Kirsi Lehtosaari

Keskustelua The Voice of Finlandin kilpailijoista.

Arvosanasi Kirsille?

5 - Suosikki
1
5%
4
8
40%
3
8
40%
2
1
5%
1
1
5%
0 - Inhokki
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kirsi Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja mrj » 30 Maalis 2013 12:56

tänään oli illan huonoimpia, mutta vieläkin huonoimpia löytyi.. harmi että tässä kävi näin.. tästä kuullaa vielä jatkossa.

loppupisteet: 4
JuHu - :drink55:

Avatar
Öövini
Voittaja
Viestit: 717
Liittynyt: 01 Syys 2008 23:13

Re: Kirsi Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Öövini » 30 Maalis 2013 13:49

mrj kirjoitti:tästä kuullaa vielä jatkossa.
Minullakin on ollut koko ajan sellainen fiilis että Kirsi tulee olemaan tämänvuotisista kilpailijoista se joka lyö itsensä isoimmin läpi. Iskelmämusiikki myy suomessa ja Kirsillä on hyvä kyky tulkita tunteella ja uskottavasti, ja on persoonanakin sellainen että vetoaa "iskelmäkansaan".

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirsi Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja scorchio » 30 Maalis 2013 14:36

Niin sitä voi nähdä tyypin täysin eri tavalla kuin muut - scorchiollahan on tunnetusti ns. queer-eye [smilie=a_teeth.gif] . Tää likka ei nimittäin ole mun silmissä yhtään symppis - "muut ihmiset tuntuvat ajattelevan, että elämä on muitten käsissä, kun se pitäisi tehdä itse" - voi vttu mitä paskaa! Missähän tynnyrissä tääkin on kasvanut? Nää tyhjänpäiväiset olenomanonneniseppä blaablaablaa on totaalista muitten ihmisten aliarviointia ja itsensä jalustalle asettamista. Tyyliin Pahvi-Saulin "pese aamulla hampit ja muista muutenkin herätä".

Valitettavasti tästä tulee seuraava menestyjä levymarkkinoilla, kunhan sille tuotetaan sopivia biisejä esitettäväksi. En usko, että on nimittäin oman onnensa seppä tässä asiassa - tai ehkä se seisoo latteuksiensa takana ja tekee biisinsä itse ja näyttää pitkää kieltä tyhmä-scorchiolle [smilie=a_tongue.gif] ?

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kirsi Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Orphan » 30 Maalis 2013 16:03

Biisivalinta oli kyllä aika vaisu mun makuun. Olisin mielummin nähnyt Kirsin jatkavan esimerkiksi Lauran sijaan, mutta minkäs teet.

3/5
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Kirsi Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 31 Maalis 2013 13:20

Mä annan sut pois -versio oli todella upea ja koskettava. Katri Helena ei ehkä lunastanut odotuksia, joten oli kyllä yksi heikoimmista. Vaikka tykkään Oskusta ja Laurasta, niin mielelläni olisin Kirsin nähnyt heidän tilallaan (kaikkein mieluiten Antin paikalla, mutta se ei ollut mitenkään realistista).
You know nothing.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirsi Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Huhti 2013 23:03

Kirsi oli ääni ratkaisee -vaiheessa todella tylsä enkä ymmärtänyt jatkoonpääsyä, mutta toisaalta Läpikulkumatkalla on niin tylsä ja unettava biisi, ettei siinä ole helppokaan kuulostaa niin järisyttävän hyvältä.
Myöhemmin kilpailussa Kirsi näytti upean äänensä, ja pakkohan se on kehua ulkonäköäkin, jota Kirsillä todella on. :Love:

Kuitenkin ihan liian iskelmä, jotta ihan täysillä tykkäisin. Sopisi silti kesään, jos olisin mökillä ja Kirsi tulisi esiintymään kylän kesäjuhlille. :D
Saa nyt nähdä onko Kirsille musamarkkinoilla paikkansa. Nuoria hyviä iskelmänaisia on kuitenkin paljon ja kilpailu on kovaa!

Arvosana: 3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (VoF)”