96. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

96. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 29 Marras 2012 23:00

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 96. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Marras 2012 00:02

00:00 Iida ei muistanut oliko tämä Iidan iltapäivä vai ilta? Jouko muisti, että iltapäivä. Iida haki lappusen ja alkoi lukemaan hymyssäsuin. Tea naureskeli, että luuli gastronomiaa selvännäkijä -juttuloiksi. Teija kehuu, että hänkin kävi crosstrainerissa. Oli vielä komean värinen Teijasta.

00:04 Teija ja Iida eniten kauhistelevat, että 3 yötää enää maximissa. Tea: Kolme! Iida: Apua. Teija: Nyt maestro musiikkia, mä käyn hitaalla. Iida: Apua, max.

00:07 Jouko vitsailee Tohvelin eilisestä pervonaamasta Teaa hieroessa. Tea: Sulla oli semmonen kunnon naama siinä hieroessa. Teija: Nyt tulen ja panen -ilme. Markus olisi kyllä voinut, kun oli fiilikset kohdallaan. Tea tunnistaa Markuksesta 2 pervoilmettä. Markus on kuullut ilmeistään myös ulkomaailmassa. Teija nauraen muistelee Markuksen suuttunutta ilmettä, kun oli Tean kanssa jotain skismaa.

00:10 Puhe kääntyi Joukon rikkomaan lasiin, kun sai kilarit JonnI:n ja Tommin suuteloista. Jouko: Tölkki osui siihen lasiin ja. Teasta oli pelottavaa, kun näytti tapahtuvan kohta rajuja asioita. Iida ja Teija eivät nähneet tilannetta. Tea: Jotkut nauroivat siinä vielä. Teija: Mä kysyinkin, että mikä vittu teitä tässä naurattaa!? Tässä ei ole mitään hauskaa! Iida katseli, että Tommi löi Joukoa naamaan. Teija: Ei lyönyt vaan olkapäähän.

00:12 BB: Saatte mennä nukkumaan.

00:17 Röökipaikalla: Jouko ja Markus höröttävät Teijan lauseelle, kun jakoivat aikoinaan nukkumapaikat. Jouko Teijaäänellä: Saatanan nussijoiden kanssa tuonne! Tea: Iida siihen Teijan viereen ja minä siihen yläpuolelle. Teija kiroilee. Jouko kertoo Teijalle nukkumapaikkojen syyn tuolla ulkomaailmassa sitten. Teijasta Iidan vieressä nukkuminen on kuitenkin parantanut välejä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 30 Marras 2012 00:20

00:05 Teija kertoo, että hoitotyö on niin raskasta, että on pakko olla raskas huumorintaju.
Iida sanoo, ettei tiedä asiaa hoitajan kannalta.
Teija: ethän ole saanut koskaan nuivaa kohtelua hoitajalta.
Iida: oon.
Teijan mielestä nuiva kohtelu on pahempaa kuin se, että sanoo suoraan potilaalle, että nyt ootte hiljaa ja mä haluun tehdä työni rauhassa.
Se, että esittelee itsensä on perusedellytys kun mennään ihmisen alueelle. Teija huomauttaa heti hoitaja-opiskelijalle, jos opiskelija ei esittele itseänsä. Nykyään kaikki on niin tulosvastuullista ja pitää olla nopea ja tehokas ja unohtuu, että on ihminen eikä joku televisio.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Marras 2012 00:39

00:24 Porukka pesee naamojaan /hampaitaan, joten nukkumaanmeno on lähellä.

00:38 Jouko toivotteli öitä muille ja painui pehkuihin. Teija kyseli, että osaavatko Jouko/Iida sanoa milloin palaavat töihin. Iidalta ei oikein tullut vastausta ja Jouko menee vasta joulun jälkeen. Teijasta mukava, kun voi jutella mitä ensi viikolla tapahtuu. Teija: Miten sä ehdit ostaa ylioppilaslahjan? Tea: Kyllä mä ehdin. Markus: Kelle? Tea: Frendille, jonka uskon kyllä valmistuneen.

00:42 Markus: Ainut jolle en kertonu tulosta tänne, oli nuorempi veli koska se olis hölissyt siitä. Teija haluaa röökille ja Tea pyytää odottamaan. Markus kehuu makkarakastiketta, kun on oikein kotoisaa ruokaa. Iida samoilla linjoilla. Teija: Mutta, mielettömän hyvää risottoa oli! Markus samaa mieltä, elämän parasta risottoa mitä syönyt.
Teija: No niin kyllä oli. Markus pyytää Iidaa tarjoamaan tuota, jos tulee käymään. Iida: No problem.

00:50 Tupakilla puhetta kuningaskunta -vkotehtävästä. Teija: Janita oli ihan tylsistynyt. Mulla oli vittu lampaita siinä ja kaikkea tekemistä. Markus: Oliko yllätys, kun Tomi raahattiin sinne. Teijasta ei niinkään. Tea: En mä osannut olettaa, että se homma meni puihin siinä. Teija: En mäkään. Poltettiin nuotiota, syötettiin elukat yms.

00:54 Teija: Tuonne lumen alle jäi meidän kaljat, se on hänessä.
Teija jotain Iidata puheli, että ei tuossa kunnossa kyllä auton rattiin?) johon Markus: On kuitenkin Iidan ilta. Palasivat sisälle.

00:56 Teija kyselee Markuksen fiiliksiä huomisesta. Markus on varautunut lähtemään, kun oli viimeisenä tilanteessa. Teija: Ittehän ei oo koskaan ajatellut näille viikoille. Mä oon vaan elänyt tätä. Markus: Niin mäkin. Teija: Elina sano, että finaaliviikko on ensi viikko. Helevetti.
Teija: En oo mitään voittoja ajatellut, kun on ollut täys tekeminen näissä viikkotehtävissä. Markus: Sen suo kelle vaan tästä porukasta. Teija: Aivan totta. Miten tahansa sitten käykin niin mä oon voittaja siinä mielessä, että oon kokenut kaiken. Markus myötäilee.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Marras 2012 01:02

01:00 Teija: Vitutti se Annen kusetus. Markus: Niin teki. Teija: Eihän se mitään semmosta ollut, ettei kestettäisi mutta vitutti. Markus: Meillä on tullut semmonen side täällä kaikilla. Teija miettii, että kyllä näihin talossa oleviin pitää varmasti yhteyttä. Teija: Irina oli semmonen persoona, että siihen pidän yhteyttä varmana. Teija odottaa sunnuntaiksi hoitoa. Enkä puhu nyt seksistä. Markus hymyilee. Teija: Onhan nuo jo nähny, jos on kiinnostuneita.

01:08 Napsahdus kuului bb-talossa ja Teija selittää pelkoaan, kun on pimeässä metässäkin rämpinyt yöaikaan. Teija: Mä uskon muuhunkin elämään. Hengen siirtymisestä jne. Mitä mä kerroin mitä poikanikin näki. Onhan se aivan helvetti, että minut valittiin siihen kauhujuttuun. Mä tajuan, että se ei oo niinku totta. Mutta mielikuvitus lähti laukkaamaan. Luulin, että työ loput olitte tuolla vessassa mutta sitten lähti lapasesta, kun se ukko istu siellä pöntöllä. Selostus kauhuillasta jatkuu Markukselle.

01:14 Teija: Tiesin, ettei saanut reagoida mutta kun ne seiso tuossa oven edessä niin sanoin: Että tulkaapa tänne niin lyön kengällä. Markus hörisee. Teija kuuli varastohuoneesta yskäisyn äänen, se oli Tean ääni. Niin tiesin, että siellä olitte. Tealla oli flunssa sillon. Se oli hirveen näköinen, kun se istu pöntöllä eikä näkynyt kuin pää sillä ukolla. Se oli kuin joku lisko, hyi helevetti. Ei se ihme, että tuli hopeaa. Älkää reagoiko outouksia.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Marras 2012 01:20

01:18 Teija: Mua hävetti kyllä jälkeenpäin, kun aloin miettimään sitä. Hiljaisella äänellä: Ja se Iidan ilme, kun tulitte tuolta. Mä arvelin, että ei tästä kyllä kultaa tule. *Naurua päälle

01:20 Parivaljakko tupakille Markuksen ehdotuksesta.

01:23 Teija jostain Iidan itkemisestä puhui, että Johanna oli tylysti kommentoinut jotain parisuhteisiin liittyen. Teija: Se oli olevinaan joku kuuro/mykkä vai sokea vaan sehän (Iida) kuuli kaiken. Teija: Se oli kuitenkin sen sydänystävä. Mä näin, kun sillä tuli kyyneleet silmistä. Markus: Eihän se mukava ole kuulla. Nyt puhetta, että Iida ei ole tänä päivänäkään vielä kova tiskaamaan. Markus: Onhan se nyt pyörinyt tuolla. Teija: En mä sitä sanonutkaan.

01:32 BB: Sulkekaa terassin ovi. Meinaavat vielä yhdet sauhut ottaa. Molemmat räkättää.

01:34 Molemmille kuulutusta tupakkipaikalla ja sinne meni 200. Teija: Mitä mä tein? Markus: Sataset lähti perkele.

01:45 Teija: Tarvitse vittu olla kiltti kellekään. Pitäköön tunkkinsa. Markus: Kai se on nukkumaan mentävä. Teija: Saatanan kusipää ukko, mä voisin oikeestaan likvidoida tuon. Mä oon nyt vihanen, tiesittekö sitä? Tea: Miks ette sulkenut sitä ovea? Teija: Ei ehitty, olla niin nopeita. Markus: Hyvää yötä. Teija: Älä nyt sinä enää jää satasia repimään, öitä. Teija kiroilee vähän lisää ja alkaa vähitellen nukkumaan, kuten muutkin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 30 Marras 2012 11:30

Joukon päivä alkaa. Odottelevat pihalle pääsyä. Joukolla koripallo. Joukon päivä vietetään jenkkimeiningeissä pelaillen ja musiikkia kuunneellen.

Ulkona Iida tekee lumilapiolla polkua koristelinen luo ja eteen. Muut polttelevat tupakkaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2012 12:54

Porukka lopetti pallon koriin heittelyn. Sisällä joku fudis pöytäpeli, kokista, naposteltavaa ja hodareita.
a walking disaster

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 30 Marras 2012 15:42

Joukon päivä ilmeisesti ohi. Kaikille matkalaukut varastosta ja kaikki pakkaavat. Aikatauluja ei ole ilmoitettu. Asukkaat luulevat vieläkin, että häädettävä saatetaan ottaa ulos pk:n kautta ihan koska tahansa. Tean mielestä epäreilua, haluaa hyvästellä kunnolla jos itse lähtee. Markus on tosi jännittynyt, ilmeisesti kuumotettiin pk:ssa äsken.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2012 16:59

Teijan käsi kramppaa, sanoo Joukolle, että vaihdetaan hommia. Jouko toteaa jo imuroineensa, mutta lupaa pyyhkiä loput peilit.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2012 17:19

Tealla on jäänyt vaatteita puhelinkoppiin(!), eikä muut anna ottaa niitä sieltä, ettei tule rankkua. Tea sanoo muita ylivarovaisiksi ja toteaa, että lähettäköön sitten maitojunalla perässä.
a walking disaster

Fat Cousin
Uimavalvoja
Viestit: 449
Liittynyt: 11 Loka 2009 10:28

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja Fat Cousin » 30 Marras 2012 18:00

Hyvä heitto Teijalta Tealle: "Sä olet rikkonut Markuksen ristin, vienyt sen korvakorut, miehisyyden arvokkuuden ja poikuuden".

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Marras 2012 18:27

18:26 Markus: Voinko tulla Iida pisulle? Jouko: Iida on pk:ssa. Teija: Sinne ei voi mennä pisulle. Tea naureskelee. Teija: Isobroidi vois.. en mä sanokaan, kun Joukolla tuommonen ilme. Jouko hymyillen: Älä. Tea ihmettelee kuka vittu hänen röökinsä vei. Löytyi kuitenkin seinälaatikoista.

18:31 Markus lauleli Joukon toivomuksesta tunnettuja vetojaan mitä on talossa esittänyt. Iida pk:sta. Varastohuoneesta viimeiset pakkaukset nyt ja kutsu kun sohvalle tulee niin istutaan tuossa eikä liikuskella.

18:35 Jouko sulki varastohuoneen oven, vaikka Iida oli sanonut että älä sulje vielä. Jouko: Sanoitko? Veikka aukaisi oven uudelleen.
Tea: Alkaa vähän jo pelottamaan. Markus halii Teaa.

18:41 Asukkaat sohvalla Iidaa lukuunottamatta. Teija: Jo on kuolemanvakavaa. Markus hörisee.

18:45 Tea ihmettelee, että miten tämä nyt menee. Iida: Se menee niinkuin sunnuntain lähetyksissä. Istutaan tässä, eikä poistuta ennenkuin tulee lupa.

18:47 Tea muistelee, että Teija oli kuin elokuvasta se kenkä kädessä. Teija: Kyllä mä tiesin, että te jossain olitte mutten tiennyt että teidät survottiin tuonne koppiin. Tea: Me saatiin sipsiä ja juomista tuolla varastohuoneessa. Teija: Saitteko?! Tea: Mmm. Teija: Vittu!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 30 Marras 2012 18:40

Markus vaikuttaa hermostuneimmalta, äänikin tuntuu hieman värisevän, ainakin ajottain. Tea on puolestaan rennoimman oloinen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2012 18:46

Tea kysyy: Mistä me tiedetään, kuka joutuu lähtemään?
Jouko: Sen näkee sitten siitä, kuka puuttuu.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Marras 2012 18:52

18:51 Teija: Toisille sipsiä ja limukkaa ja toiselle melkein sydänhalavaus. Muistan tämän loppuikäni. Teija meni vettä keittämään ja sähköt lähti pois samantien. Teija: Reilu peli. Teija Joukolle: Sä imuroit vähän huonosti. Jouko: Niin sitten?

19:09 Markus: Hetki lyö, viime hetki lyö.. Teija epäilee, että ovesta tulee kohta joku. Teija: Yksitellen meidät noukitaan mielisairaalaan. Ei tämmösiä uskalla päästää enää ulkomaailmaan.

19:17 Teijan mikkiin viesti: Pikainen vessakäynti sallittua. Lähtivät Joukon kanssa samaan aikaan vessan suuntaan. Teija: Et sitten tule samaan aikaan. Jouko: En en.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2012 19:14

Jengi pelleilee puhevikaisia (lähinnä vissiin Jouko ja Teija), kuullut tota aika ajoin pitkin päivää. Teija nojailee välillä Joukoon ja kikattaa, kuin teini.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Marras 2012 19:29

19:28 Markus haukotellen: Mitähän siellä tapahtuu? Tea: Tuleekohan mitään varoitusta ennenkuin on minuutti aikaa. Teija toteaa, että tuleehan sieltä väkisin tieto. Markus hörähtäen: Sinulla on 5 sekuntia aikaa poistua. Teija: Jos et tajua siinä ajassa häipyä niin jäät 5 vuodeksi taloon.

19:35 Tea on häädetty 13. bb-talosta. Iida ja Teija itkuissaan, eikä Markuksellakaan kovin iloinen olo ole finaalipaikastaan. Teija: Onnea kuitenkin meille. Ja ryhmähali päälle.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2012 19:38

Tea nappasi röökin mukaan lähtiessään ja Tohveli antoi sytyttimenkin kyytiin.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Marras 2012 19:46

19:45 Markus pk:ssa. Iida: Nyt me ainakin varmuudella tiedetään, että ylihuomenna loppuu. Teija: Meillä on se etu, että meidän ei tarvitse lähteä yksin. Iida: Ylihuomenna loppuu, siitä tulee herkkää. Jouko: Mmm.

19:54 Teija: Sunnuntaina itketään porukalla tuolla pihalla. Iida: Joo, oikein kunnolla. Jouko/Teija: Viimeistä kertaa tällä porukalla. Teija: 23 ihmisestä 4 jäljellä. Iida: Neljä! Markus ei vieläkään oikein tajua mitä on juuri tapahtunut. Ei Joukokaan.

19:57 Haaveilevat, että Joukon iltaa voisi jatkaa. Lähinnä Iida ja Teija uskovat tämän olevan mahdollista. Jouko haluaisi jo samaan makkariin kaikki nukkumaan. Iidasta olisi söpöä. Teijan mielestä ei tarvitse enää ruveta soutamaan niillä. Jouko: Tea vielä laitettiin siivoamaan tuo vessa viimesen kerran.. Teija nauraa. Markus: No porukallapa me saatiin.
Teija: Se ei saanut niitä glamour-lähtöjä.

20:05 Jouko: Pääsenks mä teidän kyydissä Tampereelle? Iida: Joo. Jouko: Roudaatte sitten tilaa mullekin. Ei se poikakaveri varmaan päästä sun viereen istumaan. Teija nauraa mukana. Iida: Apua! Jouko: No mitä? Iida: No se sano, että jos finaalissa olen niin tulee finaaliyleisöön mukaan. Iida: Onkohan se siellä?! Teija: Varmasti on.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2012 20:08

Teija sanoo, että Hellu on aivan varmasti häntä vastassa sunnuntaina. Jouko demonstroi, kuinka Hellu seisoo yleisössä kädet puuskassa (kuten pihaovella), eikä suostu istumaan.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2012 20:30

Teijalta kysyttiin pahan puhumisesta ja selkään puukottamisesta, että mitä tekisi toisin. Teija ei olisi sanonut Iidalle niin pahasti, eikä olisi puhunut perheestään. Selkäänpuukotuksen ohitti (tässä vaiheessa).
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”