98. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

98. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 01 Joulu 2012 23:00

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 98. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 00:03

00:02 Teija meni Iidan seuraksi sisäsuihkuun. Teija infoaa Iidalle, että Varpunen jouluaamuna soi äsken sisällä. Iida: Eikä!? Teija: Pojat saa aina kaiken. Iida: Ei oo oikeesti reilu! Teija: Se on mun favoritti joululauluja! Iida: Säästyttiin kunnoin itkuilta, mutta kumminkin. Teija: Mä oon kans aika vittuuntunu. Iida: Minkä ihmeen takia? Teija: Vittuillakseen. Iida: Mitä pahaa me ollaan tehty, kun me saunotaan. Miksei meillekin voitu soittaa.

00:05 Iida: Oikeesti mua kismittää ihan törkeesti. Teija: Se oli hänessä. Iida: Ehkä siinä säästeltiin, mä oisin itkeny. Teija: Mua ei ikinä säästellä. Tää oli vaan, että me tullaan pois sieltä saunasta. Iida: Oliko se millon? Teija: Loirin biisien jälkeen, meille soitettiin tasan 2. Iida: Sittenhän sen ymmärtää, jos se biisi tuli sen jälkeen kun komennettiin pois saunasta. Teija ei ole aivan varma mihin väliin se tuli. Iida: On 2 biisiä mitä perhe pakottaa laulamaan jouluna: Varpunen jouluaamuna ja walking in the air. Se lumiukkobiisi.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Joulu 2012 00:08

Viimeinen yö BB-talossa.
Markus ja Jouko jo nukkumassa pienessä makuuhuoneessa.
Teija ja Iida iltatoimillaan kylpyhuoneessa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 00:13

00:11 Pojat nukkumassa. Teija: Mä otan vielä leivän. Iida: Pojat meni nukkuu jo vai? Teija: Mmm. Niitä niin jännittää lähteä kotiin. Teija: Eksä syö enää mitään? Iida hammaspesulla: En. Teija: No en mäkään taida. Aloittaa myöskin hammaspesut. Teija: Viimeinen ilta. Iida: Mmm. Teija: Mulla ei ole käsitystäkään paljon kello. Iida: No, milloin meillä on ollu? Teija: Ei milloinkaan. Mä käyn sitten iltasauhuilla.

00:19 Teija 4 minuutin tupakilla: On hiljasta ja tuo loksuttaa. Hohhoi. Teija sisälle lausuen: Älä pliis laske tuota. Se on niin synkkää.

00:21 Teija: No laski tietenkin. Iida: Kuinkas siinä kävikään. Pojat on jo nukkumassa. Teija: Niitä niin jännittää, joutuvat omillaan olemaan. Iida naurahtaa. Teija katsoo, että onhan tuota ihan siistiä. Iida: Viimeinen yö Teija. Teija: Niin on. Teija veskiin ja Iida katselee taloa haikeasti ja heittää lentosuukon todeten: Viimeistä kertaa.

00:25 Iida nousi sängystä laittaakseen jotain rasvaa ympäri kehoa. Teija sulki oven: Oho menipä kovaa. Iida: Hei morjes viimenen ilta? Onks tää mahollista? Teija: Olipa kiva sauna, kiitos seurasta. Iida: Oli paras sauna tähän mennessä. Teija pelkää, ettei juonut tarpeeksi vettä. Teija: Kyllä mä yritin siitä kannusta. Iida: Kyl määkin otin parit huikat. Teija: Mä oon huomenna jo varmaan omassa sängyssä. Iida: Apua. Nyt en kyllä käsitä. Teija toivoo, että broidi soittaisi Varpunen jouluaamuna, kun pojatkin sai. Teija: Ei kuitenkaan kuuntele.

00:28 Teija: Ohhoh, pitkä retki on takana. Iida: Tosi pitkä. Mieti Teija koko matka. Teija: Hela. Tämän pidemmälle ei mennä. Huipulla ollaan. Iida: Viimenen yö? Sitten tää hiljenee koko paikka. Mekin lähdetään. Teija: Täällä ei oo enää ketään, paitti banaanikärpäset. Nyt ei tartte jännittää lähteekö vai jääkö. Maanantaina on jo ihan oma elämä.
Tottuukohan siihen, ettei tule kuulutusta. Iida miettii, että 2 vaille sata päivää ollaan kuultu näitä. Teija: Mä toivon, että en ole ihan kamala asukas ollut noille bigbrothereille. Iida: Niin mäkin. Ollaan me enimmäkseen oltu hyviä. Teija: Vieraat tykkäsi. Teija lähtee hakemaan vesilasin, kysyy haluaako Iida. Iida: Joo tuo.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 00:43

00:32 Iida: Voi kiitos. Teija: Olepa hyvä. Huomasin heti melkein, että verenkierto ei ole nyt kohdillaan. Tässä me nyt sitten köllötellään. Mieti ens yönä sinä olet hellun kanssa. Iida: Teija! Niin sinäkin. Teija: Minäkin. Teija pelkää, että tuolla olisi jotain hässäkkää. Iida: Ei ole mitään hässäkkää. Teija: Saadaan uusia vaatteita. Iida: Ollaan varmaan bilettämässä, mutta päästään rakkaiden lähelle. Jos se ei ole kimpaantunu mulle. Teija: En mä usko. Se kirjekin oli niin nätti. Iida: En mäkään usko. Teija: En kadu päivääkään, että tein tämän retken. Iida: En mäkään. Teija: Sitä luovuttamista oikeestaan miettinyt koskaan. Ei Iidakaan. Iida: Se ei ollut edes vaihtoehto, vaikka on ollu vaikeita hetkiä.

00:36 Iida: Alusta loppuun asti. Teija: Näin on tehty. Sinänsä hieno fiilis, että voi sanoa että on nähnyt koko homman kaikkine karvoineen. Iida: Kyllä! Teija: Me ollaan nähty kaikki vuodenajatkin täällä. Syksy jäi mulla tavallaan elämättä, kun jäi lehtien haravoinnit yms. Iidalla sama fiilis. Teija: Ei mulla nyt niin ikävä kuitenkaan lehtien haravoimista, että vaihtaisin tämän siihen. Puhetta joululahjoista. Teija: Sekin on lahja, kun sä tuut täältä ulos. Iida: Mmm. Teija: On sillä äppösellä ainakin ollu mua ikävä.

00:40 Puhetta lähdöstä. Iida: Siitä tulee ihanaa, au au au. Teija naurahtaa. Iida: Nyt vaan ootellaan. Teija: Onneks oli tuo saunominen. Iida: Ja kunnon lumisessiot niin siinä unohtuu muut. Teija: Toivottavasti joku on tallentanut, että saisin edes kopion. Iidalla on porukoita käsketty tallentamaan. Iida: Mä kyllä delegoin, että löytyy. Teija: Sitten mä saan ainakin sulta. Iida: Kyllä. Iida: Viimeistä kertaa sanotaan yöt kaikille. Teija alkoi luetella nimiä ja Iida avustaa.

00:45 Luettelivat uudestaan, koska Teijan mielestä unohtui mainita joku. Iida: Ja hyvää yötä meille. Teija: Hyvää yötä. Iida: Ja hyvää yötä isoveljelle! Teija: Tämä on asukas, hyvää yötä isoveli. Iida nauraa ja sitten huudahtaa: Viimeinen yö! (ja muutakin ääntä lisäksi) Teija: Tultiin hulluiksi. Teija meinasi mennä hakemaan lisää vettä ja kaatoi vesilasin lattialla. Jäi sänkyyn kuitenkin.

00:48 Teija: Helevetin Jouko: "Meidän seniorit on aika kännissä". Iida: Mmm. Teija: Se on ollut usein kännissä. Iida: Vitsi vitsi. Teija: Mutta oli ne hauskat kyllä. Iida: Legendaariset. Teija kyseli mitä Iida laittaa huomenna päälle. Iida: Viidakkomekon. Teija toivoo, että olisi jotain aktiviteettia huomenna. "Olis edes se alias". Iida: On jotain. On on on. Ei se meitä unohda. Se grillaa meidät iltaa varten. Teija: Ai, mä en kestä niitä kysymyksiä. Alkaa oma oikea elämä. Iida: Mmm. Teija: On sitä kieltämättä jo ikävä. Iida: On on. Monessa mielessä. Teija: Mmm.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 01:00

00:52 Teija: Hui kauhea. Se on 24 tuntia ja me ollaan jossain muualla. Iida: Mmm. Me ei olla lähetty täältä minnekään 3 kuukauteen. Teija: Maisemat vaihtuu. Iida: Huomenna nukkuu ihan jossain muualla. Ihana, kun sen tietää jo varmaksi. Teija: Huomenna tietää ihan tasantarkkaan, että tässä ei nuku. Onkohan päiväunikielto huomenna jo kumottu? Iida: Se passaisi, parin tunnin tirsat. Pakko sitä aikaa on jotenkin päästä tappaamaan. On niin hullu päivä. Siellä on niin kovat setit tulossa illalla uuh. Teija: Kyllähän se on mieletöntä touhua. Iida: Tähän se kaikki huipentuu. Teija: Niin.

00:55 Iida: Koko kausi. Me ollaan viimeset soturit. Teija: Ollaan. Toivottavasti ollaan oltu semmosia, että ollaan tämä titteli täytetty. Onhan se hienoa olla finaalissa. Iida: On. Se on kunnia. Teija: Niin. Iida: Näin paljon ihmisiä ollu ja paljon häätöäänestyksiä. Kaikki nää vko 14, se on kunnia täällä olla ja finaalissa. Teija: Niin. Iida: Nyt vaan valmistaudutaan uloslähtemiseen. Teija haluaa edelleen päivän kuluvan nopeasti. Iida: Jos ei muuta keksitä niin kiusataan isoveljeä käymällä päikyssä jatkuvasti. Teija: Sehän me tehdään! Mä en oo ikinä tehnyt sitä. Ärsytetään oikein kunnolla Iida: Ja nyt nukutaan, että viimeinen päivä koittaa nopeammin. Teija: Joo. Toivottelevat hyvät yöt toisilleen. Teija: No huomiseen. Iida: Huomiseen. *naurua päälle. Teija: Huomennä kännykkä kädessä. Iida kiemurtelee sängyssä: Aaaa!

00:59 Asukkaat nukahtavat viimeisen kerran bb-talossa (ehkä ikinä). :scry: Legendaarista.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Joulu 2012 09:34

Europen Final Countdown pärähti soimaan talossa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 02 Joulu 2012 09:35

Europe: "Final Countdown" alkoi soida talossa.
Suomen BB-historian viimeinen herätys.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Joulu 2012 09:37

Iida ja Markus keittiössä. Markus "laulaa" biisin mukana. Iida pujahti vessaan ja Markus keittää kahvit. Jouko ilmarummuttaa biisin mukana ja Markus toteaa: sähköt. Jouko: tuli? Markus jatkaa lauluaan ja Jouko haukottelee.

Teijakin pääsi pesästään ylös. Heti alkaa Joukon ja Teijan kesken tupakkakeskustelu.

Biisi loppuu 9:40.

Valitteleevat, ettei meinannu uni tulla. Kuulutus Teijalle, korjaa mikrofonisi asentoa.

Varastohuone auki ja selättimet tulevat. Teija: Ei oo tosikaan, selättimet..

Jouko käy hakemassa 4kpl selättimiä.

Teijalle kutsu PK:hon.

Jouko: tarviiks täältä mitää? Poistuu varastohuoneesta. Laulaen We living together ja alkaa yskimään villisti.

Jouko nappaa selättimet ja sanoo: mä en lähe täältä mihinkään.

Jouko ottaa kaikki selättimet ulos kasseistaan ja laittaa ne maahan puoliympyrään, alkaen kankkulan kaivon nurkalta. Jouko kävi kurkkimassa vessan ovella, mutta ei mene sisään.

9:43 Teija ulos PK:stä yskien. Teija: Jumpan vedät sinä (Jouko).

Jouko kävi informoimassa makkarissa paidatonta Iidaa.

9:46 Iida: Eilenkö me puhuttiin, että tulispa aamulla Final Countdown. Oliks se eilen?

Markus: oon ylpee sinusta, kun sinusta on tullu tämmönen selätinjumppaohjaaja.

Asukkailla kylmä, Joukolla oli ollut yöllä kaksi peittoa. Ei ollut yhtään kylmä. Päiväpeitto ja normipeitto.

9:48 jumppa alkaa.

Teija: Sermi auki!
Jouko vetää jollain eri äänellä jumppaa.

Jouko pyytää astumaan kahdelle selättimelle. Markus putoaa selättimien päältä, Jouko käskee kiipeemään takaisin. Sitten vaihdetaankin parijumppaan.

Teija: Meillä on kahvia.

Jouko pyytää tekemään selättimillä naistenpunnerruksia.

9:51 Teija huutelee sermia taas auki.

Teija: tänään lähetään kotiaaa.

9:55 jumppa ohi. Keräävät nopeasti selättimet varastohuoneen ovelle, huutaen "hei hei".
Jouko: Miun selätin oli kidnapattu, ei ollu enää.

Markus: Viimesen kerran aamusumperot.

Teija: Nyt on kaikki ihan oikeesti viimesen kerran.

Markus ja Iida laulavat molemmat muutaman sekunnin Final Countdownia.

Jouko: Pitäskö käydä myöhemmin suihkussa. Iida ja Teija komppaavat, illalla käyty saunassa.

Teija: otatteko työ jukurttia.
Markus: Kyllä kiitos, voin yhden ottaa.
Jouko ja Iida eivät ota jukurttia, eikä Teijakaan.

9:59 Teija sekoilee sanoissaan, mutta lopulta saa kakisteluta taas "sermi auki"

Teija valittaa, kun ei tullu mitään aamupalaa.

Iida innostuu kun tajuaa, että on viimeinen aamu!

10:01 Kuulutus: kylpyhuoneessa on nyt lämmintä vettä.

Teija valittaa voi kylmyydestä.

Markus laulaa "final countdown" ja jatkaa puhuen, hyvin heräs kyllä tuohon biisiin.

Markus kuullut ekaa kertaa kun Jouko on kuorsannut. Ilmeisen huonosti kaikki nukkuneet.

Puhuuvat eilisistä biiseistä. Monta Loirin biisiä tullut. Teija katkerana, kun ei kuullut Varpunen jouluaamuna -biisiä. Saunasta poistamistakin purnaa, "Missä se on kielletty ettei saa saunoa".

10:07 Kyllä mä veikkaan, että muutaman kerran vaihtuu tän päivän aikana filikset.

10:10 taas sermin kiinni oleminen puheena.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 02 Joulu 2012 10:09

Joukostiina veti viimeisen Selätin-jumpan tyttömäiseen tyyliin:

Kuva

Teija pyörittää Iidaa Selättimen päällä:

Kuva

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 02 Joulu 2012 10:29

Teija kävi pk-huoneessa ja tuli sieltä pois kädessään purkillinen tupakkaa. Teija kehui, kuinka kiva BB taas oli. Jouko ja Markus vitsailivat, kuinka BB on kehittänyt heitä varten "BB-häät" eilisen Paras love story -voiton kunniaksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 02 Joulu 2012 11:43

Talossa loppusiivous menossa.
Markus imuroi, Iida pyyhkii peilejä. Teija ja Jouko siivoaa wc:tä, taitaa olla Teijalle vähän outoa, kun ihmettelee hiukan millä aineella mikin pinta piti puhdistaa.
klo 11:45 BB keskeyttää touhun kutsumalla kaikki asukkaat pk huoneeseen.
Pikainen käynti, saivat taustamusiikkia siivoustöihin.
klo 12:20 BB pyysi taas asukkaat päikkyyn
Taaskin lyhyt käynti ja siivoustyöt jatkuivat
klo 12:35 lopettivat siivouksen ja aloittelivat ruuanlaittoa, ainakin makaroneja päättivät keittää.
klo 12:38 Teija ei aio osallistua ruuan laittoon, koska kädet haisee kloorille.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 02 Joulu 2012 12:46

Markus ja Jouko laittavat lounasta pelkät esiliinat päällä. Ajatus tästä oli kenenkäs muun kuin Markuksen. Jouko lähti juttuun mukaan hieman epäröiden, mutta lähti kuitenkin. Teija katseli miesten toimintaa hieman epäuskoisena ruokapöydän äärestä.

12:52 "Kakkonen otti lopputilin", sanoi Jouko ja lähti Teijan kanssa tupakalle. Markus jäi yksin laittamaan ruokaa. Samaan aikaa Iida imuroi, viimeksi pk-huonetta ja hetki sitten Iida imuroi varastohuoneen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 02 Joulu 2012 13:49

Lisähuoneessa näyttää olevan nostalgia muistelot meneillään asukkaiden kuvineen, asiuneen ja välinein. Asukkaat töllistelevät niitä ja muistelevat, mikä kenelläkin oli yllä ja missä tehtävissä. Kehuvat asukkaiden kuvia hyviksi, Katarina näyttää Teijan mukaan ihan mallilta.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 14:27

14:20 Finalistit poistuvat haikeina lisähuoneesta. Iida: Koita tässä pitää ittesi nyt kasassa. Teija: On vähän vaikeaa. *Molemmat kyyneleet silmissä.

14:25 Tupakilla. Teija kysyy pojilta mikä oli huonoin vkotehtävä. Markus: Sirkus oli vaikea. Jouko: Sairaala must oli. Markus: Oli siinäkin omat haasteensa. Teija: Niin. Markus: Sirkuksessakin oli hyviä hetkiä, se loppu. Teija: Musta oli hyvä se loppuesitys. Markus: Oli. Mutta en ois uskonu, että täällä pääsee sählyä pelaamaan. Teija: Ei täällä oikein, jos on muovit mailoissa niin.. Jouko: Ei siitä sen enempää.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 02 Joulu 2012 14:31

Muutama kuva muistelohuoneesta:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 14:34

14:30 Teija: Lähetsä Jouko sitten äkkiä sinne Tampereelle? Vai jäätkö vielä Helsinkiin? Jouko: Se on tuota... Teija: Sulla on vähän kyllä semmonen, että et voi jäädä tänne. Jouko: Niin. Teija: Entäs höveli tohveli sinne enontorpille? Markus: Kyllä jossain välissä pitää reissua tehdä eteläänkin. Kiva tuossa sitten ennenkuin lähtee sinne kotiseudulle niin käydä ainakin kahvilla Tean kanssa. Teija: Kahvilla vai? Markus: Mukava se on nuorimmat sisaruksetkin mennä kattomaan nopeasti.

14:33 Varastohuoneesta laukut finalisteille. Iida: Viimeistä kertaa! Kevyttä laukkujumppaa ollut. Markus: On. Iida: Nyt ihan tosissaan lähetään.

14:48 Kahvinkeitot menossa. Teija keittiöstä hymyillen: Mä oon tänään tekemisissä mun äppösen ja hellun kanssa. Se on loistavaa. Markus: Voi, että kun voi jännittää ihmislasta. Teija: Ei mua enää jännitä, mutta se näkeminen. Markus: Käyväänkö kahvin jälkeen tupakilla? Teija: Käyvään, ihan JonnA:n kunniaksi kun se tykkäsi aina kahvin jälkeen sauhutella. Teija Iidalle/Joukolle: Täällä on kahvia.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 15:27

15:25 Iida: Tuntuu hassulta oikeesti jättää tää paikka taakse. Jouko: Ollaan asuttu kuitenkin täällä pitkä aika. Iida: Ollaan tehty täällä kaikki 3kk aikana. Tarkoitan, että ei tuolla ulkomaailmassa olla jossain 24/7. Että haikeeta.

15:27 Iida: Sillon kun tänne tultiin ja istuttiin tuossa pöydässä, tuntu että tuntuuko tämä koskaan oikeasti kodilta kun oli nuo tuntemattomia ihmisiä /värit ja jotenkin haaleata talossa. Kuinkas kävikään? Markus: Mmm.

15:35 Iida: Kukahan meidänkin kaudella lie ollut eniten sekaisin, kun on lähtenyt talosta. Joukostakin oli mielenkiintoista tietää. Teija: Pia? Jouko: Tomi oli aika rennosti. Teija: Tomikin vaikka minä katoin, että se oli ihan valkoinen ja pyörtyy. Iida: Hyvin se kasasi itsensä. Markus: Mitenhän Tealla meni? Markus: Millähän kaudella se oli tyttö, joka ei saanut sanaa suustaan itki vaan. *Kukaan ei tiedä.

15:39 Teija: Mä haluan tietää noiden pokaalien kohtalon. Mä haluan omani mukaan. Iran pitää saada tuo omansa. Jouko: Ei niitä turhaan oo kaiverrettu, että kyllä ne saadaan. Pojat suunnittelevat, että heidän pokaali kiertää aina toiselle. Saunaankin poika mukaan. Markus sai pakattua laukkunsa 4 kpl. Teija: Miten sä ne tänne sait? Markuksella oli kotona apuvoimia pakkauksessa mukana.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 15:53

15:46 Teija: Ilmoittais tuo broidi sitten, kun on 4 tuntia suoraan. Jouko: Miks 4? Teija: No 2 tuntia saadaan rauhassa vielä pakata ja loput 2 jännittää. Vittu se Janica oli pitkä.

15:51 Pojat räkättävät taas sille, kun Teija tokaisi aikoinaan uusista nukkumapaikoista: Vittu, nuo nussijat tulee tuohon viereen. Jouko: Naurettiin kaikille: Teijalle/Iidalle/Tommille. Teija: Oikein kädestä pitäen piti. Katarina ei joustanut siitä formustaan. Markus: Oli 7 viikkoa. Miettivät, että olisikohan Katarina pärjännyt bollywood-tehtävässä, kun oli tanssijan kroppa. Teija: Mistäköhän vkotehtävästä Katarina tykkäsi? Ehkä se oli se ensimmäinen. Sirkuksesta se ei ainakaan tykännyt.

16:00 Tupakilla puhetta jostain perhetatuoinneista. Jouko lupasi äidille synttäritatuoinnin, kun tämä täytti 50. (Vai liekö ollu toistepäin?) Jouko meni sisälle ja Teija ihmetteli poislähtöä Markukselle. Teija: Mistäs sitä tietää, vaikka olisi joku julkkis-bb tämän jälkeen? Markus: Ei voi tietää. Teija: Ei täällä kyllä voi arvata näitä hommia. Paitti mää arvasin tuon kankkulankaivon. En tosin sitä rahahommaa.

16:05 Teija: Onkohan sillä JonnI:lla ruskea tukka? Jouko: Mietin ihan samaa. Teija: Sen kuvan perusteella sopisi ruskea tukkakin. Markus: Mmm. Näin unta siitä. Jouko: Heräs kysymys, että mitä unta näit? Teija: Pervoerkki. Markus: Ihan semmosta missä se halaili. Teija: Ketä? Markus: Takaiskuventtiiliä.

16:12 Jouko pk:sta: Laukut pakattava välittömästi varastohuoneeseen ja sitten puettava lämmintä, että voivat pihalla odotella jonkun aikaa. Teija: Kyl mä haluan meikata. Iida: Sitten meikataan ulkona. Teija: Perhana. Iida: Tuolla pakkasessa? Iida: Koskaan ei oo matkalaukkuja laitettu tuonne, jos ei.. Markus menee kysymään meikkaamisesta, kun naiset ihmettelivät asiaa.

16:18 Markus pk:sta isot laukut laitettava tuonne, mutta pienet saa jättää vielä sisälle tälläytymiseen. Teija: No niin tuo selkeytti asioita. Iida: 2 tunnin merkki tulee vielä? Markus: Ei siitä ollut mitään. Teija: Saatana, että tuo joskus minua sapettaa. Olis ollut aikaa sanoa aikaisemmin..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 16:31

16:25 BB: Sulkekaa varastohuoneen ovi. *Markuksen kassi vielä lattialla. Teija/Iida: Eikö sulla vielä tuo ole? Markus: Se on pikkukassi. Tytöt naureskelevat ja Markuskin alkoi höristä. *Suht kookas pikkukassi.

16:27 Asukit pihalla. Iida: Kyllä mä nyt alan meikata, tuli pieni paniikki. Muut astelivat röökille. Teija: Kohta se on! Yhen aikaan yöllä kaikki tämä härdelli on ohi. Markus: Bailataan. Tänä yönnä ei nukuta ollenkaan. Maha unikaan tulla. Jouko: Se voi olla kyllä. Markus: Jännä, kun myö ei oikeesti tiedetä mitään. Jouko: Niin.

16:29 Teija: Aina saa tuo broidi paniikin aikaiseksi. Iida: Niin! Teija: On se silti kiltti, kun anto tupakkia. Markus pakkasi jo kassinsa todeten: Että täältä ollaan tulossa ja hörisee päälle. Takkia lukuunottamatta Tohvelilla on kaikki tallessa. Iida: En ajatellut, että meikkaisin finaalipäivänä täällä pakkasessa. Jouko: Elämyksiä elämyksiä. Iida: Elämyksiä elämyksiä. Jouko kyseli minkä puvun/mekon Iida laittaa päälle. Iida kuiskaten /hiljaisellä äänellä: Viidakko.

16:34 Iida: On se nyt ihme, jos ei finaaliin tule 2 tunnin aikamerkkiä. Markus: Eihän sitä tiedä milloin se finaali on. Iida: Joo, mutta pitäisi se nyt ilmoittaa. Markus: Mmm. Joukosta finaali taitaa olla liian myöhään. Yöllä pitää tuolla riukkua.

16:39 Teija: Nyt alkaa jännittämään niin paljon, ettei mitään rotia. Jouko lainaa Iidan meikkejä/puuteria ja meni peilin eteen. Markus menee perässä ja lainaa taasen Joukolta puuteria. Jouko: Pariskunta täällä taas yhdessä. Markus räkättää. Jouko: Ihmekään, että on vähän klippejä. Markuskin on oppinut täällä meikkaamaan. Markus: Täällä on oppinut kaikenlaista.

16:42 Jouko antaa jonkun hihattoman paitansa Markukselle jota pitää nytkin päällänsä, kun ei halua sitä roskiinkaan oikein heittää. Markus: No kiitos. Mitäs mä sulle antaisin.. Teija hymyilee Joukon vieressä. Iida: Etköhän sä oo antanu ihan tarpeeksi. Teija nauraa. Markus miettii, että antaa jonkun korun Joukolle. Jouko: No anna, kiitos. Sermi auki ja pöydällä näkyy olevan punkkua.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 16:50

16:45 Markus ojentaa Joukolle jonkun intialaisen korun. Jouko: Miten sä kehtaat tämän antaa.. Markus myötäilee, että se on sinun nyt. Jouko meinaa hankkia ulkomaailmassa jonkun vastaavan Markukselle. Markus pk:seen kutsusta.

16:49 Markus pk:sta hieman huvittuneena: "Suorassa lähetyksessä ei saa pitää mitään kaulakoruja". Pidetään sitten tuolla ulkopuolella vasta.

17:00 Iida meikkaa vessassa: Tuli vähän paniikki, kun ei tuosta ajasta mitään sanota. *Joukokin laitteli tukkaansa kuosiin. Alkavat nauttimaan punkusta ja pöperöstä mitä pöydälle on tuotu.

17:03 Markus: Tulkaahan. Iida: Joo-o. Teija: Mikähän meitä tuolla odottaa? Jouko: Pääruoan sai jo aloittaa. Ai kun on hyvää tämä salaatti. Markus samoilla linjoilla. Iida liittyi myös muiden seuraan syömään. Iida: Kevyt paniikki päällä. Teija: Hirvittävä paniikki. Iida: Aikatalut meni.. Joku totesi, että ei ole ikinä ollut aikatauluja. Markus kohotti maljan finalisteille. Iida: Oi kun on hyvää. Jouko: Tosi hyvää ruokaa.

17:18 Asukit saivat ruoan syötyä ja kehuja sateli. Jouko: Isoveli on tänään, oikeen viimosen päälle.

17:23 Tupakilla. Jouko: Mitä se huohottaa? Teija: Jännittää ihan pirusti.
Teija: Jännitysaaltoja on ilmassa. Jouko: Vaihdevuodet? Teija: Eikä, kun jännitysaaltoja.

17:35 Jouko laittaa Markuksen tukkaa kuosiin veskissä ja Iida jatkaa meikkaamistaan. Teija toteaa vessan ulkopuolella, että pelottaa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 02 Joulu 2012 17:53

Teija röökillä, muut hiuksia väsäämässä:

Kuva

Jouko sai Markuksen hiukset valmiiksi. "Kyllä, se on hänessä!"

Kuva

Pojatkin hermosauhuilla:

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”