäistä tuo homma, että huhhuh kun niitä vierailijoitakin oli. Sen takia annoinkin pisteet. JonnA: Voin kertoa, että olen antanut 1 viikosta lähtien. Eikä ole lähtenyt.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 17 Marras 2012 04:26

Jonna, Markus ja Teija puhuvat Iidasta ulkona. Jonna ei ole tykännyt Iidasta ikinä. Sais lähteä koko akka pois täältä. Markuksesta Iida on ollut ihan kummallinen tällä viikolla. Teijasta Iida ei ollut oikeasti kipeä koiraviikolla. Taas Iida on menossa ensimmäisenä nukkumaan niinkuin silloin alussakin. Tuolla se pesee hampaita. Kotitöiden tekijät käydään taas kerran läpi. Iidahan se ei mitään tehnyt silloinkaan.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 17 Marras 2012 04:51

Joukon mielestä Tea on pilannut Markuksen jutun, pompottelee Markusta miten vaan. Voi sanoa sen Tealle päin naamaakin. Ei voi yhtäkkiä muuttua noin. Markus ei ole ollut viikkoon oma itsensä. Vahinko on jo tapahtunut, ei se enää auta. Joukoa vituttaa. Teija ei ikinä nöyryyttäisi miestä noin. Markus on ihan koira. Se on rakastunut. Ja Tea vaan käyttää sitä. Teija sanoo, että Tea on vielä nuori tyttö, mutta pitäisi kuitenkin kohdella ihmistä oikein. Jouko ei usko, että tuo kestää ulkona.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 04:52

04:45 Jouko ei tykkää, että Tea pompottaa Markusta miten tahtoo. Teija: Kävi noita vieraita ja ne mainitsi niistä panoista niin Teasta tuli siveyden sipuli. Sehän se oli. Jouko: Luuleeko Tea voittavansa jotain tuolla uudenlaisella käytöksellä? JonnA alkoi kertomaan mitä selitti viime bileissä jatkuvasti Markukselle. Että on nähnyt heidät liikaa pariskuntana, eikä yksilöinä. Teija jotain selitteli Terkuksesta Jouko: Älä säkään Teija ole liian käärme. Älä ole niinkuin Anne, että lietsot täällä. Teija: Mähän sanoinkin sille yhesti, että älä mene sinne huutamaan.

04:50 Teija: Niinkuin se yhtäkkiä auttaa, että lakkaa antamasta pillua. Jouko: Markus on vähän niinkuin koira nyt tuossa. Teija: Ihan on narussa. Mäkään en ikinä nöyryyttäisi ketään miestä tuolla tavalla. Jouko: Tea käyttää sitä ihan koirana. Nöyryyttää. Teija: En mä haluis Teasta pahaa puhua.
Jouko: You wanna know the truth? Tuosta ei tule hevonvittuakaan.

04:57 JonnA ja Teija jäivät jatkamaan juttua. JonnA:sta tuntuu pahalta Markuksen puolesta, kun Markuksen tunteet käy kympillä ja Tealla se on joku 6. Jouko siirtyi sisälle ja puhelee Tealle Markuksen istuessa tämän vieressä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 17 Marras 2012 05:00

Markus ja Tea sisällä. Jouko tulee sisälle ja sanoo, että ovat puhuneet teistä selän takana. Teaa ärsyttää. Ihan turha syytellä, että Tea tässä jotain ongelmaa on järjestänyt. Tea on niin kyllästynyt. Jouko haluaa sanoa mielipiteensä nyt teidän edessä. Tealle ihan sama, mutta sano nyt. Joukon pointti on vaan se, että ei kuulu muille, mutta kun se näkyy. Ei ole Tealle yllätys. Ei jaksais kuunnella. Jouko sanoo, että yhtäkkiä te ette enää olekkaan. Tean mielestä eikö kaikkien pitäis olla nyt iloisia, kun eivät enää olekaan yhdessä. Ei ymmärrä tätä jengiä.

Joukon mielestä Markus ei ole oma itsensä ja Tea on outo. Joukoa vituttaa vaikka ei kuulukkaan Joukolle. Jouko jankuttaa ja käskee Teaa kuunnella. Teaa alkaa itkettää, ahdistaa, pyytää Joukoa lopettamaan. Pitäiskö leikkiä jotain pariskuntaa. Tea ei ymmärrä mitä Jouko tarkoittaa, jahkaa vaan.

Jouko sanoo, että ei syytä Teaa mistään. Meillä on kaks viikkoa aikaa ja jos te ette ole enää niinkuin ennen. (Jouko jankuttaa ja jankuttaa Teaa kuuntelemaan, mutta ei saa sanotuksi asiaansa. Rasittava.)

Jouko haluaa olla finaalissa Tean, Markuksen ja Teijan kanssa. Kaks viikkoa. Tea ei ymmärrä mitä hänen pitää tehdä, Tea ei jaksa. Jouko alkaa hermostua, ääni alkaa kohota. Jouko ei ole ahdistava ihminen, KUUNTELE (etpä).

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 05:10

05:00 Jouko: Sä et ole oma itsesi ollu. Tea: Oonhan. Jouko: Et ole. Tea itkuäänellä: Älä jankuta Jouko, mä en jaksas kuunnella että mä en oo oma itteni. Tiedätsä miten pahalta tuo kuulostaa. Jouko: Korkeintaan enää 2 viikkoa. Tea: Ai ja sen ajan pitäisi elää vielä suhteessa? Jouko: Ei. Mä aloin miettiä, että mistä tää sun yhtäkkinen juttu johtuu. Jos meillä on 2 viikkoa enää, jos te ette ole niinkuin ennen niin ei anneta sen vaikuttaa. Tea: Tea miks sitä ja miks tätä Tea? Markus: Älä Tea ota itteesi nyt tätä, kun mie otin tämän esille. Jouko: Luuletsä, että mie oon Markuksen puolella? Tea: No siltä kuulostaa. Teaa ärsyttää, että hänen pitää jotain selvittää, kun on omassa päässä tämän jo selvittänyt. Tea:Mä en jaksa kuunnella tästä enää yhtään enempää. Kohta suutun ihan kunnolla. Mä suutun ihan justiinsa. Jouko kommentoi samoja juttuja ja Tea replaa: Mä en kestä. Jouko: Pientä myötätuntoa odotan. Mie en oo ahistava ihminen.

05:07 Markus: Eikö ole hyvä Joukon kanssa jutella. Tea: Joo, mä oon tässä lähinnä hiljaa. Mitä sie sanot? Jouko: Että 2 viikkoa on enää jäljellä. Markus jotain puolustelee taas Teaa. Tea sanoo, että on oma itsensä kokoajan. Jouko: Kuuntele! Tea: Kuuntelen kuuntelen. Jouko: Mie rakastan siuta. Tea: Mikä se juttu nyt oli? Jouko: 2 viikkoa. Tea: Pitäskö mun esittää jotain parisuhdetta, jos mä en halua. Jouko: Kuuntele, kohta mä hyppään tän pöydän yli.

05:13 Nyt jo pussasivat sovun merkiksi, että semmonen soppa oli. (Jouko ja Tea siis)

05:15 Tea lähti röökille ja Markus sanoo Joukolle, että hänen on pakko saada puhua Joukon kanssa. Mua vituttaa, kun mulla on tullut tunteita tuota tyttöä kohtaan. Teija ja JonnA läyhäävät Iidasta taas.
JonnA: Sillon, kun oli se valehäätö ja ne lähti niin mä tuuletin, että jes Iida lähti! Sitten ne tuli takas. Musta tuntuu, että se ämmä on finaaliviikolla, sitten jos voittaa tän koko homman niin aargh. Teija: En ymmärrä miten se voi olla niin ärsyttävä. Tea: Ei mulla Iidaa vastaan siinä mitään ollut, mutta ne toiset 2. JonnA: Mulla meni hermot heti ekalla viikolla, semmonen ämmä.

05:21 Teija: Sekin etanoiden syöminen, paljon melua tyhjästä. JonnA: Joku kertoo jotain elämästään ja Iida laittaa paremmaksi samantien. 10 x paremman jutun. Siinä on fiksu ihminen, joka on kokenut kaikenlaista.
Jos ajattelis pelin kannalta niin Iida on mua 7 vuotta vanhempi. Jos mä olisin katsoja, niin en miettis että sillä on ollut jalka paketissa vaan sitä mitä se täällä on ollut. Sehän on epäreilu asetelma, että hän 27 ja mä oon 20. JonnA:sta Iida yrittää kerätä säälipisteitä onnettomuuden avulla.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 05:40

05:38 JonnA ei diggaa, kun porukka haluaa hänet täältä pihalle. Jouko lohduttelee, että kelaa kui monta tuhatta tuolla tykkkää sinusta kun pitävät sinua täällä. JonnA: Oon mä miettinytkin, että miten Tomi tippu enkä mä. BB: Menkää sisälle. Jouko totesi myös aiemmin, että jos hän olisi tuolla katsojana niin haluaisi katsella bb-talossa asukkaita joista diggaa. Mulla ja Markuksella ei ole mitään hajua, että mikä meidän tilanne on.

05:42 Teijaa on tänään ärsyttänyt Tommin ja Iidan suhde. Liittyen kinkkuun. Noin uskalsi Joukolle todeta, mutta ei toki mitään henk. koht. hyökkäystä Iidaan Jokemonin kuullen. BB: Markus muista annetut ohjeet.
Jouko: Voin mä sanoo, että mä ite oon paras tyyppi. BB: Toimikaa annettujen ohjeiden mukaisesti! Teija tupakilla: Mitä toi tarkoitti? Jouko: Ei ymmärrä. BB: Lukekaa saamanne ohjeet huolella. Teija: Mitä se nyt noin paljon puhuu? BB: Jouko, muista annetut ohjeet. Jouko: Joo joo, älä höpötä siellä.

05:47 Kantoivat viinaa sisälle ja BB alkoi kuuluttaa non-stoppina: "muistakaa annettut ohjeet". Tea: Äkkiä nyt, idiootteja. Tea kimpaantui ja heitti viinaksia yöpuvussa pihalle. Tea: Vittu mitä idiootteja. Hyvää yötä, mä en jaksa enää kattoo. Vittu mitä idiootteja, hyvää yötä.

05:59 Teija ja Jouko kävivät pihalta myös lisää juomista. Eivät meinaa saada terassin ovea kiinni. Jouko ihmettelee Tommin taulukkoa, joiko se noin paljon? Laskehan Tommin lista, ei varmasti juonut noin paljon. JonnA: 21 mietoa. Jouko: Joo, varmasti joi.

06:04 Sermi kiinni. Teija: Se suuttu mulle. Markuksestakin Tommin lista on aika outo. Jouko: Tommi sano mulle ennenkuin meni nukkumaan, että tsiigaa lista.

06:05 BB: Tomikaa annettujen ohjeiden mukaan x3. BB: Juhlat ovat ohi.
Teija: Tuo lista olisi varmaan pitäny jättää tuonne terassille? BB: Markus, tulisitko pk:seen. (Isoveljen sana ei taas tehoa niin pitää delegoida Tohvelin tehtäväksi käskeä asukit nukkumaan..)

06:09 Markus oli saanut vaan ohjeistuksen, että yhden juoman sai kerrallaan täyttää/juoda. Teija oli ilmeisesti täytellyt kahteen kuppiin juomista.

06:14 BB: Menkää nukkumaan x4. (Tulihan se sieltä..) [smilie=yawn2.gif] Markus olevinaan meinasi vielä Jokemonin kanssa jutustella, mutta molemmat taisivat sammua. Talossa nukutaan vihdoin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Eija74
Mökkiläinen
Viestit: 238
Liittynyt: 08 Elo 2011 06:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Eija74 » 17 Marras 2012 06:38

ff kirjoitti:
06:09 Markus oli saanut vaan ohjeistuksen, että yhden juoman sai kerrallaan täyttää/juoda. Teija oli ilmeisesti täytellyt kahteen kuppiin juomista.
Jouko myös otti kahteen ja saa nähdä mitä aamulla eteen tulee (antaako isoveli rankkua vai ei).Tosin eivät olleet ainoat jotka rikkoivat sääntöjä..

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 17 Marras 2012 10:36

Talossa herätys hetki sitten. JonnA ja Iida juttelevat keittiössä, JonnA sanoo ettei varmaan jaksa mennä mihinkään saunaan. Teija ja Tea vielä sängyissään, Tea ei tajua mitä se Jouko yritti eilen oikein selittää. Pitäiskö Tean ja Markuksen esittää että kaikki on hyvin ja jotain pyhimyspariskuntaa.

Jouko ja Markus pitävät epävireistä konserttia laulaen Kirjettä. Tommi pk:sta, eiliset bilejutut varastohuoneeseen.

Tommi sanoo, ettei Jouko taida olla ihan selvinpäin. Eikä Markuskaan. Markus: KJÄHKJÄHHÄHKJÄH

Jouko kutsutaan päiväkirjahuoneeseen.
Tommi: Oiiii!
Markus: Olet voittanut kohtuullisesti.fi
Jouko: Meitsi on voittanut sen skaban!

11:06 Tommi imuroimassa, Tea laittamassa croissantteja uuniin. Jouko palaa pk:sta ja ilmoittaa, että aamusauna on aamulla eikä iltapäivällä, ne jotka haluavat saunaan menevät nyt. Tea huutaa, että mitä tekee nyt näille croissanteille! On nälkäkin. Joukoa panettaa.

Jouko uimaboxerit tms. oli jätetty märkänä myttyyn, Jouko valittaa kun ne on ihan kylmät, kiva laittaa jalkaan. Sitten hetken päästä toteaa, että "Ei talvisodassakaan valitettu!".

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 17 Marras 2012 11:13

Teijalla elämänsä kaamein krapula, päätä särkee ja oksentaa ihan kohta. Istuksii pihalla ja Iida kiekaisi kimeästi: Heeei! Suunnitelevat saunaan menoa. Kohta Jonna A tulee tupakalle ja kailottaa kovin. Teija meinaa kuolla.

Iida muistelee iltaa. Markus oli kuulemma nuollut Joukon persreikää. Facepalm Iidalta.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 17 Marras 2012 12:10

Keskustelua tupakkapaikan liepeillä
Jouko " hei joku saa muuten sen palkinnon, yritin uksia taulua taisi Iidalla olla vähiten"
Markus " niin taisi olla"
Teija " no tietenkin onhan se super kööl "
Teija "eilen oli jo niin päissään, kun kinkkua syötiin, että silmät harittivat päässä, siinä sitä kohtuullista siitääkin"
Jonna " se kyllä humaltu siitä ensimmäisestä kupistansa " ja käkätystä päälle
Teija " oli kuin talitintti juoluaamuna talipallolla"

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 17 Marras 2012 12:47

Asukkaat sohville.
Tulokset , mitä kukin on juonut.
Iida joi vähiten.
Palkinto ilmoitetaan myöhemmin tänään.
Tässä tulokset
http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... ki/1657957

Tea " miten Iida noin vähän mietoja, ei kai, miksen minä voita koskaan mitään"
Jouko " Iida minä oon ihan varma, että tästä tulee joku ihan hyvä kunnon palkinto "
Teija " jos minä rehellisesti sanon, niin kohtuullisuus olis pitänyt ottaa koko kaudelta, niin minä olisin voittanut "
Teija vähän myöhemmin, voivotteli ääneen huonoa oloaan ja hetken päästä " minä oon ihan varma etten juonut 10 tölkkiä, hyvä jos 4, ne viinit minä kyllä join "

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 17 Marras 2012 12:49

Iida voitti kohtuullisesti-kilpailun.

Kuva
Teijalla ihana grabula - Supergööl juhlii äänekkäästi korvan vieressä. :imrgreen:

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 17 Marras 2012 13:10

Jouko puhuu norjaa ulkona oikein kunnolla pitemmän kaavan mukaan tiskialtaaseen.
Muut eivät saattaneet katsoa, vaan pötkivät nopeasti sisälle, paitsi Iida, joka jäi Joukon tueksi.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 17 Marras 2012 13:24

Kuva
Kohtuullisesti.fi. Iidan ilmeet kohtuullisen priceless.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 17 Marras 2012 13:30

Tea kitisee makkarissa Teijalle missaamastaan voitosta. "Ei toi Iida voi koskaan antaa muiden voittaa."

Ei ole talossa voittanut koskaan mitään. Hiustenpidennyksetkin sai kuulemma säälistä. Teija on sentään voittanut ripset.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 17 Marras 2012 13:37

^ Tea haluaa kokea sen että on todistetusti kaikkein paras. Ja haluaa saada palkintoja, kuten esim. kännykän.
Tea rupattelee Teijalle, Teija alkaa kuorsaamaan viereisessä sängyssä.
BB " päiväunikielto on voimassa "
Teija " eihän täällä kukaan nuku" ja huutaa Joukolle " me vaan jutellaan täällä"
klo 13: 59 Teija alkaa taas kuorsata.
Hetken päästä BB: "päiväunikielto on voimassa"
Teija " ei täällä nukuta mehän jutellaan "
Muu porukka leipoo pipareita. Jouko tekee speciaali piparin Elinalle, ja sanoo, joka lähtee huomenna niin vie sen sitten mennessään.

Veeruska
Päivystävä meribiologi
Viestit: 622
Liittynyt: 14 Marras 2009 23:23

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Veeruska » 17 Marras 2012 14:19

Tea päikyssä saamassa korvanappia. Muut saivat kirjeen, jossa kerrottiin salatehtävästä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Marras 2012 14:19

Tea päikyssä ja muille asukkaille tullut kirje Tean salatehtävästä (ei mitään havaintoa, mistä kirje ilmestyi).

Edit: Teijalle oli tullut viesti, että on postia, mutta sitä ei saa sanoa ääneen. Jouko haki kirjeen ja näytti muille.
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2012 14:26

Tea päikystä, haroo tukkaansa koko ajan.
Nyt kylppärissä kun Sainio alkaa puhua ja antaa ohjeita. Tean pitää harmitella, että kaikkien olisi pitänyt juoda kohtuudella eilen. Tea suorittaa:
pöydän ääressä alkaa voivotella. Sainio käskee mainitsemaan erityisesti Teijan ja näin Tea tekeekin. TEija: Älä läpätä. Sainio käski sanomaan myös Markuksen nuuhkimishommista, mutta Tea ei sano mitään vaan vaikenee tyystin. Sainio käskee uudestaan, ja Tea ottaa asian puheeksi. Pojat kertoo että Markus nuolaisi Joukon pyllyä.

Sainio: tiedustele miksi Teija oli niin humalassa eilen. Tea pyytää Teijaa tupakalle. Tupakkapaikalla alkaa kysely: miten olit niin kännissä? Yhes vaiheesssa ihan huolestutti! Oliko sun mielestä kohtuullista?

Tean pitää haastaa Teija vauhdittomaan pituushyppyyn hiekalla. Tea ehdottaa että jäävät pihalle, Tea haluaa tehdä jotain hauskaa, yhdessä niin kuin äiti ja tytär. Teija kysyy mitä Tea haluaa tehdä. Tea miettii, haluaa tehdä jotain hiekkaan liittyvää. "Mietinnän" jälkeen ehdottaa pituushyppykisaa, jee!

Sainio/Tea: Nyt hypätään! Teija: Miksi minä? Tea käskee kun ei eilen tehnyt temppurataa. Muita tullut myös tupakalle seuraamaan. Tea ja Teija hyppäävät kerran ja Tea voittaa.

Sainio: Haluat puuroa. Tea pohtii menevänsä syömään, ehdottaa muille puuroa, aikoo itse tehdä. Sainio: Haluat että Markus keittää puuron. Tea: Osaankohan mä edes tehdä, tarviin tähän jonkun. MEnee ulos kysymään MArkusta apuun, Markus toteaa että voisihan sitä tässä torpassa keittää puurot, ei ole vielä tehnyt. Tea pyytää Markusta tekemään, se olisi oikein romanttinen ele. Sainio kehuu Teaa, että hyvin menee. Sainio: Haluat Markuksen pipon päähäsi. Tea sanoo, että on kadottanut BB-pipon, jollainen Makella päässä. MArkus kysyy haluaako Tea lainata. Tea ottaa pipon. Markus alkaa tehdä puuroa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”