24/7 netissä ja kaapelissa

Keskustelua liittyen Suomen kahdeksanteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jaussi
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 24 Elo 2012 18:06

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Jaussi » 24 Elo 2012 18:11

Ostin kaapeliin Elisa Viihteen kautta. Ei ole vielä kanava näkyvissä, vaikka muutamaan otteeseen olen ne uudelleen hakenut. Kaikkein oudointa on se että siinä haun aikana siihen listaan ilmestyy BB 24/7, mutta sitten sen jälkeen se ei ilmesty varsinaiseen kanavalistaan. Tehdasasetusten palautus siihen ehkä saattaisi auttaa, mutta enpä vielä viitti semmosia yrittää, kun on vielä muutama päivä jäljellä ennen kuin alkaa paniikki iskemään. Ootellaas nyt vielä vähäsen. :)
I say with actions, what you do with words.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja James » 24 Elo 2012 19:09

Vielä ei ole hankittuna, mutta tässä viikonlopun aikana nettiin se pittääpi hommata. BB-innostus alkaa taas kummasti nousta paria päivää ennen starttia, mutta lässähtää varmaan taas aika nopeasti :D

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja playtupus » 24 Elo 2012 20:46

Maxxer kirjoitti:
playtupus kirjoitti: Tätä minäkin täällä ihmettelin. Ihmettelin myös viime vuonna kun sai katkaistua ja avattua uudelleen, jolloin 24/7 tuli kaupan päälle.
eikös Kotkassa ole DNA/LumoTV:n kaapeli? Niille käsittääkseni sai viime vuonnakin samalla tavalla toistaiseksi voimassaolevan kanavapaketin vaihdettua määräaikaiseksi (ja BB24/7:n mukaan), mutta Soneralla se ei onnistunut. Piti ottaa kokonaan uusi kanavapaketti (Surf tai MTV3) Siksi yllätyin kun tänä vuonna vanhakin asiakas kelpasi vaikka oli siis jo voimassaoleva sopimus.
LumoTV täällä tosiaan. Yllätyin uudestaan iloisesti toisena peräkkäisenä vuonna :thumbsup
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja JVDS » 24 Elo 2012 22:01

Minä kirjoitti:Tuskin tulen taaskaan tätä hankkimaan, kun ei ole tavaksi tullut aikaisempinakaan kausina. Joskus olen kyllä miettinyt tämän ostavani nettiin tai johonkin, mutta dailyt, talkit ja extrat ovat ainakin tähän asti mulle riittäneet. Niin, ja juuso tai joku on aina kivasti talon tapahtumia viitsinyt tänne foorumille kirjoitella, joten luotetaan siihen. ;)
Tuli sitten repäistyä kunnolla. Minä joka en koskaan milloinkaan hankkisi 24/7-palvelua, ostin juuri sellaisen ensimmäistä kertaa ikinä. Nettiin tarkemmin sanottuna tuon hommasin. Maksoin koko kaudesta 34 egeä, kun ostin ennakkoon.

Vieläkin vähän värisyttää. Mitä mä oikein ajattelin? Kerta se on ensimmäinenkin. Paljon tässä on vielä uutta opeteltavaa, mutta kai mä nopeasti pääsen kiinni "talon tapoihin". Kyllä tätä sen verran tulee katseltua, että oli tässä varmaan jotain järkeä. Pidelkää mua.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 24 Elo 2012 23:09

JVDS kirjoitti:Tuli sitten repäistyä kunnolla. Minä joka en koskaan milloinkaan hankkisi 24/7-palvelua, ostin juuri sellaisen ensimmäistä kertaa ikinä. Nettiin tarkemmin sanottuna tuon hommasin. Maksoin koko kaudesta 34 egeä, kun ostin ennakkoon.
onneksi olkoon neitsyyden menetyksestä. Toivottavasti tulee elämyksiä koko rahalla, eikä vain pettymyksiä.
Viimeksi muokannut Spencer, 25 Elo 2012 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainausta lyhennetty.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 25 Elo 2012 16:32

Aluksi olin, että tänä vuonna ei tule hankittua 24/7:aa mutta kun näköjään Katsomo toimii nyt Android-laitteilla niin vois sen sittenkin ostaa..
Iida :love61:

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 25 Elo 2012 17:34

Eiköhän tuo netti tule tänäkin vuonna hommattua. Vähän vikkelämpi kone nyt käytössä,joten josko pärjäisi ilman BBvieweriä...

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 25 Elo 2012 21:32

RealPlayer kirjoitti:Eiköhän tuo netti tule tänäkin vuonna hommattua. Vähän vikkelämpi kone nyt käytössä,joten josko pärjäisi ilman BBvieweriä...
Katsomo toimi viime vuonna ainaki 100 megan yhteydellä ihan kivasti. Viime vuonna oli varmistus kun oli molemmat, kun kaapeli oli kylkiäisenä ja netin otin Norjan BB takia. Jos tänä vuonna vaihto niin sais tulla steamikin vaihto maasta, muuten voi jättää väliin.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 26 Elo 2012 10:09

On aika varmaan lopettaa radiohiljaisuus tällä palstalla. :)

Nettiin ja kaapeliin on 24/7 tullut hankittua. Kaapelitilauksen tein vasta perjantaina, nettiin hankin jo alkuviikosta. Sen ehdin nähdä, että kaapelissa kanavan avauduttua kanavalla näkyi jo väripalkit. :o Kaikki pitäisi olla siis valmis tältä osin huomista varten.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
jempo91
Työläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 24 Elo 2010 22:35

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja jempo91 » 26 Elo 2012 13:47

Mulla on hirveä mietintä päällä et otanko nettiin vai kaapeliin.. Eli meillä Elisan boksi, sitä kautta otan (suuri todennäköisyys että pätkii, ainakin canal+ pätkii välillä elisalla) tai sitten nettiin jolloin katson BBVieweristä.
Mulla ei ole kaapelia ollut, mutta olen huomannut että jaksaisin aktiivisemmin katsoa jos tulisi kuva tv-ruudulta eikä koneelta (olen nimittäin pääasiassa netissä vain kännykän kautta, tietokoneella käyn ehkä kerran viikossa).. Olen myös tehnyt viime vuonna niin, että yhdistin tietsikan televisioon, mutta koin sen vaivalloiseksi, koska äänet tulivat tietokoneesta eikä tv:stä kun ei ole jotain ylimääräisiä johtoja.
Auttakaa mua, kumman otan?! :D teen päätöksen tänään jotta ehdin tehdä mahdolliset kanavasekoilut television kanssa ennen huomista, jos siis päätän ottaa kaapeli 24/7:n :D
Bb on siististi cool....;)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Elo 2012 13:48

^BBVieweriä ei ole mahdollista enää käyttää, joten Katsomon kautta joudut katsomaan, jos nettiin otat.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
jempo91
Työläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 24 Elo 2010 22:35

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja jempo91 » 26 Elo 2012 14:01

^ okei eiköhän tämä ole tällä sitten selvä, bbviewer oli suurin syy miksi haluaisin nettiin. Toinen toki se, että saa vaihtaa kameroita. Katsomo sekoili sen verran kameravaihdoissa että mun verenpaineelle taitaa riittää sit vaan yks kamera eli kaapelin valitsema ;) mietityttää vaan millä perusteella näytetään mitäkin kameraa kaapelissa..
Bb on siististi cool....;)

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 26 Elo 2012 14:11

Tänä vuonna on harkinnassa kaapelin sijaan nettipalvelu. Tuleeko kenellekkään mieleen ohjelmaa jolla saa rajoitettua kaistaa (win7) esim. 1mega firefoxille ja 3megaa IE:lle? 10v sitten tuollaista muistelen käyttäneeni. Tuolla olisi siis tarkoitus saada pakotettua tarvittava kaista streemille...
ja noin

Avatar
Jarpeez
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 28 Marras 2010 18:57
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Jarpeez » 26 Elo 2012 14:54

En ole vielä päättänyt, mutta päätös tulee viimeistään huomenna.
Ostan 24/7:n nettiin jos vain tulee jotain voittoja pitkävedosta tai vakiosta. Jos ei tule, niin en luultavasti osta.
05: Kathy / 06: Kaki / 07: Sauli / 08: Anniina / 09: Sampo / 10: Niko N / 11: Mikael / 12: Jonna A / 14: Andte / 19: Kristian / 20: Kristiina / VIP: Sara / 21: Anssi / 22: Heidi/Reeo

Avatar
Hazel
Mökkiläinen
Viestit: 230
Liittynyt: 31 Elo 2005 21:01
Paikkakunta: Kangasala

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Hazel » 26 Elo 2012 15:47

Kaapeliin on otettu, kai täytyy vielä nettiversiokin hankkia :D

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 26 Elo 2012 16:53

Nettin on otettu, mutta odotettavissa on luultavasti ongelmia katsomisnautinnon suhteen johtuen BBviewerin poissaolosta. Ennustan siis nykimistä, lagausta, katkoilua ja ainaista bufferointia ja useita "Ei vastaa" -ilmoituksia, jos aiempia vuosia katsoo.

Noh, katsellaan jos olisivat onnistuneet eliminoimaan aiemmat ongelmat. Toivottavasti ovat. (En pidätä henkeäni tämän asian suhteen)
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

OllieMan
Juontaja
Viestit: 1004
Liittynyt: 07 Syys 2008 21:40

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja OllieMan » 26 Elo 2012 17:32

Eikö ole mahdollista ostaa 24/7:aa vaikkapa päiväksi tai viikoksi?

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 26 Elo 2012 18:01

OllieMan kirjoitti:Eikö ole mahdollista ostaa 24/7:aa vaikkapa päiväksi tai viikoksi?
eiköhän nuo lyhyemmätkin tilaukset tule mahdolliseksi kunhan BB-katsomo huomenna aukeaa.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Dille » 26 Elo 2012 18:44

On mahdollista ,alkaen 3€ tunti jos oikein muistan.

Avatar
Jaussi
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 24 Elo 2012 18:06

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Jaussi » 26 Elo 2012 20:11

Jaussi kirjoitti:Ostin kaapeliin Elisa Viihteen kautta. Ei ole vielä kanava näkyvissä, vaikka muutamaan otteeseen olen ne uudelleen hakenut. Kaikkein oudointa on se että siinä haun aikana siihen listaan ilmestyy BB 24/7, mutta sitten sen jälkeen se ei ilmesty varsinaiseen kanavalistaan. Tehdasasetusten palautus siihen ehkä saattaisi auttaa, mutta enpä vielä viitti semmosia yrittää, kun on vielä muutama päivä jäljellä ennen kuin alkaa paniikki iskemään. Ootellaas nyt vielä vähäsen. :)
Joo, näyttää Elisalla taas vähän olevan ongelmia joka paikassa. Pirautanpa huomenna töiden jälkeen asiakaspalveluun ja jos tämmöinen pelleily jatkuu että Oma Elisa ei toimi, Elisa Avustaja ei toimi ja maksukanavatkaan ei toimi niin kyllä varmasti tulee vaihdos Soneraan tai DNA:han jahka määräaikaisuus päättyy. Onko täällä muita onnellisia Elisa Viihteen omistajia? Näkyykö jo se palkkikanava?
I say with actions, what you do with words.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Elo 2012 20:23

Huolestuttava enne nettipalvelua ajatellen. Valioliigan otteluita ei pystynyt tänään katsomaan Katsomon kautta, pukkasi vaan erroria. Tätä ei ollut koskaan ennen tapahtunut, voipi johtua BB:n alkamisesta.

Avatar
jempo91
Työläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 24 Elo 2010 22:35

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja jempo91 » 26 Elo 2012 20:40

Täältä löytyy Elisa viihde ja kanava on palkissa. Se ei ilmestynyt oston yhteydessä vaan hain sen erikseen. Kokeilkaa tehdasasetusten palautusta ja jos ei auta niin kanavien hakua. Enempää en osaa sit auttaa :)
Ja niin, päädyin nyt sit kaapeli 24/7 koska totesin että katsomo ei voi mitenkään toimia kunnolla huomenna, saatika finaalipäivänä. En mene takuuseen elisastakaan, oli meinaan sellaisia vaikeuksia jääkiekon mm-aikaan..

Edit. Tehdasasetusten palauttamisesta ei mitään haittaa, kun esim. nauhoitukset ei häviä
Bb on siististi cool....;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2012”