93. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 27 Marras 2012 23:09

23:06 Tea jo jonkun aikaa puhellut koulujutuistaan. Lappusia kaverin kanssa kirjoitellut, joka kävi sermin takana bb-talossa. Ja maikka sai lapun ja siellä luki aika rumia juttuja. Tea ei halunnut paljastaa mitä siinä luki. Joskus viety ihan kädestä pitäen rehtorin puheille ja siellä Tea oli pyydellyt anteeksi. Markus uteli, että oliko Tealla paha murrosikä. Tea: Mikä nyt on paha? Kyllä mä silloin tällöin tavaroita paiskoin, että välillä pelotti itseänikin. Mutsi oli vaan, että kyllä se rauhottuu. Ja niinhän mä rauhotuin ja näin hyvä ihminen tuli. Teija naureskeli.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 27 Marras 2012 23:49

23:46 Tupakkipaikalla - Jouko Teijalle/Markukselle: Pitää olla nöyränä tällä hetkellä. Mie voin sitten tokasta, että jos mä perjantaina lähen niin mun vitsit on ymmärretty väärin. Teija ja Markus repesivät, Jouko perässä.
Jouko: Eli ei oo ymmärretty ensinkään, s-tana.

23:54 Iida alkoi laulamaan jotain pitbullia/akonia/usheria? Jouko: Iida on näköjään saanut. Porukka alkaa olla nukkumakunnossa.

23:55 Jouko: Nyt sai taas semmosen virtapiikin. Iida: Varokaa. Jouko: Ei semmonen vaan on hankala taas nukahtaa. Iida toteaa samaa, kun Jouko muistutti äskeisen biisin olemassaolosta. BB: Iida tulisitko pk:seen.

23:58 Tea: Nyt nukkumaan kiitos. Jouko: Valot. Tea riemuitsee ja antaa yöhalit.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”