Asukasvaihto 2010

Keskustelua asukasvaihdosta suomeksi / Discussion in English about the housemate swap.
Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja IrisU » 23 Loka 2010 11:47

Balju kirjoitti:
Juuri samaa olen itsekin ajatellut. Eli "suuri yllätys" on se, että Niko saa yhteyden Sofiaan tavalla tai toisella. Vaikeaa olisi keksiä mitään tylsempää "suurta yllätystä".
Mulle tuli nyt mieleen se Aden tyttöystävä lasin takana ja "hei rakas, olen raskaana..." :D

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja realityfan » 23 Loka 2010 11:55

wäinämöinen kirjoitti: Näyttäisi olevan ilmaista feediä italian talosta tarjolla.
Suoraa lähetystä 13-14 sekä 19-20CET, elikkä 14-15 ja 20-21 suomen aikaa.
Ja italian Mediasetin Canale 5 lähettää maanantaina klo 21-00 (local time) kolmen tunnin Grande Fratello lähetyksen.

Canale 5 näkyy suomessa ainakin satelliitin välityksellä 13'E positiosta taajuudella 11919 vertikaalipolarisaatiolla. Kanavan tarjonta on suuremmaksi osaksi salaamatonta. Aikaisempina vuosina Grande Fratello on näkynyt ilmaiseksi.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 23 Loka 2010 11:56

IrisU kirjoitti:
Balju kirjoitti:
Juuri samaa olen itsekin ajatellut. Eli "suuri yllätys" on se, että Niko saa yhteyden Sofiaan tavalla tai toisella. Vaikeaa olisi keksiä mitään tylsempää "suurta yllätystä".
Mulle tuli nyt mieleen se Aden tyttöystävä lasin takana ja "hei rakas, olen raskaana..." :D
Eikä nainen olisikaan Sofia!

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4830
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja James » 23 Loka 2010 13:08

Aika hyvä huomio noi makuuhuoneen Italia-tekstit. Ei ole tainnut talossa vielä kukaan spekuloida niiden kanssa? Ja sohvilla isolla teksti BIG BROTHER HOUSE 2010, joten jotain kasainvälistä kuvaa sillä on varmaankin haettu.

Italia vaikuttaisi kyllä aika vaisulta vaihtoehdolta. Ei ne Italian Ferrari-tifosot innostuisi kuin Kimi Räikkösestä jos sinne joku täältä kimiräikkös-landiasta laitettaisiin. Ja alan kyllä toisaalta pikkuhiljaa luopumaan koko vaihtoajatuksesta. Jos tuolta Niko lähtisi niin puhuisiko kukaan talossa englantia? Inka ja Elisa laulamisten perusteella ihan kuraa. Ninoa epäilen ja Eetu on muuten vain niin juntti. Marika ja Viltsu ehkä puhuvat englantia ja Petrille tarjottu jääkiekko-uraakin ulkomailta, joten lienee jotain kielitaitoa ainakin vähän.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 23 Loka 2010 13:11

Minä kyllä luulen että Marika, Viltsu ja Ellu lähinnä tulisi vieraan kanssa puhumaan, en laskisi Petrin varaan kyllä mitään :)
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja Rujin » 23 Loka 2010 13:12

Oi oispa se valevaihto. Ton porukan tietäen, ne voisi vaikka keksiä jonkun maan, Narnian esimerkiksi, ja se menisi ihan täydestä kaikkiin muihin paitsi Marikaan. Tosin kukaan ei uskoisi Marikaa kun se sitä epäilisi. (Ohhoh, mulla onkin vielä nämä Marikanpunaiset lasit päässä, sorge). Ja sit vaan joku tosi töykee näyttelijä vaihtoasukkaaksi, vaikka Outi Alanen.
*kyllä, olen ilkeä

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 23 Loka 2010 13:13

Narnia :mrgreen: Rujin, tuo olisi kyllä niin hyvä veto että ei Kasmalla riitä aivosolut toteuttamiseen.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 23 Loka 2010 13:40

James kirjoitti: Italia vaikuttaisi kyllä aika vaisulta vaihtoehdolta. Ei ne Italian Ferrari-tifosot innostuisi kuin Kimi Räikkösestä jos sinne joku täältä kimiräikkös-landiasta laitettaisiin..
Scandinavian Hunksilla saattaisi jopa olla pienehköä G-faktoria spagettilandiassa. :blackeye
Paras vaihtoehtohan olisi laittaa Aaltonen "vaihtoon" mahdollisimman kauas ja vain menolipulla..
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja maumiu » 23 Loka 2010 15:14

Mä uskon että vaihto tulee tänäkin vuonna koska Räisänenkin kauden alussa kommentoi että se on ollut suosittu juttu. Ja kumminkin on ollut vasta kahtena vuonna.. Mut toi valevaihto ois parempi :thumbsup
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja Marianne » 23 Loka 2010 15:23

Minä haluan sinne feikkivaihtarin, joka haukkuu kaikki ja kaiken paskaksi tähän tyyliin:
" Onko täällä jotkut naamiaiset meneillään kuin teillä on noin dorkat vaatteet; naisilla pimpsan paljastavat kalsarit ja hattu päässä sisällä??"
" Kummallinen vessasysteemi teillä, ulkona neljä pönttöö rivissä, voi luoja!"
" Miksi täällä ei tapahdu lauantaisin yhtään mitään? Meillä kun on lauantaisin aina hienot palkintokilpailut joista saa voitoksi muun muassa ulkomaanmatkoja"
" Mitäs tuo v*ttu tarkoittaa jota hoette joka välissä, sama kuin englannin kielen the?"
* onpas teillä'tylsät asukit, ihan samanlaisia 20-v tylsimyksiä. Meillä kun on asukkina mm. 52-v vegaani maanviljelijä ja 7 lapsen isä, 38-v bisssemies, jolla on sekä tyttö-että poikaystävä ja yksi 30-v transgender"
* Oletteko te ihan sairaita pervoja kun nukutte sikin sokin samassa sängyssä ja panette toisten aikana?? Meillä on muiden aikana paneskelut jyrkästi kielletty.
Englannin kielellä siis.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja gauchito » 23 Loka 2010 15:50

James kirjoitti:Aika hyvä huomio noi makuuhuoneen Italia-tekstit. Ei ole tainnut talossa vielä kukaan spekuloida niiden kanssa?
Kyllä niitä alkuaikoina jotkut tavasi. Muistan vielä kun ne mietti että onkohan calzoni (jota en tosta pikkukuvasta löydä) sama asia ku kotzone, siis Kotipizzan yksi tuote. Ne ei ilmeisesti tienneet että se kotzone on vaan Kotipizzan oma väännös calzone-sanasta, joka tarkottaa sisäänleivottua pizzaa ja myös housun lahjetta. (nimi on tullut siitä että ne täytteet on siellä pizzassa sisällä vähän niin ku jalka on lahkeen sisällä.) :)

Muuten olen vaihdosta sitä mieltä että ei välttämättä tarvitsisi tulla. Ainoa miedosti kiinnostava juttu olisi kulla onko Marikan englanti rauhallista ja selkeää vaiko fuck-fuck-fuck, err-err, like.. i mean.. like.. like.. i mean.. totally.. like.. -tykitystä. Mahdolliset feikkiepäilyt tulisi siinä samalla vähän testatuiksi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2010 15:59

Marianne kirjoitti:Minä haluan sinne feikkivaihtarin, joka haukkuu kaikki ja kaiken paskaksi tähän tyyliin:
Haluaisin tuosta ovelamman version, joka vetoaa suomalaiseen häpeäntuntoon: feikkivaihtari tahtoo ottaa oppia kaikenlaisista talossa näkemistään "suomalaisista tavoista" (kuten pipon päässä pitämisestä saunassa ja ruokapöydässä, nenän kaivamisesta ja räkäpallojen pyörittelystä suuhun tai vitun hokemisesta) ja omaksuu ne suurieleisesti itse, ikään kuin haluten kunnioittaa isäntämaan tapakulttuuria.

"Vaihtari" kommentoisi ja analysoisi kaikkia tällaisia "suomalaisia vapautuneita tapoja" ihastuneen hyväksyvään ja naiiviin sävyyn luvaten viedä niistä tietoa myös kotimaahansa, kyselisi tunkeilevasti niistä kiusallisia yksityiskohtia ja lisätietoa asukkailta jotka niitä harrastavat ja apinoisi näiden asukkaiden pipo-, kiroilu- yms. maneereja kiusallisella tarkkuudella, eikä ottaisi millään uskoakseen asukkaiden selityksiä siitä, että ne muka eivät olisi kiinteästi suomalaisuuden ytimeen kuuluvia, tässä erikoisessa pohjoisessa kulttuurissa tavanomaiseksi katsottuja perinnäistapoja.

Avatar
Rambou
Television orja
Viestit: 789
Liittynyt: 05 Loka 2010 17:20

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja Rambou » 23 Loka 2010 16:05

Puhut ihan kuin suomalaiset olisivat ainoa kansa joka noita asioita tekee.
"You're only as healthy as you feel"
Travis Bickle

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2010 16:07

Rambou kirjoitti:Puhut ihan kuin suomalaiset olisivat ainoa kansa joka noita asioita tekee.
Ei kun se feikkivaihtari puhuisi, innoissaan asiasta.

Avatar
Rambou
Television orja
Viestit: 789
Liittynyt: 05 Loka 2010 17:20

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja Rambou » 23 Loka 2010 16:12

Ah, meni vähän joo pointti ohi.
"You're only as healthy as you feel"
Travis Bickle

Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja IrisU » 23 Loka 2010 19:01

siiri.x kirjoitti:Minä kyllä luulen että Marika, Viltsu ja Ellu lähinnä tulisi vieraan kanssa puhumaan, en laskisi Petrin varaan kyllä mitään :)
Mä laskisin toivoni Marikan ja Viltsun varaan, Ellun arvaisin olevan lähinnä sellainen, joka ensimmäisenä kyllästyy ja v****untuu skarppaamaan englannin puhumiseen.

Pelkäsin, että vaihto tulee sillä viikolla, kun Ellulla ja Sadulla oli se supertyly läyhäys meneillään. Siihen sekaan kun olis heitetty vaihdokki...

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 23 Loka 2010 19:13

Jaahas Marikalle oma vaihto Thaimaahan kauden jälkeen. Topic lukkoon ja kaikille bänniä.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 23 Loka 2010 19:15

Aaltoselle menolippua anyone?
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja mrj » 23 Loka 2010 19:30

joo eiköhän tuo äskeinen ollu sinetti tälle vaihtojutulle. Lukkoon..
JuHu - :drink55:

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Loka 2010 19:54

omelia kirjoitti: En haluaisi asukasvaihtoa, vaikka kaksi edellistä olikin mielenkiintoisia seurata. Jotenkin vain on aika aikaansa kutakin-tunne asukasvaihdosta ja kun miettii mitä se kustantaa niin jostain muustahan aktiviteetista se on sitten talossa pois. Lisäksi tänä vuonna on Suomen BB:n porukka sellaista, että nolottaisi katsoa niitä ja niiden käyttäytymistä sen vaihtoasukasraukan tuolla ollessa.
Suomen Big Brotherissa on useita vielä enemmän jo nähtyjä asioita kuin asukasvaihto, esimerkiksi asukashaut ja viikkotehtävien toteutus.
Arvelen, että asukasvaihdolla on ollut aivan omia sponsoreita sen rahoittamiseen. Ja raha olisi ollut pois tuotantoyhtiön voitosta, tuskin talon toiminnasta.

Jos asukasvaihdokki olisi ollut kunnon italialainen panomies, tuskin olisi tarvinnut sääliä.
Minua on taas usea vaihtoon liittuvä asia huvittanut, kuten:

BB4-Tuulin eri maan kieli.
BB5-Antin englanti 1.
BB5-Antin englanti 2.
BB5-Antin englanti 3.
omelia kirjoitti: Tämä on yksi syy siihen miksi en näiden asukasvaihtojen kannattaja ole; ensin hingutaan sitä vaihtoa, mutta sitten kun se on niin heti aletaan lyömään maanrakoon sitä, joka vaihtoon on mennyt ja evätään siltä voitto-oikeus, jopa halutaan häätää talosta. Sitä en ymmärrä, miksi sitten halutaan mitään asukasvaihtoja, jos siitä heti tehdään negatiivinen asia. Ihan kuin joku vaihto ja 50 000 € olisivat mitenkään verrannollisia keskenään.
Johanilla tämä liittyi myös aikaisempiin palkintoihin. Johan sai vaihdosta paljon aineetonta hyötyä. Kätliniä taas vastustettiin ihan periaatteesta.

Tämä käänne voi kyllä olla kohtalokasta Marikan voitonmahdollisuuksille.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja minna » 23 Loka 2010 20:37

Siis ymmärsinkö oikein? Marika lähtee Thaimaan BB:hen kunhan semmoinen joskus alkaa? Koskas semmoinen sitten alkaa?

EDIT: Ei kun nyt ymmärsin. Luin ensin tuosta uutisesta että "Thaimaan talosta" Mutta siis Thaimaan matka talosta päästyäsi.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Asukasvaihto 2010

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 23 Loka 2010 20:39

minna kirjoitti:Siis ymmärsinkö oikein? Marika lähtee Thaimaan BB:hen kunhan semmoinen joskus alkaa? Koskas semmoinen sitten alkaa?
Marika löysi thaikuutiopaketin kyljestä lapun, jolla saa lunastaa talosta lähdettyä 3000 €uron matkalahjakortin Thaimaahan. Mitään vaihtoa ei siis ole tulossa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukasvaihto / Housemate swap”