Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Keskustelua liittyen Suomen kahdeksanteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 03 Syys 2012 19:30

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012 ... 1_bb.shtml

Poistetaanko Sarah BB-talosta?

Valehäädetty Sarah on puhunut asukastovereilleen toistuvasti poikaystävään, jota hän pelkää pettäneensä BB-talossa. Sarah on suudellut ja viettänyt intiimejä öitä Tommin kanssa.

Sarah on kertonut muille asukkaille, että häntä odottaa talon ulkopuolella poikaystävä. Taloon mentäessä Sarah kertoi henkilötiedoissaan olevansa sinkku, joten onko Sarah syyllistynyt sopimusrikkomukseen? Tuottaja Mikko Räisänen on tietoinen ristiriidasta.

- Sarah on ilmoittanut meille olevansa "ei parisuhteessa", eli sinkku. Nyt hän puhuu talossa toista. Emme ole vielä mitanneet puheiden totuutta. Hänet otetaan mahdollisesti puhutteluun, Räisänen kertoo Iltalehdelle.

Räisänen ei osaa sanoa puhuttelun ajankohtaa tai mahdollisia seuraamuksia. Vuonna 2006 Big Brotherissa kisannut Heidi häädettiin talosta vastaavan sopimusrikkomuksen seurauksena. Hän paljasti 16. talossaolopäivänään asukastoverilleen Sarille seurustelevansa. Big Brother antoi Heidille kuusi tuntia aikaa hyvästellä asuintoverit ja poistua BB-talosta.

- Heidin katsottiin antaneen virheellisiä tietoja. Sarahia puhutellaan ennen tuotantokauden päättymistä, Räisänen tyytyy kommentoimaan.

Sarah: "Minulla on jo unelmieni mies"

Sarah on tapaillut miesystäväänsä puoli vuotta, mutta he ovat sopineet aloittavansa seurustelun vasta kun Sarah palaa BB-talosta.

- Mulla on jo unelmien mies. Se on kandidaatti. Toivon todella, että hän olisi sitä vielä kun tulen ulos talosta, Sarah kertoi Iltalehdelle ennen taloon menoaan.

Sarahin lähtö BB-taloon aiheutti parille suuria keskusteluja.

- Hänelle on muutenkin vaikeata handlata isoja juttuja, joten tämä oli iso, iso pala. Hänellä kesti hetken tottua ajatukseen, Sarah myöntää.

Sarah jännitti viimeiseen asti saapuuko hänen rakkaansa saattamaan häntä BB-talolle.

- Rakkaani saa niin pahoja paniikkikohtauksia, ettei ollut varmaa pystyykö hän tulemaan ison väkijoukon keskelle. Hän oli siellä ja se merkitsi minulle paljon, Sarah tunnusti Iidalle ja Johannalle viime yönä asuntovaunussa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Syys 2012 19:48

^ Eipä kyllä ton Heidin jälkeen ole vastaavia tapauksia puhuteltu. Ainakaan ei ole uutisoitu.
That damn fox!

Kuva

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja mrj » 03 Syys 2012 19:50

Jonksu kirjoitti:^ Eipä kyllä ton Heidin jälkeen ole vastaavia tapauksia puhuteltu. Ainakaan ei ole uutisoitu.
jep.. sarah on puhunu jossai vaiheessa, alkavat seukkaamaan "virallisesti" vasta bb jutun jälkeen.. mut otappa tosta nyt sitte selvää...
JuHu - :drink55:

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Evalds » 03 Syys 2012 19:58

Haisee tekemällä tehdyltä "kohulta", en jaksa uskoa Sarahin poistoon, koska hänen odotusarvonsa on kuitenkin se, että sekstaa talossa jossain muodossa ja on täten tuotannolle tärkeä asukki.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja JVDS » 03 Syys 2012 21:10

Voi tässä olla jotain perääkin. En usko, että puoliväkisin oltaisiin yritetty kehitellä tämänkaltaista draamaa. Ollaan sitä aikaisemminkin tästä syystä poistettu talosta. Säännöt pitäisivät olla samat kaikille, joten kyseessä on selvä sopimusrikkomus, ja siitä on vedettävä omat johtopäätökset. Kivahan Sarahia on ollut talossa katsella, mutta jos hänet päätetään nyt ulostaa sieltä, niin en jäisi hirveästi kaipaamaankaan.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Syys 2012 23:05

Hymy kirjoitti: Kohupaljastus BB-Joukosta - vaikeneeko Jouko itse!?

Hymy on saanut jo useammaltakin taholta tietää, että BB-Joukoa odottaisi pian iloinen perhetapahtuma. Hymyn vihjelähteiden mukaan Joukosta olisi tulossa isä.

-Joukon naisystävä odottaa Joukolle vauvaa Tampereella, Hymylle juorutaan.

Valitettavasti asiaa ei voida tarkastaa Joukolta itseltään.
Mtv3 kirjoitti: Uniikki exästään BB-Leinasta: Tosi kiva tyttö

Big Brother -talon asukas Leina paljasti viikonloppuna seurustelleensa räppärinä tunnetun Uniikin kanssa.

Viikonloppuna Big Brotherin naisasukkaat puhuivat julkkistuttavistaan ja 25-vuotias kaunotar Leina paljasti ensirakkautensa olevan räppäri Uniikki, 31. Leina kertoi seurustelleensa nuorempana Uniikin kanssa. MTV3.fi tavoitti Uniikin, joka vahvisti Leinan talossa paljastaneet tiedot.

– Onhan se ihan fakta, tosin meidän seurustelusta on noin 10 vuotta aikaa.

Pari oli pitänyt yhtä parin vuoden ajan. Aikooko Uniikki seurata tarkkaan entisen tyttöystävänsä tekemisiä talossa?

– En nyt mitenkään erityisen aktiivisesti aio seurata. Ihan yhden tai kaksi jaksoa olen ehtinyt katsoa, kun on pitänyt niin painaa duunia, Uniikki toteaa.

Leina kertoi talossa olevansa edelleen hyvissä väleissä Uniikin kanssa. Aiheesta vaitonaisena pysyvä räppäri suostuu kuitenkin kuvailemaan eksoottista kaunotarta vain lyhyesti.

– Onhan Leina tosi kiva tyttö.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja JVDS » 04 Syys 2012 13:25

Joukosta tulossa mahdollisesti isä. Tulee ihan Andreas mieleen tästä neloskaudelta. Mahdetaanko menetelläkin samalla tavalla, jos tuo pitää paikkansa ja Jouko on silloin edelleen talossa?
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 04 Syys 2012 13:48

Aikamoista alkudraamaa yhestä tulee isä ja yhtä ollaan lemppaamassa sopimusrikkomuksen takia ulos. Taitaa tulla Sarahille ukaasi n***i Tommin kanssa tai lähe ulos, no ei nyt ihan. Kummiskin Räiskäle oli aika vakavana Sarahin kohdalla joten kunhan tyttö pääsee retriitistä pois niin kuulustelu käyntiin.

Joka kaudellahan suurin piirtein tässä alkuvaiheessa noita outoja juttuja on tapahtunut. Onko kirjoitettuja ei voi tietää, mutta lista on outopoistojen kohdalla pitkä. Nyt on useat lehdet saatu höpisemään BB:stä Sarahin ja Joukon takia. Kaikki muistaa Mariannan poistumisen eiks sekin tapahtunut alkuvaiheessa. Oisko noin, että tuotannon propaganda koneisto on käynnistetty pitääkseen BB kanskunnan kaapinpäällä.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Syys 2012 15:57

IL kirjoitti: BB-Anne: Voitan kieroilemalla

Talossa on viisi asukasta jotka ovat valmiita juonimaan ja kieroilemaan itsensä voittoon.

Kuva

Iltalehti kysyi BB-asukkailta heidän pelistrategioitaan. Joukossa on muutama, jotka aikovat yllättää kanssa-asukkaansa kieroilulla ja juonittelulla. Silti suurin osa luottaa aitouteen.

- Kyllä varmasti lähden mukaan juonitteluun ja kieroiluun, tunnusti Anne.

Samoilla linjoilla olivat myös Sarah, Janita, Jonna I ja Markus, joka ei aikonut olla päällepäsmäri, mutta lähtee mukaan keinottelemaan jos houkutellaan.

- Todennäköisesti teen mitä vaan, jotta voittaisin, Jonna I uskoi.

Täysin vastakkaista linjaa edustivat etenkin Iida, Tea ja Pia.

- En puhu pahaa muista arjessanikaan, joten sama linja on tarkoitus pitää, Iida lupasi.

Tea korosti, että kaikki vihaavat kieroilua ja selkäänpuukottajia.

- Katsojat äänestävät voittajan ja miksi sellainen voittaisi? Kukaan ei tykkää itsekkäistä ja feikeistä tyypeistä, Tea huomautti.

Katarinasta Big Brother ei edes ole peli, jota voisi voittaa strategisesti. Irina luottaa karismaansa ja Jouko kykyynsä lukea ihmisiä.

- Voitan, mikäli pysyn talossa tasapuolisena ja -mielisenä, naurahti Teija.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Evalds » 04 Syys 2012 16:48

^^Nyt puuttuu enää se rikosrekisteri/rikollinen uutinen jostain asukkaasta niin perint. uutiset on käyty läpi
Edit: Tirkka sen muisti eli se oli jo :tu

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Syys 2012 17:04

Eikös Annesta joku tommonen tieto ollutkin siinä velkauutisessa? Siis että jotain korvauksia on velkojen joukossa maksettavana. :scratch

Ei siinä kyllä sanottu että mistä semmoset ois tullu jos nyt ees muistan oikein.
Edit: En nyt ainakaan ihan väärin muistanut:
Summa koostuu muun muassa rästiin jääneistä vuokrista, rikosasioihin liittyvistä vahingonkorvaussaatavista sekä perintö- ja lahjaveroista.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012 ... 8_bb.shtml
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Syys 2012 01:24

Niko Saarinen on Hymyn BB-blogisti: http://www.hymy.fi/blogit/niko-saarisen-bblogi/
Niko Saarinen kirjoitti: Arvioni BB-asukkaista!

Viimeiset kaksi vuotta kotikatsomoissa on suorastaan jännitetty paskat housuissa kuinka Susanna Laine suoriutuu Big Brother talk’showsta ja sen juontamisesta. No eihän se suoriutunutkaan, vaan avuksi riensi Elina Viitanen ja onneksi Susanna on nyt vain kaukainen muisto tuosta kaikesta. Sunnuntait on jälleen pelastettu ja tv-nautinto on jälleen taattu.

Ei pahalla, mutta jopa talossa parhaillaan asuva Katarinakin olisi parempi valinta juontajaksi (vaikkakaan hän ei puhu suomea ja ei juurikaan edes ymmärrä sitä). Mun myötätunto menee edelleen suomenruotsalaiselle ja odotan sitä päivää kun hän alkaa puhumaan, toivottavasti se tapahtuu hyvinkin pian.. koska seinäruusut eivät ole oikeen koskaan loistaneet talossa.

Sarah, Johanna ja Iida valehäädettiin ja he asuvat tällä hetkellä tehtäväalueella olevassa asuntovaunussa. He palaavat myöhemmin viikolla taloon juuri ennen julkisia nimeämisiä ja saavat käyttöönsä ylimääräisiä nimeämispisteitä, mielenkiintoista. Tuleva viikko tulee siis tarjoilemaan toivon mukaan kyyneleitä, juonitteluja ja kaikkea sitä mitä meikäläinen ainakin janoaa kotisohvallaan. Olen jopa ollut lähellä ostaa 24/7-palvelun tälle kaudelle, mutta toistaiseksi tyydyn ihan vain nettiuutisiin ja päälähetyksiin.

Olemme nyt ”tunteneet” nämä asukkaat seitsemän vuorokautta ja ajattelin että tässä vaiheessa mulla on oikeus alkaa olemaan jo hieman ilkeä & meinaankin arvostella asukkaat yksitellen tämän hetken fiiliksien mukaan. Edellisessä postauksessa vielä hehkutin sitä kuinka kaikki on ihanaa ja plaa-plaa, mutta fakta on se että muutaman naamat alkaa jo tympimään ja olisin valmis saamaan jo uusia leikkikavereita taloon. Toivon aina että kesken kauden menevät asukkaat menisivät suhteellisen alussa sinne, koska minusta on väärin paitsi talossa olevia kohtaan myös näitä asukkaita itseään kohtaan jotka menevät taloon päivänä 60. Ei mahdollisuuksia voittoon, kokemus jää lyhyeksi ja koko formaatin idea murenee.

Jouko - Perusmukava asukas joka tulee menemään finaaliin. Tulee varmana antamaan kikkeliä jollekkin asukkaalle, mutta se mitä me katsojat hänestä saamme taitaa jäädä miinuksen puolelle. Paitsi ehkä sitten BB:n jälkeen joku teistäkin saattaa saada koko syksyn BB:n porealtaassa killunutta kalua, mutta ei mennä asioiden edelle..

Markus - Ensimmäinen fiilis tästä miehestä oli että mä oksennan. Pelkäsin että tästä tulee jotain sellaista mitä Kaki ja Olli tarjoilivat omalla kaudellaan, mutta ei.. Tää on kiilannut ihan mun yhdeksi lemppareista!

Tommi - Tän miehen silmissä on taikaa.. muuten aika jonninjoutava. Toki tuon näköistä urosta katsoo mielellään telkkaristaan joten antaa mennä!

Tomi - Tänään lemppari, huomenna inhokki. Hyvä asukas, koska juuri tälläistä jojottelua tarvitaan BB:ssä. Rempseä (kovalla ärrällä)!

Pia - Mä en tiennyt että tää nainen pitäis tietää jostain? Sitten mä googletin ja näin muutaman lööpin & totesin että tää on mun uusi inhokki, kunnes jälleen kerran totesin että ennakkoluulot on perseestä. Oikeen sympaattinen ja hellyyttävä nainen.

Jonna L - Onko tätä näytetty vielä kertaakaan telkkarissa? Jos on niin mulla on mennyt ihan ohi. Nobody..

Iida - Ihana! Kunhan ei tanssi tai laula.

Leina - Päälähetyksien perusteella jäänyt etäiseksi. Kameramiehet on ilmeisesti runkkareita, koska tätä kuvataan aina kun se on vaihtamassa vaatteita tai muuten vaan huulet tötteröllä jossain pöydän kulmalla.

Jonna A - Rempseä ja erottuu näistä muista naisista edukseen poikamaisuudellaan. Ei vaikuta pinnalliselta, mikä on plussaa tässä porukassa.

Tea - En ymmärrä. En halua ymmärtää. En sano enempää.

Sarah - Vittumaisen oloinen akka, mutta juuri tuollaisia tuonne taloon kaivataan. Uskon että tulee aiheuttamaan riitoja viimeistään taloon palattuaan ja alkoholia nauttineena.

Janita - Tuntuu hieman siltä että esittää. Koominen hahmo jos näin voisi sanoa. Kunhan meno muuttuu rankemmaksi talossa niin uskon että ei tule kestämään painetta ja lähtee oma-aloitteisesti pois.

Katarina - Kun se puhuu mä nauran. Todella hukassa, mutta ihana.

Ira - Näistä neljästä ”puumasta” ehkä tylsin.

Johanna - Mun mielestä täydellinen asukas. Äärettömän kaunis (jaksaa kattoa) ja äärettömän tyhmä (jaksaa nauraa) ja on näyttänyt tissit (tätähän kaikki aina odottaa). Joutui kuitenkin jo häätöäänestykseen joten on oletettavaa että asukkaat nimeävät aikaisessa vaiheessa jälleen ja silloin on yleisön pohdittava että oliko niin hyvät tissit että jaksaa katsoa kauemminkin?

Anne - Ottanut talossa sellaisen roolin joka on nähty jo aikaisemmin (Manta,2008 ja Satu,2010). Ei jaksa enää kiinnostaa.

Teija - Loksauttelee ihan hyviä juttuja toisinaan.

Irina - Viimeisenä, mutta ei toki vähäisimpänä. Mun ehdoton lemppari! Mulla tulee mieleen tästä vuoden 2007 Kadi, mutta ihan muutaman vuoden vanhempana versiona. Aivan loistava asukasvalinta.

Kaksi asiaa jotka mua tässä vaiheessa ihmetyttää. Miksi ihmeessä asukkaat eivät saa pelailla omakeksimiä leikkejä talossa? Onko tuotannolla tarkoitus tapattaa nämä asukkaat tylsyyteen? Ja missä on kunnon rangaistukset? Mun mielestä suomessa voitaisiin soveltaa brittien erästä kautta jossa isoveli oli äärettömän ilkeä ja paha. Kautta on takana kuitenkin varsin lyhyt aika joten mitä tahansa saattaa vielä tapahtua.. jännityksellä odotellaan:)

Ps. Hienoa että tänne hymyn blogiin ei voi enää anonyymit kirjoitella kommentteja (teidän pitää siis rekisteröityä). Teidän kommentit on aina ollut yksiä netin kauheimpia, sanoisin että varsinaista kurapaskaa. Mutta ei mulla muuta! Hauskaa BB-viikkoa kaikille! :)
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja janne » 05 Syys 2012 07:36

http://www.stara.fi/2012/09/04/bb-asukk ... an-taalla/

BB-asukkaat alkavat turhautua: ”Minkä v**un takia me ollaan täällä?!”

Big Brother -talon asukkaat jaettiin sunnuntaina kahteen osaan, kun valehäädetyt passitettiin kolmestaan talon tehtäväalueelle. Siellä kolme naisasukasta on joutunut viettämään leirielämää jo parin päivän ajan hissukseen, sillä muut asukkaat eivät saa tietää heidän olevan siellä.

Varsinaisen BB-talon puolella asukkaat ovat jo aiemmin oireilleet, koska heille ei ole tarjottu juuri mitään mielekästä tekemistä tai ajankulua. Asukkaiden itse keksimät ajankulut on kielletty kerta toisensa jälkeen. Tänään samat tunnelmat levisivät myös valehäädettyyn kolmikkoon. Erityisesti BB-Sarah on suivaantunut siihen, että heidän täytyy viettää päiväkausia leirielämää ja olla hiljaa.

- Nyt pitäis saada jotain, minkä ansiosta täällä ollaan odoteltu! Sarah ihmetteli.

- Joo skumppaa! Mä meen pyytämään nyt heti skumppaa, Iida innostui.

- En mä halua mitään skumpaa, Sarah valitteli.

- Haluatpas, Iida vastasi.

- En halua! Ei oo pakko juoda jos ei halua, Sarah korotti ääntään.

Iida ja Johanna lähtivät kohti päiväkirjahuonetta ja Sarah jäi masentuneena asuntoautoon. Pian hänkin lähti katsomaan miten tapaaminen Isovelin kanssa onnistuisi.

- Mä tuun henkiseksi tueksi. Mut en mä mitään skumppaa halua. Ei mua skumppa kiinnosta. Mä haluan tietää minkä v**un takia me olaan täällä hiljaa! Jotain motivaatiota edes, Sarah raivosi.

Samaan aikaan varsinaisen talon puolella asukkaat pohtivat samoja asioita.

- Jos ne haluavat tähän jengiin jotain lisäenergiaa, niin kahvia kiitos, asukkaat toivoivat.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Evalds » 05 Syys 2012 18:42

Iltalehti Keskiviikko 5.9.2012

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012 ... 6_bb.shtml
BB-Kadi: "Markus on itsekeskeinen juntti!"

BB-Kadi saa keväällä tv-ohjelman ja fanittaa Irinaa.

Vuonna 2007 Big Brotherissa kisannut Kadi Kaljula nousi katsojien suosikkitytöksi ja hän hävisi finaalissa täpärästi Sauli Koskiselle. Mutta Kadi voitti sentään Niko Nousiaisen, joka kruunattiin 2010 BB:n voittajaksi.

Kadi seuraa BB:tä ahkerasti myös tänä vuonna. Hänellä on kotona 24/7-kanava ja Kadi on katsonut lähes kaikki iltojen koostelähetykset.

- Tykkään tämän vuoden talosta todella paljon, mutta meidän talo oli silti paras, 29-vuotias Kadi kertoo.

Hän tunnustaa, ettei missään nimessä olisi kestänyt asua ison naislauman keskellä, kuten tämän vuoden talossa. Inhokkiasukas on jo löytynyt, joskaan se ei ole kukaan tytöistä.

- Markus ärsyttää eniten. Sen puheissa ja käytöksessä ärsyttää kaikki. Hän on itsekeskeinen juntti!

Suosikkiasukas on ylivoimaisesti Irina. Perässä seuraavat Tomi, Iida, Jouko ja Jonna A.

- Irina vaikuttaa niin vilpittömältä ja suurelta "vanha sielu"-persoonalta. Nuo talon muutkin "vanhukset" ovat kivoja.

Kadi aloitti Suomen BB-historiassa menestyksekkään itänaapurin puheliaiden ja karismaattisten blondien buumin. Kadi sijoittui itse kisassa toiseksi, samoin pari vuotta myöhemmin kilpaillut Kätlin Laas. Kadi uskoo tänä vuonna Irinan jatkavan voittokulkua.

- Toivon ja veikkaan Irinalle voittoa, mutta myös pikkujäbä Tomi on vahvoilla......

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Syys 2012 19:18

Hymy -lehden mukaan Leina on tuotannon kutsuma asukas.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 06 Syys 2012 11:18

Iltalehti.fi kirjoitti:Seiska: Eksä pahoinpiteli BB-Janitan sairaalaan

BB-Janitan menneisyydestä löytyy väkivaltainen parisuhde, kertoo 7 päivää -lehti.

Janita, 19, on joutunut kokemaan kovia entisessä seurustelusuhteessaan. Seiska kertoo, että ex- poikaystävä pahoinpiteli nuoren naisen niin, että tämä joutui sairaalaan kymmeneksi päiväksi. Riitaisa suhde jatkui vielä sen jälkeenkin.

Vuoden 2011 lopussa ex-poikaystävä tuomittiin viidestä Janitaan kohdistuneesta pahoinpitelystä 5 570 euron sakkoihin ja ehdonalaiseen. Tuomiossa oli mukana myös kaksi muuta rikosta.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012 ... 9_bb.shtml
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Syys 2012 11:35

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 ... pos=ok-nln
Iltasanomat 8.9.2012
Nyt se tapahtui: BB-talossa harrastettiin seksiä

Kosteiden allasbileiden päätteeksi kaksi BB-talon asukasta päätyi samaan sänkyyn leikkimään lemmellä enemmänkin.

Miesten makuuhuoneessa kaksi paria Markus ja Jonna A. sekä Jouko ja Jonna I. tekivät lähempää tuttavuutta peiton suojissa, kertovat Big Brotherin nettisivut.

Jouko ja Jonna I. olivat viihtyneet lähellä toisiaan jo aeimmin bileiden aikana.

Molemmat parit pussailivat, mutta Jouko ja Jonna I.:n sängystä alkoi pian kuulua syvempiä huokauksia: peitto kohoili ja sen alla hysseltiin, jotta lemmenleikkien äänet eivät kantautuisi muiden korviin niin hyvin.

Markus pääsi kahinan loputtua ilkikurisesti huomauttelemaan Joukolle tapahtuneesta.

- Vieteri pystyssä, Jokke.

- Eiii…tatuoitu tamperelainen kierteli asiaa.

Markus arveli kuitenkin "Jokelle", että tämän housuissa oli varmasti ollut tohinaa.
Hyväntuulinen hymistely täytti miesten makuuhuoneen Joukon ja Jonna I.:n yrittäessä kieltää tapahtunutta.IS
Tuotannon jackpot, tämä uutinen on sitten muidenkin medioiden viihdeuutissa!

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 08 Syys 2012 11:47

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288497863190.html

Jonna A ja Jouko samassa kuvassa kun puhutaan peiton heilumisesta...

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja JVDS » 08 Syys 2012 12:27

Nopeaa toimintaa. Ei voi muuta sanoa. Pisteet täältäpäin! :tu
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Syys 2012 12:37

JVDS kirjoitti:Nopeaa toimintaa. Ei voi muuta sanoa. Pisteet täältäpäin! :tu
Todella nopeaa. Ei kestänyt pitkään se pano ei, vaikka Jonna oli jo kertaalleen runkannut Joukoa ennen tuota peiton alla. Mut sitä se teettää kun alkaa humalassa äheltämään. [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Syys 2012 14:18

IL kirjoitti: BB-Marika: Wau, mikä taskuvenus!

BB-Marika ihastuisi Johannaan, ellei olisi jo löytänyt unelmiensa naisen.

Vuonna 2010 Big Brotherissa kilpaillut Marika Eerola pitää tämän vuoden asukasvalikoimasta. Talo on täynnä kuumia naisia, joista Marikan mieleen ovat etenkin Johanna ja Iida.

- Johanna on taskuvenus, oikea megabeibe. Mutta sen jutut talossa... Johanna ei tee muuta kuin harjaa ja suoristaa tukkaansa. Barbi on oikea lempinimi sille!

Marika tunnustaa seuraavansa Big Brotheria, sillä "helinäbarbilla on muutakin meininkiä". Marikan tyttöystävä Ilona hankki perheelle 24/7:n, joten Marika ei ole voinut välttyä BB:ltä tänäkään vuonna.

- Kaverini näki unta, että menin taloon tänä vuonna asukkaaksi ja olin ihan megaujo. Noin kuumien kissojen keskellä varmaan olisinkin ihan ujo - ja ekstaasissa, punatukkainen höpöttäjä nauraa.

Marikan suosikit kymmenen ensimmäisen päivän perusteella ovat lähihoitaja Tomi, joka on Marikasta "hauska ja vähän homo", rento ja hauska Iida, taskuvenus Johanna ja "se sympaattisen oloinen suomenruotsalainen" eli Katarina.

Kevät Lontoossa

vuoden 2010 BB.ssä toiseksi sijoittuneen Marikan elämän täyttävät nykyään sosionomian opiskelut sekä keikkatyöt vartija-vastaanottovirkailijana ja vanhusten parissa. Viime kevään Marika vietti työharjoitteluvaihdossa homo- ja lesbojärjestössä Lontoossa. Marikan ja Ilonan koti Lontoossa sijaitsi aivan vuoden 2009 BB-asukkaan Dana Mustajärven naapurissa. Dana asuu nykyään Lontoossa poikaystävänsä kanssa.

Kohta vuoden seurustelleella Marikalla ei ole kiirettä kihloihin.

- Sydän on täysillä yhdellä mielettömän ihanalla, hassulla ja söpöllä tytöllä, jonka kanssa pian vietetään vuosipäivää, Marika hymyili.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Syys 2012 17:03

Hymy kirjoitti: Tällainen miljoonabisnes BB on tuotantoyhtiölle Suomessa!

Big Brotherin kahdeksas tuotantokausi Suomessa on paraikaa käynnissä. Ohjelma perustuu alankomaalaisen Endemol-nimisen tuotantoyhtiön menestysformaattiin. Millainen bisnes Suomen BB oikein on Endemolille?

Endemol on tuottanut Suomessa muitakin ohjelmia kuin Big Brotheria. Se tunnetaan Nelosen Hurjasta remontista, Ota tai jätä -visailusta ja Pelkokertoimesta. Tiettävästi Endemol kuitenkin keskittyy tänä vuonna vain Big Brotheriin.

Yrityksellä on kymmeniä haarakonttoreita ympäri maailman, ja viime vuonna sellainen perustettiin myös Suomeen. Kaupparekisterin mukaan Endemol Finland Oy on rekisteröity maaliskuussa 2011.

Jo ensimmäisenä vuonna liikevaihto oli mukavat 4 068 000 euroa. Viivan alle yhtiö sai 388 000 euroa.

Big Brother on siis kohtuullisen suurta liikentoimintaa.

Tiedossa ei ole, miten BB:tä ulosajava Sub-kanava ja Endemol rahavirtojaan jakavat. Siihen on useita eri vaihtoehtoja. Joskus tuotantoyhtiö vain myy valmiin ohjelman kanavalle, joka taas rahastaa puolestaan mainokset. Joskus tuotantoyhtiökin osallistuu sponsoreiden metsästämiseen ja saa rahavirtaa suoraan mainostajilta.
Metrolive kirjoitti: Ensimmäisenä Big Brotherista pudonnut lohjalaiskaunotar Pia tunsi talossa ensimmäisellä viikolla viisi päivää näyttelijänä olleen 7 päivää -lehden toimittajan Millan. Pia ei ottanut asiaa esille, koska hän ei halunnut rikkoa Big Brotherin asettamia sääntöjä.

– Kyllä mä Millan tunsin, mutta en ollut tietoinen siitä, että hän tuli taloon sala-asukkaana. Säännöt estävät sen, ettei talossa saa paljastaa, jos tuntee jonkun ennestään, Pia kertoo Metrolive.fi:lle.

Millan käytös herätti Piassa epäilyksiä.

– Hänen käytös ei ollut normaalia. Tajusin, että jotain on pielessä, kun Milla suoritti Big Brotherin antamia tehtäviä, kuten kosketteli Markuksen jalkaa ja kertoi tunteistaan Joukolle.

Pian mukaan talossa on muitakin asukkaita, jotka tuntevat toisensa jo entuudestaan, kuten Jouko ja Leina. Kaksikko on esiintynyt samalla musiikkivideolla.

– Uskon, että he ovat nähneet toisensa ulkomaailmassa. Jäin käsitykseen, etteivät he ole kuitenkaan mitään parhaimpia ystäviä.
Metrolive kirjoitti: BB-kilpailijoiden suihkukuvista nettisivusto – näin reagoi tuottaja

Stara ja Hymy uutisoivat aiemmin viikolla BB-pediasta. BB-pedia on Wikipedian kaltainen, Suomen Big Brotheriin keskittyvä sivusto, joka on "tarkoitettu Suomen Big Brotheriin liittyvän perimätiedon taltioimiseksi".

BB-pedian tekee erikoiseksi se, että sivuston tissit-artikkelista löytyy kuvakaappauksia ohjelmasta. Kuvien sisältö on otsikon mukaisesti pääasiassa tissi-painotteista, minkä lisäksi sieltä löytyy muuta, esimerkiksi suihkuihin sijoitetuista kameroista napattua kuvamateriaalia.

Big Brotherin tuottaja, Mikko Räisänen kommentoi sivuston loukkaavaan tekijänoikeuksia.

– Tällaiset kuvakaappauksia sisältävät sivustot ovat tekijänoikeutta loukkaavia ja siten lainvastaisia. Ilman lisenssiä kuvakaappauksia ei saisi käyttää.

– Joka vuosi vastaavia sivustoja on ollut ja niihin ollaan puututtu. Vastaavia sivustoja on myös suljettu juuri tekijänoikeusloukkausten vuoksi.

Räisänen ei halua ottaa kantaa yksittäiseen sivustoon eikä siihen aikooko Suomen Big Brotherin tuotanto puuttua BB-pedian toimintaan.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2012”