Ikenna Ikegwuonu

Keskustelua The Voice of Finlandin kilpailijoista.

Arvosanasi Ikennalle?

5 - Suosikki
2
8%
4
4
16%
3
1
4%
2
1
4%
1
4
16%
0 - Inhokki
13
52%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Orphan » 21 Huhti 2013 11:01

knocker kirjoitti:Te ootte vaan vtun kateellisia Ikelle. Hyvä se on noihin suomihumppaskeidoihin verratessa. En kaipaa meille enää yhtään jotain Osku/dennis -tyyppejä, jotka ei tuo mitään uutta. [smilie=a_cool.gif]
Olen niin samaa mieltä! ;)
Naurakaa vaan, mutta kyllä mun mielestä Ike on edelleen kisan parhaimmistoa. Ja itse ainakin kuuntelisin nimenomaan mielelläni jotain persoonallista ääntä toisin kuin esim. Denniksen tusinakamaa.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Öövini
Voittaja
Viestit: 717
Liittynyt: 01 Syys 2008 23:13

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Öövini » 21 Huhti 2013 19:13

knocker kirjoitti:Te ootte vaan vtun kateellisia Ikelle. Hyvä se on noihin suomihumppaskeidoihin verratessa. En kaipaa meille enää yhtään jotain Osku/dennis -tyyppejä, jotka ei tuo mitään uutta. [smilie=a_cool.gif]
Jahas... kateuskortti pelattu. Minä taidan nokittaa natsikortilla.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Huhti 2013 01:33

Sokea Iken fani olen! Tiedän ettei ole paras laulaja teknisesti, mutta en jaksa siitä nyt kiinnostua.
Antti Tuisku oli vielä huonompi Idolsissa, ja hyvin on pyyhkinyt silti.

Ja eipä tuo Suvi Aaltokaan kovin puhtaasti laula. Vibra vaan hämää eli luulette sitä niin häikäiseväksi, vaikka ei todellakaan ole.

Eli nyt annan äänen ja musatyylin ratkaista, ja niissä Ike peittoaa nuo muut 6-0, vaikka laulutaidossa jääkin jälkeen.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Huhti 2013 13:39

Niin tämähän on The Voice of Finland ja onhan Iken ääni persoonallinen ja joku voisi sanoa, että jopa hyvä. Se, että mies ei osaa laulaa, on sivuseikka.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Evalds » 27 Huhti 2013 11:10

Loppuarvosana: 0.

Täysin onneton lauluääni, ja olen niin sinisilmäinen että pidän VoFia laulukilpailuna, mutta tiedän että style, brändi, imago jne vaikuttavat enemmän nykyään.

Iken etu on se, että hänellä on potenttiaalinen lähinnä naisista koostuva fanikunta, toinen etu on että Iken musagenre (pehmo-soul, r'n'B) on vähiten kilpailtuja maassamme, lisäksi Suomesta puuttuu etninen tähti, joita mm. Ruotsin musabisnes on täynnä ja joita Suomessa kaivataan.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Huhti 2013 17:25

Evalds kirjoitti:Täysin onneton lauluääni
Ei se lauluääni sinällään ole onneton, mutta vireessä pysyminen on onnettomalla tasolla. Yksi huonoimmista jatkoon päässeistä laulajista Suomen kykyohjelmissa koskaan. Arvosana 0.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 27 Huhti 2013 19:05

Zygerö kirjoitti:Ei se lauluääni sinällään ole onneton, mutta vireessä pysyminen on onnettomalla tasolla. Yksi huonoimmista jatkoon päässeistä laulajista Suomen kykyohjelmissa koskaan. Arvosana 0.
Tuossapa on sanottu kaikki oleellinen.
Loppupisteet 0- .

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Huhti 2013 00:46

Evalds kirjoitti:lisäksi Suomesta puuttuu etninen tähti, joita mm. Ruotsin musabisnes on täynnä ja joita Suomessa kaivataan.
En tiedä kaivataanko, mutta jos kaivataan niin edellytyksenä lienee kuitenkin se että kyseinen henkilö osaa laulaa. Suomessa on varmaan kuitenkin iso liuta maahanmuuttajataustaisia nuoria jotka olisivat musiikillisesti lahjakkaita ja siinä mielessä valmiimpia tähdiksi kuin Ike jolla kuitenkin on lopulta etunaan vain ulkonäkö ja se että hänen nimensä tiedetään jo. Onhan sekin jotain mutta ilman laulutaitoa ei niilläkään avuilla pysytä pinnalla laulajana.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Orphan » 28 Huhti 2013 13:03

Kyllä Ike ehdottomasti ansaitsi finaalipaikkansa, vaikka ei Ike teknisesti parhaita ollutkaan. Persoonallinen soundi sai ainakin minut puolelleen. Erottui selvästi massasta, joten siitäkin plussaa. Ikestä olisin tykännyt, vaikka ei olisikaan ollut arpani.

4,5/5
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Huhti 2013 23:49

Ike on ihana. :Love:

Tämä on The Voice of Finland, joten minun mielestäni Ike oli ihan paras.
Iken äänessä on jotain todella erityistä ja jotain sellaista, mikä jaksaa kiehtoa.

Laulajana todella raakile, ja myönnän sen kyllä ettei tuollaisella laulutaidolla olisi voittoa ansainnutkaan.
Itse olisin kuitenkin halunnut Iken pääsevän kahden parhaan joukkoon, ja innolla odotan Iken tulevia biisejä. Kuten Ela sanoi, niin tuollaista laulajaa Suomessa ei vielä ole ja nyt on sellaisen aika! :thumbsup
Eli treenaa Ike treenaa! Hyvä tulee.

Arvosana: 5

Ja kyllä ärsytti välillä suunnattomasti, kun Iken kannatus oli ehkä suurin synti mitä sai tehdä. Heti piti puhdistaa korvat yms.
Eli ymmärrän nyt varsin hyvin Ristoa, joka totesi viime vuonna BB:ssä, että oli ankeaa kannustaa suosikkejaan, kun tuntui ettei niitä saanut kannustaan. Anteeksi kaikille, myös Ripelle, joille olen itse käyttäytynyt sillä tavalla, koska tiedän että aivan varmasti on sellaistakin tullut sanottua!
Nyt ymmärrän miltä se omalla kohdalla tuntuu. Vaikka aika pitkälle se oli vaan hauskaa olla vastarannankiiski ja nauraa räkäisesti kun muiden inhokki porskuttaa eteenpäin.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 29 Huhti 2013 16:44

No ainakin Ike herätti keskustelua, puolesta ja vastaan. En voi antaa nollaa koska joutuisin varmaan varastoon nukkumaan joten laitetaan ykkönen. Eikä Ike ehkä ihan nollaa ansaitsekaan vaikka olikin laulutaidoiltaan heikoin koko kilpailussa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Huhti 2013 22:59

aadeehoovee kirjoitti:En voi antaa nollaa koska joutuisin varmaan varastoon nukkumaan joten laitetaan ykkönen.
Mitä ihmettä? :scratch

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Ikenna Ikegwuonu

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Huhti 2013 08:20

^ Kotivalmentajasovellus vieressä sohvalla tykkäs kovasti. Ei kylläkään kovin paljoa Ikestä laulajana vaan ihan muista syistä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (VoF)”