BB Finaali

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta. Vinkkejä ja palautetta tuotannolle. Lisäksi keskustelua BB-ohjelmista ja juontajista.
Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: BB Finaali

Viesti Kirjoittaja Hensley » 05 Joulu 2012 20:22

Viestihistorian katsominen vain vahvisti sen mikä oli jo ennestään muistikuva. Sinä ja sun pakkomielteinen vikojen kaivaminen Iidasta.

Minä en puolestaan pidä minkäänlaisessa arvossa vaan lapsellisina sellaisia antifaneja jotka kaivamalla kaivaa jotain valittamista jostain asukkaasta ja jos ei muuta keksitä niin tyhjästä aletaan höpisemään jostain kaikenmaailman muka ihastumisista joita sitten hoetaan uudestaan ja uudestaan. Ja esitetään samalla kaikkitietävää oikeassa olijaa ja että muut jotka eivät ole samaa mieltä ovat vain teinejä ja pikkutyttöjä jotka ei tajua ja näe asioiden oikeata laitaa.
Varsinkin tälläiset esiteini ja pikkutyttökortit on erittäin lapsellisia mutta kai niihin turvautuminen jostain kertoo.

Varsinkin kun omalta osaltani toistuvasti pistin "asukkaat paremmuusjärjestykseen" ketjuun listoja jotka näyttivät kärjen osalta useimmiten siltä ettei suosikkikategorissa ole ketään ja Iida ja Johanna vasta 4/5 arvosanaa vastaavassa.

"Suosikit
-
OK
1. Iida
2. Johanna"

Ja jos sun Johanna Iida höpinat todistetaan lainauksella ja linkillä vääräksi niin siinä ei kuule auta mitkään en ole lukenut selittelyt tai tarkka lukija huomaa että pointti oli muka jossain muaalla kiemurtelut.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB Finaali

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Joulu 2012 23:22

Karhu sanoi jo yllä, että lopetetaan se toisten käyttäjien nälviminen tähän, niin sitten kanssa lopetetaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: BB Finaali

Viesti Kirjoittaja Paali » 05 Joulu 2012 23:55

Finaalista puuttu toi perinteinen talon valojen sammuttaminen :(

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: BB Finaali

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Joulu 2012 00:19

Paali kirjoitti:Finaalista puuttu toi perinteinen talon valojen sammuttaminen :(
Jep, mutta toisaalta haitanneeko tuo nyt niin kovasti kun tästä touhusta on valot sammutettu jo ajat sitten muutenkin.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: BB Finaali

Viesti Kirjoittaja jokeri » 06 Joulu 2012 18:46

Hensley kirjoitti:Viestihistorian katsominen vain vahvisti sen mikä oli jo ennestään muistikuva. Sinä ja sun pakkomielteinen vikojen kaivaminen Iidasta.
Heh, vai pakkomielle on mulla, kun en nähnyt Iida sunlailla täydellisenä ja kehtasin sen vielä täälläkin keskustelujen lomassa sanoa :)

Kuten moneen, moneen kertaan kerroin täällä kauden aikana, niin mä en tänä vuonna löytänyt tuolta oikein minkäänlaista suosikkia itelleni (viestihistoriaani selatessasi huomasit tän varmasti itsekin). Välillä oli jotain semi-suosikkeja hetken ja sit ne taas vaihtui. Iidaa sen sijaan pidin teennäisenä pellenä ihan läpi kauden. Sen verran vähän mä tänne oon loppupeleissä kirjoitellut, että oon ihan oikeasti otettu siitä, että mun läpät on jääneet niin hyvin porukoiden mieleen, että esim. sä näät jo jotain pakkomielteistä mun kirjoituksissa.

Mutta jos sä haluat jutella tästä lisää, niin lue nyt edes tää mun alleviivaus ensin. Tätä mä tarkoitin:

"Ja nokkela lukija varmaan huomasi viime viestistäni, että pointtini oli Iidan sosiaalinen kömpelyys. Sitä ei yksi Johannan lehtihaastattelu muuta. Iidalle oli huomattavan vaikeaa muodostaa talossa normaaleja, luontevia kontakteja toisiin asukkasiin. Todellakin onnistui siinä vasta Joukon kanssa aivan kauden lopussa. Muutenhan katsojat saivat seurata lähinnä Iidan yksinpuheluita, joiden kohteeksi joutui usein Katarina-parka - silloin kun vielä oli talossa."

Sä vaan juutuit siihen Johannan lehtihaastatteluun. Sillä ei oo mun pointin kannalta lopulta mitään väliä. Iida oli sosiaalisesti melkoisen kyvytön tuolla. Johtuiko sitten Iidankin myöntämästä himmailusta ja taka-alalla olemisesta, vai ihan vaan siitä, ettei Iida osaa asettaa itseään muiden tasolle. Eli siis sosiaalisesta kömpelyydestä/kyvyttömyydestä. Sosiaaliset taidot kun on jotain, joita ei opi kuin olemalla paljon erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Iida ei olisi jäänyt tuolla niin yksin kuin lopulta jäi, jos omaisi paremmat sosiaaliset taidot ja kykenisi edes hetkisiksi laskeutumaan henkisestä norsunluutornistaan (nyt loppukaudella vasta Joukon avulla pääsi osaksi pientä ryhmää). Se olisi myös voinut auttaa Iidan voittoon. Nyt sosiaalisesti huomattavasti kyvykkäämpi, värikkäämpi, ja aidommanoloinen asukki vei voiton. Mä oon ihan tyytyväinen siitä, vaikkei Teija mun suosikkini missään vaiheessa ollutkaan.

Että tällasta. Jos sä pystyt johonkin muuhun kuin hokemaan sitä Iltiksen haastattelua jonain vakuutena Iidan sosiaalisista kyvyistä, niin saatanpa tulla takaisin vielä. Muussa tapauksessa hyvät ja lepposat joulut kaikille palstalaisille suosikkeihin katsomassa!

P.S. Seison kyllä kaiken viime viestissä sanomani takana. Tollanen fiilis mulla oli läpi kauden, mutten voinut vaan sanoa sitä täällä, kun se ei ollut sallittua... Moneen kertaan tuli itekseen kyseenalaistettua niin ohjelman seuraaminen kuin myös tän palstan.. Joko mä oon muuttunut tai tätä ohjelmaa seuraava porukka on muuttunut, koska ei tää palstan ilmapiiri oo aikasemmin tuntunut jotenkin niin vastenmieliseltä kuin tällä kaudella..

P.P.S. Ja se miksi jauhan niin paljon nimenomaan Iidan sosiaalisesti kyvyttömyydestä on se, että MUN mielestä se oli ratkaiseva tekijä. Teija oli kaikkine vikoineenkin katsojille helpommin lähestyttävissä kuin Iida oli. Teija tuntui luonnolliselta, aidolta - vaikkakin taktikoi, mutta teki senkin katsojille näkyvästi. Iida sen sijaan jäi etäiseksi.
Cool like Teppo.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: BB Finaali

Viesti Kirjoittaja Hensley » 06 Joulu 2012 20:47

Koska toi jatkaa moderaattorin kehotuksesta huolimatta, niin minäkin jatkan.

Mä en olekaan puhunut sun fanituksistasi vaan antifanituksesta.

Sä ja sun pointit on sitä että sä kehität väen väkisin valittamista yhdestä asukkaasta.
Ja kun sun väittämä kumotaan lainauksella ja linkillä niin sä yrität vaan selitellä ja kierrellä että pointti olikin muka jossain muaalla. Toistuvasti.
Sun ns. pointtis on tyhjästä kehitetty antifanin loppumattomat muka sosiaalinen kyvyttömyys horinat joihin takertuen jauhat ja jauhat rivikaupalla samaa, kuin yrittäen väkisin käännyttää muita samalle kannalle.

Kannattaisi itse lukea ne viestit tarkkaan ennenkuin saarnaa, edellisessä postauksessani esimerkiksi oli ihan lainauksen kanssa että Iida ei mulla useimmiten ollut asukkaat paremmuusjärjestykseen ketjussa ylimmässä eli suosikki kategoriassa vaan useimmiten 4/5 ja välillä 3/5 arvosanaa vastaavassa eli toiseksi tai kolmanneksi parhaimmassa kategoriassa.

Joten sun "kun en nähnyt Iida sunlailla täydellisenä" jutut on yhä edelleen perusteettomia.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB Finaali

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Joulu 2012 21:02

Joo. Ette ole samaa mieltä nyt tästä asiasta, eikä se väittelemällä muutu miksikään. Nyt loppuu tämä turha jankkaus!
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: BB Finaali

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 06 Joulu 2012 21:53

Jos sosiaalinen taito nostetaan ratkaisevaksi tekijäksi niin silloinhan myös kaikille taitaville työpaikkakiusaajillekin annetaan oikeutus savustaa työkavereitaan sairaslomille, itsemurhiin, ennenaikaisille työkyvyttömyyseläkeille tai toisiin työpaikkoihin kiusattaviksi?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”