Tuotannon taso

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta.
Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 16 Joulu 2005 13:52

:hahaha: Apua, mie kuolen nauruun :hahaha:
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

derevo
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Marras 2005 00:29

Viesti Kirjoittaja derevo » 17 Joulu 2005 00:33

Olipa aika epäselvä kirjoitus, en oikein ymmärtänyt....siis sinua haittaa jonkun ihmisen ääni
kyllä, ymmärsit aivan oikein.
mutta ei jonkun ihmisen, vaan monien ihmisten ääni.
aika vaikea on ja tulee elämäsi olemaan, ei voi muuta sanoa
ei ole liian vaikea.
minulla on satelliittilautanen parvekkeella ja siksi tv-ohjelmien valinta on laaja. voin helposti jättää katsomatta ohjelman, jonka juontajan ääni on huono, sillä ohjelmia on paljon.
minua kukaan ei pakota kuunnella paskaista ihmisääntä.
ja mitä tarkoitat todellisella haitalla jonka jonkun ääni aiheuttaa?
tarkoitan sitä mitä kirjoitin, eli paha ihmisääni on sama, kuin paska ääniaaltojen muodossa. erityisesti joidenkin laulajien lauluääni on hyvin kauhea.
Ovatko ne fyysisiä vai psyykkisiä haittoja
en ymmärrä, miten äänestä voi olla fyysisiä haittoja.
eli tästä voidaan kai ymmärtää että sinua ärsyttää myös invalidien ja "sairaiden" ulkonäkö... voi pojat, natsisaksassa sulle olis ollut kyllä käyttöä
minä tarkoitin vain sen, että kaikkien normalien ihmisten ulkonäkö.
ja tässä tapauksessa sairaiden ihmisten ulkonäöstä on enemmän pelkoa, eikä sitä haittaa, joka tulee äänistä.

luulen, että teitä se voi myös ärsyttää.

minä näin telkkarissa noin 60 vuotiaan noin 350 kilogrammaa painavan naisen täysin paljaana. luulen, että teillekin se voi olla epämiellyttävän näköinen.
myös vakavassa kolarissa tai tulipalossa ollut ihminen voi olla epämiellyttävän näköinen esim. jos hänellä on palanut lähes kaikki iho.
Oletko muuten koskaan kuullut pilkuista?
aika usein forumeissa kirjoitetaan ilman pilkkuja.


vielä haluan sanoa siitä näyttelijästä, jonka ulkonäkö ärsytti minua.

alussa minä luulin, että koska hänellä huono ulkonäkö, niin hänellä on huono äänikin.
sitten kuuntelin hänen ääntä. se ei ole huono, vaan neutraali.

hänen ulkonäönsä ja äänensä välillä ei ole yhteyttä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 17 Joulu 2005 22:13

hei tyyppi on ihan tosissaan :hahaha:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gefa
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 18 Marras 2007 19:58

Viesti Kirjoittaja gefa » 18 Marras 2007 20:09

Nyt kun verrataan tätä 2007 kautta tuohon 1. kauden tuotantoon, niin tämä kausi se vasta fiasko on ollutkin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 22 Marras 2007 23:47

Ei ole ainakaan suorien lähetysten kohdalla mennyt tänä vuonna mikään kovin putkeen. Ja lieneeköhän BB'ssäkin stylistinä se Ellen Jokikunnaksen sisko joka onnistui Idolsissakin valitsemaan kilpailijoille ihan hirveitä esiintymisasuja. On meinaan Vapun tyyli ollut talkkareissa ihan uskomattoman hirveä paria kertaa lukuunottamatta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 23 Marras 2007 00:02

Tirkka kirjoitti:Ei ole ainakaan suorien lähetysten kohdalla mennyt tänä vuonna mikään kovin putkeen. Ja lieneeköhän BB'ssäkin stylistinä se Ellen Jokikunnaksen sisko joka onnistui Idolsissakin valitsemaan kilpailijoille ihan hirveitä esiintymisasuja. On meinaan Vapun tyyli ollut talkkareissa ihan uskomattoman hirveä paria kertaa lukuunottamatta.
:D Vapun tyyli on niin like 2005, kuten tämä ketjukin. :wink:

edit. täytyy kylläkin todeta Tirkan mielipidettä tukien, että Vappu oli parhaimmillaan extran juontajana. Ei Marikaan kyllä itseäni niin miellyttänyt, joten mahdollisille jatkokausille olisi ehkä syytä hakea uusi talk shown vetäjä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 23 Marras 2007 00:22

Komppaan kyllä tuossa. Olisin halunnut mieluummin lllllllloistavan Silvia Modigin juontajaksi tänä vuonna. Ensi vuonna juontajaksi hän? Pliis?
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”