Big Brother Extra

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta.
Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja TSN » 23 Elo 2006 12:54

Telkku.comista löytyy nyt Big Brother Extran ohjelmakuvaus..
Telkku.com kirjoitti:Big Brother Extra vie tapahtumien taakse, kontrollihuoneeseen. Joka arki-ilta Extrassa nähdään kiinnostavia vieraita ja kuullaan asiantuntevia spekulaatioita ja analyyseja edellisillan tapahtumista. Luvassa myös kilpailuja. Extraa emännöi viimevuotiseen tapaan Vappu Pimiä.
Näköjään ovat poistaneet sen Spotissa olevan "kuluvan päivän tapahtumiin" lauseen ja jättäneet taas vain edellisillan tapahtumat. Toivon kuitenkin vieläkin etteivät täysin jätä huomiotta sitä mitä talossa tapahtuu sillä hetkellä tai aikaisemmin päivällä.
Nuo boldatut jutut kuulostavat kyllä ihan lupaavilta. Ehkä ovat jopa löytäneet psykologeja jotka viitsivät spekuloida asukkaista?
Hyvää on myös se että maininta tekstiviesteistä on jätetty pois, ehkä ei ole enää niin iso osa ohjelmaa.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 23 Elo 2006 13:05

Parannusta näyttää tulleen tähänkin siis. :)
Tokihan toivoisin myös niitä kuluvan päivän tapahtumia ruodittavaksi, mutta jos niitä ei nyt tule niin tämäkin pieni uudistus vaikuttaisi tässä vaiheessa hyvältä. Saapa nähdä paljonko itse ohjelman luonne muuttuu näiden "asiantuntijoiden" tullessa mukaan.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 23 Elo 2006 14:47

Miten moni psykologi haluaa ottaa osaa moiseen "roskaohjelmaan" (niin no meillehän se ei ole roskaa :lol: ) Suomessa? Toivottavasti edes joku koska toi kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Tykkäättekö te muuten Vapusta? Musta Vappu on aivan ihana. Vappu > Mari.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 23 Elo 2006 16:51

Pahasti pelkään että tämä analyysi on Vapun sietämätöntä höpötystä, mitäänsanomattomia mielipideäänestyksiä ja tv-chatin kommentteja. Tulossa on siis todellakin syväluotaavaa analyysia...

Mitä mieltä Vapusta? Sopii mielestäni tv-chattiin lukemaan kommentteja, mutta ainakaan viime vuonna lahjat eivät oikein riittäneet sujuvaan suoran lähetyksen vetämiseen. Toki Extrassa oli aika monta asiaa yhtä aikaa seurattavana, mutta hommaisivat sitten juontajan joka siihen oikeasti kykenee.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 23 Elo 2006 16:56

Swoon kirjoitti:Tykkäättekö te muuten Vapusta? Musta Vappu on aivan ihana.
Kovasti tykkään. Pirteä ja iloinen, juuri oikeanlainen henkilö hommaansa.
Vappu > Mari
Olen kyllä aivan hurahtanut Mariin, mutta molemmista tykkään. Mari ja Vappu :bow:

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 23 Elo 2006 17:08

Tykkään mäkin Vapusta o/

Muakin vähän epäilyttää, ovatko saaneet kunnon psykologia sinne. Viime vuonna yrittivät jotain kerran yhden psykologin kanssa, mutta se vain toisti sellaista mitä tavallinen mattimeikäläinenkin osaisi sanoa asukkien käytöksestä.

Toisaalta eihän sen psykologi tarvi olla, jos löytävät vaan ylipäänsä jonkun, joka osaisi kiinnostavasti kommentoida talon tapahtumia. Mut ei sellasta "X ja Y katsoivat toisiaan pitkään silmiin -> ROMANSSI!!" soopaa :lol:

Tirlittan
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Elo 2006 20:18

Viesti Kirjoittaja Tirlittan » 23 Elo 2006 17:19

Mä mietin viime vuonna tuosta psykologiasiasta, että oisko suomalaisilla psykologeilla joku etiikka-juttu, että niitä ei voi ottaa sinne? Eli jotain, että ei eettisistä syistä voi kommentoida jonkun edesottamuksia juttelematta suoraan ko. ihmisen kanssa - ja jos juttelee suoraan, sitten on salassapitovelvollisuus...

Voisihan se olla joku muu ihmissuhdeasiantuntija tietysti, mutta sellainen, joka oikeasti osaisi sanoa jotain.

Anyway Brittien BB:ssä se psykologijuttu oli ainakin tosi kiinnostavaa, sai sellaisia tulkintoja mitä itse ei olisi osannut vetää...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Elo 2006 17:49

en osaa sanoa tykkäänkö Vapusta ku en tunne sitä... tv-persoonana on pirteä ja h****n nopea puhumaan. Mari onnistui mielestäni kohtuullisesti. Brittien Davina on kuitenkin ylivertainen...

suhtaudun kumpaankin, sekä Vappuun että Mariin, melkoisen välinpitämättömästi ja niinkuin viime vuonna taisin kirjoittaa niin mielestäni on melkoisen tylsää ja mielenkiinnotonta kirjoittaa mielipiteitä heistä ja heille pitäis antaa niinsanotusti työrauha...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 23 Elo 2006 20:12

big.mac kirjoitti:suhtaudun kumpaankin, sekä Vappuun että Mariin, melkoisen välinpitämättömästi ja niinkuin viime vuonna taisin kirjoittaa niin mielestäni on melkoisen tylsää ja mielenkiinnotonta kirjoittaa mielipiteitä heistä ja heille pitäis antaa niinsanotusti työrauha...
Ai, no kyllä mun miälest vaa voi ihan hyvin kertoa mielipiteitä myös juontajista, ehkä antaa vinkkejäkin miten sais hommat skulaa paremmin ja sillai, kunhan ei ihan haukkumalinjalle lähdetä. Onhan erityisesti Mari iso osa BB:tä, ja jos vaikka häädetyille esitetyt kysymykset olisi joka viikko tyyliin "no miltäs nyt tuntuu" tai muuta yhtä "mielenkiintoista" niin tottahan toki siitä saa huomauttaa. Miten muuten saadaan parannuksia aikaan?

Mut kiva et on muitakin jotka Vapusta tykkää. Marikin on ihan ok, mut tykkään Vapun rennosta otteesta ja siitä hymystä. Se piristää. :)

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 23 Elo 2006 20:20

Molemmat juontajat ihan kivoja, mutta Vappu on suosikkini heistä. Iloinen ja rempseä sekä sanavalmis juontaja.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Elo 2006 20:30

Tykkään molemmista juontajista.

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 23 Elo 2006 21:17

Luvattiinhan viime vuodeksikin katugalluppeja ja tais jopa pari kertaa niistä kymmenistä ohjelmista vilahtaa joku gallup.. varauksella suhtaudun esim. tohon joka illaksi mielenkiintoisia vieraita kohtaan..

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja matami » 23 Elo 2006 21:19

TSN kirjoitti:Joka arki-ilta Extrassa nähdään kiinnostavia vieraita ja kuullaan asiantuntevia spekulaatioita ja analyyseja edellisillan tapahtumista.
Toivottavasti tällä lupauksella todellakin on katetta. Hiukan jo hiipii mieleen täälläkin nuo Jk:n kauhumuistelmat.
-Oh my god...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 24 Elo 2006 00:07

Swoon kirjoitti: ehkä antaa vinkkejäkin miten sais hommat skulaa paremmin ja sillai, kunhan ei ihan haukkumalinjalle lähdetä. Onhan erityisesti Mari iso osa BB:tä, ja jos vaikka häädetyille esitetyt kysymykset olisi joka viikko tyyliin "no miltäs nyt tuntuu" tai muuta yhtä "mielenkiintoista" niin tottahan toki siitä saa huomauttaa. Miten muuten saadaan parannuksia aikaan?
kyllä mä kuule olen sitä mieltä, että nää juontajat pärjää ihan hyvin ilman meidän ja teidän 'loistavia' 'parannus'ehdotuksia... on aivan mahdotonta miellyttää kaikkia ja parasta tehdä homma niin kuin se on itselle luontevinta... ja tää ihan 'ystävyydellä' :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 24 Elo 2006 00:42

No mä oon edelleen sitä mieltä et kriittinen palaute voi olla joskus hyväksi, mut katsos näähän on mielipideasioita.

Tää :roll: hymiö on muuten helkkarin ärsyttävä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 24 Elo 2006 07:49

Swoon kirjoitti:Tää :roll: hymiö on muuten helkkarin ärsyttävä.
tää :roll: on mun yks lemppari. se kertoo kaiken..

elämä on yhtä mielipideasiaa ja siksi me kait kaikki tänne kirjoitamme. :D
Mua vaan alkoi viime vuonna ärsyttää kaikki viestit joissa kommentoitiin juontajien tekemisiä, yks ei tykänny siitä ja toinen tästä. Ja kuten viime vuonna kirjoitin, minä suhtaudun heihin vähän niinkuin bussikuskeihi. He vievät minua eteenpäin ammattitaitoisesti ja varmasti 8)
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 24 Elo 2006 14:41

Olen täysin sen takana, että tottakai myös juontajia ja heidän tekemisiään saa kritisoida. Jos otetaan vaikka tuo bussiesimerkki, niin pitäisikö meidän hyväksyä sekin, jos bussikuski ajaa päin sitä itseään?

Se, että joku on juontaja tai bussikuski, ei tarkoita, että hän olisi automaattisesti hyvä siinä hommassa.

Vapun hössötys itseäni ärsytti, Marissa taas ärsytti kysymysvalinnat. Parantaa voivat ja varmaan sen tekevätkin. Ihan mukiinmenevät juontajat kumminkin, en äkkiseltään keksi parempia korvaajia.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Vormosa1
Mökkiläinen
Viestit: 239
Liittynyt: 04 Elo 2006 15:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vormosa1 » 24 Elo 2006 14:50

dal kirjoitti: Marissa taas ärsytti kysymysvalinnat. Parantaa voivat ja varmaan sen tekevätkin.
Toivottavasti emme kuule tämän tyylisiä kysymyksiä:
-Miltä nyt tuntuu?
-Koko porukkaa rankaistiin sinun takiasi. Harmittiko?(eiköhän tuon vastauksen arvaakkin) :wink:

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 24 Elo 2006 14:58

joo, kyllä asiallaista kritiikkiä saa ja voi antaa mutta vuosi sitten viestit alkoi olla sitä luokkaa että "voi ei, Taas Mari sanoi "hailaitti"!" ja sitä sitten vatvottiin mikä sana olis parempi minkäkin realityn tilalle ja niin pois päin... on vaan niin pirun tylsää lukea tollasia viestejä :evil:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
icicle
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 09 Elo 2005 01:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja icicle » 25 Elo 2006 20:49

edit: viesti poistettu asianomaisten pyynnöstä..

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 25 Elo 2006 21:29

Edit: following suit.

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 26 Elo 2006 15:29

Hyvä että extrakin saa vähän uutta ilmettä. Ja ytimekkäästi: Vappu ja Mari ovat molemmat aivan ihastuttavia. Erilaisia, mutta ammattitaitoisia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”