Einari Rautio

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Hansku
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 05 Syys 2007 23:26
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Hansku » 06 Syys 2007 00:18

Einarinari on kauhee! Ihan dingdong. Toivottavasti häippää pian talosta...

Avatar
Rantero
Intruuderi
Viestit: 298
Liittynyt: 31 Elo 2007 02:03

Viesti Kirjoittaja Rantero » 06 Syys 2007 02:14

Saaga kirjoitti:
MasterBaiter kirjoitti:
Tuotannon palkkaama näyttelijä. satavarma. :wink:
Jep, muistaa vaan vuorosanat väärin, sanoo mie ku pitäis sanoa mää.
Eikka sanoikin tänään puhelimeen "nää", kun esitti juttelevansa lehtimyyjälle.

"Puutarhan hämärä hiplari" :hahaha:
Dillinger! Etsä tiedä rosvopitsaa?!

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 06 Syys 2007 07:05

joo:P ja ne maalaus jutut <3 :P
JuHu - :drink55:

bigbrother.x
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Syys 2007 18:42

Viesti Kirjoittaja bigbrother.x » 06 Syys 2007 07:51

Tirkka kirjoitti:Vaikuttaa persoonalliselta. Toivottavasti ei ole liiaksi sitä, en halua että varma voittaja olisi selvillä jo ensimmäisenä iltana. :( Pahoin pelkään kyllä, vaikka sinänsä Einarin voitto ei vaikuttaisikaan miltään katastrofilta.
Siis mikä ihme ihmisiin on menny? Mulle alkaa kohta kehkeytyä homofobia. Alkaa ahdistaa, että homoja nostetaan nykyään muiden yläpuolelle. Kaikki mikä Einarissa ihmisiä viehättää on loppujen lopuksi se, että hän on homo. Homot kun yleensä on erilaisia muutenkin kun seksuaalisen suuntautumisensa takia.

Sinänsä erilaisuus on ihan hyvä juttu joo, mutta eikö heteroja ja muuten vähän tavallisempia ihmisiä arvosteta enää ollenkaan?
Erittäin kummalliseksi on menny. Lisäksi ihmiset ei ilmeisesti ole nähneet miten oksettavasti Einari on hipelöiny ja ahdistellu naisia tuolla talossa? Miten joku voi antaa äänen sellaiselle?

Se mitä talossa tapahtuu ei ole maailman loppu, mutta se miten ihmiset ajattelee tässäkin tapauksessa on erittäin huolestuttavaa :)

Sen täytyy heijastua muuallekin. :(

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 06 Syys 2007 08:04

einari on bii ei homo.. ja ärsyttäähän se tiettyjä ihmisiä se hiplaaminen.... kuka nyt o nostanu homoja muitte yläpuolelle? ja pitäähän tommone eikka veikka pitää talossa, että lisää ärsyttää porukkaa ja naurattaa!!
JuHu - :drink55:

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 06 Syys 2007 09:55

bigbrother.x kirjoitti:Homot kun yleensä on erilaisia muutenkin kun seksuaalisen suuntautumisensa takia.
Laitapa perusteluja. 8)
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 06 Syys 2007 10:39

Ällö hiplaaja Einari yöx! ulos ulos!. hyi. Siis iha kauhee!


(kuulostiko uskottavalta?)

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 06 Syys 2007 10:59

Selitäpä bigbrother.x nyt että mihin perustat nuo kaikki väitteesi. Kuulostaa jo sen verran päättömältä nimittäin.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 06 Syys 2007 11:13

bigbrother.x kirjoitti:Sinänsä erilaisuus on ihan hyvä juttu joo, mutta eikö heteroja ja muuten vähän tavallisempia ihmisiä arvosteta enää ollenkaan?
Toivon, ettei tän perusteella tehdä taas fanaattisia johtopäätösiä, mutta olen samaa mieltä. On vähintäänkin kummallista millaiseen asemaan homoseksuaalit on nykypäivänä vaikkapa mediassa nostettu. Eihän sillä nyt pitäisi olla mitään merkitystä kenen kanssa kukakin peuhaa vällyjen välissä, vai kuinka? Tarkoitan nyt siis lähinnä sitä, että heteroseksuaalina miehenähän minä en ole mitään, tarvitaan vähintään viisi homoa kertomaan mulle miten mun tulee pukeutua, leikata tukka jne. Ihan kun en itse osaisi pitää tuollaisista yksinkertaisista asioista huolta.

Ja mulla ei ole mitään homoja vastaan, itsellä on toinen esimies ja yksi kollega muun muassa ja hyvin tulen toimeen heidän kanssaan. En vain ymmärrä sitä, että seksuaalisen suuntautumisen perusteella nostetaan ketään jalustalle tai pidetään vain siksi mielenkiintoisena. Se on ihan yhtälailla syrjintää.

Tämä melko vahvasti offtopic, joten tästä tähän.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 06 Syys 2007 12:20

Minulle Einarin mahdollinen homous (Eicun puheisiin ei mielestäni voi ihan 100%:sti luottaa) on lähinnä negatiivinen asia. Olen kaiketi hiukka konservatiivinen seksuaalisuuteen liittyvissä kysymyksissä.

Erikoisuus tai erilaisuus ei olekaan mikään homojen tai vaikkapa "metrojen" yksinoikeus. Kyllä heterokin voi olla erikoinen, erilainen tai tarkemmin sanottuna persoonallinen ihminen. Ei liity mitenkään siis välttämättä seksuaalisuuteen.

Minulle se erikoisuus tai erilaisuus tarkoittaa sitä, että ei välttämättä joka hetki yritä käyttäytyä kuten muutkin ihmiset. Osaa olla tietyllä tavalla oma itsensä häneen kohdistuneista paineista huolimatta.

No ihan alkuun ajattelin, että Eicca on em. kaltainen, mutta kieltämättä Eicca todennäköisesti myös "filmaa". (=eli todellinen Eicca on vielä ehkä näkemättä)

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Viesti Kirjoittaja Mouski » 06 Syys 2007 12:29

Mä oon Eikka ulos linjalla...

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 06 Syys 2007 13:27

Hyi helvetti! Katsokaapas nettiklipeistä eilinen päälähtetys ja skipatkaa melkein loppuun, kohtaukseen, jossa Aki ähisee makkarissa peiton alla ja Eicca vieressä. Ei mitään näköestettä ja miehen kullihan se sieltä vilkkuu kuin Mika Niemisellä mm-juhlissa konsanaan. Siinä se vetelee rauhassa muina miehinä menemään.

EEEEEEEEEEWWWWWWWWWWW!!!

Swi
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 05 Syys 2007 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Swi » 06 Syys 2007 13:33

Toi eilisen loppu oli kyllä oksettavaa katsottavaa ^
Mä en ole missään vaiheessa pitänyt Eikasta, säätää liikaa jotain jatkuvasti ja on hämärä, tosiaankin hieman pelottava. Einari ulos ennekuin sen psykopaattinen puoli herää enemmän eloon :scared:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 06 Syys 2007 13:37

Tämä voi olla viimeinen tilaisuus pitkään aikaan saada Einari ulos, joten ei muuta kuin nyt Einarille miinusta ja paljon.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 06 Syys 2007 13:51

Spencer kirjoitti:Tämä voi olla viimeinen tilaisuus pitkään aikaan saada Einari ulos, joten ei muuta kuin nyt Einarille miinusta ja paljon.
Jumankekka! Kerrankin mä oon täysin samaa mieltä Spencerin kanssa ;)
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Syys 2007 16:05

Mole kirjoitti:Katsokaapas nettiklipeistä eilinen päälähtetys ja skipatkaa melkein loppuun, kohtaukseen, jossa Aki ähisee makkarissa peiton alla ja Eicca vieressä.
Einari ja lisääntymiseen käytettävä putkilo. Tuostahan voisi tehdä luontodokumentin.

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 06 Syys 2007 16:22

helkutti meninpäs sitten katsomaan tuonkin ja nyt kadun :scared: [smilie=rlp_smilie_207.gif]

Juska
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 20 Elo 2007 20:51

Viesti Kirjoittaja Juska » 06 Syys 2007 17:37

silmä kirjoitti:
Mole kirjoitti:Katsokaapas nettiklipeistä eilinen päälähtetys ja skipatkaa melkein loppuun, kohtaukseen, jossa Aki ähisee makkarissa peiton alla ja Eicca vieressä.
Einari ja lisääntymiseen käytettävä putkilo. Tuostahan voisi tehdä luontodokumentin.
Siis miten kukaan ihminen voi olla noin ei-seksuaalinen?! Tulee vain tosiaan kylmät väreet kun tuota klippiä katsoo.
Jäin vain tässä miettimään et saanko minä (ja ilmeisesti joku muukin) tv:n kautta erilaisen kuvan Einarista kaiken kaikkiaan, kun alkaa pikkuhiljaa tuntumaan ettei siinä miehessä ole mikään oikein kohdallaan. Kun noista sen yöhommeleistakin mulle vaan tuli mieleen että katsojilleko se sen vehkeensä esille otti...no joo...

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 06 Syys 2007 17:39

hanna kirjoitti:helkutti meninpäs sitten katsomaan tuonkin ja nyt kadun :scared: [smilie=rlp_smilie_207.gif]
Mä en aio tehdä samaa virhettä. Puistattaa jo ajatus.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 06 Syys 2007 17:48

kaikkia hirveesti kiinnostaa eikka ja hänen muna:D:DD
JuHu - :drink55:

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 06 Syys 2007 17:51

toivottavasti tää hörhö ei ole se joka vuotinen persoona mikä on just niin vitun ärsyttävä, että jengi tykkää siitä (vrt. kaki YÖK).

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 06 Syys 2007 20:05

Kunhan nyt Eicca älyäisi pitää munan piilossa kun tulee ensi sunnuntaina talkshow-lähetykseen haastateltavaksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”