Suvi Koivula

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Marras 2007 14:28

Norjan Bigbrotherin voitti yhtenä vuonna nainen (en muista enää nimeä), joka kävi suihkussa aina bikinit päällä. Toivottavasti suomen bb:ssä ei käy tänä vuonna samoin.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 04 Marras 2007 16:46

Suvi on alkanut ärsyttämään mua joka hetki enemmän. Mä en kestä katsoa sitä sen överiteennäistä naamaa yhtään :evil: tuntuu, ettei sillä ihmisellä ole yhtään aitoa, vilpitöntä ilmettä tai juttua. Luultavasti ei edes ajatuksiaan. Murrr*
Ja se Kadin matkiminen ja kyljessä notkuminen on kaikessa tyttöbestiksiydessään oksettavaa.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 04 Marras 2007 17:28

sally kirjoitti:Suvi on alkanut ärsyttämään mua joka hetki enemmän. Mä en kestä katsoa sitä sen överiteennäistä naamaa yhtään :evil: tuntuu, ettei sillä ihmisellä ole yhtään aitoa, vilpitöntä ilmettä tai juttua. Luultavasti ei edes ajatuksiaan. Murrr*
Ja se Kadin matkiminen ja kyljessä notkuminen on kaikessa tyttöbestiksiydessään oksettavaa.
Veit sanat suustani. Ihan turha pissisprinsessa. Harmi ettei siitä pääse tänään eroon.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 04 Marras 2007 17:45

Minusta Suvi ei ole yhtään teennäinen.

Joo Riitan kanssahan sillä on sukset ristissä, Riittahan syytti sitä pk:ssa liiasta prinsessamaisuudesta. En tiedä sitten, mitä Suvilla vastaavasti on Riittaa vastaan.

En oo huomannu mitään Kadin matkimsta.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 04 Marras 2007 17:50

sally kirjoitti:Suvi on alkanut ärsyttämään mua joka hetki enemmän. Mä en kestä katsoa sitä sen överiteennäistä naamaa yhtään :evil: tuntuu, ettei sillä ihmisellä ole yhtään aitoa, vilpitöntä ilmettä tai juttua. Luultavasti ei edes ajatuksiaan. Murrr*
Ja se Kadin matkiminen ja kyljessä notkuminen on kaikessa tyttöbestiksiydessään oksettavaa.
Veit sanat suustani. Ihan turha pissisprinsessa. Harmi ettei siitä pääse tänään eroon.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 04 Marras 2007 18:22

Tuittupää kirjoitti: Ja se Kadin matkiminen ja kyljessä notkuminen on kaikessa tyttöbestiksiydessään oksettavaa.
Veit sanat suustani. Ihan turha pissisprinsessa. Harmi ettei siitä pääse tänään eroon.[/quote]

Suvista ei todennäköisesti päästä eroon vielä pitkään aikaan, koska Suvi ei kerää asukkailta riittävästi nimeämispisteitä päästäkseen häätöäänestykseen.

Suvissa minua eniten ärsyttää se, että pitää niin lapsellisesti notkua Kadin kyljessä, vaikka selkeästi Kadi ärsyttää Suvia. Suvi vääntää tekohymyä ja koittaa olla niiiiin kaveria. Niissä tilanteissa Suvi muistutta ihan SBB2-Heidiä.

Siis tiekkö niinkö oikeesti!
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 04 Marras 2007 19:53

Suvi vaikuttaa siltä, että pyrkii jotenkin väkisin olemaan muuta kuin mitä on. Suvi muodostaa selkeästi liikaa draamaa tilanteissa. Ilmeisesti yrittää olla Sari II?

Avatar
Portsi
Vaihtoasukas
Viestit: 309
Liittynyt: 29 Syys 2007 13:25

Viesti Kirjoittaja Portsi » 04 Marras 2007 20:26

Haa, kerrankin joku mainitsee tuon kadin kyljessä notkumisen! "Oksettavaa" on juuri oikea sanavalinta! Tuohon notkumiseen syylistyy tosin ihan yhtälailla Kadikin.

Jotenkin vaan hajoaa pää aina kun näkee nämä kaksi prinsessaa kylki kyljessä ja aivan kiinni toisissaan lässyttämässä. Voin taas kuvitella millaista meno on tänään suorassa lähetyksessä sohvalla. Hyhh!

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja JVDS » 04 Marras 2007 20:45

Älkää haukkuko Suvii ku mul tulee paha mieli :( :lol:

No ei, mutta suhtautumiseni Suviin ei ole juurikaan muuttunut. Sama höpsö tytöntyllerö edelleenkin. Tietty kaksinaamaisuus hänessä häiritsee ja Kadin kanssa häsääminen. Mutta ihan ok tyyppinä ja katsokaa sen hymyä! Mieluummin Suvi ansaitsisi päästä finaaliin kuin kännikadi.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Marras 2007 22:17

Mun mielestä Suvi on melko herkkä, ehkä vähän naiivi ja epävarmakin. Enkä koe sitä kuitenkaan miinukesena hänelle.
Who is she? Where did you find her?

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 05 Marras 2007 07:56

Suvi ainaki "reagoi" sen pointseihin, eilen illalla ku nousi sohvalta, jtn kiljus.. Ja sitten heti perään " SORI, en kiljunu".... Håh.
Perttu <3

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 07:58

Suvi ja Kadi on yhessä just hyviä.

En ymmärrä mitä kaksnaamasta Suvissa muka on?

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 08:11

Epävarmuutta kyllä löytyy, niin kovasti halusi korostaa kuinka rakastaa ihmisiä samalla kun kertoi nimeämisperusteluista.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 05 Marras 2007 12:37

suvin eilinen reaktio Piian lähtöön vaikutti olevan enemmänkin sitä, että oli joutunut julkisesti nimeämään ja jännitys purkautui sitten pillittämisenä naurettavalla volyymillä. Ihan ku se seivais tilannetta katsojienkin takia. Kyllä kuitenkin kaunisteli paljon sanomisiaan siinä julkisessa nimeämisessä ELI kertoi samat asiat kauniimmassa valossa ja aivan eri painotuksilla.
Katsoin nimittäin sen OIKEAN nimeämisklipin ja siinä se jaksoi ensimmäiset 3 minuuttia jankata siitä miten pitää olla varuillaan ja ei saa innostua jne jne.

Suvi on mun jonossa uloslähtijöinä nyt heti Kadin jälkeen.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 05 Marras 2007 12:39

sally kirjoitti:suvin eilinen reaktio Piian lähtöön vaikutti olevan enemmänkin sitä, että oli joutunut julkisesti nimeämään ja jännitys purkautui sitten pillittämisenä naurettavalla volyymillä. Ihan ku se seivais tilannetta katsojienkin takia. Kyllä kuitenkin kaunisteli paljon sanomisiaan siinä julkisessa nimeämisessä ELI kertoi samat asiat kauniimmassa valossa ja aivan eri painotuksilla.
Katsoin nimittäin sen OIKEAN nimeämisklipin ja siinä se jaksoi ensimmäiset 3 minuuttia jankata siitä miten pitää olla varuillaan ja ei saa innostua jne jne.

Suvi on mun jonossa uloslähtijöinä nyt heti Kadin jälkeen.
Jepulis!
Ei se sentakia porannu et piia lähti, siitä niin et niko ei tykkää ku se kiljuu ja et riitta tykkäs et se on liian "hieno".
Perttu <3

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 05 Marras 2007 12:54

Suvi on ennen muuta koominen.

Teennäisyys on ollut näkyvissä alusta asti, mutta Suvissa on se erikoisuus, että hän ei todellakaan osaa olla teennäinen uskottavalla tavalla. Aina menee överiksi, joka ainoa kerta. Senpä vuoksi Suvin näennäinen teennäisyys onkin tosiasiassa aitoa Suvia.

Toinen kerros koomisuutta tulee sotameikin määrästä ja Pamela-lookista. Olen huvitettu aina nähdessäni prinsessamaisuuden ilmenemisen juuri tuossa muotissa.

Joskus viikkoja sitten Suvi puhui, miten kummallista on, että pitääkin olla niin turhamainen. Kadi taisi kommentoida, ettei itse ole turhamainen. Suvi puolestaan jatkoi peilin edessä keimailua ja hiusten pöyhimistä. Itsetietoisuus yhtäällä ja toisaalla pakkeli ja Pamela-sekunda, siinäpä hassu yhtälö. Mutta Suvi onkin maalainen. :wink:

Suvin kiljumis-, innostumis- ja tyrmistymisesitykset ovat niin koomisen älyttömiä, ettei niistä voi tuntea edes myötähäpeää. Eikä Suvin yrityksiä miellyttää muita asukkaita voi kutsua manipuloinniksi, koska manipuloinnissa Suvi on läpinäkyvyytensä vuoksi tunari. (Toisaalta jotkut asukkaat luulivat Faben pelkäävän oikeasti Ufo-tehtävän aikana...)

Suvin koomisuuden kirjoon lisään vielä sen, miten tuohtuneesti Suvi toisinaan tilittää ärsytyksensä kohteesta. Esimerkiksi pölkkypäähuoneessa Helistä, Kadille ulkona Helin viimeisimmästä tempauksesta, Martinasta vähän kaikille, Kadista Kaljulan kännätessä jne. Tuohtunut Suvi on niin huvittava, ei voi ottaa vakavasti.

Suvi on tällä hetkellä kakkossuosikkini. Maalimankirjat sekaisonvosdvklik.

IsoT
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 23 Syys 2007 11:48

Viesti Kirjoittaja IsoT » 05 Marras 2007 22:59

Aaargh!! Suvi on ärsyttävyydessään jo melkein Kadin tasoa. Uskomatonta esitystä.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 06 Marras 2007 06:14

LindaH kirjoitti: Ei se sentakia porannu et piia lähti, siitä niin et niko ei tykkää ku se kiljuu ja et riitta tykkäs et se on liian "hieno".
Kyllä mää luulen että se lähinnä poras sen takia, että Piuva lähti.

Ja varmaan senkin takia että se koko illan jännitys nimeemispaljastuksineen purkautui.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 06 Marras 2007 07:41

siiri.x kirjoitti:
LindaH kirjoitti: Ei se sentakia porannu et piia lähti, siitä niin et niko ei tykkää ku se kiljuu ja et riitta tykkäs et se on liian "hieno".
Kyllä mää luulen että se lähinnä poras sen takia, että Piuva lähti.

Ja varmaan senkin takia että se koko illan jännitys nimeemispaljastuksineen purkautui.
No sehän selvis eilen päälähetykses, että se oli itkeny piian takia. Ku pkh klippi näytettiin. Elikkä, olin väärässä. 8)
Perttu <3

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 06 Marras 2007 09:11

hmmm, söpö tyttö on mutta miun mielestä aika turha tuolla, ei tuo oikeestaa mitään sen enempää tuonne.
JuHu - :drink55:

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 06 Marras 2007 09:43

Olin itseasiassa erittäin ällistynyt, kun Suvi kertoi eilen että nimesi Piuvan taktisista syistä.

Suvi laskelmoi. :shock: Ja yritti suojata omaa selustaansa.

Tämä meitin Suvi ei olekaan mikään eilisen teeren tyttö. Pelinaisia. :)

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 06 Marras 2007 11:31

rink kirjoitti:Olin itseasiassa erittäin ällistynyt, kun Suvi kertoi eilen että nimesi Piuvan taktisista syistä.
Ai, miten se sen kerto?

Onko juuri eilisessä klo 10:n lähetyksessä kerrankin tapahtunu jotain, kun sillon en ollu tv:n ääressä. Jakenkin kommentit menny sivu sun.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”