Big Brother Extra

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta. Vinkkejä ja palautetta tuotannolle. Lisäksi keskustelua BB-ohjelmista ja juontajista.
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Syys 2012 19:25

Ihanan eloisa Cristal. Tieteskään ei voita Elinaa, mutta omalla listallani ehdottomasti toiseksi paras Extran juontaja. :tu Vapun suoritusta en ole nähnyt, nii en voi häntä arvioida.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Syys 2012 19:40

Cristal vaikuttaa kyllä koko ajan vaan enemmän lupaavammalta ja tällä hetkellä olenkin sitä mieltä, että on miltei nappivalinta extraan. Ei nyt ihan Elinaa toki kuitenkaan päihitä.
Ryhäsen analyysia extras... No kyllä sitä ny ihan kuunteli, vaikkei se ny hirveen mielenkiintosta ollu.
White Rabbit kirjoitti:Ei ny muuta, mut olin kuulevinani et Ryhän kans piti puhua mm Katariinasta ... olinko juur sillon jääkaapilla/röökillä/vessassa/hirressä vai missasinko vaan muuten? Ei kyl mun korvaan sattunu.
Kyllä se siitä jonki verran puhu. Kertoili ainakin jotai ettei Katarina ole kuitenkaan syrjäytynyt porukasta, kun hakeutuu porukkaan sisälle. Ja jotain muuta tollasta.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 03 Syys 2012 20:17

Uskaltaisin nostaa jopa Elinaakin paremmaksi Extran juontajaksi. Sopivan innostunut, sujuvasanainen, ja on kerrankin katsonut ohjelmaa. Omia mielipiteitä löytyy mukavasti.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Cheri » 03 Syys 2012 21:34

Tänäänhän oli mainio extra! Cristal oli jo rennompi ja Teemun analyysit on aina mielenkiintoisia :thumbsup

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 04 Syys 2012 00:40

Ensimmäinen hyvä Extra ja tänään kristalli myös sai nauramaan siinä asuntoauton siivoamisessa. Ryhänenkin oli mielenkiintoinen ja teki ihan mielenkiintoisia havaintoja Katariinan käyttäytymisestä.

Hyvä. :tu
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Stobe » 04 Syys 2012 01:16

Cristal on jees.

Touhusta paistaa läpi kaverin fanitus, mutta tässä tapauksessa se on vain hyvä asia; kerrankin joku jota koko ohjelma kiinnostaa. Tässäkin toki varaan oikeuden muuttaa mieltäni, jos alkaa näyttämään siltä, että juontaja suhtautuu subjektiivisesti asukkaisiin, mutta kun ainakin alkuasetelma näyttää tältä (ei tuttuja), niin ei liene pelkoa.

Itse nauroin tänään sille asuntoauto-clipille, kuten myös viime viikon talonrakennus-clipille, eli lisää näitä. :D

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Syys 2012 07:04

Stobe kirjoitti:Cristal on jees.

Touhusta paistaa läpi kaverin fanitus, mutta tässä tapauksessa se on vain hyvä asia; kerrankin joku jota koko ohjelma kiinnostaa.
Ja sanoiko hän seuranneensa pikkutunneille saakka karavaanarit-juonenkäännettä? Se on hyvä merkki, että mies seuraa hommaa vakavalla otteella työajan ulkopuolellakin.

Sanoiko Ryhänen, että Katarinan hiljaisuuden syynä voi olla bigbrother-talon 20 senttiä alaspain laskettu sisäkatto?

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja scorchio » 04 Syys 2012 10:42

Cristal on ehana! Eka juontaja, jonka jutuille on tullut naurettua. Ja eka juontaja, joka tuntuu tietävän aiheesta eli BB:stä jotain. On peräti kiinnostunut.

Elinaa mä en viime vuotisen talovierailun jälkeen oikein enää siedä silmissäni. Koko juontaja taloon asukiksi-schaiba oli Suomen BB:n ala-arvoisimpia juttuja. Olen tässä suhteessa (poikkeuksellisesti) konservatiivi ja Vanhan Liiton Änkyrä, ja mielestäni BB:n alkuperäistä ideaa raiskattiin huolella. No, ideahan on viime vuosina ollut muutenkin hukassa (sukulaistenkumminkaimojen talovierailut ja tunnemyrskyjen lypsämiset), eikä katsojat ilmeisesti ole olleet pahoillaan asiasta. Vain minä.

No, Elinasta meni maku, muistot sen itkuntuhertamisista (niin siis se on niin rankkkaa olla talossa, blaa blaa) saavat vieläkin ihokarvat pörhölleen inhosta. Palkintona tosta khröm´aamisesta oli ilmeisesti talk-juontajan pesti.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Taika » 04 Syys 2012 10:56

realityfan kirjoitti: Sanoiko Ryhänen, että Katarinan hiljaisuuden syynä voi olla bigbrother-talon 20 senttiä alaspain laskettu sisäkatto?
:bidmouth: Suurin piirtein. Hyvin kiteytetty.

Mä tykkään, kun juontaja hehkuttaa aidosti kattoneensa itsekin kaksneljäseiskaa myöhään yöhön. Vaikka Elina muutoin mukava onkin, niin se vaikutti (talovierailustaan huolimatta) kauheen etäiseltä ja mietinkin usein, että kattooko se edes itse talon tapahtumia. Ei extran juontajan tarvi musta olla ihan noin etäinen. Innostus BB:hen on vain plussaa. Ehkä tämä juontaja vois välillä paukauttaa jonkun rohkeenkin kysymyksen talosta tippuneille. Semmosen, jota me kaikki ollaan ihmetelty. Eikä vaan jankutettais niitä samoja fiiliksiä. Tämän katsojan kannalta kun niiden asukkaiden fiilikset ei kauheesti kiinnosta siinä vaiheessa, kun ne eivät enää ohjelmassa esiinny. (toki siis hyvää jatkoa kaikille toivon, mutta heidän paluunsa arkeen on evvk)
Kuva

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja BuZu » 04 Syys 2012 19:27

Olen tällä kaudella nähnyt ekan Extran ja tämänpäiväisen.
Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt.
Cristal on vähentänyt säheltämistään, vierasta haastatellaan riittävän paljon ja muutenkaan ei ole mihinkään kiire.
Hieman pelolla odotan niitä Extroja, joiden aikana äänestys on käynnissä.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja warre1 » 04 Syys 2012 19:29

en nähnyt ihan alusta asti ohejlmaa. mainittiinko auton tuunauksesta mitään? (piti julkistaa kenen auto tuunataan) jos ei niin onkohan auton tuunaus peruttu tai siirretty myöhempään ajankohtaan ?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Syys 2012 19:29

^ Ei ollut mainintaa. Ilmankos Cristalilla oli paaaaaljon aikaa lukea katsojien viestejä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 04 Syys 2012 19:34

Kuka vittu on Sofia Fiiu?

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 04 Syys 2012 19:38

^Etsää muka Sohvia tunne?? Ei se mitään. En minäkään. mm Supermarjo ja tytöt ohjelmassa ollut tanssija.

Tuolta lisää lukemaan http://www.sofiasworldblog.com/

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Anira » 04 Syys 2012 19:51

Cristal on mielestäni aivan loistava valinta Extran juontajaksi. :) Mukavan hössöpössö, mutta kuitenkin osaa hommansa hyvin! Vesa Silver oli ihan mukava vieras - ainakin puhui asiaa typyjen muovisuudesta. ;) Harmi että miesasukkaiden ja talon vanhempien asukkaiden tyylejä ei juurikaan sivuttu.

Suvin vierailu kulisseissa oli kiva. [smilie=a_smitten.gif] Mua muuten huvitti, kun Cristal sanoi jotain Suvin isosta persoonallisuudesta ja itse jo luulin, että olisi sanonut Suvilla olevan iso perrrse. ;D Mutta siis Suvia tuli ikävä! :Love:

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Syys 2012 19:59

Suvikin oli tervehtynyt hyvään kuntoon. Keltarauhashormonin vaajaatuotannosta ei näkynyt merkkiäkään. Eikä syysastmasta.

Muotihemmon anti oli minulle melko olematon. Kaverin mielestä vaatteilla voi voittaa BigBrotherin ? Perttu ainakin pyöri talossa munasillaan, eikä Janicakaan paljon ujostellut.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 04 Syys 2012 20:05

Muotihemmo oli kyllä yhtä tyhjän kanssa. Haukku joidenkin tyttöjen tekoripsiä ja hiuspidennyksiä, mutta Leina oli "less is more".

Kulisseja on aina kiva nähdä. Mun mielestä extrassa saisivat enemmän aina näyttää noita kulisseja. Enkä nyt tarkoita mitään "mukahauskoja juontajan remppapätkiä", vaan noita oikeita kurkistuksia kulisseihin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Joanna » 04 Syys 2012 20:33

Olipa ihana nähä Suvia extrassa! Mää jotenkin ihan hulluna tykkäsin Suvista asukkaana BB-talossa. Myös minun mielestäni kulisseja saisi näyttää paljon enemmän Extrassa.

Tuosta Silver-muotityypistä en kyllä liiemmin tykännyt. Aika turhia kommentteja, vaikka olen kyllä itsekin sitä mieltä että suurin osa talon naisasukeista ovat "muovisia" ja tekoripsien/hiuksien/kynsien/mitälie peittämiä.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 04 Syys 2012 23:19

Suvi; nämä ovat kulissit. :blackeye Tuon vois laittaa toiseenkin ketjuun :D

Toivottavasti toi Sofia Fiu on oikeasti kovanluokan fani, sit ihan OK ja oikeutettu vierailu huomiseen extraan. Jos vaan crisun kaveri niin, [smilie=a_goodjob.gif]
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja JVDS » 05 Syys 2012 09:58

Sain vasta nyt katsottua eilisen Extran. Täytyy myöntää, että odotin tältä enemmän, mutta aika laihaksi tämän anti tällä kertaa jäi. Tyyliasioita en pahemmin harrasta enkä niistä mitään ymmärrä, joten en luonnollisesti saanut paljoakaan irti tämän stylistin vierailusta. Kamerakäytävää oli ihan kiva päästä näkemään, vaikka se onkin jo niin nähty juttu aikaisemmilta kausilta. Suvi olisi voinut tulla esim. Cristalin vieraaksi paljon mieluummin.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Hilma » 05 Syys 2012 11:35

Tuossa Ryhäsen sisäkattodiagnoosissa kiteytyi, mikä sen analyysien ongelma on: kun se lähtee liikkeelle tuollaiselta Jo muinaiset roomalaiset -etäisyydeltä ja vielä rönsyilee matkalla, se ei useinkaan ehdi itse pointtiin asti ennenkuin menettää puheenvuoronsa.

Urgh, Suvin näkemisen aiheuttamat inhon väristykset ei ole muutamassa kuukaudessa näköjään yhtään laantuneet. [smilie=a_makeitstop.gif]

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja ramasee » 05 Syys 2012 18:59

Mulla ei oo enää kyllä mitään mielenkiintoia katsoa extraa, se yks riitti ihan hyvin mulle. Haluaa vaan Elinan takasi, ei tuota Cristallin naamaa jaksa katella, ei kyllä yhtään nappaa varsinkaan ihanaisen Elinan jälkeen.
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”