Tuotannon taso

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta.
luotoja
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 09 Syys 2005 18:07

Viesti Kirjoittaja luotoja » 01 Joulu 2005 23:11

Kannattaa muistaa, että kaikki talossa töissä olleet eivät ole täyspäiväisiä av-alan duunareita. Tai eivät siis olleet. Suomessa jos yrität tehdä show:ta 120 henkilön voimin niin pakko on ottaa opiskelijoita mukaan koska vain yhdellä puljulla on mahdollisuus tehdä näin isoa prokkista ja se on yle.

Tosin se ei ole mikään puolustus koska ton studiohomman hoisi tietääkseni maikkarin tekniikka eli nämä samat gerlanderit ym muut kaverit jotka tekee muitakin maikkarit/subin ohjelmien toteutuksia.

Niin ja nämä kadulta rekrytyt porukat olivat itse talon puolella.
Täytyy toivoa, että seuraava bb olisi jo keväällä jotta nämä nykyiset tekniikan ihmelapset eivät katoa ympäri maailmaa jotta se jatkuvuus olisi taattu eikä tarvitsisi kouluttaa jälleen 50 ei niin kokenutta henkilöä töihin.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 01 Joulu 2005 23:12

Oli tuossa tosiaan vähän säätämistä, Tiinan mikki, se, että Pertun haastattelun alussa ei nähty miehen naamaa lainkaan yms. Mutta tästä varmasti kehitytään paremmiksi, eikös juu?

Ja Marille kivempia vaatteita.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 01 Joulu 2005 23:18

luotoja kirjoitti:...
Tosin se ei ole mikään puolustus koska ton studiohomman hoisi tietääkseni maikkarin tekniikka eli nämä samat gerlanderit ym muut kaverit jotka tekee muitakin maikkarit/subin ohjelmien toteutuksia.
...
Se ei tosiaan ole mikään puolustus koska missään Talk Showssa ei ole tuollaisia virheitä tapahtunut, tietysti stressi saattaa olla suorassa finaalissa kovempi, mutta pitäisi se onnistua jo rutiinilla. Ja Marinkin olisi pitänyt tarkastaa ne lappunsa pariin kertaan ettei tuollaisia virheitä niihin tulisi, siis toivottavasti siellä on laput tai joku teleprompteri ettei Marin tarvinnut ulkoa opetella niitä juontojaan.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 01 Joulu 2005 23:24

Niin, milloinkahan tämä BB tulee uusintamaratonina? :wink:

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 01 Joulu 2005 23:25

silmä kirjoitti:Niin, milloinkahan tämä BB tulee uusintamaratonina? :wink:
Toivottavasti ei koskaan..ei sitä kukaan jaksaisi enää katsoa.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 01 Joulu 2005 23:38

DVD:tä odotellessa :)

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 01 Joulu 2005 23:47

No jaa... Mie varmaan katsoisin :D
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 01 Joulu 2005 23:50

Liisi kirjoitti:No jaa... Mie varmaan katsoisin :D
Mahdollisesti minäkin. Ja kyllä varmaan jokunen muukin katsoja löytyisi.
I am the sunshine of my life!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 01 Joulu 2005 23:58

....katsoisin...ehkä......jonkin jakson......en oikein vielä osaa sanoa....
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 02 Joulu 2005 00:14

Katsoisin monta jaksoa, luulen. Taisi jäädä pari jaksoa välistä vahingossa, joten niitä sitten voisi odotella silmät ristissä uusintana, mikä onkin aivan erityisen rattoisaa, koska en muista näkemättä jääneiden jaksojen tarkkoja päivämääriä. Ohjelma kyllästytti ja tuntui tylsältä liian usein, mutta uusintoja katsoessa kiinnittäisi huomiota eri asioihin ja uusiin puoliin eri ihmisissä, kun nyt tietää mitä on tapahtunut jälkeenpäin talossa ja mitä talosta häädetyt ovat puhuneet jne.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Joulu 2005 00:16

TSN kirjoitti:Ja Marinkin olisi pitänyt tarkastaa ne lappunsa pariin kertaan ettei tuollaisia virheitä niihin tulisi, siis toivottavasti siellä on laput tai joku teleprompteri ettei Marin tarvinnut ulkoa opetella niitä juontojaan.
Talossa Perttua haastatellessa Mari otti napin korvastaan toviksi, olisiko katkennut yhteys ylemmille voimille tai jotain. Korvaan ne komennot kuitenkin nykyään tulevat, laput ovat lappuja. En siis tiedä, mutta veikkaisin, tuskin ne huvikseen sitä nappia korvassa pitävät. :P

luotoja
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 09 Syys 2005 18:07

Viesti Kirjoittaja luotoja » 02 Joulu 2005 00:43

Mari otti muutaman kerran korvanapin irti koska kuuli kaiken niin sanotusti kahtena eli häiritsi erittäin paljon häntä. Näin ainaskin ymmärsin kun hän keskusteli tekniikan kanssa insertin pyöriessä.

Avatar
clementine0
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 20 Syys 2005 11:53

Viesti Kirjoittaja clementine0 » 02 Joulu 2005 14:26

Mä katsoisin taatusti BB-maratonin, toivottavasti näyttäsivät sen joskus "pyhä-viikonloppuna" samalla tavalla kuin futuramaa yms. :lol:

kissasteri
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Joulu 2005 23:32

Viesti Kirjoittaja kissasteri » 02 Joulu 2005 23:46

gemini kirjoitti:
silmä kirjoitti:Niin, milloinkahan tämä BB tulee uusintamaratonina? :wink:
Toivottavasti ei koskaan..ei sitä kukaan jaksaisi enää katsoa.
Ei todellakaan!!

Olen toisaalta helpottunut, kun tämäkin "lysti" loppui. :D Päätin kuitenkin täällä jatkaa satunnaista kirjoittelua, kunnes bb1 lopullisesti haudataan muutaman sunnuntaiohjelman jälkeen. Tämä on totuus! :lol:

Garnier Fructis
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Joulu 2005 22:04

Viesti Kirjoittaja Garnier Fructis » 03 Joulu 2005 00:00

kissasteri kirjoitti:
gemini kirjoitti:
silmä kirjoitti:Niin, milloinkahan tämä BB tulee uusintamaratonina? :wink:
Toivottavasti ei koskaan..ei sitä kukaan jaksaisi enää katsoa.
Ei todellakaan!!

Olen toisaalta helpottunut, kun tämäkin "lysti" loppui. :D Päätin kuitenkin täällä jatkaa satunnaista kirjoittelua, kunnes bb1 lopullisesti haudataan muutaman sunnuntaiohjelman jälkeen. Tämä on totuus! :lol:
Samoin! Mielenkiintoista myös seurata, moniko täällä nämä muutamat viikot vielä kirjoittelee. Suurin osa ei varmaan löydä tänne, joten kirjoitusrauha lienee turvattu. :)

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 03 Joulu 2005 19:39

Kertokaas minullekin milloin niitä fiilistelybb-ohjelmia tulee vielä. Sunnuntaina 21:30 ainakin joku "Pertun viikko".

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 03 Joulu 2005 20:46

Muistaakseni 18.12 tulee jakso missä kerrotaan mitä kaikki ovat puuhailleet.
Varma en ole mutta muistaisin näin.

Ja eihän tuo tänä sunnuntaina ole?

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 03 Joulu 2005 22:14

Tuosta ketjusta löytyy kaikki tiedossa oleva tieto tulevista BB-aiheisista ohjelmista:

Vielä BB:n tiimoilta tulossa

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 05 Joulu 2005 12:52

Garnier Fructis kirjoitti:
kissasteri kirjoitti:
gemini kirjoitti:
silmä kirjoitti:Niin, milloinkahan tämä BB tulee uusintamaratonina? :wink:
Toivottavasti ei koskaan..ei sitä kukaan jaksaisi enää katsoa.
Ei todellakaan!!

Olen toisaalta helpottunut, kun tämäkin "lysti" loppui. :D Päätin kuitenkin täällä jatkaa satunnaista kirjoittelua, kunnes bb1 lopullisesti haudataan muutaman sunnuntaiohjelman jälkeen. Tämä on totuus! :lol:
Samoin! Mielenkiintoista myös seurata, moniko täällä nämä muutamat viikot vielä kirjoittelee. Suurin osa ei varmaan löydä tänne, joten kirjoitusrauha lienee turvattu. :)
Liityn joukkoon _o/ edit:(Toivottavasti tämä ei syö 'uskottavuuttani' isoveljenä :lol: )
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

derevo
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Marras 2005 00:29

Viesti Kirjoittaja derevo » 16 Joulu 2005 01:15

vastaan liian myöhään, koska unohdin tästä forumista.
mulla on parempi idea... älä katso ollenkaan bb:tä niin ei ärsytä yhtään
miksi minun täytyy jättää koko ohjelma katsomatta yhden paskan äänen takia??

voi olla että sanot vielä sen että jos joku ei pidä opettajasta koulussa niin hänen pitää opiskella itse??
mielestäni on yhtä törkeää arvostella jonkun ääntä kuin ulkonäköä
se olisi törkeää jos hän ei olisi ollut juontajana suositussa ohjelmassa ja jos hänen ääntä kuulisivat vain omaiset ja samassa yrityksessä työskentelevät.

yleensä juontajien ulkonäkö on hyvin harvoin sellainen että se voisi tuoda minulle samaa haittaa kuin ääni.
kaikkien normalien (ei invalidien, eikä sairaiden) ihmisten
ulkonäkö ei voi tehdä minulle todellista haittaa jota tekee ihmisääni.

eräässä elokuvassa on sellainen näyttelijä jonka ulkonäkö oli epämiellytävä minulle. tuntui siltä että sen ulkonäöstä oli todellista haittaa minille, koska silloin minä unohdin miten huonoja äänejä on olemassa.
eilen kuulin eritäin huonon äänen ja tajusin että sen näyttelijän ulkonäkö ei voi tehdä minulle todellista haittaa kuin ääni.
Muutenkin tuo on niin pieni asia ohjelmassa, että minua ei häiritsisi vaikka olisi millainen ääni.
näköään sinulle mikään ihmisääni ei voi tehdä todellista haittaa,samoin kuin minulle kaikkien ei sairaiden ihmisten ulkonäkö.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Joulu 2005 08:31

:arrow: Olipa aika epäselvä kirjoitus, en oikein ymmärtänyt....siis sinua haittaa jonkun ihmisen ääni......aika vaikea on ja tulee elämäsi olemaan, ei voi muuta sanoa.....ja mitä tarkoitat todellisella haitalla jonka jonkun ääni aiheuttaa? Ovatko ne fyysisiä vai psyykkisiä haittoja....viestisi perusteella haitta taitaa olla tuo viimeksi mainitsemani.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Joulu 2005 10:03

derevo kirjoitti:yleensä juontajien ulkonäkö on hyvin harvoin sellainen että se voisi tuoda minulle samaa haittaa kuin ääni.
kaikkien normalien (ei invalidien, eikä sairaiden) ihmisten
ulkonäkö ei voi tehdä minulle todellista haittaa jota tekee ihmisääni.
eli tästä voidaan kai ymmärtää että sinua ärsyttää myös invalidien ja "sairaiden" ulkonäkö... voi pojat, natsisaksassa sulle olis ollut kyllä käyttöä

sitä paitsi oikeinkirjoituksesi tökkii ja se on ärsyttävää ja epänormaalia. Oletko muuten koskaan kuullut pilkuista?

:twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”