94. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

94. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 27 Marras 2012 23:00

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 94. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 00:03

00:00 Markukselle ja Joukolle tuli sääntörikkomuskuulutukset, kun veivät tyynyjä pihasohvalle tuulettumaan. Teija: Kusipää jätkä! On noita ennenkin tuuletettu! Minä teen tästä kyllä valituksen jonnekin ihmisoikeuslautakunnalle. Jouko rauhoittelee, että ei tehdä mitään ylimääräistä enää. Teija: Mua alko vituttamaan tuo jätkä. Mitään sivistystä oo tässä torpassa. Pojat toivotti öitä ja painuivat koppiinsa.

00:02 Pari minuuttia edellisestä ja Tealle tuli kuulutus sääntöjen rikkomisesta. Teija: Ei tästä tule vittuakaan. Tea: Tekee ihan tahalleen. Painu niin syvälle perseeseen, vittu! Miten sillä on pokkaa edes tehdä tuommosta. Ei saa huulirasvaakaan hakea. Ei meillä oo yhtään seteliä sunnuntaina. Teija: Se on sitten hänessä. Tea: Yks huulirasva, vitun pelle!

00:07 Iida liittyi naisten seuraan ja kyseli, että mitä täällä porukalla rikottiin sääntöjä. Teija ja Tea selittivät Iidalle tapahtumien kulusta. Teija ei aio tehdä enää yhtään ylimääräistä liikettä tai että mikä on järkevää. Teija: Että osaa olla rasittavaa.

00:12 Iida toivottaa hyviä öitä ja kiittää Teaa mukavasta illasta. Tea: Kiitos itsellesi, ilo oli minun puolellani. Miettivät kenen ilta tulee seuraavaksi. Teija ihmettelee, että mitähän Joukon iltana tapahtuu? Teija: Mistä se on puhunut? Tea/Iida ei tiedä.

00:14 Teija: Kuka se on se tuhlaa tuhlaa kaikki? Iida tietää, mutta ei saa päähänsä esittäjää. Iida: Ärsyttää, kun ei muista. Tea pyysi Iidaa hyräilemään. Hyräily ei auttanut Teaa muistamaan. Iida: Soolona nykyisin esiintyy. Tea: Jenni Vartiainen? Iida: Ei. Teija: Ei se Jippukaan ollut? Iida: Ei, se on se kemopetrolin. Tea: Laura Närhi? Iida: Justiinsa. Makkari hiljenee..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Jemand
Läyhääjä
Viestit: 138
Liittynyt: 19 Syys 2010 15:21

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Jemand » 28 Marras 2012 14:06

14:00 Tietokilpailu alkaa kesken ruuan teon. Teija manailee isoveljen vittuilevan.

Kysymys: Mikä on Argentiinan pääkaupunki? Markus vastaa Buenos Aires, mutta Tea miettii, että se olisi joku maa. Päätyvät kuitenkin vastaamaan Buenos Aires ja oikeinhan se on. Ruuanlaitto jatkuu.

Kysymykset kuitenkin jatkuvat.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 14:15

14:13 Kysyttiin ensimmäistä naisministeriä. Tea ajatteli ensin Anneli Jäätteenmäkeä, mutta sitten huomasi että sehän oli pääministeri. "Onhan noita naisministereitä ollut vaikka kuinka". Teija tiesi ja painoi Helvi Sipilä. Tea: Eikös se Jäätteenmäki syösty vallasta? *Nauroi jälkeenpäin. Iida: Siinä oli kaikenlaista hässäkkää. Perään tuli toinen kyssäri, meni ohi mutta Iida tiesi vastauksen.

14:18 Tea tohvelinlauluäänellä: Calling me, calling you.. Jouko: Älä matki noita Markuksen juttuja. Tea: Matkithan sä itekin? Jouko: Mä oon jääny koukkuun niihin.

14:30 Tea muistaa aina Iidan kiroilut talossa. Iida: Niin, se vesi-imuri. Tea: "Vitun idiootit!" Iida: Vaikkei ollut edes pissahätää niin mun oli pakko mennä tuonne vessaan. Mä otin aika kunnolla nokkiin siitä. Teija kevyesti naurahtaen: Huomasin. Tea muistaa yhden pahimmista suuttumiskohtauksistaan, kun Jouko ja JonnI jäivät nysväämään olkkarin lattialle. "En mä edes tiedä mikä siinä oli, mutta ärsytti ihan sikana".

14:33 Tietovisa: Montako kansanedustajaa eduskunnassa? Teija tiesi samantien 200. Tea: Just puhuttiin politiikasta.

14:36 Mikä on maailman syvin järvi? Tea: Inarinjärvi. Teija: Maailman... Tea: Ai niin. Vastasivat Kaspia, kun se oli Baikal. Tea kommentoi pettyneenä: Vittu.

14:39 Heti perään miten syvä on Baikal. 1642 ja oikein vastasivat.

14:41 Montako miljoonaa Rolling Stones -albumeja on myyty around the world. Teija: Voi vittu. Vastasivat yli 200 milj. ja oikein meni.

14:44 Mitä ovat moait? Teija: Lintuja. Ei nyt ainakaan rovaniemeläisiä ravintoloita. Vastasivat linnut, kun vastaus oli kivipatsaat.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 14:49

14:48 Tupakille meinasivat, mutta uutta tulee putkeen: Saako Suomessa ajaa autolla ympäripäissään? Jouko: Hetkinen? Markus: Ei todellakaan ympäripäissään. Jouko: Kylissähän niin siellä saa ajaa. Vastauksena Ei ja oikeinhan se meni.

14:52 Tea sytytti tupakan ja fanfaari kuuluu kajareista. Tea: Voi perse.
Kuka kirjoitti Lajien synty-teoksen? Teija: Charles Darwin. Voin maksaa sen satasen, jos ei ole. Tea: Se on kuitenkin tuo Mooses. Teija: Mooses kirjoitti 10 käskyä.

14:56 Milloin Tea saa luopua vesinaisen roolistaan? Tea kauhistelee. Teija käskee painamaan Nyt -nappia niin Tea pääsee eroon siitä. Jouko arvelee, että on kompa. Keltainen (nyt) meni oikein ja Tea on riemuissaan.

15:00 Tea meni puvun kanssa pk:seen lauleskellen i'm so happy. Teija: Iloinen olen Tean puolesta, mutta mun herjat kesti aina perjantaihin ainakin. Markus: Jospa se finaaliviikon takia? Teija: Ei kun mua sorsitaan. Mutta ei se mitään, mä oon rotunainen, mä kestän mitä vaan. Jouko: Lady domina oikein, kestää kivun kun kivun. Teija nauraa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Marras 2012 15:05

Tean ollessa päikyssä, kertoo Markus, että häntä oli alkanut vituttaa Tean säksätys viiksien ajosta. Teija nauraa, että häntä Tea on vituttanut useemmankin kerran.
a walking disaster

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 28 Marras 2012 15:13

15:10 Teija, Markus ja Jouko makoilee sohvalla. Tea puhaltaa ulos makkarista iloisesti hymyillen ja lähtee Joukon kanssa tupakille.
Tea: Eikai se tupakki ole pudonnut?
Tea ja Jouko siis tupakilla
Tea: Nää tulet jäätyy tänne, pitää viedä sisälle
Jouko: Lakaistiin Markuksen kanssa piha mutta oli turhaa kun sataa uutta
Tea: Onkohan tuolla ulkona lumi maassa
Tea: Oliko se viimetalvena, mä näin jonkun videon, motarilla vaan tuli niitä autoja siihen kasaan.
Jouko: Joo se oli jotain 200m pitkä se kolari
Jouko: Kelaa mikä setviminen siinä on, 200m pitkä ketjukolari
Tea: Niin ja sellasessa myräkässä. Mä olin koulussa autolla yhessä niistä pahimmista myräköistä. Sillon oli sattunu hirveesti kaikkia kolareita. Radiossakin sanottu että jättää auto ja liikkua julkisilla jos on tullut töihin omalla autolla.
Tea antaa natsat Joukolle, vetää eka kerralla takaisin ja imaisee vielä kerran.
Jouko: Meetsää sisälle
Tea: Enku tähän istumaan
Jouko ja Tea muistelee edellisiä talvia ja kuinka kylmä on ollut 2011. Muistelevat myös edellisen talven lumimyräköitä. Ja sitten takaisin sisälle.

15:15 Iida sanoo jotain työskentelystä rakennusliikkeessä jolloin Tea yllättää ainakin kotikatsomon.
Tea: Kelatkaa, mää oon ollu raksalla
Markus ja Jouko pohtivat onko kahvia vielä jäljellä, Teija makaa kylkiasennossa sohvalla. Markus lauleskelee Postimies Paten tunnusmusiikkia. Iida tulee myös sohvan viereen istumaan. Jouko kyselee paljonko Tealla ollut liksa raksalla. 9€ ollut. Tea kertoo kokemuksestaan kyseisestä työstä, ihan positiivista palautetta antaa muuten mutta on joutunut pitämään pitkiä housuja ja turvakenkiä ja taloissa ollut niiiiiiiiiin kuuma. Omakotitaloja siivonnut jollain rakennusalueella.

15:25 Markus kyselee porukkaa ulos istuskelemaan kun on niin kuuma. Iida saattais tullakin, mutta siellä on niin kylmä. Markusta kehotetaan vähentämään vaatetusta jolloin Markus tavoilleen uskollisesti aikoo riisua alasti. Tea puolestaan aikoo vaihtaa jotkut 'oikeat vaatteet' päälleen.
BB: Tämä on BigBrother, Teija korjaa mikrofonisi asentoa
Kamera kuvaa Teaa ja taustalta kuuluu Markuksen ja Joukon käkätys.
Tea tulee olohuoneeseen ja Markus käy kiinni.
Tea: Älä aina käpälöi (naureskellen)
Markus: Ai tisuleita? Mulla on joskus tapana vähän käpälöidä
Jouko nauraa taustalla. Teakin hymyilee leveästi ja irrottautuu Markuksen otteesta. Sauna on päällä kommentoidaan. Markus haluaa Tean syliinsä, onnistuu.

15:33 Kaikki sohvalla. Jouko sanoo että miettikää jos lähtee perjantaina niin tulee pahaa herjaa kahdelle viimeiselle päivälle.
Tea: Mulle et ainakaan anna
Teija: Etkä mulle
Jouko: Siinä on kaks ketkä on kärjessä :D
Tea: Me ei Jouko olla sitten enää kavereita
Teija: Voi v*tun Tommi
Iida: Nyt alko jännittämään (jäi epäselväksi mikä, ehkä perjantain häätö).
--------------------
16:22 Iida laittautuu veskissa, pyyhkii kasvovedellä naamansa ja laittaa ripsiväriä ripsiin. Teija, Markus, Tea ja Jouko makoilee sohvalla. Markus kertoo Kokkolan olevan mukava paikka asia, Teija utelee missä Markus on käynyt laulamassa karaokea. Markus selittää missä paikka sijaitsee, mutta ei muista paikan nimeä. Tean jollakin tutulla on mökki tai mummola, ei voi muistaa, Kokkolassa.
Teija: Nyt alkaa nukuttaan ettei mitään järkeä
Tea: Osallistu keskusteluun
Markus: Ootko Tea käynyt Pohjanmaalla
Tea: En, mitä siihen kuuluu
Markus: Vaasa, Kokkola, Alahärmä, Seinäjoki jne.
Tea: En ooooh (haukotellen)
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 16:59

16:55 Markus alkoi pitämään tehtäväalueella jotain jääkiekkokoulun tapaista kevyttä treeniä asukkaille. Iida valitti tehtäväalueen liukkautta, mutta loppujen lopuksi kukaan ei lentänyt persiilleen. Pelasivat myös yhden pelin mustaa pekkaa, vaikka Markuksen edition oli "kuka pelkää pelimiestä". Lopuksi saavat termurista minttukaakota. Tea Markukselle: Ihana ja pusu päälle.

16:59 Markus: Kiitos isoveli, kun järjestit tämmösen tilaisuuden.

17:02 Asukit ihailevat maalattuja teoksiaan ja muistelevat mikä on kenenkin tekemä. Tea Markuksen tekeleestä: Tuo on just lapsen tyyliä. Markus räkättää. Jouko: No ei minunkaan tekemä ole kovin aikuismainen. Ja Tommilla tuo perse.

17:10 Iida selostaa mitä tehtäväalueella oli valehäädettyjen asuessa siellä. (ei tosin saa oikein selvää, kun tuulee mukavasti yms.)

17:13 Markus kiittelee kuivaharjoittelun osallistujia. Jouko miettii, että voisi kyllä hommata hokkarit ja alkaa luistelemaan. Markus: Tiedätkö Jouko mikä on puolikuu? Näytti Joukolle liikettä. Jouko: Joo.
Iidalta leikkimielistä uhoa, että jos olisi hokkarit niin näyttäisi miten taittuu luistelut /jäätanssit.

17:17 BB: Poistukaa tehtäväalueelta. HIM alkoi soida talossa. Right here in my arms. Markus: Katotaan vetääkö Ville Valo paremmin. Jouko sanoo Markuksen olleen parempi, kuin Valo.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 17:24

17:22 Markus: No vetikö Ville miten paljon paremmin? Jouko: Mmm, aika tasoissa. Markus hymyilee. Sisällä oli odottamassa joulutorttuvehkeet ja glögejä. Mustikka makuakin tarjolla. Tea sanoo kuivaksi, Markuksesta on hyvää. Samppanjaa kai juovat nyt.

17:25 Biisi alkoi soimaan. Iida herkistyy aina tämmösistä. Teija: Miksi?
Iida: No, kun meitä hemmotellaan tällä tavalla, jotenkin on niin.. Tässäkin biisissä lauletaan leaving you tomorrow..

17:40 Markus tuli pk:sta ja ilmoittaa, että voidaan toisiamme hieroa tuossa orrella. Tea aloittaa hieromalla Tohvelia.

17:49 Markus kyseli eikö Teija halua hierontaa. Ei halua, mutta saunaan menee varmasti. Jouko huudahtaa, että häntä saa hieroa samoin Iidaa. Tea: Ja mua. Iida: Tuossahan voisi kaksikin olla hieromassa
samaan aikaan. Tartteeko Markus pohjehierontaa? Markus: Mmm no voi. Tea: Minä hieron tämän, kiitos vain. Iida ja Teija repesi. Iida: Ei sinne mahdukaan sitten, kuin yksi.

17:51 Phil Collins - In The Air Tonight alkaa soimaan. Jengi ei meinannut tunnistaa, kunnes Iida muisti biisin nimen lyriikoiden alkaessa. Tea arveli pervomusiikiksi. Jouko sanoo seksistiseksi biisin lyriikkaa. Iida vähän fiilisteli biisiä keittiön jakkaralla muiden ollessa aika hällä väliä -tunnelmissa. Teija sentään vähän lauleli mukana, kun teki torttuja Joukon seurassa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 28 Marras 2012 18:25

Eric Claptonin Wonderful Tonight soi, Iida jyystää Joukoa:

Kuva

Musiikki jatkuu, Kaija Koo "Kuka keksi rakkauden", sitten Loiri & Edelman "Tuomittuna kulkemaan".

Fun.: "We are young". Tea ja Markus huilaa hierontasession jälkeen:

Kuva

18:55 Valot kirkastuivat (olivat himmennetyinä) ja sermi meni alas. Iida jatkaa Joukon hierontaa.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Rita » 28 Marras 2012 19:18

Anne palasi takaisin BB-taloon. Muut rientäsivät kiljuen halaamaan. Pian asukkat komennettiin sohville, jossa Anne luki tekstin jossa kertoi palaavansa finaaliin asukkaaksi, jolla on mahdollisuus voittaa (oikeasti ei siis ole totta).
Teija kutsuttiin PK-huoneeseen. Siellä kertoo, että ihanaa kun Anne tuli.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Marras 2012 19:19

Teija sanoi just PK:ssa että ovat olleet karsinnoista asti kavereita "ei tietenkään soiteltu tai mitään"
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 19:33

19:33 Iida riemuissaan, kun tuli taas jännitystä taloon. Iida: Ethän sä mua vihaa? Anne: En.

19:35 Anne rikkoi jo toistamiseen sääntöjä. Porukka nauraa.

19:44 Teija edelleen täpinöissä: Tämä on paras päivä pitkään aikaan. Anne: Kiireellä piti pakata, etten ehtinyt edes katsella mitä mukaan otan.
Iida: Anne varovasti. Anne: Ai niin.

19:54 Anne/Teija tutulla läyhäyspaikalla - Teija olisi halunnut Annen tulevan jo viime viikolla. Olisi ollut hauskempi viikko. Anne: No ehtiihän tässä, parannetaan loppua kohti. :holyshit: Anne: Mitähän tuo Iida mahtaa tykätä musta? Teija ei osaa oikein sanoa, mutta sen otti esille että JonnA:n lähdettyä tänne jäi 2 pariskuntaa ja mä. Anne ihmettelee, että onko niillä muka jotain? Teija: No tällä viikolla on rauhoittunut, mutta viime viikolla oli ihan älytöntä flirttiä Iidan ja Joukon välillä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 20:11

20:06 Tea kiitteli Annea, kun toi röökiä mukanaan. Anne: Eiköhän me näillä pärjätä loppuun asti ja jos ei pärjätä niin kerjätään lisää. Anne Markukselle: Kova ikävä oli, samoten Markuksella. Markus uteli, että onko lukko-peli edelleen sovittu? On Annen mukaan.

20:09 Tupakilla: Terkus/Teija ja Anne - Markus: Tomikin lähti jokunen viikko sitten. Teija: Se Tomin ilme, kun kuuli olevansa kolmantena häätöäänestyksessä. Sanoi pyykeistä, että pesee ne ensi viikolla. Olipa itsevarma asemastaan. Anne nauroi. Anne: Mulla on ollut kova ikävä teitä. Paitsi Iidaa ei, anteeksi.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 28 Marras 2012 20:25

BB-fb-sivulla:
Totuus Annen paluusta taloon selviää kohta asukkaille, avaa 24/7!
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 20:26

^ No eipä tarvinnut kauan esittää. Ehkä hyvä niin.

20:25 Markus: Tänään pitikin olla vanhojen muistelua. Teija: Anne on sitä vanhojen muistelua! Anne: Kiitos paljon. Tässähän tätä oli. Jouko: Joo, voit mennä nyt. Anne ja Markus yrittivät päästä pk:seen, mutta ei laskenut.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 28 Marras 2012 20:31

Anne pyydettiin pk-huoneeseen ja kaikki hurras.

Myöhemmin Teija pyydettiin pk:seen myös Annen seuraksi. Jouko hieroo Iidaa ja kameramies leikkii peilien kautta kuvaamisella.

20:48 Anne ja Teija tulevat pk:sta ja pyytävät kaikki sohville.
Tea: Teija on ainakin itkeny

Teija kertoo, että Anne lähtee takaisin ulkomaailmaan. Anne oli talossa vain Makuksen nostalgiaillan takia. Saavat mennä vielä yksille tupakeille ja sitten Anne lähtee. Itku itku, surku, surku, hali hali.

20:53 Kaikki ovat tupakkapaikalla. Etenkin Teija todella surkeana, Iida hieman kierroksilla.
Iida: Niin hauskaa! (Että Anne siis päässyt takaisin taloon)
Anne: Ei oo yhtään hauskaa.

Teija syyttää BB:tä ihmisten tunteilla leikkimisestä.
Teija: Mulla on just semmonen tunne, kun lapsella joka saa tikkarin ja sit se otetaan pois.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 20:55

20:54 Kaikki tupakkipaikalla Annen viimeisiä sauhuja bb-talossa.
Tea: Rovaniemen noita (Teija) ja rauman velho (Anne). Anne: Kiitos paljon. Teija on erittäin katkera yläkertaan tällä hetkellä. Anne rauhoittelee: Älä oo. Iida: Karu läppä.

20:59 Anne lähdössä. Teija: Aina mua kiusataan. Annen viimeiset sanat päikkyyn mentäessä: Teija jaksa! Teija: Voe helevetti. Mua niin vituttaa tuo isoveli joskus. Tea: Kelaa miten mahtavaa oli nähdä. Teija: No oli mutta.. Iida: Karu läppä oli tuohon loppuun.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 28 Marras 2012 20:59

BB: Anne, sinulla on minuutti aikaa poistua talosta.

Halimista häätöovella. Anne lähtee pois pk:n kautta. Teija on sitä mieltä, että juuri häntä aina kiusataan.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2012 21:04

21:03 Teija: Vitun julmaa. Iida: Karu läppä. Markus toteaa, että saatiin voimia tuosta. Teija ei halua enää itkeä ja pilata näin Markuksen iltaa. Markus: Eiköhän tästä tule vielä hyvä ilta, Annen kunniaksi otetaan. Jouko: Mmm. Teija haluaa ne kossupaukut nytten.

21:07 Tea: Anna nyt isobroidi jotain piristettä. Iida toteaa, että olihan Annen vierailu kova piriste. Niin sunkin Teija pitää ajatella. Teija: Vähän vaikeaa nyt. Teasta tuommonen on kiusaamista, että tunteilla pelataan.
Kuka tuommosenkin keksii? Teija: Kuka sen on ajatellutkaan, että tämä on fair-play.

21:12 Kaikki pk:ssa. Veikka kyselee fiiliksiä, kun Anne lähti. Ei tule kilttiä tekstiä asukeilta sanotaanko näin. Tea totesi, että teit aikamoisen fuck you -jutun tuohon loppuun.

21:18 Asukkaille näytettiin häätötilanne. Markus oli viimeisenä ja ilme oli melkoisen vakava. Teija silittelee Markuksen selkää ja toteaa: Sun ilta pilattiin aika hyvin nyt. Markus: Kiitos vain.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 28 Marras 2012 21:12

Kaikki pyydettiin pk-huoneeseen ja kuva tulee pk:sta. BB kyselee fiiliksiä Annen lähdöstä kaikilta yksitellen.
Markusta surettaa, mutta sai myös voimaa vierailusta.
Teaa vituttaa BB:n huijaus.
Iidasta oli ihanaa, että Anne tuli, tempun paljastuessa harmitti mutta kuitenkin oli positiivinen juttu.
Annen käynti sai Joukon miettimään kaikkia juttuja, mm. mahdollista perjantain häätöä. Valehtelu ei ollut kivaa.
Teija: Ensin olin taivaassa ja nyt alimmassa helvetissä. Mutta tämä on pelin henki että tunteilla leikitään ja kestän sen.

21:14 BB kysyy ovatko asukkaat helpottuneita kun nyt Annen poistumisen myötä on yksi kilpailija vähemmän. Kukaan ei ole, Anne oli "ystävä eikä kilpailija".
BB: Kuinka monta voittajaa tällä kilpailulla on
Markus: Kaikki
Tea: Tai siis yks virallinen... *pk:n summeri soi*

BB: Asukkaat sohville.
Asukkaille näytetään häätöäänestyksen tilanne. (Kamera kuvaa lähes vain asukkaita, ja en ehtinyt nähtä minkä äänestystilanteen näyttivät, mutta asukkaiden reaktioista päätellen sen jossa Markus oli viimeisenä.)

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 28 Marras 2012 21:23

Äänestystilanne taloon:

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”