Kadi Kaljula

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 27 Loka 2007 14:29

Jolanne kirjoitti:Kenestä tahansa muusta saa pitää mutta ei Kadista tai muuten on itsekin "yhtä tyhmä kun juoppo virolainen ämmä". On se jännä.
Oleppa hyvä:
Kuva

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 27 Loka 2007 14:30

Hedgehog kirjoitti:
Jolanne kirjoitti:Kenestä tahansa muusta saa pitää mutta ei Kadista tai muuten on itsekin "yhtä tyhmä kun juoppo virolainen ämmä". On se jännä.
Oleppa hyvä:
Kuva
Kiitos ;)
You're not bored, you're boring.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Loka 2007 14:51

Olen aiemmin tykännyt Kadin touhuista mutta tuo bile-ilta meni kyllä jo ihan liikaa överiksi. Toivottavasti Kadi katsoo näitä jaksoja tultuaan talosta ulos ja tulee järkiinsä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 27 Loka 2007 14:59

Suvi paras moralisoija... Kun Suvi oli Egypti-iltana perseet , niin Kadi piti huolta...
Kun Kadi oli .... Suvi sätti, että pitäs tietää omat rajansa.

Mua kyllä kävi Kadi sääliksi,
-" se on niin itsekäs että pilaa toisten pileet loukkaalla itsensä. "
-"Pitäs tietää omat rajansa"

Kukaan ei Jarkon lisäksi ollu yhtään huolissaan Kadista .Kaikkille oli oma napa ja pileiden jatkuminen tärkeämpää.Tästä syystä Sauli menetti tilanteessa poitseja mun silmissä, kun ei välittänyt yhtään .

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Viesti Kirjoittaja Maligne » 27 Loka 2007 15:11

minttuli kirjoitti: Kukaan ei Jarkon lisäksi ollu yhtään huolissaan Kadista .Kaikkille oli oma napa ja pileiden jatkuminen tärkeämpää.Tästä syystä Sauli menetti tilanteessa poitseja mun silmissä, kun ei välittänyt yhtään .
Ihmettelen kyllä, ettei kukaan mennyt kysymään Jarkolta et mikä on tilanne, tarviiko apua. Luulisi noidenkin tajuavan et jos joku on huonossa kunnossa, bileet ei jatku ennenku hänet saadaan nukkumaan.

Toisaalta yllätyin kyllä todella kun Kadi meni kiltisti nukkumaan lopulta ja bileet oikeasti jatkui. Olin aivan varma et bileet ei tuu jatkumaan. Sen verran jääräpäiseltä ja uhmaiselta Kadi vaikutti, kun Jarkko yritti vessassa huuhdella Kadin kaulaa.

Ehkä muut mietti et Kadi ei suostu jäämään sänkyyn vaan pomppaa sieltä kerta toiselta jälkeen ylös, aivan sama mitä muut yrittäisivät, joten ovet ulos eivät aukenisi koskaan..
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 27 Loka 2007 15:32

Jolanne kirjoitti: Nyyh nyyh, se on ollutta ja mennyttä, eikö mielummin keskityttäis Jarkon ja Piian väliseen taistoon :D
Pahoitteluni. Ei ollut tarkoitus järkyttää sinua tai ketään muutakaan kadifania. (luin kyllä, kun olet kirjoitellut ettet MUKA olisi Kadi-fani! Kirjoituksistasi voi päätellä ihan muuta.) Tiedän myös, että tarkotuksesi ei ollut oikeasti nyyhkiä, vaan piruilla "jostakin". ;)

Kadissa on paljon hyviä puolia. Useimmissa ihmisissä on. Aina niitä hyviä puolia ei ole helppo havaita varsinkin, jos on liian ennakkoluuloinen. Väitän, että en ole ennakkoluuloinen Kadin suhteen...

Kadissa arvostan hänen iloisuuttaan, (tiedostamatonta ja tiedostettua) hauskuutta ja silloin tällöin esiintyvää energisyyttään. Varsinkin alkuvaiheessa Kadi oli hyvin energinen ja hyvätahtoisen tuntuinen tyyppi. Asioita, joita ihmisessä arvostan. Vaikka ulkonäköasiat eivät tässä vaiheessa - toista oli viriilissä nuoruudessani :) - enää kovin paljon merkitse (se mitä ihmisen "sisällä" on merkitsee enemmän), niin ulkonäön osalta Kadi on mielestäni viehättävä ja "tiettyihin aisteihin" vetoava. ;)

Kadin virolaisuus (olet itse nimitellyt Kadia "virolaiseksi juopoksi ämmäksi") ei myöskään ole ollut minulla minkäänlainen este sille, ettenkö voisi pitää Kadista. Pikemminkin päinvastoin eli pidän erittäin paljon Kadin ilmaisutavasta ja äänestä. Myöskään ne kielelliset hassahdukset mitä Kadille silloin tällöin tulee eivät minua häiritse/ärsytä. Pidän niitä enemmin hauskoina asioina. Varsinkin silloin kun Kadi ei tuo niitä hassahduksiakaan tarkoituksellisesti esiin.Tämän SBB:n kannalta arvostan edelleen sitä, että SBB on tuonut etnisiä vähemmistöjä esiin. SBB on yrittänyt saada asukassortimentin monipuoliseksi. Voi tietty kyseenalaistaa sen kuinka hyvin SBB on tässä loppujen lopuksi onnistunut.

Kadissa - kuten kaikissa ihmisissä - on myös huonoja/negatiivisia puolia. Kadissa minua ärsyttää suunnattomasti:
- se, että tämä on useasti vedonnut sairauksiinsa päästäkseen helpommalla. Tämä on joka tapauksessa kiistanalainen asia eli ns. vaikeasti todistettava asia. Sikäli ymmärrän myös niitä, jotka eivät tätä asiaa sulata. Omalta osaltani talon tapahtumat ovat mielestäni osoittaneet tämän em. asian tapahtuneeksi
- Kadin humalakäyttäytyminen on mielestäni känniääliöintiä pahimmasta päästä
- Kadi ei näytä ymmärtävän tekojensa seurauksia tai vähättelee muiden ihmisten tunteita ts. toimii oman päänsä mukaan muista välittämättä
Ikävää, että Kadilla näyttäisi olevan huono itsetunto ja että hänen käytös vaikuttaa itsetuhoiselta. Voi vain arvailla niitä syitä miksi näin on.

Vaakakupissa minun osaltani nämä em. negatiiviset asiat painavat huomattavasti enemmän, kuin Kadin hyvät puolet. Ihmisillä on erilaisia arvostuksia, joten minä ymmärrän - toisin kuin esim. Sinä näytät ymmärtävän.- myös niiden henkilöiden kannanottoja, jotka arvostavat Kadia joko mainitsemieni hyvien asioiden vuoksi tai joidenkin muiden seikkojen vuoksi.Sitä en kuitenkaan ymmärrä, jos Kadissa ei havaita tai myönnetä olevan mitään vikaa tai jos häntä ei voisi mainitsemieni negatiivisien asioiden vuoksi kritisoida.(jopa "dissata") Voi olla, että et itse kuulu em. joukkoihin mutta toistaiseksi en ole sinulta mitään syvempää analyysiä havainut. Toisiin kommentoijiin kohdistunutta pintapuolista huulenheittoa sitäkin enemmän. (itse asiaa on tullut vähän!)

Palaan vielä torstain-perjantai yön tapahtumiin...vaikka todennäköisesti sinunkaltaisiasi pintaliitäjiä (ellet nyt sitten aktivoidu keskusteluun tosissaan mukaan!? ;) ) tämä jaaritteluni enemmän kyllästyttää (nyyh, nyyh jne.) ,kuin kiinnostaa.

Minä olen jo nuoruudessani oppinut, että kaveria ei jätetä. Niistä, jotka jostakin syystä aiheuttavat ongelmia pidetään huolta. On kuitenkin aikalailla naivia ihailla sellaisia henkilöitä (t. suhtautua välinpitämättömästi sellaisiin henkilöihin) , jotka aiheuttavat ongelmia tai pahaa mieltä juhlissa känniääliöinä tai joskus jopa selvinpäin. Kadi ei todellakaan ymmärtänyt yhtään mitään humalapäissään (eikä edes seuraavana päivänä) ja olisi ilman minkäänlaista valvontaa aivan varmasti lopulta satuttanut itsensä vielä pahemmin.(nyt kävi muuten onni onnettomuudessa...enkä muuten syytä monoja, vaan Kadin vahvaa humalatilaa onnettomuudesta. Vai jäikö minulta näkemättä muille monoilijille tapahtuneet onnettomuudet?) Olisiko pahempi onnettomuus ollut ihailemallesi henkilölle oikein? Olisiko se ollut todellakin hauskaa? Epäilen. Tai mistä minä tiedän kuka meistä plazalaisista on aikuisen oikeasti sadisti...hmm...:oops:

Siitä, että pilaako tuollainen jarkkomainen vahtiminen kyseisen vahtijan juhlat (=juhlamielen) en viitsi enää edes kinastella.

Jälkiviisasteluna voisi sanoa, että talolaisten ja SBB:n olisi pitänyt puuttua Kadin tekemisiin pontevammin jo aiemmin. (heti kuperkeikkojen jälkeen!) Kukaan ei pitänyt tarpeeksi huolta Kadista, jotta tämä olisi pysynyt edes jonkinlaisissa rajoissa. Toki kääntöpuolella on sekin, että aikuisen ihmisen pitäisi tietää ja ymmärtää miten käyttäydytään. Kadilta taisi puuttua sekä tieto, että ymmärrys. Liikaa vaadittu siis Kadilta...

Kokonaisuuden kannalta...siis BB talolta odotettavan viihteen kannalta. (tämäkin on tietty vähän ihmisistä itsestään kiinni mitä arvostaa ja itselläkin se tuntuu joka BB:ssä aina jossakin vaiheessa muuttuvan...) Kadi on BB:lle lottovoitto. Kadi tuo väriä taloon kohelluksillaan ja Kadista keskustellaan kiivaasti talon ulkopuolella mm. täällä plazassa. Kaikki nämä asiat kielivät siitä, että Kadi on paikkansa talossa ansainnut. Hyväksyn em. asiat täysin. Itse haluaisin kuitenkin, että tiettyihin Kadiin liittyviin - mielestäni oikeasti "vaarallisiin"/"ärsyttäviin" - asioihin esim. alkoholin tai ja lääkkeiden käyttöön tai luulosairauteen t. lorvikatarriin jotenkin puututtaisiin. Voi olla turha toive..

En tiedä mitä teidän,"dissaamisesta kyllästyneiden" päässä liikkuu. Mutta ainakin minä - ilmeinen Kadin dissaaja esim. sinun silmissä - toivon Kadille BB:n jälkeen kaikkea hyvää. Ikävä kyllä, nyt näyttää siltä että Kadin osalta mitään hyvää ei ole tulevaisuudessa tulossa. Sikäli sääli, koska kuten kirjoitin Kadissa nuo negatiiviset asiat aivan varmasti vaikuttavat tämän tulevaisuuteen jatkossa myönteisiä asioita enemmän. Minusta tämä on erittäin ikävää. Jopa surullista/säälittävää. Toivon Kadin oppivan BB:stä jotain. Valitan, jos tämä näyttää sinusta tai jonkun muun mielestä jeesustelulta tai ehkä osuvampi BB-ilmaisu olisi "piiastelulta". ;) Monelle Kadi-fanille Kadi näyttäisi olevan vain BB-kissa, joka voidaan surutta heittää BB:n (saavutetun ilon) jälkeen kadun varteen kitumaan. Mielestäni ällisyttävää Kadifanitusta.

Tämä ei ollut pelkästään Sinulle, Jolanne, vastine vaan myös muille "Kadin dissaajia" dissaaville. ;)

ps Jätettäisikös tilaa myös pundeilulle.

Avatar
didrika
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Touko 2007 02:40
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja didrika » 27 Loka 2007 15:43

minttuli kirjoitti:Mua kyllä kävi Kadi sääliksi,
-" se on niin itsekäs että pilaa toisten pileet loukkaalla itsensä. "
-"Pitäs tietää omat rajansa"

Kukaan ei Jarkon lisäksi ollu yhtään huolissaan Kadista .Kaikkille oli oma napa ja pileiden jatkuminen tärkeämpää.Tästä syystä Sauli menetti tilanteessa poitseja mun silmissä, kun ei välittänyt yhtään .
Minä voin kyllä sanoa, että ei käynyt sääliksi ainakaan oikealla tavalla. Jos ei ihminen tiedä rajojaan (eikä edes halua tietää), niin ei kyllä tipu mitään ymmärryspisteitä siitä että naamallaan sammuttaa kynttilöitä jne.

Alkoholia voi nauttia kohtuuden rajoissa samalla pitäen hauskaa eikä niin että heti bileiden alkupuolella on ihan seis ja käyttäytyy kuin vähäjärkinen lapsi eikä seuraavana aamuna muista mistään mitään.
Ja vielä enemmän ärsyttää se jatkuva haistattelu ja vänkääminen kännissä. Olisi edes järkevä käytökseltään, niin ei olisi läheskään niin ärsyttävää.

Toki kaikilla menee joskus yli, mutta.. :roll:

(rink:llä asiateksi! On juuri sitä, mitä minunkin päässä liikkuu, itse en vaan jaksa kirjoittaa noin pitkästi, enkä osaa pukea ajatuksia sanoiksi. :tu )

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Loka 2007 15:51

Portsi kirjoitti:
Kadifanit kun ovat tälläistä "iih, luonnonlapsi hörhelö pallukka <3" -kansaa, niin miksi ette fanita iloista Saulia?
En ole Kadifani, mutta tykkään kyllä hänestä, kuten myös Saulista.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 27 Loka 2007 16:16

rink kirjoitti:
Jolanne kirjoitti: Nyyh nyyh, se on ollutta ja mennyttä, eikö mielummin keskityttäis Jarkon ja Piian väliseen taistoon :D
Pahoitteluni. Ei ollut tarkoitus järkyttää sinua tai ketään muutakaan kadifania. (luin kyllä, kun olet kirjoitellut ettet MUKA olisi Kadi-fani! Kirjoituksistasi voi päätellä ihan muuta.) Tiedän myös, että tarkotuksesi ei ollut oikeasti nyyhkiä, vaan piruilla "jostakin". ;)

Kadissa on paljon hyviä puolia. Useimmissa ihmisissä on. Aina niitä hyviä puolia ei ole helppo havaita varsinkin, jos on liian ennakkoluuloinen. Väitän, että en ole ennakkoluuloinen Kadin suhteen...

Kadissa arvostan hänen iloisuuttaan, (tiedostamatonta ja tiedostettua) hauskuutta ja silloin tällöin esiintyvää energisyyttään. Varsinkin alkuvaiheessa Kadi oli hyvin energinen ja hyvätahtoisen tuntuinen tyyppi. Asioita, joita ihmisessä arvostan. Vaikka ulkonäköasiat eivät tässä vaiheessa - toista oli viriilissä nuoruudessani :) - enää kovin paljon merkitse (se mitä ihmisen "sisällä" on merkitsee enemmän), niin ulkonäön osalta Kadi on mielestäni viehättävä ja "tiettyihin aisteihin" vetoava. ;)

Kadin virolaisuus (olet itse nimitellyt Kadia "virolaiseksi juopoksi ämmäksi") ei myöskään ole ollut minulla minkäänlainen este sille, ettenkö voisi pitää Kadista. Pikemminkin päinvastoin eli pidän erittäin paljon Kadin ilmaisutavasta ja äänestä. Myöskään ne kielelliset hassahdukset mitä Kadille silloin tällöin tulee eivät minua häiritse/ärsytä. Pidän niitä enemmin hauskoina asioina. Varsinkin silloin kun Kadi ei tuo niitä hassahduksiakaan tarkoituksellisesti esiin.Tämän SBB:n kannalta arvostan edelleen sitä, että SBB on tuonut etnisiä vähemmistöjä esiin. SBB on yrittänyt saada asukassortimentin monipuoliseksi. Voi tietty kyseenalaistaa sen kuinka hyvin SBB on tässä loppujen lopuksi onnistunut.

Kadissa - kuten kaikissa ihmisissä - on myös huonoja/negatiivisia puolia. Kadissa minua ärsyttää suunnattomasti:
- se, että tämä on useasti vedonnut sairauksiinsa päästäkseen helpommalla. Tämä on joka tapauksessa kiistanalainen asia eli ns. vaikeasti todistettava asia. Sikäli ymmärrän myös niitä, jotka eivät tätä asiaa sulata. Omalta osaltani talon tapahtumat ovat mielestäni osoittaneet tämän em. asian tapahtuneeksi
- Kadin humalakäyttäytyminen on mielestäni känniääliöintiä pahimmasta päästä
- Kadi ei näytä ymmärtävän tekojensa seurauksia tai vähättelee muiden ihmisten tunteita ts. toimii oman päänsä mukaan muista välittämättä
Ikävää, että Kadilla näyttäisi olevan huono itsetunto ja että hänen käytös vaikuttaa itsetuhoiselta. Voi vain arvailla niitä syitä miksi näin on.

Vaakakupissa minun osaltani nämä em. negatiiviset asiat painavat huomattavasti enemmän, kuin Kadin hyvät puolet. Ihmisillä on erilaisia arvostuksia, joten minä ymmärrän - toisin kuin esim. Sinä näytät ymmärtävän.- myös niiden henkilöiden kannanottoja, jotka arvostavat Kadia joko mainitsemieni hyvien asioiden vuoksi tai joidenkin muiden seikkojen vuoksi.Sitä en kuitenkaan ymmärrä, jos Kadissa ei havaita tai myönnetä olevan mitään vikaa tai jos häntä ei voisi mainitsemieni negatiivisien asioiden vuoksi kritisoida.(jopa "dissata") Voi olla, että et itse kuulu em. joukkoihin mutta toistaiseksi en ole sinulta mitään syvempää analyysiä havainut. Toisiin kommentoijiin kohdistunutta pintapuolista huulenheittoa sitäkin enemmän. (itse asiaa on tullut vähän!)

Palaan vielä torstain-perjantai yön tapahtumiin...vaikka todennäköisesti sinunkaltaisiasi pintaliitäjiä (ellet nyt sitten aktivoidu keskusteluun tosissaan mukaan!? ;) ) tämä jaaritteluni enemmän kyllästyttää (nyyh, nyyh jne.) ,kuin kiinnostaa.

Minä olen jo nuoruudessani oppinut, että kaveria ei jätetä. Niistä, jotka jostakin syystä aiheuttavat ongelmia pidetään huolta. On kuitenkin aikalailla naivia ihailla sellaisia henkilöitä (t. suhtautua välinpitämättömästi sellaisiin henkilöihin) , jotka aiheuttavat ongelmia tai pahaa mieltä juhlissa känniääliöinä tai joskus jopa selvinpäin. Kadi ei todellakaan ymmärtänyt yhtään mitään humalapäissään (eikä edes seuraavana päivänä) ja olisi ilman minkäänlaista valvontaa aivan varmasti lopulta satuttanut itsensä vielä pahemmin.(nyt kävi muuten onni onnettomuudessa...enkä muuten syytä monoja, vaan Kadin vahvaa humalatilaa onnettomuudesta. Vai jäikö minulta näkemättä muille monoilijille tapahtuneet onnettomuudet?) Olisiko pahempi onnettomuus ollut ihailemallesi henkilölle oikein? Olisiko se ollut todellakin hauskaa? Epäilen. Tai mistä minä tiedän kuka meistä plazalaisista on aikuisen oikeasti sadisti...hmm...:oops:

Siitä, että pilaako tuollainen jarkkomainen vahtiminen kyseisen vahtijan juhlat (=juhlamielen) en viitsi enää edes kinastella.

Jälkiviisasteluna voisi sanoa, että talolaisten ja SBB:n olisi pitänyt puuttua Kadin tekemisiin pontevammin jo aiemmin. (heti kuperkeikkojen jälkeen!) Kukaan ei pitänyt tarpeeksi huolta Kadista, jotta tämä olisi pysynyt edes jonkinlaisissa rajoissa. Toki kääntöpuolella on sekin, että aikuisen ihmisen pitäisi tietää ja ymmärtää miten käyttäydytään. Kadilta taisi puuttua sekä tieto, että ymmärrys. Liikaa vaadittu siis Kadilta...

Kokonaisuuden kannalta...siis BB talolta odotettavan viihteen kannalta. (tämäkin on tietty vähän ihmisistä itsestään kiinni mitä arvostaa ja itselläkin se tuntuu joka BB:ssä aina jossakin vaiheessa muuttuvan...) Kadi on BB:lle lottovoitto. Kadi tuo väriä taloon kohelluksillaan ja Kadista keskustellaan kiivaasti talon ulkopuolella mm. täällä plazassa. Kaikki nämä asiat kielivät siitä, että Kadi on paikkansa talossa ansainnut. Hyväksyn em. asiat täysin. Itse haluaisin kuitenkin, että tiettyihin Kadiin liittyviin - mielestäni oikeasti "vaarallisiin"/"ärsyttäviin" - asioihin esim. alkoholin tai ja lääkkeiden käyttöön tai luulosairauteen t. lorvikatarriin jotenkin puututtaisiin. Voi olla turha toive..

En tiedä mitä teidän,"dissaamisesta kyllästyneiden" päässä liikkuu. Mutta ainakin minä - ilmeinen Kadin dissaaja esim. sinun silmissä - toivon Kadille BB:n jälkeen kaikkea hyvää. Ikävä kyllä, nyt näyttää siltä että Kadin osalta mitään hyvää ei ole tulevaisuudessa tulossa. Sikäli sääli, koska kuten kirjoitin Kadissa nuo negatiiviset asiat aivan varmasti vaikuttavat tämän tulevaisuuteen jatkossa myönteisiä asioita enemmän. Minusta tämä on erittäin ikävää. Jopa surullista/säälittävää. Toivon Kadin oppivan BB:stä jotain. Valitan, jos tämä näyttää sinusta tai jonkun muun mielestä jeesustelulta tai ehkä osuvampi BB-ilmaisu olisi "piiastelulta". ;) Monelle Kadi-fanille Kadi näyttäisi olevan vain BB-kissa, joka voidaan surutta heittää BB:n (saavutetun ilon) jälkeen kadun varteen kitumaan. Mielestäni ällisyttävää Kadifanitusta.

Tämä ei ollut pelkästään Sinulle, Jolanne, vastine vaan myös muille "Kadin dissaajia" dissaaville. ;)

ps Jätettäisikös tilaa myös pundeilulle.
Mun on tosi vaikea tajuta sitä, miten joku voi ottaa jonkun dissaamisen niin sydämmelleen. Ensin en jaksanut edes lukea koko tekstiä mutta loppujen lopuksi oli pakko kun meni niin henkilökohtaiseksi.

Mitä "fanitukseen" tulee, se on tähän formaattiinkin liian voimakas sana, en fanita tavallisia ihmisiä (vaikka se sattuisikin KIRJOITUSTENI perusteella vaikuttavan siltä..). En myöskään ole kieltänyt mitään Kadin tekemiä "virheitä" kuten olen monasti sanonut, tunnun näkevän asiassa kuitenkin useamman puolen kun sen että Kadi humalassa kompuroi, olihan siihen kynttilään kaatumiseenkin järjestetty optimaaliset olosuhteet.

En tiedä, miksi mun pitäis puolustella omaa käytöstäni täällä jotenkin tai sitä kenestä pidän ja kenestä en.

Tuntuu ehkä hetkellisesti siltä, että luulet oikeasti tuntevasi esim. tässä tapauksessa Kadin. Varsinkin tämä "toivon kaikkea hyvää mutta.."-jutustelu.

Ikinä en uhraisi noin montaa ajatusta kuin Sinä tähän asiaan. Ja viimeisenä, en dissaa sua vaikka dissaat Kadia. En yhden foorumin perusteella.

E: Ja lisäksi vielä: en tiedä mitä SINÄ kaipaat täällä "keskusteluista", mutta tunnut provosoivan nimenomaan Kadiin liityviä asioita rankemmallakin kädellä. Nyt ihmetyttää miten henkilökohtaiselle tasolle jaksoit viedä tämän. Jos jotakin täällä foorumilla olen ymmärtänyt, niin sen, ettei tietyistä asioista tule provosoitua tai ottaa vakavasti. Aion edelleen jatkaa luultavasti mielestäsi "Toisiin kommentoijiin kohdistunutta pintapuolista huulenheittoa " - välittämättä juurikaan tästä postista. Kaikki näkee asiat omalla tavallaan ja me selvästi totaalisen eri tavalla.
You're not bored, you're boring.

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 27 Loka 2007 16:29

rink kirjoitti:Monelle Kadi-fanille Kadi näyttäisi olevan vain BB-kissa, joka voidaan surutta heittää BB:n (saavutetun ilon) jälkeen kadun varteen kitumaan. Mielestäni ällisyttävää Kadifanitusta.
Mites tämä on käynyt ilmi? Tai mitä tämä ylipäätään tarkoittaa?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Loka 2007 17:21

Rinkille iso :thumbsup siitä että jaksat aina kirjoittaa noin pitkiä vastineita. Kiva lukea kommentteja joissa on perusteluja ja ajatusta. :)

Tuohon BB-kissaan liittyen jäin miettimään kuinka Kadi mahtaa reagoida julkisuuteen talosta ulos tulon jälkeen. Kuitataanko kriittiset kommentit esim. juomisesta "whatevöö"-tyylillä vai jaksaako Kadi oppia kokemastaan?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 27 Loka 2007 17:34

Tinttu kirjoitti: Kuitataanko kriittiset kommentit esim. juomisesta "whatevöö"-tyylillä vai jaksaako Kadi oppia kokemastaan?
Ei opi, ja se kuitataan "hej helåå, mäen tajuu".
Perttu <3

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Loka 2007 18:32

rink kirjoitti:
En tiedä mitä teidän,"dissaamisesta kyllästyneiden" päässä liikkuu.

ps Jätettäisikös tilaa myös pundeilulle.
No minun kyllästyneen päässä liikkuu tätä:

Olen lukenut noin ziljoona viestiä joiden sanomana on:

Kadi on laiska känniääliö.

Jos ei muuta kirjoitettavaa ole, niin kannattaisi jättää kirjoittamatta.

Tuollaista pundeilukin on enimmäkseen ollut, ei huvita enää.

ddaw
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 09 Elo 2006 16:00

Viesti Kirjoittaja ddaw » 27 Loka 2007 21:27


Jepulis
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 18 Loka 2007 19:56

Viesti Kirjoittaja Jepulis » 27 Loka 2007 23:24

Täydet pointsit ja komppaukset tuolle Rinkin pitkälle kirjoitukselle.

Yritin saada selkoa Kadi-fanien ajatuksen kulusta ja faniuden "syistä" tuolla Kadin fanisivulla, mutta banniahan sieltä vain ropsahti ja epäilyjä omasta älykkyyden tasostani. Sellainen meininki siellä.

Hajeja ja pusuja vaan Annelle, Essille ja Susanille...

[smilie=loveyou.gif]

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Loka 2007 23:43

Jolanne kirjoitti:En tiedä, miksi mun pitäis puolustella omaa käytöstäni täällä jotenkin tai sitä kenestä pidän ja kenestä en.
Koet silti kovaa tarvetta kertoa mielipiteesi minun (ja muiden) mielipiteistä ja puolustella kadia. :) Hauskaahan tämä toki.

Jatka samaa rataa, älä perustele mielipiteitäsi, hauku muiden mielipiteet (perusteetta). Täydellinen taktiikka ;)

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 27 Loka 2007 23:46

Punde kirjoitti:
Jolanne kirjoitti:En tiedä, miksi mun pitäis puolustella omaa käytöstäni täällä jotenkin tai sitä kenestä pidän ja kenestä en.
Koet silti kovaa tarvetta kertoa mielipiteesi minun (ja muiden) mielipiteistä ja puolustella kadia. :) Hauskaahan tämä toki.

Jatka samaa rataa, älä perustele mielipiteitäsi, hauku muiden mielipiteet. Täydellinen taktiikka ;)
Eikös tämä ole aika ristiriitainen kommentti ihmiseltä, joka tuntee pakottavaa tarvetta, miten sen nyt sanoisi, "kertoa mielipiteesi minun (ja muiden) mielipiteistä" ja dissata Kadia? Noidankehähän tää on jos siihen ryhtyy.
"Hauku muiden mielipiteet" - juhuu, perusteltu kommentti.
You're not bored, you're boring.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Loka 2007 23:49

Jolanne kirjoitti:
Punde kirjoitti:
Jolanne kirjoitti:En tiedä, miksi mun pitäis puolustella omaa käytöstäni täällä jotenkin tai sitä kenestä pidän ja kenestä en.
Koet silti kovaa tarvetta kertoa mielipiteesi minun (ja muiden) mielipiteistä ja puolustella kadia. :) Hauskaahan tämä toki.

Jatka samaa rataa, älä perustele mielipiteitäsi, hauku muiden mielipiteet. Täydellinen taktiikka ;)
Eikös tämä ole aika ristiriitainen kommentti ihmiseltä, joka tuntee pakottavaa tarvetta, miten sen nyt sanoisi, "kertoa mielipiteesi minun (ja muiden) mielipiteistä" ja dissata Kadia? Noidankehähän tää on jos siihen ryhtyy.
"Hauku muiden mielipiteet" - juhuu, perusteltu kommentti.
Jänkäti jänkäti jänkjänkjänk, jankati jankati jankjankjank. Pimpelipompeli.

Ton paremmin en osaa perustella. :)

Neeeext.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 27 Loka 2007 23:50

Punde kirjoitti:
Jolanne kirjoitti:
Punde kirjoitti:
Jolanne kirjoitti:En tiedä, miksi mun pitäis puolustella omaa käytöstäni täällä jotenkin tai sitä kenestä pidän ja kenestä en.
Koet silti kovaa tarvetta kertoa mielipiteesi minun (ja muiden) mielipiteistä ja puolustella kadia. :) Hauskaahan tämä toki.

Jatka samaa rataa, älä perustele mielipiteitäsi, hauku muiden mielipiteet. Täydellinen taktiikka ;)
Eikös tämä ole aika ristiriitainen kommentti ihmiseltä, joka tuntee pakottavaa tarvetta, miten sen nyt sanoisi, "kertoa mielipiteesi minun (ja muiden) mielipiteistä" ja dissata Kadia? Noidankehähän tää on jos siihen ryhtyy.
"Hauku muiden mielipiteet" - juhuu, perusteltu kommentti.
Jänkäti jänkäti jänkjänkjänk, jankati jankati jankjankjank. Pimpelipompeli.

Ton paremmin en osaa perustella. :)

Neeeext.
:lol: :lol: No, Lauantai-illan ratoksi.
You're not bored, you're boring.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Loka 2007 23:55

Kadi on kakkapylly ja ärsyttävä törttöpää.

^ tuo ei ainakaan ole kenenkään muun mielipiteen kommentointia tai haukkumista, vaan ihan vaan miun mielipide ilman mitään mausteita, vaikka onkin kadin dissausta. Väittäisin että suurin osa kommenteistani on ollut ylläolevan kaltaisia.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 28 Loka 2007 00:02

Punde kirjoitti:Kadi on kakkapylly ja ärsyttävä törttöpää.
Ja näin on näppylät!! :bow:

Noh, huomenna lllllaiskiaispäivä taas ja ilonen kadi soffalla suoras lähetykses (toivottavasti pimiä kuittaa sille niiiin paljo after skii bileistä) sitten onki taas maanantai.
Ja jos on Kadin mielestä tylsä tai vaikee viikkotehtävä, hänelle tulee menkat. Tai migreeni. Tai sydänvaivoja... Tai... Kuinka pitkä lista mun pitäis tehä?

No, hej hallåå, mäen tajuu... tota naista.
[smilie=a_hrm.gif]
Perttu <3

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Loka 2007 00:06

LindaH kirjoitti:(toivottavasti pimiä kuittaa sille niiiin paljo after skii bileistä)
Leikin käsikirjoittajaa ja luon vapulle hyvän kommentin. "Kadi. Taisit olla aika liekeissä after-ski-bileissä?" :hahaha: :shock:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”