Veikkailua nimeämispisteistä

BB-aiheiset pelit ja veikkauskilpailut
Vastaa Viestiin
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2006 00:51

gemini kirjoitti: Mielestäni ns. "pelaamisessa" ei ole mitään väärä, itse asiassa se tuo ohjelmaan lisää mielenkiintoa.
Njooh, mutta mun mielestä pelaaminen ja silkka selkäänpuukottaminen eivät ole ihan sama asia :roll: .
Mutta mäpä olen niin vähän tämän kaltaisia ohjelmia katsonut, että kai tuo on ihan tavallista sitten, enpähän vain tykkää, enkä selkäänpuukottajia arvosta :noup: .

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Marras 2006 00:52

Kaki on huomannut sarissa saman kuin moni muukin, sari pelaa peliä ja rankasti. Eipä se kakia varmaan haittaa, kivahan tommosen kulmakarvattoman pirpanan kanssa varmaan pelehtiä, mutta silti on ymmärtänyt sarin rankan pelaamisen ja vastaa samalla mitalla antamalla nimeämispisteitä.

Odottelen "ei sarppa mitää pelaa se on ihaaana ja aito!"-viestäjä riemulla, ne on niin naiivin hauskoja :)

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 14 Marras 2006 00:54

zilipippuri kirjoitti:
gemini kirjoitti: Mielestäni ns. "pelaamisessa" ei ole mitään väärä, itse asiassa se tuo ohjelmaan lisää mielenkiintoa.
Njooh, mutta mun mielestä pelaaminen ja silkka selkäänpuukottaminen eivät ole ihan sama asia :roll: .
Mutta mäpä olen niin vähän tämän kaltaisia ohjelmia katsonut, että kai tuo on ihan tavallista sitten, enpähän vain tykkää, enkä selkäänpuukottajia arvosta :noup: .
Vielä noista nimeämispisteistä...talossahan on enää vain neljä muuta asukasta, joita voi nimetä ja Kaki nimesi 2 pisteellä Ollin ja yhdellä Sarin. Vaikka kuinka pitäisi jostain ihmisestä niin se saattaa silti alkaa jossain vaiheessa ärsyttää enemmän kuin joku muu, josta ei niin pitäisi.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2006 00:55

Punde kirjoitti: Odottelen "ei sarppa mitää pelaa se on ihaaana ja aito!"-viestäjä riemulla, ne on niin naiivin hauskoja :)
No hitto, en mä tiedä onko Sarppa aito (erityisen ihana ei mun mielestä ;)), mutta miten rankasti se on pelannut? Mun mielestä se on ollut samanlainen pitkästyttävä blondi alusta lähtien, ja olen ihmetellyt millä avuilla se on talossa noin pitkään pysytellyt.
Mä olen ajatellut, ettei Sarin kapasiteetti riitä erikoisempaan "pelaamiseen" ;). Mutta ehkä se sittenkin olen minä jonka kapasiteetti on vaillinainen :lol: .

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 14 Marras 2006 00:56

Punde kirjoitti:Kaki on huomannut sarissa saman kuin moni muukin, sari pelaa peliä ja rankasti. Eipä se kakia varmaan haittaa, kivahan tommosen kulmakarvattoman pirpanan kanssa varmaan pelehtiä, mutta silti on ymmärtänyt sarin rankan pelaamisen ja vastaa samalla mitalla antamalla nimeämispisteitä.

Odottelen "ei sarppa mitää pelaa se on ihaaana ja aito!"-viestäjä riemulla, ne on niin naiivin hauskoja :)
Itse huomasin Sarpan pelin sunnuntaina, kun Mia häädettiin. Sari halasi Miaa, huikkasi vielä ovenraosta: "Oot ihana!", ja Mian poistuttua sanoi: "Voi...". Aloin miettimään, et kuulostipa/näyttipä tutulta, ja havaitsin, että monessa äänestyksessä maneerit ovat aina samat... Miahan oli muistaakseni myös Sarin nimeämä. Sari pelaa kyllä, mutta tekee sen hymy huulillaan.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2006 00:58

gemini kirjoitti:Vaikka kuinka pitäisi jostain ihmisestä niin se saattaa silti alkaa jossain vaiheessa ärsyttää enemmän kuin joku muu, josta ei niin pitäisi.
Niin, vaikea sanoa kun ei itse paikan päällä ole ;).
Mutta on minusta tuossa Kakin Sarpan nimeämisessä vähän muutakin kun "ärsytystä"..
Eikä tuo Hannekaan enää ole ollut Kakin inhokkilistalla niin hyvin edustettuna kuin jossain vaiheessa, eli ehkei sittenkään niin yllätys, ettei Kaki häntä nimennyt. Multa tosiaan meni koko viime viikko ohi :P.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 14 Marras 2006 00:59

Mielestäni jokainen on siellä varmasti tietyllä tavalla "pelannut". Sarin pelaamiseksi voisin laskea sen, että hän on aika vähän näyttänyt suuttumuksen tunteitaan, ei ole yleensä mennyt sanomaan suoraan vaan sitten jutellut jonkun toisen kanssa siitä ärsytyksestään. Esim. silloin kun Sorella ei syönyt sipulia niin Sarihan kovasti valitti terassilla muistaakseni Hannelle, että "aikuinen ihminen ja närppii ruokaansa" jne. Itse Sorellalle Sari ei hirvittävästi sanonut suoraan ärsytyksen kohteitaan. Sari on myös selvästi ollut sellainen empaattinen muita kohtaan, miten paljon totuutta ja miten paljon "peliä"?

Jani taas vaikuttaa sellaiselta, joka ei edes uskalla sanoa sitä vähääkään kenellekään vaan mielistelee koko ajan muita ja heidän mielipiteitään. Laskisin tämän Janin "peliksi", vaikka hän ei ehkä tätä itse täysin tajuakaan. Uskon, että Janillakin on tosielämässä varmasti mielipiteitä ainakin enemmän kuin mitä BB-talossa on nähty, mutta ei halua suututtaa muita talossa ja pitää näin ystävälliset välit kaikkiin. Nythän Jani varmaan kuvittelee, että tämä "taktiikka" on kovinkin menestyvä, kun on jo useammasta äänestyksestä selvinnyt.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2006 01:02

Big Mother kirjoitti:Aloin miettimään, et kuulostipa/näyttipä tutulta, ja havaitsin, että monessa äänestyksessä maneerit ovat aina samat... Miahan oli muistaakseni myös Sarin nimeämä. Sari pelaa kyllä, mutta tekee sen hymy huulillaan.
Onko sulla kaikki häädöt tallennettuna?
Täytyykin alkaa tarkkailemaan Sarppaa enemmän ;)..

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 14 Marras 2006 01:03

Mietin, että pitäisikö siirrellä viestejä Sari-ketjuun, mutta annetaan nyt olla tässä.
Yrittäkää kuitenkin pysyä aiheessa, eli nimeämispisteissä ja niiden antamisperusteissa. Asukkaiden pelaamisviestit voi laittaa asukasketjuihin.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 20 Marras 2006 08:15

Onko kenelläkään tietoa onko enää nimeämisiä? Minä en ole infoa mistään huomannut; puolin tai toisin.

Vai alkaako nyt voittajaäänestys, johon tämä "yleisön suosikki" laukkaa mustana hevosena sitten ensi su. iltana/ma. aamuna ja vähiten ääniä kerännyt passitetaan pois vastaavasti kuin viime kaudella?

Nimeämiset voisivat tuoda vielä mielenkiintoisia puolia. Raapustelin ruutupaperille ;) nk. todennäköisen ja pelausvaihtoehdon, vaikka jostain syystä kyllä veikkaan, että tällä viikolla ovat jo kaikki siinä äänestyksessä - oli se sitten millainen tahansa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Marras 2006 10:00

Asukkaat nimeävät parhaillaan. Voittajaäänestystä voidaan tuskin aloittaa ennen kuin vanha asukas on palannut taloon ensi viikon sunnuntaina?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Marras 2006 10:12

Veikataanpas sit:

Kari: Sari 2p, Olli 1p

Hanne: Kaki 2p, Sari/(Olli) 1p

Sari: Olli 2p, Kaki 1p

Olli: Sari 2p, Kaki 1p

Kaki: 4p
Sari: 5p
Hanne: 0p
Olli: 3p(4p)

Pyörittelin noita ääniä ja Hannen 1p:n ääni on kyllä täysi kysymysmerkki meikäläiselle. Jos ääni menee Sarille, äänestyksessä olisivat Kaki ja Sarppa. Jos Hanne pysyy uskollisena tyttöjen tallille ja nimeää hanikultsipuppelinsa Ollin, äänestyksessä olisivat Kaki, Sari ja Olli - mikä ei olisi yhtään hullumpaa.

Jotenkin tuo Kari ja Sari äänestyksessä vaihtoehto kuitenkin tuntuu vain todennäköisemmältä, mutta mene ja tiedä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Marras 2006 10:42

Kari: Sari 2p Olli 1p

Hanne: Kari 2p Sari 1p

Olli: Sari 2p Hanne 1p

Sari: Olli 2p Hanne 1p

Äänestykseen Sari ja Olli -> Olli ulos

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 20 Marras 2006 10:46

Veikkaus:

Kari: 2p Hanne, 1p Olli
Hanne: 2p Kari, 1p Olli
Sari: 2p Olli, 1p Kari
Olli: 2p Sari, 1p Kari

Eli äänestykseen Olli ja Kari.

Jouduin heittämään lanttia Hanne ja Sarin 1:n pisteen nimeämisistä.

Näin pienellä porukalla arvaaminen menee jo vaikeaksi, koska yksi nimeämispiste voi muuttaa koko tilanteen täysin.
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 20 Marras 2006 11:00

Kari: 2p Olli, 1p Sari
Sari: 2p Olli, 1p Kari
Olli: 2p Sari, 1p Kari
Hanne:2p Kari, 1p Sari

Kari: 4p
Sari: 4p
Olli: 4p
Hanne:0p

Äänestykseen menisivät Kari, Sari ja Olli.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Marras 2006 11:21

Hanne: Kaki 2p Sari 1p
Kaki: Hanne 2p Olli 1p
Olli: Sari 2p Hanne 1p
Sari: Olli 2p Kaki 1p

Hanne: 3p
Kaki: 3p
Olli: 3p
Sari: 3p

Äänestykseen joutuvat Hanne, Kaki, Olli ja Sari.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 20 Marras 2006 11:21

Kari: 2p Olli 1p Hanne
Olli: 2p Sari 1p Kari
Sari 2p Olli 1p Hanne
Hanne 2p Kari 1p Sari

Äänestykseen menisivät siis Olli, Kari ja Sari. Kari saisi kyllä vielä jatkaa eloaan talossa :wink: Olli tai Sari ulos!
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 20 Marras 2006 11:53

Olen ollut aika kahden vaiheilla, mutta:

Sari: 2p. Kaki, 1p. Olli
Sari saattaisi antaa Kakille 2p. Vedoten mm. viikkotehtävään. Uskon, että tässä vaiheessa Sari ei enää välttämättä funtsi keskinäistä kaveruutta

Olli: 2p. Sari, 1p. Kari
Olli voisi kyllä nimetä Hannenkin, mutta tuskin kokee nk. uhkana kuitenkaan

Hanne: 2p. Kari, 1p. Sari
En usko, että Hanne lähtee nimeämään Ollia

Kari: 2p. Hanne, 1p. Sari
Tätä funtsin pitkään. Hannen paikalla voi myös olla Olli, mikä ei muuta tilannetta radikaalisti. Siis sen suhteen, ketkä joutuvat äänestykseen

Eli tämän mukaan se menisi:
Sari 4p.
Olli: 1p.
Hanne: 2p.
Kari: 5p.

Kari-Sari
- Kari ulos.


edit:
Nyt iskee mielikuvat siitä, että Sari olisi nimennyt Hannen ja Karin, joten jos olisi pelaten antanut 2p Hannelle, olisi tämä mukana. Toisaalta aika turhaa tämä spekulointi, mutta heittäisivät nyt tulokset kehiin. Taidan silti pitää tuon ensifiiliksillä kirjoitetun mietelmän.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 20 Marras 2006 11:58

Kakki: Hanne 2p Sari 1p

Olli: Sari 2p Kakki 1p

Sari: Olli 2p Kakki 1p

Hanne: Kakki 2p Sari 1p

eli kakki ja Sari äänestykseen ja vihdoinkin PASK* ulos...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Marras 2006 12:52

Edit. mielenmuutos: Olli nimeääkin Hannen 1p, eikä Karia

Kari: 2p Hanne 1p Sari
Sari: 2p Olli 1p Hanne
Hanne: 2p Kari 1p Sari
Olli: 2p Sari 1p Hanne

Hanne 4p, Kari 2p, Sari 4p, Olli 2p

Hanne ja Sari äänestykseen ja Hanne hiuksista...parturiin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 20 Marras 2006 12:52

Meitsin veikkaus.

Sari: 2p Olli 1p Kari
Hanne: 2p Kari 1p Sari
Olli: 2p Kari 1p Sari
Kari: 2p Hanne 1p Olli

Äänestyksessä Kari ja Olli
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 20 Marras 2006 12:59

Hanne: 2p Kakille, 1p Ollille
Kari: 2p Hannelle, 1p Sarille
Olli: 2p Sarille, 1p Karille
Sari: 2p Ollille, 1p Karille

Kari saa 4p
Olli saa 3p
Sari saa 3p

Hanne saa 1p

Lihavoidut äänestykseen.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit ja veikkaukset”