Farbod Mehrabkhani

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Viesti Kirjoittaja Eppu » 25 Syys 2007 08:48

Hmm... Pistää miettimään että mitenkä karvainen mies tämä Farbod onkaan?
Totuus riippuu näkökulmasta

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 25 Syys 2007 08:51

Aivan loistavaa.... Kun vielä toiset huomaavat talossa kuin hauska tyyppi on....
Faben talossa olo pidentää taatusti meidän katsojien ikää ja paljon ...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar
COCKY
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:41

Viesti Kirjoittaja COCKY » 25 Syys 2007 09:52

Fabe oli kyllä aika etevä tuon sängyn petaamisen kanssa, sai kyllä nauramaan. :D Oli huvittavaa katsella miten Farbod tutustui ensitöikseen talon huoneisiin ja tavaroihin. :D

COCKY

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 25 Syys 2007 10:11

sai mua kans nauramaan tämän sen pussilakanan vääntö sinne sijauspatjaan , missä tynnyrissä se o kasvanu :lol: :wink:
JuHu - :drink55:

damoni
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Syys 2007 21:31
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja damoni » 25 Syys 2007 11:10

Uusavuton homofobikko :oops: Menköön kulttuurin piikkiin, mutta ei siitä silti tarvitse tykätä...eikä ne sen hommat mitään läppää ole, se kyllä paistais läpi. Huoh, voisko sen vaan viedä pois talosta??

Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Viesti Kirjoittaja Eppu » 25 Syys 2007 13:26

Se homoheitto oli varmasti läppä. Oli taas niin asiayhteydestä leikattu pätkä ettei voi tietää mitä isoveli oli kysynyt, eli miksi hän ylipäätään asiasta mainitsi.

Aikaisemmin hän heitti Akin tarkastaessa "jarrutusjälkiä", että nyt tiedän ketä haluan panna. Tuskin olisi tuollastakaan läppää heittänyt jos potisi pahaa homofobiaa. Tosin juurihan Iranin presidentti on mainostanut koko maailmalle, ettei Iranissa ole tällaistaa "ongelmaa" (homoja) lainkaan :mrgreen:
Totuus riippuu näkökulmasta

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 25 Syys 2007 19:36

Eppu kirjoitti:Tosin juurihan Iranin presidentti on mainostanut koko maailmalle, ettei Iranissa ole tällaistaa "ongelmaa" (homoja) lainkaan :mrgreen:
Ehkä tähän väliin nyt sopii muistuttaa, että Farbodin perhe taitaa olla kutakuinkin niin kaukana Iranin nykyisistä valtaapitävistä kuin voi olla.

Sitä läppää en ole vielä itse nähnyt, enkä uskalla sitä siksi kommentoidakaan.

Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 25 Syys 2007 20:40

mulle on jäänyt farbodista vähän sellanen kuva että käyttää aika paljon energiaa tällä hetkellä siihen että sais heitettyä noita hyviä läppiä, että ne ei ihan "luonnostaan" kuitenkaan tule.

ja tämän vuoksi en jaksa juurikaan farbodista kiinnostua. väkinäinen huumorimies on pahinta mitä minä tiedän.

ja tosta lakanaepisodista, ei kaikki suomalaisetkaan yli 20 miehet osaa lakanoitaan vaihtaa (kokemusta on) :roll:

escher
Heikoilla hangilla
Viestit: 84
Liittynyt: 26 Elo 2007 23:47

Viesti Kirjoittaja escher » 26 Syys 2007 02:12

julmia kirjoitti:mulle on jäänyt farbodista vähän sellanen kuva että käyttää aika paljon energiaa tällä hetkellä siihen että sais heitettyä noita hyviä läppiä, että ne ei ihan "luonnostaan" kuitenkaan tule.

ja tämän vuoksi en jaksa juurikaan farbodista kiinnostua. väkinäinen huumorimies on pahinta mitä minä tiedän.

ja tosta lakanaepisodista, ei kaikki suomalaisetkaan yli 20 miehet osaa lakanoitaan vaihtaa (kokemusta on) :roll:
Lakanahomma oli varmasti ihan totta. Samoin "homofobia", äkkinäinen hetero haluaa ihan varmasti säästää neitsyyden pakaristaan. Mutta Fabe ei ole kyllä mikään väkinäinen koomikko: ei ole tainnut kertaakaan aloittaa juttujaan: nyt tulee vitsi, valmistautukaa nauramaan. Samantyyppinen huumorintaju kuin Piialla, näkee tilanteen koomisuuden heti.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 26 Syys 2007 08:06

Farbodille olisi tuotannon jo aika muistuttaa siitä, että BB-talossa puhutaan Suomea. Eiköhän jonkinlainen mukava, kollektiivinen penalty takoisi asian muistiin hieman paremmin.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2007 11:00

onkohan se osa Farbrorin huumoria olla noin lakoninen koko ajan.. ja eleetön.... ja mua ärsyttää, että mumisee vielä sen lisäksi ettei puhu kunnolla suomea... hirveän vaikea saada puheesta selvää...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gushgushgush
Sveitsi
Viestit: 97
Liittynyt: 21 Syys 2007 10:31

Viesti Kirjoittaja gushgushgush » 26 Syys 2007 11:22

Hyvää standuppia heittävät henkilöt (ja en nyt sano että Farfar on yksi heistä) ovat usein melko tylsiä ja vaisuja tyyppejä keikkalavan ulkopuolella, tämä on ihan omin silmin tullut todistettua. Näille saattaa myös olla vaikeaa saada aikaan aivan spontaania "hyvää läppää" jos oma show on yleensä tiukasti käsikirjoitettu.

Luulen että Farbröd potee aavistuksen omaista sulkeutuneisuutta porukasta ja ehkä hieman koti-ikävääkin (äidin lihapadat jne.) ja se ei varmasti ainakaan helpota aikaa talossa. Kun vertaa jou-jou-nikoon joka on kuin kala vedessä tuossa porukassa kun keskustelu soljuu pylly-kikkeli-kakka linjalla niin Farfet on aivan heikoilla hangilla.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 26 Syys 2007 13:04

Tuleekohan Barfotasta kaikkien aikojen eniten lempinimiä saanut kisaaja? :cheers

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 26 Syys 2007 13:07

Fabe
Fubu
Farbror
Farfar
Farbröd
Farfet
Barfot
Borat

..mitä vielä?
:D
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 26 Syys 2007 13:09

Fubun pisteet putosivat juuri läpi lattian suoraan kellariin. Päätelkää itse miksi ;)

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 26 Syys 2007 13:14

SPOILER
Hedgehog kirjoitti:Fubun pisteet putosivat juuri läpi lattian suoraan kellariin. Päätelkää itse miksi ;)
Ai kun kehtasi antaa Maxille kaksi nimeämispistettä? :roll:

damoni
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Syys 2007 21:31
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja damoni » 26 Syys 2007 13:25

Mitä se on tehny? :shock:

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 26 Syys 2007 13:49

Nist kirjoitti:Fabe
Fubu
Farbror
Farfar
Farbröd
Farfet
Barfot
Borat

..mitä vielä?
:D
Fabrizio

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 26 Syys 2007 19:27

fabessa on se hyvä puoli, että sillä on tietyllä tapaa erilainen maailman katsomus, josta johtuen varmasti maxi ja sauli saivat nimeämispisteet. Ihan jees, että tulee eriäviä mielipiteitä näissä jutuissa, eikä sellasta kollektiivista "inhotaan tota tyyppiä kun se teki tollai".

ja kyl mä oon aivan vakuuttunut siitä sen pk huoneen homofobisuus jutusta. Pystyi melkein näkemään miten se kauhuissaan puristi pakaroitaan yhteen samalla kun kertoi miten sitä pelottaa nukkua potentiaalisen homon läheisyydessä.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 26 Syys 2007 20:20

Nist kirjoitti:
Mole kirjoitti:Tai sitten sekoitti hänet jostain syystä Saulin kanssa.
Tämä käväisi minunkin mielessä. Mennyt Sauli ja Jarkko sekaisin pienen Borattimme mielessä. Minua huvitti suunnattomasti, kun Farfaria näytti pelottavan, että hän jonain aamuna herää vielä peppu kipeänä.
Voihan tuohan vaikuttaa myös Eican mielipide Jarkosta talosta häädön jälkeen. Eli että Jarkko saattaisi olla b-rapun miehiä.

Muistelen myös, että viikkotehtävän alussa kun sängyt oli viety niin Jarkko (tod.näk) taisi mainita että nyt pääseekin yllättämään toiset helposti lattiaa pitkin yöllä. Tämäkin pitää ottaa varauksella, kun olen huomanut muistavani/kuulleeni silloin tällöin sellaista joista muilla foorumilaisilla ei ole mitään mielikuvaa. :oops:

Ei silti aika näyttää onko Fabu homofobinen. Ja on niin, kyllähän mei..heitä homofobisia riittää. :D

Avatar
Freku
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 522
Liittynyt: 26 Syys 2007 20:07

Viesti Kirjoittaja Freku » 26 Syys 2007 20:22

Aika hassulta vaikuttaa.. tulee vähän mieleen viimevuodelta Olli. Mutta joo se Atte vaikutti todella! ärsyttävältä :s

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Syys 2007 11:49

Farrebröd anto nimeemispisteet ihan taktiikalla, yrittää saada voittajasuosikit ulos talosta.

Toi homofobia on kyllä ällöttävää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”