Kuka päiväkirjahuoneen äänen takana?

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta.
Merry
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Marras 2006 19:24

Kuka päiväkirjahuoneen äänen takana?

Viesti Kirjoittaja Merry » 17 Marras 2006 19:25

Montakos ääntä niitä nyt siellä on?
Mutta kukas on se mukava heppu joka aina vitsailee Hannen kanssa? Mm viimeks tossa punnitsemis jutussa oli tämä ääni. :)

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 17 Marras 2006 19:28

Kolme eri ääntä, tuottaja + kaksi ohjaajaa. Saattaa olla muitakin tuotannon jäseniä, mutta nuo kolme yleensä.
Se joka Hannen kanssa on koosteissa jutellut on toinen ohjaajista, ei tietoa kumpi.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 19:31

Se flirttaili ihan selkeästi Hannen kanssa :)
Eikä ollut eka kerta :lol:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kuka päiväkirjahuoneen äänen takana?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Marras 2006 19:36

Merry kirjoitti:Mutta kukas on se mukava heppu joka aina vitsailee Hannen kanssa?
Pääohjaaja Kim Sainio tai ohjaaja Ville Panhelainen.

Merry
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Marras 2006 19:24

Viesti Kirjoittaja Merry » 17 Marras 2006 19:37

Kiittää!!!

Flirttaili muuten ihan selvästi Hannen kans :lol:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: Kuka päiväkirjahuoneen äänen takana?

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 19:40

Merry kirjoitti:Mutta kukas on se mukava heppu joka aina vitsailee Hannen kanssa? Mm viimeks tossa punnitsemis jutussa oli tämä ääni. :)
Niitä Hannen kanssa flirttailevia ääniä on mielestäni kaksi. Punnituksessa oli yksi, sitten on se toinen joka mm. kikatutti Hannea tarkoituksella ja sanoi "ei niin" Hannen todettua, ettei sänkyjen paketoimisessa ole järkeä. Näin muistelisin. Jos nämä tapaukset sattuisivatkin nyt menemään päässäni sekaisin, niin olen satavarma, tuhatvarma, että kaksi eri ääntä on flirttaillut Hannen kanssa, mä lupaan. :wink:

Viime aikoina siellä on ollut päivystämässä nuo kaksi ja Räisäsen paikalla joku savolainen, joka ilahdutti asukkaita ensimmäisen(?) kerran Katapultin aikana: "Tämä on Pik Prather."

Pirittahan spekuloi sitten vielä jostain naisäänestä, jota ei muistaakseni ole kuultu tällä kaudella kotikatsomoihin asti.

Merry
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Marras 2006 19:24

Viesti Kirjoittaja Merry » 17 Marras 2006 19:43

Ai mä luulin että punnitusääni ja kikatusääni oli sama..hmm..tämähän menee vaikeeksi :?

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 19:56

Yksi äänistä on selkeämpi, kuulaampi ja "tavallisempi". Toinen sellainen kehräävä, hymisevä, lempeästi muriseva. (Ja sitten on Räisänen, jonka ääni on veemäinen, kireä ja hapan.)

Minun mielestäni noissa kahdessa mainitussa tapauksessa oli eri ääni, mutta jos ei olisikaan ollut, niin ihan varmasti eilisen koosteen ääni ei ollut sama murmuttaja, joka on viime aikoina usein flirttaillut Hannen kanssa.

Merry
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Marras 2006 19:24

Viesti Kirjoittaja Merry » 17 Marras 2006 19:59

Pitääpä kuunnella tämän illan ohjelman pk äänet, palataanko sitten asiaan? :lol:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Marras 2006 20:06

Merry kirjoitti:Ai mä luulin että punnitusääni ja kikatusääni oli sama..
Kyllä näissä kahdessa tapauksessa oli se sama savolainen Big Brother -ääni...

EDIT: Se BB-ääni ei ehkä sittenkään ole savolainen, mutta anyways punnitusääni ja kikatusääni oli sama.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 17 Marras 2006 20:10

Minua häiritsee suuresti nämä eri äänet. Isoveli on Isoveli ja sen pitäisi olla aina sama.
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 20:17

Spencer kirjoitti:
Merry kirjoitti:Ai mä luulin että punnitusääni ja kikatusääni oli sama..
Kyllä näissä kahdessa tapauksessa oli se sama savolainen Big Brother -ääni...
Se ei kuitenkaan ole se savolainen BB-ääni, joka sanoi "Pik Prather". Savolainen ääni on tullut mukaan vasta viime viikkoina. Vai flirttaileeko se savolainenkin jo Hannen kanssa? Joka tapauksessa olen niin varma kuin voi olla, että mikäli sama ääni ei muuntele itseään huomattavasti, on olemassa kaksi flirttiä: murmuttaja ja selkeä.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 17 Marras 2006 20:39

Boost kirjoitti:Minua häiritsee suuresti nämä eri äänet. Isoveli on Isoveli ja sen pitäisi olla aina sama.
Tuo nyt olisi aika mahdotonta. Kolme ääntä on ihan sopiva määrä.

Itse en välttämättä ole huomannut mitään erikoista flirttailua miltään BB:ltä. Ihan vain sellaista normaalia juttelua, eihän sitä tiedä jos BB vaikka puhuu muidenkin asukkaiden kanssa samalla tavalla.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 17 Marras 2006 20:41

silmä kirjoitti:Joka tapauksessa olen niin varma kuin voi olla, että...
Oletko satavarma, lyötkö miljoonasta vetoa, oletko übervarma?

(Anteeksi OT.)
I am the sunshine of my life!

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 21:06

TSN kirjoitti:Itse en välttämättä ole huomannut mitään erikoista flirttailua miltään BB:ltä. Ihan vain sellaista normaalia juttelua, eihän sitä tiedä jos BB vaikka puhuu muidenkin asukkaiden kanssa samalla tavalla.
Se on totta, että flirttailua voi ihan hyvin pitää myös tavallisena jutusteluna, jota Hannen läsnäolo värittää hassuttelevampaan suuntaan. Pundeko se totesi jossain ketjussa BB:n puhuvan Hannelle kuin mielenvikaiselle tms.

Murmuttaja ja Selvä muuten tekevät ilmoitusluontoiset kuulutukset ja käskyt paljon lujemmalla/tylymmällä äänellä kuin päiväkerhojutustelut.

Asukkaatkaan eivät tunnista ääniä kunnolla, ihme kyllä. Välillä kun Selvä on komentanut asukkaat sohvalle tiukkaan sävyyn, joku on todennut "sadistin" olevan paikalla, vaikka tosiasiassa se asukkaiden sadisti-BB on käsittääkseni Räisänen. Se on jännä juttu, miten kasvottomat äänet sekoittaa paljon helpommin kuin sellaiset äänet jotka voi mielessään yhdistää eläviin ihmisiin. Mitä enemmän niitä ääniä pyörittelee mielessään, sitä enemmän ne menevät sekaisin.

Saaga, totesin jo aiemmin, että olen tuhatvarma. Lupasin myös. Vannon. Lyön vetoa. Miljoonavarma. Mä tiedän. Se on Paavo Pesusieni! :wink:

edit 23: En nähnyt illan koostetta ihan alusta, mutta mielestäni Karille ja Hannelle puhui sama BB (se jota nimitin Selväksi), aamulla hieman käheämpänä tosin. Nyt kun noita ääniä alkaa kuunnella tarkasti, tulee melkein yhtä paranoidiksi kuin mister Olli. :lol:

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 18 Marras 2006 18:36

Musta tuo Hannen kanssa mahdollisesti flirttaileva ääni on ollut paras ääni Big Brotherissa tähän mennessä <3 se on jotenkin tosi hyvä ääni Big Brotheriksi :roll: ja suloista se flirttaileminenkin joten.. :wink: Toivokaamme, että jatkaa äänenä :D
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 18 Marras 2006 19:46

Olen edelleenkin sitä mieltä, että BB-äänet ovat epäonnistuita. Räisäsen ääni ei ollenkaan sovi ohjelmaan, lisäksi on se kamala äänenmurrosmies eikä se kolmaskaan ole sopiva ääni tähän ohjelmaan.

Quutio
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 28 Elo 2006 10:08

Viesti Kirjoittaja Quutio » 19 Marras 2006 17:52

gemini kirjoitti:Olen edelleenkin sitä mieltä, että BB-äänet ovat epäonnistuita. Räisäsen ääni ei ollenkaan sovi ohjelmaan, lisäksi on se kamala äänenmurrosmies eikä se kolmaskaan ole sopiva ääni tähän ohjelmaan.
Räisäsen ääni on aivan mahtava varsinkin rangaistuksista ilmoittaessa, oikeesti ei voi olla parempaa ääntä siihen. Sitten se "pää-ääni" on tosi hyvä varsinkin silloin, kun se ottaa humoristisempaa otetta mukaan.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Viesti Kirjoittaja effie » 19 Marras 2006 18:02

Quutio kirjoitti:
gemini kirjoitti:Olen edelleenkin sitä mieltä, että BB-äänet ovat epäonnistuita. Räisäsen ääni ei ollenkaan sovi ohjelmaan, lisäksi on se kamala äänenmurrosmies eikä se kolmaskaan ole sopiva ääni tähän ohjelmaan.
Räisäsen ääni on aivan mahtava varsinkin rangaistuksista ilmoittaessa, oikeesti ei voi olla parempaa ääntä siihen.
Porukka on ihan p....t housuissa, kun kuulee Mikko-sedän äänen. Tietävät, että jotain normaalista poikkeavaa on tiedossa. Yleensä jotain rangaistuksia...

Lelly
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Loka 2006 10:48
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lelly » 19 Marras 2006 20:44

Oon muuten aika monta kertaa repeilly ton äänen takia.
Aika usein just sillon kun Hanne on ollu PKH:ssa :lol:
Tämä on Big Brother. Kadi hae mikrofonisi.
Katra.<3

Mertensia
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 08 Marras 2006 00:46

Viesti Kirjoittaja Mertensia » 20 Marras 2006 01:44

Se Big Brother -äänistä asiallisin ja karkein on mielestäni ylivoimaisesti paras, aivan loistava. Tämän tunnistaa erityisesti satiirisista kommenteistaan, jotka hän järkkymättämällä neutraalisuudellaan kääntää tavattoman koomisiksi - esimerkiksi vastaus "Ei niin." jonkun esittämään toteamukseen että eihän annetussa tehtävässä ole mitään järkeä. Itse olen viime aikoina, tai sen jälkeen kun aloin kiinnittää ääniin huomiota, huomannut tämän henkilön olevan aika harvoin äänessä, mutta voi myös olla ettei hän aina jaksa pysytellä niin asiallisessa linjassa ja siksi sekoittuu muihin. Mutta nuo hänen hupsakat kommenttinsa ovat kyllä koko Big Brotherin parasta antia ja ihastuttavat minua joka kerta. <3

Tämän lisäksi olen erottanut päiväkirjakeskusteluista ainakin kaksi muuta ääntä tai tyyliä, yksi on sellainen vetelä ja kyllästyneen kuuloinen, jonka ääni poikkeaa selvästi kaikista muista. Tämä ääni on muistaakseni joskus keskeyttänyt jotain ikäviä tilanteita, erityisesti yöaikaan, tai muutoin antanut negatiivista palautetta kilpailijoille.

Sitten on se yksi perusääni, joka juttelee aina suhteellisen rennosti ja puhekielisesti asukkaille, mutta pitäytyy kuitenkin tietynlaisessa asiallisuudessa. Tämä ääni tuntuisi olevan kaikista yleisin, tosin en ole huomannut tälle mitään niin ominaisia piirteitä etteikö äänen takaa voisi todellisuudessa hyvinkin löytyä monta eri henkilöä.

Big Brother -kuulutusten takaa en ole koskaan erottanut kuin vain yhden äänen, joka voisi sopia niin tuolle perusäänelle kuin sille saatiristen kommenttien loistotyypille.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”