Tiina Mikkola

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
jenpfi
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Elo 2007 20:18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jenpfi » 04 Syys 2007 15:59

Kriisi kirjoitti:
jenpfi kirjoitti:Oletteko huomanneet, että toisin kuin kaikki muut talon naiset Tiina ei tuonut taloon mukanaan ollenkaan siteitä tai tampooneja! Luulisi jokaisen naisen tarvitsevan niitä jos aikoo talossa loppuun asti olla? Taisi Tiina tietää raskaudestaan jo ennen taloon tuloa. Ja eiköhän ole bb:kin ihmetellyt näiden naiselle niin tarpeellisten tarvikkeiden puuttumista? Eli aiheutetaanko tässä tarkoituksella draamaa katsojalukujen nostattamiseksi?
Mielestäni lauantaina kun likat menivät saunaan muun muassa Tiina keskustelivat siitä, että mitä kaikkea ei viitsinyt ottaa mukaan, koska saa ne talon puolesta muutenkin. Eli miksi ottaa talvitakkia, kun sen saa jne. Sama kai pätee tiettyihin saniteettituotteisiinkin, jotka vievät aika lailla tilaa kuitenkin, jos kolmelle kuukaudelle varaisi varastot itse?
Juu. voipi olla näin. mehän ei kaikkea tiedetä mitä tuolla talossa jo valmiiksi heille on.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Syys 2007 16:20

mtv3.fi kirjoitti: Tiinan raskauspuheet yllättivät BB-tiimin

Nettikeskusteluissa on heitetty ilmaan epäily siitä, että Tiinan mahdollinen raskaus olisi ollut Big Brotherin tekijöiden tiedossa koko ajan. Katsojien epäilyt heräsivät, kun tarkkasilmäinen BB-fani keksi, ettei Tiina pakannut taloon mukaan lainkaan terveyssiteitä tai tamponeita. Ohjelman tuottaja Mikko Räisänen sanoo, että Tiinan raskausepäilyt tulivat puskan takaa.

- Tieto Tiinan mahdollisesta raskaudesta tuli minulle yhtä suurena yllätyksenä kuin kaikille muillekin, Räisänen kertoi Viihdeuutisille.

Hänen mukaansa Tiina tekee raskaustestin lähiaikoina. Mikäli tulos on positiivinen, ei talon arki Räisäsen käsityksen mukaan järky valtavasti.

Tiinan raskauspuheiden lisäksi Einarin taannoinen masentuminen ja itsemurha-aikeet ovat olleet BB-katsojien huulilla. Räisänen vakuutti Viihdeuutisille, ettei tuotantotiimi ole valinnut tälle kaudelle tarkoituksella aiempaa epätasapainoisempia asukkaita. Toisaalta hän kertoi, etteivät asukkaiden aiemmat henkiset ongelmat ole tulleet yllätyksenä. Toisin sanoen ne tulivat ilmi jo valintahaastatteluissa ja -kokeissa.
Jenpfi taitaa olla tämä tarkkasilmäinen BB-fani. :)

kolmetoista
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 04 Syys 2007 17:33

Viesti Kirjoittaja kolmetoista » 04 Syys 2007 17:45

Niin ja tosta Tiinan kuukautisista tai siis niiden tulemattomuudesta. Niin silloin muutama päivä sitten, kun Einari kertoi Kadille ja Tiinalle heidän sängyssään sen runon ja Tiinalla tuli sitten tippa linssiin, niin Tiinahan kertoi muistaakseni, että menkkojen aikana häntä aina itkettää helposti ja sen takia se Eikan runo sai kyyneleet silmiin. Ja nyt sitten ei niitä menkkoja olekaan? Onko kyseessä siis ihan puhdas peliliike aiheuttaa kohua ja otsikoita raskausepäilyillä vai muistanko/kuulinko vain väärin?

Tämmönen tuli tuolla yhessä foorumissa vastaan...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Syys 2007 18:37

Tiinan koko olemus on alkanut ärsyttämään siinä määrin että vaihdan kanavaa kun neiti alkaa puhua. Pelkkä äänen tai naurun kuuleminen vi***taa. :evil: :x
No ehkä tää menee ohi. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Viesti Kirjoittaja effie » 04 Syys 2007 19:08

Sihijuoma(n) kirjoitti:Tiinan koko olemus on alkanut ärsyttämään siinä määrin että vaihdan kanavaa kun neiti alkaa puhua. Pelkkä äänen tai naurun kuuleminen vi***taa. :evil: :x
No ehkä tää menee ohi. :wink:
Mä luulen että ärsytys menee ohi siinä vaiheessa, kun Tiina häädetään talosta :wink:

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Viesti Kirjoittaja chypre » 04 Syys 2007 19:26

Mua ainakin ärsyttää niin, että sihen ei varmasti auta muu kuin häätö. :evil:

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 04 Syys 2007 20:17

eikai se ny nii palio voi ärsyttää:D
JuHu - :drink55:

Avatar
jenpfi
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Elo 2007 20:18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jenpfi » 04 Syys 2007 20:30

Spencer kirjoitti:
mtv3.fi kirjoitti: Tiinan raskauspuheet yllättivät BB-tiimin

Nettikeskusteluissa on heitetty ilmaan epäily siitä, että Tiinan mahdollinen raskaus olisi ollut Big Brotherin tekijöiden tiedossa koko ajan. Katsojien epäilyt heräsivät, kun tarkkasilmäinen BB-fani keksi, ettei Tiina pakannut taloon mukaan lainkaan terveyssiteitä tai tamponeita. Ohjelman tuottaja Mikko Räisänen sanoo, että Tiinan raskausepäilyt tulivat puskan takaa.

- Tieto Tiinan mahdollisesta raskaudesta tuli minulle yhtä suurena yllätyksenä kuin kaikille muillekin, Räisänen kertoi Viihdeuutisille.

Hänen mukaansa Tiina tekee raskaustestin lähiaikoina. Mikäli tulos on positiivinen, ei talon arki Räisäsen käsityksen mukaan järky valtavasti.

Tiinan raskauspuheiden lisäksi Einarin taannoinen masentuminen ja itsemurha-aikeet ovat olleet BB-katsojien huulilla. Räisänen vakuutti Viihdeuutisille, ettei tuotantotiimi ole valinnut tälle kaudelle tarkoituksella aiempaa epätasapainoisempia asukkaita. Toisaalta hän kertoi, etteivät asukkaiden aiemmat henkiset ongelmat ole tulleet yllätyksenä. Toisin sanoen ne tulivat ilmi jo valintahaastatteluissa ja -kokeissa.
Jenpfi taitaa olla tämä tarkkasilmäinen BB-fani. :)
:bidmouth:

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 04 Syys 2007 20:58

Mä en tajuu, mua ei ärsytä Tiina tippaakaan!

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Syys 2007 21:53

kolmetoista kirjoitti:Niin ja tosta Tiinan kuukautisista tai siis niiden tulemattomuudesta. Niin silloin muutama päivä sitten, kun Einari kertoi Kadille ja Tiinalle heidän sängyssään sen runon ja Tiinalla tuli sitten tippa linssiin, niin Tiinahan kertoi muistaakseni, että menkkojen aikana häntä aina itkettää helposti ja sen takia se Eikan runo sai kyyneleet silmiin. Ja nyt sitten ei niitä menkkoja olekaan? Onko kyseessä siis ihan puhdas peliliike aiheuttaa kohua ja otsikoita raskausepäilyillä vai muistanko/kuulinko vain väärin?
Voi kuule, raskaana ollessa se tippa varsinkin tulee linssiin ties miten vähäpätöisistä asioista sinänsä ;). Ne on ne kuuluisat hormonit mitkä myllertävät vielä pahemmin kuin menkkojen aikaan ;).

Mä kanssa mietin tota, mahtaako BB pistouvata siteet naisväelle, koska muuten tuo varustelemattomuus olisi ollut sangen kummallista.

Ja tämän mahtavan EKOILUN mukaisesti, BB:n olisi pitänyt takavarikoida kaikkien siteet ja tamponit ja tarjota jokaiselle tälläinen: http://www.keeper.com/ :thumbsup

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Syys 2007 21:53

Swoon kirjoitti:Mä en tajuu, mua ei ärsytä Tiina tippaakaan!
Sama täällä.

Vauvapuhe voi ärsyttää jotakuta pahemman kerran.

Tiinassa on myös komiikkaa sekä tahatonta komiikkaa. Yksien tahaton komiikka on toisten päänsärky ja tikku silmässä.

Tahatonta komiikkaa oli etenkin ennen tätä yhä vain hämmentävää raskausjuttua. Katajan mukaan Tiinan miehen viimeinen kysymys ennen Tiinan taloon menemistä koski kuukautisia... Hyppy tuiteri-illasta seuraavan päivän raskaustestipyyntöön on kummallinen.

Testaisivat jo, niin päästäisiin tässä asiassa eteenpäin. Voisi päättää, katseleeko Tiinan touhuja huvittuneeena vai kyttääkö odottavan äidin paheita ryppy otsassa. :wink:

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 04 Syys 2007 22:29

Tästä nyt on tietty jauhettu, mutta pikkasen dailyssa näytti hölmölle kun Tiina selitti terassilla rööki huulessa et ei saa osallistua viikkotehtävään, koska saattaa olla raskaana.. :roll:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 04 Syys 2007 23:00

Mullakin kävi mielessä, että Tiinallahan voi olla kuukuppi, mutta sitäkään ei ilmeisesti ollut tavaroissa listattuna?

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 04 Syys 2007 23:11

Tiina on pitemmän päälle liemessä kävi testin kanssa miten tahansa: jos on raskaana, katsojilta tulee paheksuntaa röökin poltosta ja viunan vedosta; jos taas ei, niin huomionhakemisesta ja "pelaamisesta".

Ei minua Tiina mitenkään erityisemmin ärsytä, jos ei ole suosikkikaan.

Avatar
minttunen
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 13 Syys 2006 20:41
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja minttunen » 04 Syys 2007 23:48

Mua ärsytti Tiina aluksi (suuri vaikutus oli kyllä jo ihan sillä etä se muistuttaa vähän Sorellaa), mutta nyt olen alkanut tykkäämään :)
Sauli voittoon!!!

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 04 Syys 2007 23:57

Dick_Solomon kirjoitti:Tästä nyt on tietty jauhettu, mutta pikkasen dailyssa näytti hölmölle kun Tiina selitti terassilla rööki huulessa et ei saa osallistua viikkotehtävään, koska saattaa olla raskaana.. :roll:
No eikös ne Tiinan poskarit sitten ole ihan ok? :roll:

Primate
Työläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 07 Elo 2006 01:55

Viesti Kirjoittaja Primate » 05 Syys 2007 02:15

Tästä ei pääse yli:

Huuhkajan paluu: http://www.tastaluetaanviela.fi/

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 05 Syys 2007 07:43

Dick_Solomon kirjoitti:Tästä nyt on tietty jauhettu, mutta pikkasen dailyssa näytti hölmölle kun Tiina selitti terassilla rööki huulessa et ei saa osallistua viikkotehtävään, koska saattaa olla raskaana.. :roll:
hölmöltähän se tietenkin näyttää, mutta ei Tiina olisi ensimmäinen eikä viimeinen raskaana oleva nainen joka tupakoi... se on sen verta henkilökohtainen juttu, etten lähde siitä jeesustelemaan ja koska asiasta ei ole vielä täydellistä varmuutta niin se siitä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Primate
Työläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 07 Elo 2006 01:55

Viesti Kirjoittaja Primate » 05 Syys 2007 07:49

big.mac kirjoitti:
Dick_Solomon kirjoitti:Tästä nyt on tietty jauhettu, mutta pikkasen dailyssa näytti hölmölle kun Tiina selitti terassilla rööki huulessa et ei saa osallistua viikkotehtävään, koska saattaa olla raskaana.. :roll:
hölmöltähän se tietenkin näyttää, mutta ei Tiina olisi ensimmäinen eikä viimeinen raskaana oleva nainen joka tupakoi... se on sen verta henkilökohtainen juttu, etten lähde siitä jeesustelemaan ja koska asiasta ei ole vielä täydellistä varmuutta niin se siitä
Nimenomaan se EI ole henkilökohtainen juttu, pelissä vielä syntymättömän ihmisen elämä!

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 05 Syys 2007 07:54

Primate kirjoitti: Nimenomaan se EI ole henkilökohtainen juttu, pelissä vielä syntymättömän ihmisen elämä!
tää on just tätä jeesustelua... mut hei, älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 05 Syys 2007 07:56

jep samaa mieltä big macin kans..
JuHu - :drink55:

Primate
Työläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 07 Elo 2006 01:55

Viesti Kirjoittaja Primate » 05 Syys 2007 08:00

big.mac kirjoitti:
Primate kirjoitti: Nimenomaan se EI ole henkilökohtainen juttu, pelissä vielä syntymättömän ihmisen elämä!
tää on just tätä jeesustelua... mut hei, älkää tuomitko ettei tetä tuomittaisi
Aletaan nyt sitten jeesustelemaan oikein kunnolla, itse en voi synnyttää kun olen mies/poika mutta silloin kun vaimo poikaa (mitä nyt silloin ei pojaksi tiedetty) odotti niin jäi tupakat ja alkoholit pois ja pidin siitä kyllä huolen (en itsekkään näihin aineisiin koskenut odotusaikana).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”