Farbod Mehrabkhani

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Viesti Kirjoittaja Shaun » 29 Loka 2007 11:01

Fartpodin eilinen paniikki saattoi liittyä siihen, että mies oli juuri aikaisemmin käynyt läpi kaikki asukkaat ja ilmeisesti vetänyt jotain täysin dorkaa settiä jostain leipäkorissa hylätyksi joutumisesta. Sitä Riitta tuskin oli enää sunnuntaina päässyt näkemään, mutta tämä saattoi olla Fabella mielessä ja sitten nousi paniikki.

Siitä Fabe voi olla varma että Riitta on nähnyt puheita pk-huoneesta. Mistä kukaan tietää mitä kaikkea Fabe siellä on puhunut, mieshän on voinut päästellä suustaan vaikka mitä skeidaa. Mekin olemme nähneet niistä puheista vain sen minkä tuotanto on katsonut parhaaksi näyttää.

Avatar
maissi
Heikoilla hangilla
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Elo 2007 00:36
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja maissi » 29 Loka 2007 11:10

Farbod ärsyttää mua suunnattomasti. Se selvästi esittää jotain, välillä ihan katsoo kameraan ja alkaa vetää jotain ihme hyppelyjä tai höpinöitä. Ja se avaruusolentojen kaappaus oli kans jotain ihan omituista. Ei voi ymmärtää..

EszettRocks
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Loka 2007 00:45

Viesti Kirjoittaja EszettRocks » 29 Loka 2007 22:19

Faroese pisti taas melko ärsyttävää settiä dailyn PK:ssa :twisted:

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 29 Loka 2007 22:53

Ai Fabulla oli noin pahasti eilen illalla pakka sekaisin. :D

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 29 Loka 2007 22:55

Fapen voisi laittaa siihen marjakoriinsa ja seilamaan Teheranjokea pitkin synnyinseuduillensa.

Avatar
Kipa
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 27 Loka 2007 18:01
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Kipa » 29 Loka 2007 23:05

Farbodin pisteet edelleen laskusuunnassa. :thumbsdown
---------------------
Niko: Hei, uskallaks sanoo peilille My Little Pony?
Sielt tulee sellanen vaahtokarkkisydeemi bebaan.


----------------------------
In: Tero
Out: Jari-Matti

Beste
Asukaskokelas
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Syys 2007 10:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Beste » 29 Loka 2007 23:06

Pisteet nousussa esim. siksi, ettei ota kaikkea niin vakavasti. :thumbsup

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja RedMal » 29 Loka 2007 23:25

Aluksi tyyppi vaikutti mielettömän hauskalta tunarilta, mutta aina vain useammin alkoi jutuista paistamaan läpi esittäminen. Tuo leipäkori-juttu oli viimeinen pisara, varsinaista säälin keräämistä katsojilta. Heti kun äänestys ratkesi, mies kertoi pk-huoneessa keksineensä koko jutun.

Pisteet erittäin kovassa laskussa, toivottavasti tippuu ensi viikolla :jkmatami:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Loka 2007 23:29

Kuinka moni edelleen uskoo että ekan illan pussilakanasekoilu oli aitoa? ;) :hahaha:

Lisä:
punde kirjoitti:Lähetetty: Maa Syy 24, 2007 13:43 pm
^ vaikka ois mistä, ni hää on asunu suomessa 8 vuotta. Jos ei osaa pedata petiä ni... ei oo semmosta vaihtoehtoa. Smile Jannuhan pelaa peliä.

Kyl se pedin osaa pedata ja lakanatki vaihtaa. Ja varmaanki myös manipuloida asukkaita jos kerran katsojatki lankeaa.

Mielenkiintoista.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 29 Loka 2007 23:35

Olen vihdoin löytänyt tältä kaudelta selkeän suosikkiasukkaan. Jos Fabe on finaalissa, näillä näkymin valtava yhden euron panostukseni menee Fabelle. Farbod on nyt ylittänyt maagisen rajan BB-rutiinista ikivihreään puolihulluuteen niin kuin Olli viime vuonna.

Pakottava tarve kertoa legenda leipäkorista oli skitsoarvoltaan pätevä näyte ja hyvä alku. :tu

Kun Fabe tulee ulos talosta, hänet lyödään britariksi, poltetaan ja tuhkat heitetään mereen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 29 Loka 2007 23:45

Rain kirjoitti:En tiedä, musta tuntuu tosi hullulta toi koko systeemi mitä tuotanto näyttää vetävän Faben kanssa... Nehän kyseli alussa jo pariinkin kertaan, esim. Kataja kysyi Faben veljeltä, miten tämän nimi lausutaan oikeasti. Siinähän jo selvisi että tuohan lausutaan kuten kirjoitetaankin, kuten suomalaisetkin nimet. JOTEN, en vain jaksa millään ymmärtää, minkä tähden jopa Big Brother jatkaa tämän nimen väärin lausumista.
Ilmeisesti Fabe ei itsekään osaa ääntää nimeään oikein, sillä jokainen stand-up-harjoitus jonka olen nähnyt on sisältänyt Fabun äidin imitaation muodossa:

Farbuuuuuu-uuuu-uuuu-uuuuud!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Rain
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Loka 2007 20:03

Viesti Kirjoittaja Rain » 29 Loka 2007 23:46

Tuota noin niin... Itse laitan, tietenkin, Faben "kameroille esittämisen" sen piikkiin, että mies tykkää esittää stand uppia. En usko että stand up koomikot ketkään oikeastaan kyllä sitä juttua vaan alkaa vetämään hatusta siinä vaiheessa vasta kun ollaan lavalle tyrkätty. Tietenkin tällaisia asioita tarttee harjoitella, jos tahtoo oikeasti muita asukkaitakin viihdyttää. Kun ei paljon näytä muut asukkaat mitään edes tylsyyden tappamiseksi keksiä, jota itse pidän hieman kummallisena sinänsä... Okei no heillä ei ole paljon elektroniikkaa, eikä muitakaan vempaimia, mutta iät ja ajathan ovat ihmiset keksineet kivaa jos sitä ei ole valmiiksi tarjolla. Ehkä eivät ole sitä ikäluokkaa että olisi pienenä joutunut käpylehmiä vääntämään, vaan elektroniikka yms. on tullut kuin liukuhihnalta :?:. En tiedä. Mutta eikös muina tuotantokausina asukkaat vääntänyt noppia ja muuta vastaavaa taikataikinastakin. Itse kunnioitan suuresti Fabea siitä että hän yrittää sitä hauskaa löytää tilanteista joissa sitä ei ehkä niin paljon muuten olisi.

Tänä iltana katsoin kun Farbod päiväkirjahuoneessa kertoi tuon leipäkorijutun olleen vaan hatusta vedettyä... Ensireaktio oli jonkin sortin järkytys. Mutta hetken asiaa puituani muistin, että hetkinen mitäköhän minä nyt oikeen meinaan, ettäkö muuten niin ihanan ihmisen, ja oman henk. kohtaisen suosikkini, pisteet laskisi siitä että tämä kerran lipsahti kertomaan jotakin ei niin totta? Eihän se nyt niin mene. Varsinkin, kun muistin, että oma paras ystäväni on myös todella ihana ihminen enkä parempaa voisi toivoa, mutta häneltä lipsahtelee kyllä aikalailla miljoona kertaa useammin tuollaisia juttuja, jotka myöhemmin tätä kaduttaa mutta ei voi asialle mitään. Ihmisissä on kaikenlaisia psykologisia kiemuroita kyllä joka lähtöön, eikä me millään voida kaikkiin saada selkoa taikka selitystä. Eipä tuo itsekään tuntunut tajuavan mistä juttu tuli. Mutta ainakaan ei tee samantyylisiä juttuja mitä Saulin olen huomannut yllätyksekseni ja järkytyksekseni alkavan harrastamaan, esim. kioskikäynnin "Sanotaan ettei leipää ollut", hmmm...

Yleisesti ottaen, mä joudun aina kattomaan Faben touhuja ihan naama punasena, koska äitini on joskus katsomassa BB:tä kanssani, ja aina kun Fabe sanoo jotaan tyyliin "en mä tartte sitä lihaa mä voin vaan ottaa lientä", äitini saa kyllä melko naurut kun olen itse ihan samanlainen, ja täten voin kyllä kokemuksesta sanoa että eipä tuo miekkonen sellasten asioitten kanssa näytä teeskentelevän. Ihan aidosti epäitsekäs ihminen, ei kukaan noin isoa roolia pystyisi vetämään montaa viikkoa kaiken päivää. Tuota minä usko en.

Tämä Riitan tulo taloon... Luulen että Farbod tunsi vain kovasti paineita että pitäisi olla hauska ja vääntää jotain vitsiä, jossa mielestäni menikin hieman turhan pitkälle, mutta uskon ja toivon kyllä ihan ajan näyttävän ettei tuossa ihan tosissaan ollut. Ehkä vielä paineita tuli siitä kun oli juuri ollut äänestyksessä ja tunsi muutenkin ettei hänestä pidetä, ja pelkäsi muiden pitävän uudestakin enemmän kun hänestä. Mutta empä nyt enempiä spekuloi, koitan vaan miettiä jos itse olisi siinä tilanteessa vaikka tosin itse varmaan tulisinkin paljon paremmin vanhempien ihmisten kanssa toimeen kun nuorten juopottelijoitten. Ehkä.

Mutta siis Fabesta edelleen pidän ja paljon. Alkaa jo kyllästyttää asukkaille viinan kuskaaminen ja se ettei muista viihdettä saa muuta kun vaikutuksen alaisina.

Avatar
Rain
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Loka 2007 20:03

Viesti Kirjoittaja Rain » 29 Loka 2007 23:53

tuusannuuska kirjoitti:
Rain kirjoitti:En tiedä, musta tuntuu tosi hullulta toi koko systeemi mitä tuotanto näyttää vetävän Faben kanssa... Nehän kyseli alussa jo pariinkin kertaan, esim. Kataja kysyi Faben veljeltä, miten tämän nimi lausutaan oikeasti. Siinähän jo selvisi että tuohan lausutaan kuten kirjoitetaankin, kuten suomalaisetkin nimet. JOTEN, en vain jaksa millään ymmärtää, minkä tähden jopa Big Brother jatkaa tämän nimen väärin lausumista.
Ilmeisesti Fabe ei itsekään osaa ääntää nimeään oikein, sillä jokainen stand-up-harjoitus jonka olen nähnyt on sisältänyt Fabun äidin imitaation muodossa:

Farbuuuuuu-uuuu-uuuu-uuuuud!
En nyt tiedä miten tosissaan tuo oli, mutta... Vähän eri juttu...?

Mutta siis se asia missä tämä nimen väärin lausuminen kyllä vaikuttaa, jopa siihen miten äänestykset menee, on mainokset joissa toimitetaan kirjoittamaan hänen nimensä U:n kanssa eikä O:n. Vaikka nimi sitten lausuttaisiinkin vaikka Fäärbööd tai miten tahansa kirjoituksesta eroten, niin kyllä noissa äänestysohjeissa silti pitäisi sanoa miten kirjoitetaan silloin kun puhutaan kirjoittamisesta.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 30 Loka 2007 00:14

Rain kirjoitti:Mutta siis se asia missä tämä nimen väärin lausuminen kyllä vaikuttaa, jopa siihen miten äänestykset menee, on mainokset joissa toimitetaan kirjoittamaan hänen nimensä U:n kanssa eikä O:n. Vaikka nimi sitten lausuttaisiinkin vaikka Fäärbööd tai miten tahansa kirjoituksesta eroten, niin kyllä noissa äänestysohjeissa silti pitäisi sanoa miten kirjoitetaan silloin kun puhutaan kirjoittamisesta.
Jos ei osaa sen vertaa telkkarista tekstiä lukea, että näkisi Farbodin kirjoitettavan oolla, kannattaa varmaan soitella siihen toiseen äänestysnumeroon joka ei vaadi kirjoittamista numeroiden näppäilyä enempää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Loka 2007 00:20

Rain kirjoitti:Vaikka nimi sitten lausuttaisiinkin vaikka Fäärbööd tai miten tahansa kirjoituksesta eroten, niin kyllä noissa äänestysohjeissa silti pitäisi sanoa miten kirjoitetaan silloin kun puhutaan kirjoittamisesta.
Kyllä suomalaisetkin osannee lukea. Hyvin nuo englantiakin puhuvat tulevat toimeen vaikkei jokaista sanaa erikseen mainita miten se kirjoitetaan, lausumisen jälkeen. (olis aika vaikea selittää foneettisesti lähes joka ikisen sanan kohdalla että sitä ei kirjoiteta kuten lausutaan ;) )

Avatar
Rain
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Loka 2007 20:03

Viesti Kirjoittaja Rain » 30 Loka 2007 01:30

Hei mut oikeasti. Se vetää ihan rasismin puoleen jos pitää joka kuulutuksessa välttämättä sanoa tuo nimi toisin kuin heitä on ohjeistettu. On kuin pilkkaa tekisi. Miksi vaivautuivat yleensä kysymään miten toisen nimi lausutaan, jos eivät kuitenkaan ota neuvosta vaarin? Siis kyllähän se nyt äänestystuloksiin ihan varmasti vaikuttaa jos jokapaikassa on sanottu se väärin. Vaikkei paljon vaikuttaisikaan, niin jonkin verran. Ja joskus se jonkin verran on kaikki mitä tarvitaan. Jos yhden asukkaan nimi täytyy joka tilanteessa vetää väärin vaikka se lausuttaisiinkin kuten kirjoitetaan, niin onhan se nyt todella kumma. Miksi Big Brother taikka äänestyksissä selostaja ei ikinä kuuluta esim. Kadia Katiksi? Joka olisi paljon ymmärrettävämpi "virhe". Ei tässä kertakaikkiaan voi olla mistään muusta enää kyse kuin syrjinnästä. Olisi ehkä hieman eri asia jos he eivät olisi tietoisia, mutta silloinkin kun ei ole jostain asiasta tietoinen niin on jonkinasteinen velvollisuus selvittää asia kun on tällaisesta tilanteesta kyse, ja niinkin isossa skaalassa. Heillä on tällaista asiaa tehdessä velvollisuus kohdella kaikkia samanarvoisesti, ja tässä tilanteessa tasa-arvo ei toteudu vaikka sitä kuinka yrittäisi puolustella. Vaikken ymmärrä minkä tähden tuollaista asiaa ylipäätään nyt puolustella kun on niin ilmiselvä vääryys tapahtunut. Niin kauan kuin kenenkään muun kohdalla ei tapahdu tätä, joka ikisessä kuulutuksessa vielä, on se syrjintää. (Vappu vielä pahin kaikista, koska joka ikinen kerta sen on pakko vääntää "Farbuud" taikka "Faarbuud", mutta sillä ei niin iso vaikutus taas luultavammin äänestystuloksiin. Mutta siis siltikin näiden ihmisten pitäisi olla jonkin sortin ammatti-ihmisiä, ja silloin ei tällainen peli voi vedellä kun se tapahtuu joka kerta.)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Loka 2007 01:41

Rain kirjoitti:Miksi Big Brother taikka äänestyksissä selostaja ei ikinä kuuluta esim. Kadia Katiksi? Joka olisi paljon ymmärrettävämpi "virhe". Ei tässä kertakaikkiaan voi olla mistään muusta enää kyse kuin syrjinnästä.
Miten ymmärrettävämpi "virhe"? Farbod nyt äkkiseltään tuntuu luontevalta lausua faarbuud, liekö ruotsinkielen vaikutusta vai mitä... kadi taas tuntuu luonnolliselta lausua kadi, ei kati. Näin äidinkielenä suomea puhuvana mielipiteeni lepää.

Rain, miusta vähän vaikuttaa että kun suosikistasi ei yhtäkkiä tykätäkään niin paljo, ni yrität tehdä tästä syrjintään tai rasismiin liittyvän jutun, mikä on suoraan sanottuna naurettavaa. Varsinkin kun koko teoria perustuu fabun nimen ääntämiseen :lol:

Samaa valitettiin viime vuonna mian kohdalla, ei kuulemma tiedetty onko siinä nimessä yksi, kaksi vai kolme i-kirjainta. Ei sekään ollut syrjintää, vaikkei äänestysohjeita luettu "Mia - yhdellä iillä" ;)

Tää ei ollu fabudissausta, koska pidän häntä edelleen hyvänä asukkaana.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 30 Loka 2007 01:42

Rain kirjoitti: Tänä iltana katsoin kun Farbod päiväkirjahuoneessa kertoi tuon leipäkorijutun olleen vaan hatusta vedettyä... Ensireaktio oli jonkin sortin järkytys. Mutta hetken asiaa puituani muistin, että hetkinen mitäköhän minä nyt oikeen meinaan, ettäkö muuten niin ihanan ihmisen, ja oman henk. kohtaisen suosikkini, pisteet laskisi siitä että tämä kerran lipsahti kertomaan jotakin ei niin totta? Eihän se nyt niin mene. Varsinkin, kun muistin, että oma paras ystäväni on myös todella ihana ihminen enkä parempaa voisi toivoa, mutta häneltä lipsahtelee kyllä aikalailla miljoona kertaa useammin tuollaisia juttuja, jotka myöhemmin tätä kaduttaa mutta ei voi asialle mitään.
Vai että lipsahti Farbodilta? Farbod kutsui kaikki asukkaat kahden kesken makuuhuoneeseen ja esitti heille, että halusi puhua heidän kanssaan, sillä saattoi olla hänen viimeinen päivänsä talossa. Farbod esitti kyseessä olevan vilpittömän keskustelun ja yritti selkeästi kalastella sääliä ja sympatiaa. Hän siis tarkoituksella valehteli tuollaisesta asiasta asukkaille päin naamaa.

Melkoinen lipsahdus vai mitä?

Avatar
Rain
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Loka 2007 20:03

Viesti Kirjoittaja Rain » 30 Loka 2007 02:20

Punde kirjoitti:
Rain kirjoitti:Miksi Big Brother taikka äänestyksissä selostaja ei ikinä kuuluta esim. Kadia Katiksi? Joka olisi paljon ymmärrettävämpi "virhe". Ei tässä kertakaikkiaan voi olla mistään muusta enää kyse kuin syrjinnästä.
Miten ymmärrettävämpi "virhe"? Farbod nyt äkkiseltään tuntuu luontevalta lausua faarbuud, liekö ruotsinkielen vaikutusta vai mitä... kadi taas tuntuu luonnolliselta lausua kadi, ei kati. Näin äidinkielenä suomea puhuvana mielipiteeni lepää.

Rain, miusta vähän vaikuttaa että kun suosikistasi ei yhtäkkiä tykätäkään niin paljo, ni yrität tehdä tästä syrjintään tai rasismiin liittyvän jutun, mikä on suoraan sanottuna naurettavaa. Varsinkin kun koko teoria perustuu fabun nimen ääntämiseen :lol:
Hohhoijakkaa. Siitä nyt kaikkein vähiten on kyse, koska olin ihan tätä samaa mieltä ennen kun olin tätä koko paikkaa löytänytkään ja ennen kuin olin ollenkaan edes tietoinen että niin vähä osa kansasta oikeasti Farbodista näyttää pitävän. En yritä tehdä tästä syrjintään tai rasismiin liittyvää juttua, koska se on jo sitä, sille ei kertakaikkiaan löydy mitään perusteita tai mitään puolustusta. Ei ainakaan kukaan ole minulle esittänyt mitään hyvää syytä miksi asia olisi näin. Tuotantotiimin tulisi kuitenkin tietää asiansa ja juontajien, kuuluttajien sekä Big Brotherin olla edes jonkinasteen ammattilaisia työssään. Joten mikään ei kertakaikkiaan selitä tätä, ei mikään muu kuin syrjintä/rasismi. Varsinkaan kun Suomi on yleisesti ottaen muutenkin niin rasistinen maa, talon Piiakin on sen jo hoksannut ja hänellä talon ihmisistä pidempää elämänkokemusta.

Sille, että Kadin nimen väärin lausuminen olisi ehkä jotenkin ymmärrettävämpi "virhe", on yksinkertaisesti se syy, että Suomessa on olemassa yleisesti nimi "Kati", mutta Suomessa ei ole yleisesti tietääkseni "Farbudia"/"Farbuudia". Suomessa kun asutaan niin suomenkielen nyt tulisi vaikuttaa lausumiseen enempi kuin ruotsin. Myöskin, uskaltaisin väittää :roll: että O-kirjain on yleisemmässä käytössäkin Suomessa kuin esim. D, joka myös puoltaisi sitä että Kadin nimen väärin lausuminen olisi ymmärrettävämpi virhe.

Ja Petrin kommenttiin on se sanottava, että tuossa kerroin vain henkilökohtaisesti pystyväni sivuuttamaan tuon Farbodin tarinan, jaoin myös syyn siihen miksi, joten tuosta nyt ei olisi pitänyt kenellekään tulla mitään sanottavaa, mutta näköjään tuli silti. Hän on monella tavoin aivan kuten oma paras ystäväni, nöyryydestä pajunköyteen, ja olen tätä hyvin samanlaista ihmistä opetellut ymmärtämään jo yli viisi vuotta ja oppinutkin paljon kyseisistä asioista. Joten jos tällainen ihminen joka on muuten niin herttainen ja hyväsydäminen, menee yhden kerran sanomaan jotain jota en periaatteessa hyväksyisi, ei se voi millään lailla pyyhkiä pois kaikkia niitä monia monia asioita joita hän on aiemmin sanonut ja tehnyt joista minulle on jäänyt todella hyvä mieli. Maailma olisi niin paljon parempi paikka jos useampi ihminen olisi kuten hän. Samoin BB-talo.

Onko täällä forumeilla mitään paikkaa missä keskustella ihan aikuisesti suosikeistaan muiden ihmisten kanssa jotka heistä pitävät niin että olisi jotain mahdollisuutta saada jonkin asteista vastakaikuakin ja mukavaa keskustelua, vaiko vain vastarintaa? Olisi ollut ihan kiva jos keskustelun nimeksi olisi ihan reilusti vain laitettu Farbodin dissaus niin ei olisi tarvinut vaivautua. Pitäisi ilmeisesti sen sijaan että Fabea kehun, mennä haukkumaan kaikkia niitä asukkaita jotka eivät ole suosikkejani, kun täällä näyttää negatiivinen ilmapiiri vallitsevan eikä ilmeisesti muuten saakaan käyttäytyä. Voisi olla asukkaista vaikka + ja - keskustelut erikseen etteivät ihmiset turhaan tuhlaa aikaansa siihen että muut tuottaa pahaa mieltä tai yrittää sankoin joukoin hyökätä kimppuun vain sen tähden jos joku ottaa esille niinkin vakavan asian kuin syrjiminen/rasismi.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Loka 2007 02:30

Rain kirjoitti:En yritä tehdä tästä syrjintään tai rasismiin liittyvää juttua, koska se on jo sitä, sille ei kertakaikkiaan löydy mitään perusteita tai mitään puolustusta.
Tipahdettuani tämän jälkeen tuoliltani nauramaan lattialle, jonka jälkeen kikatellen kävin polttamassa savukkeen, luin viestisi kokonaan.

Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko, joten meen nukkumaa.

Avatar
Rain
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Loka 2007 20:03

Viesti Kirjoittaja Rain » 30 Loka 2007 03:01

:roll: Ja luettuani läpi yli puolet tämän aiheen viesteistä, totesin että lähes poikkeuksetta on kaikille jotka Fabesta tahtovat sanoa jotain mukavaa, ollut jollakulla tarve sanoa jotakin vastaan, ja suoraan sanottuna haukkua Fabe lyttyyn. Kuitenkin, useimmat hänestä p****n jauhajat saavat paasata ihan rauhassa muiden yhtyessä samaan kuoroon. Eipä taidakaan olla Big Brother sekä sen työntekijät ainoita syrjijöitä. Eli saimpahan vastauksen edellisessä viestissä esittämääni kysymykseen. Paljon on näköjään tässä aiheessa olevissa viesteissä myöskin rasistisia sekä hänen uskontoonsa liittyviä, sanotaan nyt herjauksia kun en parempaa sanaa tähän hätään löydä.

Avatar
othellina
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 03 Syys 2007 13:27

Viesti Kirjoittaja othellina » 30 Loka 2007 07:01

Minä olen kehunut Farbodia! Minä olen maininnut erityisistä ansioista. Kuten huumorin muassa esimerkiksi suomen kielen poikkeuksellisen laadukkaasta hallitsemisesta hei. Hyvä, Farbod :festari: [näyttää puuttuvan applause-hymiö tarjottimelta]

Taisin jo aiemmin mainita siitä, että kanssa-asukkaat eivät välttämättä hallitse edes äidinkielensä nyansseja Farbodin veroisesti. Tai eivät ainakaan viitsi ottaa sitä aivokapasiteettiaan käyttöön. Ei tartte, kun pärjää muutenkin ihan kivasti. Meikkaa ja sillee. Hyvä kroppa ja sillee. Kaunis kasvojen luusto ja kiva virne ja sillee sitä rataa sujutellaan, kun on hyväksi nähty ja koettu.

Muistaakseni Maxine oli verbaalisesti hyvä ja viitsinyt aktivoida sen puolen. Muita?
Mä vedän kännit ku pääsen täältä! Sauli mietti omaa talosta lähtöään Subtv:n Uutisarkisto 15.10.2007

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”