95. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

95. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 28 Marras 2012 23:00

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 95. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 29 Marras 2012 00:24

Muut kertoneet lapsuuden- ja nuoruudenmuistojaan. Tupakasta, viinasta ja varastamisesta. Iida kertoo vihdoin oman tarinansa. Polttanut eka kerran tupakkaa 6-vuotiaana. Pöllinyt kaupasta. Tea tarkentaa useaan kertaan, et ooksä varma että 6-vuotiaana. Joo, mä halusin kokeilla sanoo Iida. [smilie=a_doh.gif]

Ja valinnut vieläpä miedointa merkkiä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2012 00:28

00:25 Jouko muistelee 18-vuotissynttäreitään, kun paras kaveri oli käynyt heittämässä hyviä synttäreitä baarissa ja lähtenyt muka lepäilemään. Sitten seuraavana aamuna sitä ei enää ollut. Oli kirjoittanut kirjeen: Anteeksi kaverit, enää en jaksa. Iida: Oi.. Teija: En ymmärrä itsareita. Se on itsekäskin teko. Jouko: On.

00:30 Jouko: En mä mitään sääliä kerää näillä vaan nämä on faktoja. En mä yleensä noita kerro.

00:34 Jouko: Sitten toinenkin hullu juttu. Lahtelainen bändi, tunsin hyvin ne kaverit. Yöllä ajoivat lumimyrskyn aikaan ja rekkaa vastaan osuivat. 3 niistä kuoli samantien. Olin menossa vielä kattomaan sitä bändiä, mutta en sitten ollut mennyt. Se oli just se raju lumimyräkkä. Iida selostaa perään jostain Tampereen jutusta, jota Joukokin hämärästi muistaa lukeneensa. Teijakin tietää tapauksesta jotain. Katoamisilmoitus siis ja lopulta löytyi uhri. (Niko Niemi -case)
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2012 01:11

01:10 Tohvelin biisi (Aknestik - Suomirokkia) tuli äsken ja nyt Pearl jam. Teija nauraen: Viimeistä kertaa tällä porukalla! Jouko komppasi: Viimeistä kertaa tällä porukalla. Jouko kyseli mikä bändi? Tea tuli vastaamaan, että Pearl Jam. Tea: Vähän noloa, jos ei ole mutta.. Jouko: On se se.

01:15 Badding - Paratiisi. Jouko: Oi! Teija: Kun mä sinut kohtasin.. Jouko: Kun mä minut kohtasin.. kaveri laulaa.

01:18 Eput - Urheiluhullu. Jouko: Nämä on vaan näitä mitä ei voi tanssia vaan fiilistellä. Tea naurahtaen: Älä? Markus halailemaan Teaa. Tea: Ihme sanat tässäkin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 29 Marras 2012 01:14

Noin 00:55?
Iidan kaveri, Niko, oli kadonnut Tampereella ja olivat sitten kokoonnuttu kavereiden kesken.
Iida oli sanonut kolme kertaa "Mä olisin tehnyt ihan mitä vaan, kertookseni vielä et mä rakastan." Viereisestä huoneesta oli kuulunut kolahdus ja joku oli mennyt katsomaan. (Viimeksi kertoi, että oli mennyt itse katsomaan.) Hyllystä oli pudonnut kirja "Kuinka puhut kuolleiden kanssa".
Iida oli tajunnut olevansa yhteydessä Nikoon ja sanonut "Kaikki on hyvin, mä tiedän että sä rakastat meitä kaikkia ja sut löydetään pian." Huoneessa oli ihan jää kylmä ja Iidalla kaikki karvat pystyssä ja kynttilät vaan palaneet. Silloin Iida tiesi että Niko on kuollut. Tämä oli tapahtunut kolme päivää katoamisesta. (Niko löydettiin kaksi viikkoa katoamisesta.)
Iiida ymmärtää näitä juttuja siksi niin hyvin, kun on ollut itsekin lähellä kuolemaa. "Se olis voinu olla mun poikaystävä jos en olis seurustellu jo sillon..." Oli ollut kipinää tämän Nikon kanssa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2012 01:24

01:23 Odottavat lisää biisejä. Jouko: Vittu, jos se Tauski ei tule. Markus: Pitäs kyllä tulla.. Jouko: Niin mie lähen ikkunoita pesemään. Viimeinen teko. Teija nauraa.

01:24 Iida ja Jouko menevät jotain öljyjä levittelemään. Teija: Ette kyllä sotke sitä sohvaa oliiviöljyyn siinä pitää vielä sunnuntaina istua juhlamekossa! Helvetin kuustoista ja naurua päälle.

01:27 Kotimaista musaa tulee taas. Markus kyselee Teijalta mikä tämä on? Teija: Tiedän biisin.. tämä on Tauskia tolvelo! Markus: Niinpä onkin. Mutta ei se mitä mie toivoin. Tea kauhistelee kappaletta, mutta pitää saksofoni-osastosta.

01:30 Tea: Nyt sais tulla "All i want for christmas is you" ja sitten se Markuksen Tauski -biisi. Teija: Mikä pohjehieronta (Iida ja Jouko) siellä nyt piti olla? Tea: En tiedä. Teija: Aika epätoivosta.. Teija epäilee, että menikö nauha poikki kun Tauskin biisi meni poikki. C-kasetista puhetta Markuksen kanssa ja Teija heittää, että ei nämä tiedä edes mistä mä puhun.

01:33 BB: Saatte mennä nukkumaan. Teija: No älä ämpytä. Tais biisit loppua. Teijalle sääntörikkomuskuulutus. Teija ei oikein ymmärrä mistä kuulutus tuli.

01:37 Teija: Iida päiväunikielto on voimassa! Tea: Saahan sitä mennä jo nukkumaan. Teija: Juu, mutta ei kai sitä tuohon tarvii jäähä makaamaan. (Iida siis makaa sohvalla mahallaan Joukon hieroessa tämän pohkeita) Teija ja Terkus naureskelevat Irinan/Tommin
nukkumaanmenokuulutuksille. Markus pk:seen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2012 01:46

01:42 Jouko sai Iidan pohkeet hierotuksi ja palasivat muiden seuraan ruokapöydän luo. Jouko: Oletteko kuulleet stand-up koomikko Stephen Lynchistä? Se lauleli biisejä, mutta sairaalla tavalla. Sai nauraa sikana. Kertoi tarinaa elämästä. Veti biisit siihen tilanteeseen. Käsittämätön ukko.
Kannattaa tsiigata. Teija: Sun pitää luetella nämä jutut. Iida: Ei Teija, kun facebook. Facebook. Teija: Okei joo.

01:46 Jouko: Hyvä lauluääni sillä koomikolla. Nauroivat siellä välikohdissakin, vaikkei olisi saanut nauraa kulttuuritalossa. Markus pk:sta pyytää Teaa tanssimaan, jos tulee illan viimeinen hidas. Tea suostuu. Markus: Sitten sen biisin jälkeen olisi hyvä mennä pikkuhiljaa nukkumaan. Huomenna on uusi päivä.

01:49 Teija: Tuolle ei poikakaveri tule vastaan. Jouko: Meinaatko? Olihan se sen kirjeen perusteella ihan. Teija: Sen kirjeen jälkeen on tapahtunut aika paljon. Jouko: Ei kuitenkaan minun puolelta? Teija: Enhän minä sinusta puhunutkaan nyt. Jouko: Mmm. Teija: Sehän on täysflirtti sulle, väitätkö muuta? Se välillä herää todellisuuteen, mutta totuus on.. no enpä sano. Iida tuli vessasta ja Teija kuiskaa Joukolle: Hyss.

01:52 Jouko muistelee tupakkipaikalla Annen kanssa puhumista siitä ihastuskysymyksestä talkissa. Että Elisabetista puhe, mutta Teija korjaa että se oli Iidasta. Jouko ei huomaa samaa, koska pitää Iidaa kaverina. Teija ottaa esille, että se oli iloinen kun Anne lähti. Jouko samaa mieltä.

01:54 Teija: Sillä on tunteita sua kohtaan. Naisen vaisto ei petä.
Jouko selittää Teijalle, että ovat frendejä ja flirttaillaan kaikille. Teija: Ärsyttää tuo sen tapa, että se puhuu paskaa. Sillä on aina joku kokemus lisättävänä. Tänään oli ne hieromiset. Jouko ymmärtää pointin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 29 Marras 2012 01:57

Jouko ihmetteli Iidan tilannetajua, kun oli ollut pahalla mielellä Annen vierailun aikaan JonnIsta ja ihan maissa. Ja Iida oli pyytänyt hieromaan pohkeita! Hierominen on Joukon mielestä ihan OK, mutta ei ollut silloin ihan innostunut asiasta. Teija ja Jouko jatkavat keskustelua röökipaikalla.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 29 Marras 2012 01:58

Teija läyhää Iidasta tupakkapaikalla.
Väliin toteaa: "Ei tää minusta ole pois."
Teijan mielestä Iida ei olisi saanut laulaa, koska hänellä oli paha olo Annen poistumisesta.
Ja lisää paskaa tulee, en jaksa enää rapota, ettei tule oksennus.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2012 01:59

01:58 Teija: En tekisi hänen sijassa tuommosta. Jouko: Se on Iidan valinta ja Iida tekee omat ratkaisunsa. Teija ottaa esille, että Iida vaan lauleskeli tuossa kun Anne oli lähtenyt. Mitä se sille, että Anne lähti. Jouko: Jos mulla olis Iidaa kohtaan jotain tunteita niin en alkaisi edes hieromaan ymmärrätkö? Teija: Mmm.

02:00 Teija: Meidän silmistä katsottuna teillä on jotain vispilänkauppaa. Jouko ei ole tuota huomannut. Teija: Sekin Elinan kysymys oli Iidasta ja me kaikki muut tajuttiin se. Jouko: Okei. Teija: Tämäkin vitun pohjehieronta, se halus sulta kosketusta. Jouko: En tajua. Teija: Etkö ymmärrä se on kiinnostunut susta ja ihastanut pitääkö se vittu tatuoida suhun? Jouko: Tykkään, mutta kaveripohjalla.

02:03 Teija: Jos teet pienenkään liikkeen niin se on hänessä. Jouko: Okei. Teija: Lähdetkö kokeilemaan? Jouko: En. On vaan yks tyttö tällä hetkellä josta välitän sillä tavalla. Teija: JonnI toivottavasti? Jouko: Mmm.

02:04 Markuksen hidas tuli vihdoin, kun Teija ja Jouko tulivat röökipaikalta sisälle. U2 - Beautiful Day.

02:09 Valot hämärtyy bb-talossa. Iidalta piitkä hyvänyönhali Joukolle ja Teija köhii vastapäätä Joukoa. Jouko: Kenenköhän päivä on huomenna? Iida: Jokemon! Jouko: Jospa se on Iidan päivä, kun mie lähen perjantaina. Teija: Minne sinä muka lähdet? Tea: Yhdistetty päivä. Teija samaa mieltä, että ruokaa ja sitten iltaa. Iida halaa Joukoa uudemman kerran ja sille ilmeisesti Teija Markuksen kanssa räkättää.

02:13 Teija kiittelee broidia, vaikka tämä testasikin taas Teijan tunteidenheittelyä. Tea: Ensin olit ylimmässä taivaassa ja sitten alimmassa helvetitssä. Teija nauraa. Tea: Good night witch of the lapland. Teija: Mää kostan.

02:15 Iida halaa Jokemonia 3 kerran ja sanoo: I'm keeping you in my life. Joukolta samat värssyt takaisin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 29 Marras 2012 02:18

Iida veskistä ripustautuu Joukoon ja halitaan sitten useampaan kertaan.
Kuva
Kun Iida vihdoin lähtee nukkumaan ja päästää Joukon kaulasta irti
Jouko: "Ei se tolleen oo aikasemmin roikkunut!"
Jouko on ihan WHAT!
"Oonks mä ite tehnyt itestäni idiootin?"

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2012 02:20

02:16 Iida lähti nukkumaan. Teija ja Markus hymyilevät Joukolle. Joukosta Iida ei ennen ole ollut noin kiinni. Markus: Aika hyvää ystävyyttä on. Jouko ottaa esille taas Elinan kyssärin. Markus: Sitäkö se Salarkin vihjaili?
Jouko: Oonks mä tehnyt itestäni typerän? Teija naureskelee. Teija: Sekin Iidan saunavuoro, naureskeltiin Tommin kanssa kun oli selvä valinta: Jouko.

02:20 Jouko ei ihmettele saunavalintaa, koska hänellä pelaa parhaiten kemiat Iidan kanssa talossaolevista. JonnA:lla ei ollut fiiliksiä jne. Teija haluaa sanoa suoraan Joukolle: Iida haluaa enemmän, mutta sinä et anna vastakaikua.

02:24 Teija: Se niistä jutuistaan kertoo aina, että on tehty vaikka mitä poikakaverin kanssa vaikka ovat tunteneet vasta 5kk. Ei se ole kronologisesti mahdollista. Jouko osittain samoilla linjoilla, kun selostaa mitä Iida on puhunut.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 29 Marras 2012 02:22

Teija oli kysynyt kuinka kauan Iida on seurustellut niin 5 kuukautta. Eli ennen BB-taloa 2kk ja nyt talossa ollessa 3kk lisää, eli 2+3 on 5kk.

Joukon mielestä ovat vain ystäviä.

Kun Iida on kertonut tekemisiään poikaystävän kanssa, Teijan mielestä se on kronologisesti mahdotonta. "Vittu aika ei riitä." Kun kuitenkin on vain seurustellut sen kaksi kuukautta.
Jouko samoilla linjoilla. Vertaa seurusteluaan jonkun ranskalaisen tytön kanssa.

Porukkaa naurattaa Iidan juttu siitä, että on syönyt sussia puikoilla autoa ajaessa, kun oli automaattivaihteet. Pakko pitää kiirettä, että ehtii tekemään opiskelun ja kahden työn välillä kaikki ne jutut poikkiksen kanssa 2kuukaudessa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2012 02:31

02:28 Teija muistelee, kun Joni oli tullut kysymään että uskotko oikeesti kaiken mitä tuo kertoo. Oon minäkin monesti miettinyt, että on nuoreksi ihmiseksi kokenut paljon. Ne vitun häätkin. Ei se vittu oo mahollista. En mee allekirjoittamaan mitään. Mutta se on hänessä, ei minun venettä kaada. Mutta jos alkaa pröystäilemään niin pitää ajoissa lopettaa. Se sushi oli viimeinen pisara. Menee monelta asialta pohja. Ihan tollo ole, vaikka pohjosesta olenkin. On ihastunut suhun.

02:31 Jouko: Mä uskon sitten kun se sanoo. Teija: Ei se sano. Miss perfect. Jouko: Joo ei, mutta ei tässä tarvii mitään. Ei mulla oo mitään tunteita.

02:38 BB: Menkää nukkumaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 29 Marras 2012 13:27

asukkaat on syömässä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Marras 2012 14:01

Tea ja Markus menivät pesään, huomasivat että kortsut unohtuivat.

Meni pari min ja tuli kuulutus: Poistukaa pesästä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Marras 2012 15:08

Iidan iltapäivä alkoi. Lisähuoneessa kuntoiluvälineitä, mutta... Teaa ja Teijaa kiinnosti vain proteiinipatukat.

Ja menihän Tea sinne ensimmäisenä treenaamaan.
a walking disaster

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 29 Marras 2012 15:11

Asukkaille postia. Iidan iltapäivä, johon kuuluu kuntosali, leikkimielistä kisailua ja ruokaa. Avointa mieltä toivotetaan vielä.

Lisähuone auki. Pari laitetta, kahvakuulia ja Teijan bongaama "herkkupöytä", jonne Teija ottaa heti spurtin, "Oii, suklaata!". Iida korjaa naureskellen, että protskupatukoita. Teija jää kuitenkin tutkimaan makuvaihtoehdot Tean kanssa. Muut vaihtavat salivaatteet ja Teija avaa ensimmäisen patukan. "Näyttäkää ensin te jotka osaatte".

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Marras 2012 15:15

Asukkaat kuntosalilla "rehkimässä". Eli Iida crosstrainerilla, Markus vetelee soutulaitteella, Tea ja Jouko lämmittelevät venyttelemällä ja kahvakuulilla.
Asukas Teija syö minttusuklaista proteiinipatukkaa kera kahvin seinään flegmaattisesti nojaillessaan... No, kukin tietysti tavallaan. . [smilie=a_teeth.gif]

Patukan ja kahvin loputtua Teija sanoo menevänsä vaihtamaan päällensä urheilullisemmat vaatteet mutta käveleekin suorinta tietä tupakkapaikalle polttamaan tupakkaa.
Kaikki asukkaat Teijaa lukuunottamatta salilla, Teija savukkeella lumihiutaleita ihailemassa.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 29 Marras 2012 16:31

Treenit ohi, lämmintä päälle ja ulos. Tea on suihkussa samppoot päässä ja protestoi monisanaisesti. Kitinä jatkuu makkarissa. Teija jopa yrittää rauhoitella, että ei nyt pilata Iidan iltaa valittamalla.

Markus ja Iida tyytyväisiä salista, oli kiva treenata vähän.

16:52 Sermi auki. Sisällä sumopainiareena puhallettavilla puvuilla. Teija ei halua osallistua. Tulee pakokauhu puvussa, kun ei pääse itse ylös/ulos.

Tea ja Markus ehtivät jo painimatolle nysväämään. Iida pk:sta ohjeiden kanssa. Yksi on tuomari, muut kaksi kerrallaan taistelevat. Teipattuja alueita ei saa ylittää ja päähän ja niskaan ei saa koskea. Olkaa varovaisia. Markus ja Tea kutsutaan päikkyyn.

Tea ja Markus päikystä. Seinältä 200e, matolla ei olisi saanut olla.

Iida ja Markus aloittavat. Tai yrittivät. BB kuuluttaa SEIS ja Jouko päikkyyn. Varusteet ilmeisesti väärin puettu.

Ensimmäinen matsi Markukselle 5-0. Seuraava pari Tea ja Teija.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2012 17:15

17:15 Markus voitti Iidan puhtaasti 5-0. Iidalla ei ollut paljonkaan mahkuja. Jouko: Se on hyvä olla tuossa painijaa vastassa. Iida: Mmm. Tea ei halua olla ainakaan Markuksen pari, koska ei pärjää mitenkään. Tea ja Teija seuraavana areenalle.

17:17 Teija on vanha tekijä. Tarvitse kuin työntää Tea ulos kehästä. :D
Teija vei suvereenisti 5-0 myös.

17:25 Iida ja Jouko tiukempi taisto. Iida voitti 3-2.
Teija: Markus on vähän liian ylivoimainen tässä. Anna sen Tean voittaa edes yksi. Markus: Joo. Teija: Mä en antanut, koska mä oon niin voitonhaluinen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: 95. päivä

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 29 Marras 2012 17:25

Jouko ja Iida vastakkain, Iida voitti 3-2. Iidan ja Joukon matsissa jo enemmän kaatumista ja "heittoja".

Seuraavaksi vastakkain Markus ja Tea.
You're not bored, you're boring.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”