Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Syys 2012 19:39

Tämähän menee mielenkiintoiseksi! "Videotodisteet" toisesta talosta uppos kuin veitsi voihin. Hyvin BB seivas tilanteen. Nyt taistellaan toista taloa vastaan kilpailuissa ja yritetään välttää joukkohäätö. Jännä nähä miten tilanne tästä kehittyy. Harmi vaan kun toista taloa ei oo oikeasti olemassa niin kuin kolmoskaudella.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Syys 2012 21:57

Ei näytä toinen talo menevän enää täydestä kuin niihin kaikista herkkäuskoisimpiin (Bradley). Ilmeisen feikki klippi oli viimeinen naula arkkuun. Ei tästä sen eeppisempää taistelua kehkeytynytkään.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Syys 2012 22:00

Justiinkin manasin, kun on vielä 2 viimisintä jaksoa katsomatta, ilmeisesti ei ole suuri menetys?
a walking disaster

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Syys 2012 22:49

Eikö ne olis löytäny yhtään parempia näyttelijöitä tuohon klippiin? Nyt oli kuin olis salkkareita kattonu. Ei ihme, että eivät enää oikein usko toisen talon olemassaoloon.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 08 Syys 2012 00:35

Erinomainen asukasjoukko kyllä löydetty tälle kaudelle. Keksivät milloin mitäkin viihdykettä itselleen kohtuullisen tylsässä ympäristössä. Ero Suomen asukkaisiin on huikea, vaikka otetaan kaikki Suomen kaudet mukaan. Tätä on mukava katsella. Suomen ja brittien BBille ominaiset seläntakana paskanpuhumiset ovat minimissään, vaikkakin on sitäkin hieman esiintynyt. Ray ja Bradley tuntuvat tällä hetkellä olevan ne ns. ulkopuoliset, joita karsastetaan jonkin verran, mutta silti nuokin kaksi otetaan erinomaisesti mukaan yhteisiin juttuihin. Tämä on ehdottomasti paras Big Brother-kausi, jonka minä olen nähnyt ja uskallan sanoa sen jo tässä vaiheessa, vaikka kautta on jäljellä vielä yli puolet.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Syys 2012 19:12

Talojen taistelulle laitettiin piste. Ei mennyt enää täydestä kuin muutamaan asukkaaseen, mutta oishan tuota kattellut vielä vähän pitempäänkin. Pomo-Benin kustannuksella ois saatu revittyä vielä paljon viihdettä.

Uutta asukasta ei ois vielä tarvittu. Ei vaikuttanut ees mitenkään kovin kiinnostavalta tytöltä.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Milla
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Elo 2011 22:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Milla » 10 Syys 2012 20:22

Olen ihan tämän aussikauden ja -asukkaiden lumoissa! Tarjoaa ihan parasta viihdettä ja hauskoja ja erilaisia asukkaita.

Olen tämän aussikauden lisäksi katsonut aiemmin vain yhden ulkomaisen kauden (UK2) ja ehkä hyvä niin, sillä ainakin olen saanut katsottua vuosia Suomi-BB:täkin. Nyt kun seuraan näitä ausseja yhtä aikaa suomalaisten kanssa, niin... voi kuinka tylsää on Suomen talossa ja tehtävät, talo että ihmiset niin mielikuvituksettomia! Taitaa jäädä tämä Suomen BB 2012 viimeiseksi 24/7-kaudeksi itselle, eipä sitä nytkään ole tullut katsottua varmaan kolmea tuntia enempää.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Cheri » 14 Syys 2012 10:51

Estelle näköjään löysi uuden bestiksen uudesta asukkaasta Avasta jo ensimmäisten 24 tunnin sisällä :o . Toivottavasti tyttö nyt tajuaa tutustua muihinkin asukkaisiin.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Syys 2012 11:16

Mulla on nyt jotenkin into lopahtanu Ausseihin ihan täysin... tänää yritin yhden koosteen kattoa mut ei napannu. :thumbsdown Mut kassellaan... ehkä täst nyt viel innostuu kattomaan. Nytkin ois kaks koostetta katottavana ja kolmas tulee tänään ja kohta töihinkin pitäs iltavuoroon lähteä nii eipä oikein kerkeä...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Syys 2012 11:24

Itelläni on jäänyt lähes täysin tän Aussien BB:n kattominen sen jälkeen kun Suomen BB alkoi. Ei vaan ole ehtinyt katselemaan. En kykene keskittymään kahteen eri kauteen yhtä aikaa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Syys 2012 11:29

^ Jos en kävis töissä nii neljänkin BB:n kattominen samaan aikaan sujuisi kyllä, mutta nyt työt vie suurimman osan ajasta päivässä niin jää SBB:kin todella vähälle.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2012 12:47

Tirkka kirjoitti:Itelläni on jäänyt lähes täysin tän Aussien BB:n kattominen sen jälkeen kun Suomen BB alkoi. Ei vaan ole ehtinyt katselemaan. En kykene keskittymään kahteen eri kauteen yhtä aikaa.
Ite oon vastaavasti lopettanut suomiversion kattomisen lähes täysin, koska tää samaan aikaan pyörivä aussiversio hakkaa sen ihan kaikessa. Suomiversiota ei yksinkertaisesti pysty kattomaan, kontrasti on valtaisa. Muutenkin on jo nyt nähtävissä, että meneillään oleva SBB tullaan muistamaan kaikkien aikojen huonoimpana. En varmaan muutenkaan seurais, vaikka missään ei pyöris BB:tä samaan aikaan. Siksipä ihmettelen miks kukaan kääntyy valinnassaan SBB:n puoleen, jos ei pysty kahta seuraamaan samaan aikaan. :)
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Cheri » 14 Syys 2012 13:22

Aussien ja Suomen BB:n meno on kyllä niin erilaista ettei ihme että molempia voi olla suht haastavaa katsoa samana päivänä :D

Itse olen katsonut jokaisen Aussi BB jakson. Suomen BB:tä on myös seurattu mutta siitäkin taitaa olla 3 koostetta katsomatta eikä tuo asukaslauma tai meno suuremmin vakuuta (edellinen viikkotehtävä :thumbsdown ) vaikka 24/7 onkin pyörinyt taustalla kotona ollessa. Jotenkin harmittavaa ettei tällä Suomen BB kaudella ole löytynyt suosikkeja, joten odotan kyllä uusia asukkaita - jos niitä nyt tulee.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 14 Syys 2012 14:41

Mulla on samat fiilikset kuin Spencerillä. Ei oikein jaksa tuo SBB kiinnostaa, mutta Aussien jaksoja ihan jopa odotan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Syys 2012 19:49

Spencer kirjoitti:Siksipä ihmettelen miks kukaan kääntyy valinnassaan SBB:n puoleen, jos ei pysty kahta seuraamaan samaan aikaan. :)
Siksi koska seuraan Suomen BB:tä 24/7:n kautta, kun taas tuon aussikauden voi vallan mainiosti seurata huomattavasti hitaammallakin ikataululla. Tiedän jo ketkä kaksi ovat pudonneet viimeksi katsomani jakson jälkeen mutta ei se haittaa minua yhtään, tiesinhän viitoskautta katellessanikin (siinä tapauksessa vuosikausia kauden kisaamisen jälkeen) että kuka sen lopulta voitti.

Kyllä minä tän kauden kuitenkin oon aatelllut katsoa, kattelen jaksoja aina sillon tällön kun SBB:ssä ei tapahdu mitään (kuten sunnuntaisin ennen häätöä).
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Syys 2012 21:13

Joo en mäkään ole kyllä kääntymässä SBB:n puoleen. Harmittaa että menin ostamaan 24/7:n vaikken sitä edes kato... Aika ei meinaa riittää mihinkään BB:hen tällä hetkellä. :madone: Usa loppuu kohta niin sitten on jo vähän paremmin aikaa seurata Ausseja.
That damn fox!

Kuva

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja calderyon » 16 Syys 2012 00:09

Tilanne häätöäänestyksessä perjantaina (ilman nimiä):
| +
Alex Mavroidakis ‏@AlexMavroidakis 19 h sitten
@BBAU9 @brentalistic 47%, 27%, 26%

http://twitter.com/AlexMavroidakis88


Todella tiukkaa... :o Jos pitäis veikata, niin tuo suurin luku on melko varmasti Ray:n (viime viikon perusteella), kaksi muuta voivat olla kummin päin tahansa. Itse luulen että toiseksi pienin on Angien ja pienin Estellen.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Syys 2012 01:58

^ Varmaan monet muutkin veikkasivat samaa. Eka kerta kun oisin toivonut tilannekatsausta kuvien kanssa perinteiseen suomityyliin. Ei ois päässyt tällaista "vahinkoa" tapahtumaan.

En muista milloin oisin viimeksi ollut näin pettynyt häätöäänestyksen tulokseen. Pitää mennä varmaan sinne jonnekin Nikkin ensimmäisen visiitin aikoihin asti ennen kuin vastaava järkytys tulee vastaan. Ottaa sen verta koville, että tekis mieli lopettaa seuraaminen, vaikka kausi on ollut täyttä timanttia tähän asti. Ray oli niin iso osa tätä kautta minulle henkilökohtaisesti, ainut suosikki ja vieläpä super sellainen. Koville ottaa. :(
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Cheri » 17 Syys 2012 02:19

Olin aivan varma että Estelle putoaa :shock:
Rayn tippuminen oli ylläri ja harmittaa täälläkin hieman varsinkin kun edellisessä äänestyksessä mies keräsi suht ison äänimäärän. Angien iso äänisaalis ei taas ollut ylläri.

Saas nähdä minkä supervallan Ray jätti Georgelle käyttöön nimeämisissä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Syys 2012 12:47

Mulle ei kovin suurena yllärinä tuo Rayn tippuminen tullu. Omasta mielestäni ei kuitenkaan ollut kovin näkyvä asukas. Sain jopa hieman rahaakin tuosta, koska melkoinen ylikerroin oli Raylla ja pakkohan siihen oli tarttua. Vastukset olivat tällä viikolla niin eri luokkaa kuin edellisellä viikolla, jolloin Rayn äänisaalis ei tullut myöskään yllärinä. Veikkaan, että Bradley lähtee talosta seuraavaksi, jos on äänestyksessä, eikä vastassa ole umpitylsää Georgea.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Cheri » 19 Syys 2012 22:51

Tuli vähän unelmien poikamies fibat tuosta uusimmasta kun BB pisti päälle tehtävän jossa talon tyttöjen on laittauduttava ja päästävä Samin suosioon, eikä toisinpäin. Tuntuu että mies pääsi sisälle taloon liian helpolla!

Viikkotehtävä tuntuu kyllä hauskalta.
Stacey tulee varmasti saamaan työtarjouksia radiosta BB:n jälkeen :P

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Australia 2012 - Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Syys 2012 23:49

Voi hemmetti, tuleeko Joshista nyt hymypoika-Ben ja Avasta Ama... [smilie=a_doh.gif] jaksais katella noiden nuolemista ja kutemista yhtään.
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “BB9”