Asukasvaihto

Keskustelua asukasvaihdosta / Discussion in English about the housemate swap.
Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 29 Loka 2009 18:33

chypre kirjoitti:Jaahas, Käpsyhän sinne vaihtoon sitten lähti paikallisia ihastuttamaan. Tuotanto hankkii kivasti lisänostetta suosikilleen (etukäteen päätetylle voittajalle?).
Komppis

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 29 Loka 2009 18:33

Nickname: Rica
Real Name: Richard Paras :damnfunny
Kuva Haluaisin Parhaan Suomeen!

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 29 Loka 2009 18:33

acryl kirjoitti:Ja kun sieltä tulee vieras tänne niin ainakin TONI pitää pitää talossa, että on kunnon sapuskat tarjolla. Kerrankin ammattikokki käytettävissä. :thumbsup
Ja vieläpä hygieniavalveutunut! :thumbsup

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Bna » 29 Loka 2009 18:47

PIETRO kirjoitti:
chypre kirjoitti:Jaahas, Käpsyhän sinne vaihtoon sitten lähti paikallisia ihastuttamaan. Tuotanto hankkii kivasti lisänostetta suosikilleen (etukäteen päätetylle voittajalle?).
Komppis
Älkäähän nyt joka kerta jaksako valittaa näistä tuotannon suosikki ym. jutuista joka kerta, kun talossa jotain tapahtuu. Kuka mielestänne vaihtoon olisi pitänyt laittaa ettei olisi ollut kyse siitä, että joku on "tuotannon suosikki"?
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja chypre » 29 Loka 2009 19:19

Bna kirjoitti:
PIETRO kirjoitti:
chypre kirjoitti:Jaahas, Käpsyhän sinne vaihtoon sitten lähti paikallisia ihastuttamaan. Tuotanto hankkii kivasti lisänostetta suosikilleen (etukäteen päätetylle voittajalle?).
Komppis
Älkäähän nyt joka kerta jaksako valittaa näistä tuotannon suosikki ym. jutuista joka kerta, kun talossa jotain tapahtuu. Kuka mielestänne vaihtoon olisi pitänyt laittaa ettei olisi ollut kyse siitä, että joku on "tuotannon suosikki"?

Itse en ainakaan ole valittanut aina kun jotain tapahtuu.
Käpsyä on suosittu jo koosteissa ihan tarpeeksi.
Omasta mielestäni esim. Esa ja Sampo olisivat olleet varteenotettavia vaihtoehtoja vaihtoonlähtijöiksi.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2009 19:39

Kätlin lähtee siis vasta huomenna kohti Filippiinejä. Tämän päivän ja yön viettää Helsingissä hotellissa. Varmaan ihan hyvä vaan. Pitävät vaikka enkun pikakurssin tarvittavasta erikoissanastosta.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja acryl » 29 Loka 2009 19:42

[juuso] kirjoitti:Kätlin lähtee siis vasta huomenna kohti Filippiinejä. Tämän päivän ja yön viettää Helsingissä hotellissa. Varmaan ihan hyvä vaan. Pitävät vaikka enkun pikakurssin tarvittavasta erikoissanastosta.
Varmaan pitää valita jotain rekvisiittaa Suomesta ja suunnitella jokin ohjelmakin. Ja tuliaiset!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Maligne » 29 Loka 2009 19:46

Ja tänä vuonna ei sitten tarjoilla mitään eineksiä vaan tilataan kunnon pitopalvelulta sapuskat vieraalle.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja acryl » 29 Loka 2009 19:49

Omasta mielestäni esim. Esa ja Sampo olisivat olleet varteenotettavia vaihtoehtoja vaihtoonlähtijöiksi.
Kaksi mykkä-poikaa :damnfunny
Maligne kirjoitti:Ja tänä vuonna ei sitten tarjoilla mitään eineksiä vaan tilataan kunnon pitopalvelulta sapuskat vieraalle.
Onhan siellä Toni, ammattikokki - varalla!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Petri » 29 Loka 2009 20:28

Bna kirjoitti:
PIETRO kirjoitti:
chypre kirjoitti:Jaahas, Käpsyhän sinne vaihtoon sitten lähti paikallisia ihastuttamaan. Tuotanto hankkii kivasti lisänostetta suosikilleen (etukäteen päätetylle voittajalle?).
Komppis
Älkäähän nyt joka kerta jaksako valittaa näistä tuotannon suosikki ym. jutuista joka kerta, kun talossa jotain tapahtuu. Kuka mielestänne vaihtoon olisi pitänyt laittaa ettei olisi ollut kyse siitä, että joku on "tuotannon suosikki"?
No valinnan olisi voinut suorittaa vaikka pyytämällä joku asukas pk-huoneeseen tms. random-menetelmällä.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 29 Loka 2009 21:24

Isoveikka saisi pistää asukkaat verestämään kielitaitojaan jonkin tehtävän varjolla ennen vaihdokin saapumista. On ihan luonnollista että jos kieltä ei käytä normaalielämässä niin taito puhua sitä ruostuu, siksi totuttelu pitäisikin aloittaa ajoissa jottei asukkaiden tarvitsisi olla tuppisuina kun vierailija astuu taloon.

Lisäksi olisi kiva nähdä etukäteen mikä on asukkaiden suullinen kielitaito. Danalta ja Esalta voi perustellusti odottaa sujuvaa kommunikointia, muut ovat vähän kysymysmerkkejä.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja chypre » 29 Loka 2009 21:38

acryl kirjoitti:
Omasta mielestäni esim. Esa ja Sampo olisivat olleet varteenotettavia vaihtoehtoja vaihtoonlähtijöiksi.
Kaksi mykkä-poikaa :damnfunny
Yhä edelleenkään talossa ei tietääkseni ole mykkiä henkilöitä. Osa puhuu täysin joutavia koko ajan, toiset viisaita harvakseltaan.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja rink » 29 Loka 2009 22:06

Ainoa asia mistä olen huolissani tässä vaihdossa on, että osaako "meitin " pojat käyttäytyä. Lähinnä siis kauhukolmikko: Aso, Toni ja Sami.

Toivon mukaan tämä pelko on aiheeton. Ja ehkä se on myös turha...tämähän on viihdeohjelma...;)

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Xanten » 29 Loka 2009 23:03

ABS-CBN tv-yhtiön puffi vaihdosta:

http://www.youtube.com/user/iABSCBN#p/c ... MO5UhuKtKg

LadyCroft
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Syys 2009 23:39

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja LadyCroft » 30 Loka 2009 02:12

Onko tämä jo linkattu tänne? Videota Kätlinin lähdöstä.

http://www.youtube.com/watch?v=kj9PMGZbMCU

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 30 Loka 2009 03:17

Miksei voinut lähteä koko talo vaihtoon? Kun niillä siellä Pilippiineillä on kaksi taloa, nekin ois voinut lähettää koko talon tänne Suomeen. Olis ollu mielenkiintoista seurata, miten ne eläisi Suomen BB-ympäristössä ja puolestaan Suomi-asukkaat siellä. Ei oo tainnu koko talo mennä vaihtoon vielä missään päin maailmaa?
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 30 Loka 2009 04:35

Häntäheikki kirjoitti:Miksei voinut lähteä koko talo vaihtoon? Kun niillä siellä Pilippiineillä on kaksi taloa, nekin ois voinut lähettää koko talon tänne Suomeen. Olis ollu mielenkiintoista seurata, miten ne eläisi Suomen BB-ympäristössä ja puolestaan Suomi-asukkaat siellä. Ei oo tainnu koko talo mennä vaihtoon vielä missään päin maailmaa?
Aika mielenkiintoinen ajatus.
Ilmasto varmasti olisi Filippiineille eksoottinen. Ihan siltäkin kantilta että itse kotiuduin vajaa viikko sitten kuukauden paussilta duuneista vähän tuolta päin ja on pieniä vaikeuksia tottua tähän kylmyyteen ja pimeyteen :)
Mutta suomessa kesällä on joskus lämmintä että sen puoleen ei olisi meikäläisillä ongelmaa.

Vähän offtopickina. Olen joskus mielessä leikkinyt ajatuksella että parempi BB olisi brittien tapaan kuvata kesäkuukausina. Enempi luonnonvaloa ja lämpöä. Mutta kesä-heinäkuu on suomessa hyvin vahva lomakausi ja ei taida subilla olla pokkaa katsoa että katsoisiko ihmiset lomillaan beebeetä. Joten kyllähän tämän voisi periaatteessa, raha/sponsorikysymys, kuvata jossain tropiikissa. Toki mulla on muistikuva että ruottalaiset tänkin idean ehtineet ekana toteuttamaan(?)
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 30 Loka 2009 05:32

rink kirjoitti:Ainoa asia mistä olen huolissani tässä vaihdossa on, että osaako "meitin " pojat käyttäytyä. Lähinnä siis kauhukolmikko: Aso, Toni ja Sami.

Toivon mukaan tämä pelko on aiheeton. Ja ehkä se on myös turha...tämähän on viihdeohjelma...;)
Kyllä minä olen yhtä huolissani meidän naisporukan käytöksestä. Hehän hokevat vittua ihan koko ajan. Vähän kun antaa sidukkaa, niin alkaa seksipuheet ja hirvee huuto - sylitansseista puhumattakaan. Jatkuvaa baarikierrosten repostelua.

Taitaa naisen odotettu käytös siellä Filippiineillä vielä olla hieman toista. Ei ihme, että Kätlinkin on kuulemma tuntunut hieman poikamaiselta heidän näkövinkkelistään. Ja K:han on kuitenkin se kaikkein tyttömäisin meidän talossamme.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja acryl » 30 Loka 2009 07:29

Velipuolikuu kirjoitti:
Vähän offtopickina. Olen joskus mielessä leikkinyt ajatuksella että parempi BB olisi brittien tapaan kuvata kesäkuukausina. Enempi luonnonvaloa ja lämpöä. Mutta kesä-heinäkuu on suomessa hyvin vahva lomakausi ja ei taida subilla olla pokkaa katsoa että katsoisiko ihmiset lomillaan beebeetä. (?)
Olihan meillä aikoinaan "Suuri seikkailu" kesäkuun alussa Lapissa kuvattuna. En tiedä sen tuottoa, mutta minä ainakin seurasin kaikki jaksot.
Samoin "Baari" huhti-kesäkuussa. Sen taloudellinen tuoto lienee jäänyt huonoksi, mutta ohjelmana se oli BB:n luokkaa.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja minttuli » 30 Loka 2009 09:00

rink kirjoitti:Ainoa asia mistä olen huolissani tässä vaihdossa on, että osaako "meitin " pojat käyttäytyä. Lähinnä siis kauhukolmikko: Aso, Toni ja Sami.

Toivon mukaan tämä pelko on aiheeton. Ja ehkä se on myös turha...tämähän on viihdeohjelma...;)

Hih ... Samaa olen minä miettinyt ja mulla olisikin ihan hauska ratkaisu tähän...
Rica pitäs saada vaihtoon tänne... eikä totuutta ihan heti pitäs noille hoopoille paljastaa.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja sjoku » 30 Loka 2009 09:02

Cathy on tulossa vaihtoon. Juuri kerrottiin hänelle, että hänet lähetetään Suomeen. :thumbsup

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Asukasvaihto

Viesti Kirjoittaja Paali » 30 Loka 2009 09:43

Cathy tervetuloa vaan :welcome

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukasvaihto / Housemate swap”