Sauli Koskinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Huhti 2010 09:37

Sauli on uusinut hiustyyliään.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: BB-SAULI ON NYT KALJU - KATSO KUVAT!
9.4.2010 21:31 / HELI KARONEN, KUVAT SAULIN KOTIALBUMI BB-tähti Sauli Koskinen kyllästyi tukkaansa, joten hän päätti leikata päänsä kaljuksi!
BB-tähti Sauli Koskinen on jo pitkään halunnut leikkauttaa päänsä kaljuksi. Viimeinkin hän toteutti ajatuksen ja paljasti uuden lookinsa Seiskan blogissaan. Tosi-tv-tähti on vaihtanut tukkatyyliään usein, mutta kaljuna miestä ei ole vielä tätä ennen nähty.

Mulla meni eilen hermot mun tukkaan ja ajoin sen kokonaan pois! Tein vähän niin kuin Britneyt ;) Nyt on ihana uusi kesätukka, jota ei tarvitse joka päivä sukia ja suoristaa.

Ihanaa, että voi käydä suihkussa pukea päälle ja lähteä ja tukka näyttää hyvältä! Nyt kesästä tulee paljon helpompi ja Maltan matkallakaan ei tarvitse stressata siitä hamppukasasta!

Sauli kertoo blogissaan, että hän kävi varaamassa tatuointiajan. Millaisen tatskan Sauli ottaa?
Heli Karonen ei ole vissiin kuullut sanaa "siili"?
Itse blogistä näkyy, että Saulin hiustyyli ei ole kaljua nähnytkään.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: NYT ON UUSI KESÄTUKKA!
9.4.2010 kello 21:29
Se on jännä juttu että alkuviikosta on aina pientä masennusta ilmassa ja loppu viikosta
hymyilyttää niin että suupieliin sattuu :) Miksi ei alkuviikostakin voisi olla aina samanlainen fiilis?

Ihanaa, mulla on vapaa koko viikonloppu eikä mitään suunnitelmia. Haluan ainakin päästä elokuviin, lenkkeilemään, nähdä ystäviäni ja ehkä lauantaina suunnata vähän Helsingin yöhön:)

Mulla meni eilen hermot mun tukkaan ja ajoin sen kokonaan pois! Tein vähän niin kuin Britneyt ;) Nyt on ihana uusi kesätukka, jota ei tarvitse joka päivä sukia ja suoristaa. Ihanaa, että voi käydä suihkussa pukea päälle ja lähteä ja tukka näyttää hyvältä! Nyt kesästä tulee paljon helpompi ja Maltan matkallakaan ei tarvitse stressata siitä hamppukasasta! :)
Kuva
Kävin perjantaina kaupungilla syömässä ja sitten varasin uuden tatuointi ajan, sillä sain syntymäpäivälahjaksi ihanilta ihmisiltä 300e lahjakortin tatuointiliikkeeseen. En vielä paljasta millaisen kuvan tai "kuvat" otan mutta hieno siitä tulee!

Ihanaa viikonloppua kaikille! Jos olette menossa leffaan niin käykää katsomassa Aavikon kukka -niminen elokuva. Se oli tosi koskettava kertomus ja tositapahtumiin perustuva. Kirja oli kyllä pikkuisen parempi, mutta kannattaa tuo elokuvakin katsoa!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 10 Huhti 2010 09:58

Maksetaanko Saulille näistä Seiskalle kirjoitetuista blogeista? Eli kirjoittaako Tsaukki nämä "vapaaehtoisesti" vai onko hänellä jonkinnäköinen sopimus Seiskan kanssa?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Huhti 2010 10:36

Eivätköhän nuo kaikki ns. julkkisbloggaajat jonkinlaisen korvauksen saa työstään.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 10 Huhti 2010 10:56

Eli Sauli elää blogi-palkkioillaan... :roll: Taidetaan maksaa hyvin kun ei "oikeissa" töissä ole.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 14 Huhti 2010 16:22

^Oikeiden töiden saaminen voi olla hankalaa, jos ei ole minkään valtakunnan koulutusta.
Uutinen Saulin blogista, missä käsitellään mm. X-Factor- ja Huippumalli haussa- sarjoja.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: SAULI: HÄN ON SUOSIKKINI HUIPPIS-KILPAILUSSA!
14.4.2010 16:08 / MILLA LEINONEN, KUVA SAULIN ALBUMI Sauli Koskinen arvostelee tiukin sanoin Suomen Huippumalli haussa ja X Factor -kilpailijat.
Seiskan bloggaaja Sauli Koskinen antaa kritiikkiä X Factor -kilpailun Soulsisters-laululinnuille.

- Raivostuttaa kun aina haastattelut on pelkkää pillittämistä, vaikka kuinka herkkiä tyttöjä olisikin niin pientä skarppausta kiitos!! Sauli kirjoittaa blogissaan.


Hän on suosikkini Huippumalli haussa -kisassa!

Suomen Huippumalli haussa -ohjelman ensimmäinen jakso nähtiin maanantaina.

- Hakijoita oli kyllä taas joka lähtöön! Hakemassa oli monia tyttöjä, jotka olivat alle 165cm pitkiä. Minkä takia hakea edes tällaiseen ohjelmaan jos pituus ei riitä, Sauli ihmettelee.

Erityisesti eräs kisaaja synnytti Saulissa negatiivisia tunteita.

- Mukana hakemassa oli myös todella ärsyttävä yksi nuori naisen alku, joka oli varma siitä että hän pääsee jatkoon ja vielä voittaa koko kilpailun. Vikana hänessä vaan oli se, että hänellä oli noin 8 tatuointia kehossa...Onneksi tämä ärsyttävän tuntuinen koppava neito sai lähtöpassit, eikä päässyt kymmenen parhaan joukkoon, Sauli kiittelee.

Sauli kertoo Huippis-suosikikseen Saaran, josta hän kertoo enemmän blogissaan.

Myös ohjelman tuomarit saavat tiukkaa palautetta BB-voittajalta. Mutta mitä mieltä Sauli on kisasta tippuneesta Christian Palinista?
Itse blogi:
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: HUIPPIS JA X FACTOR TILITYS!
14.4.2010 kello 14:44
Jee jee, maanantaina alkoi jälleen Suomen huippumalli haussa -kilpailu ja mä oon ihan fiiliksissä tästä ohjelmasta, sillä oon katsonut aikaisemmat tuotantokaudet, sekä Suomen että jenkkien versiot. Tämä on mun mielestä loistava reality-ohjelma, johon jää ihan koukkuun. On kiva taas päästä seuramaan hienoja kuvauksia ja tutustumaan tämän kautisiin
tyttöihin. Ensimmäisessä jaksossa valittiin satojen tyttöjen joukosta 10 kilpilijaa, joista yhdestä tulee seuraava Suomen huippumalli. Hakijoita oli kyllä taas joka lähtöön! Hakemassa oli monia tyttöjä, jotka olivat alle 165cm pitkiä. Minkä takia hakea edes tällaiseen ohjelmaan jos pituus ei riitä, sillä tässähän haetaan kansainvälistä mallia joka pääsee luomaan uraa mallimaailmassa ja kyllä mallin pitää olla ainakin 170cm pitkä tai vähän yli.

Mukana hakemassa oli myös todella ärsyttävä yksi nuori naisen alku, joka oli varma siitä että hän pääsee jatkoon ja vielä voittaa koko kilpailun. Vikana hänessä vaan oli se, että hänellä oli noin 8 tatuointia kehossa... Eikai kukaan voi palkata mallia, jolla on noin monta tatuointia, tai ainakaan kysyntää ei ole kovinkaan paljon. Luulisin?? Onneksi tämä ärsyttävän tuntuinen koppava neito sai lähtöpassit, eikä päässyt kymmenen parhaan joukkoon. Mulla nousi jo selkeesti yksi suosikki (Saara), vaikka ei tosta ensimmäisestä jaksosta paljoakaan irti vielä saannut. Saara vaan näytti jotenkin heti ihan huippumallilta ja todella muutautumiskykyiseltä. Mulla tuli siitä jotenkin mieleen Mallikoulu-ohjelman voittaja Suvi Koponen, joka on luonnut itselleen aivan mahtavan uran mallimaailmassa ja on varmasti tällä hetkellä Suomen menestykkäin malli. Mukaan kymmenen parhaan joukkoon valittiin paljon hyviä/pitkiä tyttöjä ja luulen, että tänä vuonna taso on aika korkea ja sitä on kiva päästä seuraamaan. Viime kausien voittajat Nanna ja Ani olivat ihan mun suosikkeja ja toivon jälleen että oma lemppari voittaisi koko kilpailun. Will see! :)

X Factorikin lähestyy jo loppuaan ja mukana on enää kuusi kilpailijaa, kaksi ryhmää ja neljä yksilö laulajaa. Mulla ei ole oikeen ehdotonta suosikkia. Jokaisessa on jotain hyvää, mutta kumminkaan kukaan ei ole ylitse muiden. Todella vaikeaa sanoa että kuka voittaa koko X factorin. Samuli oli viime jaksossa ehdottomasti paras sekä Enchant. Soulsisters oli vähän pettymys, sillä tykkään todella paljon Paloma Faithista ja mun mielestä Soulsisters ei vetänyt New York biisiä tarpeeksi hyvin. En myös jaksa katsoa kun joka ikisessä jaksossa, missä Soulsisterssiä on haastateltu, niin aina he itkevät! Raivostuttaa kun aina haastattelut on pelkkää pillittämistä, vaikka kuinka herkkiä tyttöjä olisikin niin pientä skarppausta kiitos!! Sama mitä en jaksa kanssa kuunella on kun kilpailijat puhuvat jo tässä vaiheessa kuinka rankaa heillä on ollut lapsuudessa
ja kuinka elämä on heitä potkinut päähän. Ymmärrän nämä asiat vasta sitten kun heistä on tullut artisteja ja he alkavat kirjoittamaan itse sanoja ja
toteutamaan unelmaa.

Tuomareistakin pitää sanoa sen verran että mikä ihmeen tuomareitten välinen sota tämä kilpailu on? Kumminkin tuomarit ovat yhdessä valinneet nämä kaikki kilpailijat, jonka jälkee he ovat vasta jaettu eri kategorioihin. Jokainen tuomari kannustaa omia kilpailijotaan henkeen ja vereen, ja toruu ja halveksuu muiden kilpailijoita. Renne ja Gugi nälvivät toisiaan minkä kerkeävät eivätkä anna ikinä kehuja toistensa kilpailijoille. Linda joutuu olemaan aina välikädessä ja Linda mun mielestä on ainoa tuomari, joka osaa arvostaa kaikkia kilpailijoita. Renne arvostaa vaan rokki/hevi henkisyyttä, kun taas Gugi kiinittää jokaisessa jaksossa enemmän huomiota kilpailijoiden vaatetukseen kun laulamiseen. Juontaja Heikillä ja Rennelläkin on näköjään sukset ristissä, ja hekin heittelevät vuorotellen toisilleen herjaa. Tuomareiden olisi syytä vähän rauhoittua ja antaa kilpailijoiden kinata keskenään! Pettymys oli vielä kun Cristian putosi, sillä se oli ainoa joka vähän säväytti koko ohjelmaa. :)

No, tulipas tässä nyt palpatettua taas kaikkea, mutta seurataan mitä näissä kahdessa ohjelmassa tulee vielä tapahtumaan. Mukavaa kesäistä päivää kaikille. Minä poika lähden nyt nauttimaan ihanasta keväisestä säästä ja moikkaamaan siskojen poikia Hyvinkäälle ja illalla sulkapalloa pelaamaan! Moro!! :)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 20 Huhti 2010 15:33

Saulin blogissa mm. huippumalleista.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: Flunssainen Sauli Koskinen tv-ohjelmasta: Olen tosi pettynyt!
20.4.2010 15:10 / MILLA LEINONEN, KUVA SEISKA Seiskan bloggaaja Sauli Koskinen suri Aneten putoamista Suomen Huippumalli haussa -kilpailussa. Kenet hän olisi mieluiten lähettänyt kotiin?
Kuva
Big Brother -voittaja Sauli Koskinen tilitti fiiliksiään sängyn pohjalta.

- Viikonloppuna tuli ehkä vähän hilluttua vähemmissä vaatteista ja nyt sitten kostoksi siitä sain tämän v-mäisen taudin. Kurkku on niin kipeä ettei puhua pysty ja nenä myös niin tukossa, että hyvä kun happea saa, Sauli kirjoittaa.

Saulilla oli kuitenkin aikaa seurata niin Suomen Huippumalli haussa -kilpailua kuin laululintujen X Factoriakin.

- Mä olin tosi pettynyt siihen, että Anette tippui kilpailusta ja siihen, että Saara oli vaarassa pudota! Mun mielestä aivan väärät tytöt olivat tippumisuhan alla! Mä olisin tiputtanut sen Marin tai Kristan, koska niillä oli kaikista huonoimmat kuvat, Sauli kommentoi.

Mitä mieltä Sauli oli X Factor -kisassa jatkoon laulaneen Leenan lurituksista?
Itse blogi:
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Oliko alastomuus syy flunssaani?
20.4.2010 kello 14:52
Heipparallaa!! Kevätflunssa iski nyt pahemman kerran. Viikonloppuna tuli ehkä vähän hilluttua vähemmissä vaatteista ja nyt sitten kostoksi siitä sain tämän v-mäisen taudin. Kurkku on niin kipeä ettei puhua pysty ja nenä myös niin tukossa, että hyvä kun happea saa. Mä olen kyllä niin herkkä tälle flunssalle! Jonkun täytyy vain mainita siitä, niin johan mulla pukkaa jo sellaista räkätautia että hu hu! :( Voihan tietenkin sillä alasti paljumisellakin olla jotain osaa ja arpaa tähän :) hmm...

No nyt jää sitten taas viikoksi lenkkeilyt ja tää on nyt tätä himassa makaamista sitten! En kestä!! On todella kiva olla neljän seinän sisällä, kun ulkona paistaa aurinko. Mulla olis ollut aika paljon hommaa tälle viikolle, mutta eihän tässä ole voimia mihinkään. Lauantaiksi olen varannut tatuointi-ajan ja voin sen luvata, että vaikka olisi kuinka kipeä olo, niin sinne menen vaikka väkisin. Onneksi tässä on vielä muutamia päiviä ennen sitä, ja voihan
olla että jo huomenna helpottaa ja to-pe pääsisi töihinkin.

Eilen tuli seurattua jälleen Huippista, eli Suomen huippumalli haussa -kilpailua. Mä olin tosi pettynyt siihen, että Anette tippui kilpailusta ja siihen, että Saara oli vaarassa pudota! Mun mielestä aivan väärät tytöt olivat tippumisuhan alla! Mä olisin tiputtanut sen Marin tai Kristan, koska niillä oli kaikista huonoimmat kuvat. Kävi vähän Anettea sääliksi, kun hän oli mun mielestä niin herttainen tyttö, joka on aina halunnut malliksi. Toisaalta, ehkä Anetelle sopii paremmin missikilpailut kun tämä. Saara on edelleen mun lemppari ja toivon todellakin, ettei hän tule vielä kisasta tippumaan!! Annakin oli tosi hyvä ja uskon, että hän pärjää kanssa pitkälle kilpailussa. Tuomareista Saimi on ehdottomasti mun suosikki! Hän on ihana piristys ja sanoo asiat aina just eikä melkeen. :)

X factor sen kuin jatkaa huonolla menestyksellä eteenpäin. En kestä kun tämä ohjelma keskityy enemmän tuomareiden väliseen sotaan kuin laulajiin. Tämä on mun mielestä ihan älytön idea, että kaikilla tuomareilla on omat kilpailijansa, ja sitten taistellaan heidän eteen henkeen ja vereen! Mua on alkanut ärsyttämään Gugin ja Rennen riidat ihan älyttömästi! Idea ei vain toimi ainakaan Suomessa!!
Soulsisters tippui viimeksi ja mun mielestä ihan oikeen, sillä vaikka tytöt ovat todella lahjakkaita äänellisesti, niin ei tämä kipailu ollut vain heitä varten. Jotenkin vähän liian mummoja tähän kilpailuun. Enchantiltakin oli kyllä tosi huono
veto viimeksi. Toivottavasti tajuavat tästä edespäin laulaa yhdessä eikä mitään omia sooloja. Leena lauloi ehdottomasti parhaiten ja ehkä on myös eniten sellainen laulaja, jonka levyn ostaisin. Saas nähdä kuka tällä viikolla putoaa..

Keväistä säätä kaikille ja pysykäähän terveinä! :)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 21 Huhti 2010 23:57

Onkohan Saulilla normityötä. ku nikollahan on se juttu mikä on helsinkivantaa lentokentän läheisyydessä,siis se mis duunataan autoja

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Huhti 2010 10:17

^Sauli ei ole ainakaan maininnut, vieläkö on tehnyt vaatekauppakeikkoja.
Sauli on käynyt jääkiekko-ottelussa.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: BB-Sauli blogissa: TPS-fanit olivat törkyturpajuntteja!
23.4.2010 10:01 / KUVA SAULI KOSKINEN BB-tähti Sauli Koskinen toivoo, että HPK voittaa mestaruuden tänä vuonna. Seiskan bloggaaja Sauli Koskinen oli serkkunsa Veeran kanssa torstaina seuraamassa HPK-TPS-ottelua Hämeenlinnassa. Saulin ystävä pelaa HPK:ssa, joten hän toivoo joukkueen voittavan tänä vuonna mestaruuden.

Sauli hehkuttaa, että Hämeenlinnan Patria-arenalla oli loistava tunnelma, mutta TPS-fanit pilasivat sen.

On se kyllä niin paljon hienompaa katsoa matsia paikanpäältä kuin tv:stä. Me tietenkin puolustimme HPK:ta, koska meidän yhteinen hyvä ystävä pelaa siellä ja harmittaa niin paljon kun HPK hävisi TPS:lle 4-2!

Matsissa meinasi mennä hermot kahteen TPS:n kannattajaan, jotka istuivat meidän edessä. En tiedä mistä sellaisia törkyturpajunttipusseja edes löytyy? PRKL!! Onneksi pelejä on vielä jäljellä ja HPK:lla mahdollisuus voittaa mestaruus. Ens viikolla uudestaan katsomaan ja kannustamaan.

Blogissa myös Johanna Tukiaisesta.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: HPK voittaa mestaruuden!
23.4.2010 kello 9:37
Se olis jälleen viikonloppu ja flunssa edelleen päällä :( Tämä koko viikko on mennyt ihan
vain maatessa ja burana c:tä popsiessa. Onneksi nyt alkaa jo vähän elämä helpottaa ja kunto
kohentua, vaikka nenä vuotaakin vielä kuin Niagaran putous, niin hyvä että kuume on laskenut.

Eilen en enään jaksanut maata sohvalla, vaan menin serkkuni Veeran kanssa katsomaan
Hämeenlinnaan HPK-TPS peliä ja oli sitten jännä matsi! On se kyllä niin paljon hienompaa
katsoa matsia paikanpäältä kuin tv:stä. Me tietenkin puolustimme HPK:ta, koska meidän yhteinen hyvä ystävä pelaa siellä ja harmittaa niin paljon kun HPK hävisi TPS:lle 2-4!
Kuva
Matsissa meinasi mennä hermot kahteen TPS:n kannattajaan, jotka istuivat meidän edessä. En tiedä mistä sellaisia törkyturpajunttipusseja edes löytyy? PRKL!! Onneksi pelejä on vielä jäljellä ja HPK:lla mahdollisuus voittaa mestaruus. Ens viikolla uudestaan katsomaan ja kannustamaan. :)

Huomenna pitäisi mennä ottamaan uutta tatuointia ja vähän kyllä jännittää, kun oon tässä räkätaudissa ja olo ei ole ihan vielä bueno. En tiedä minkä takia joka kerta jännittää aina yhtä paljon vaikka mullakin tatskoja on jo aika monta. Pieni kipu on kyllä sen väärti, kun näkee lopputuloksen. Ens viikolla sitten näytän millainen luomus syntyi, jos se vaan onnistuu. ;) Viikonloppu meneekin tatuoinnin oton jälkeen rauhallisesti oloa parannellen ja akkuja säästäen ensi viikonloppuun koska silloin räjähtää vappu käyntiin! jee jee jee!

Pakko vielä loppuun mainita että HERRANJESTAS, mitä on tapahtunut Johanna Tukiaiselle? Moni varmasti katsoi Maria!-ohjelman ja näki Tuksun uudessa naamassaan. Mä luulin jo nähneeni kaiken, mutta en sittenkään!! Meillä alkoi kavereiden kanssa sellainen puhelinrinki käyntiin ja kaikki soittelivat ristiin rastiin, että käännä Neloselle. Pohdittiin jo, että onko Tuksu syönnyt Tapolan Mervin vai mitä on tapahtunut? Kävi jo vähän sääliksi ja toivon että joku vähän jeesaisi Tuksua. Toivottavasti Miamin laulu-ura avaa Tuksun silmät. :)

Hyvvee viikonloppua sit vaa nääs kaikille jep jep :)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Huhti 2010 16:08

Onko Saulilla haluja Hunksiksi?
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: Sauli Koskinen esittelee paljaan yläkroppansa - Katso ja ällisty!
29.4.2010 15:54 / MILLA LEINONEN, KUVAT SAULIN ALBUMI Sauli kävi ottamassa uusia tatuointeja, jotka hän esittelee tuoreessa blogissaan. Entä, miltä BB-tähden vartalo näytti viime kesänä?
Kuva
Big Brotherista tuttu Sauli Koskinen otti uudet tatskat, joita herra esittelee Seiskan blogissaan.

Oli aika tuskaista istua siinä paikallaan hakattavana nuhaisena, mutta onneksi kestin sen ja hienot tuli! Seuraavaksi onkin sitten kylki tai yläselkä vuorossa, kesäkunnossa oleva Sauli kirjoittaa.
Tältä Sauli näytti viime kesänä! Aika huikea treenikausi takana, vai mitä mieltä olet?
Kuva
Blogi: Glada vappen!
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: GLADA VAPPEN!!!
29.4.2010 kello 14:52
Flunssa ei ole vieläkään lähtenyt ja mitta on jo ihan täynnä tästä jatkuvasta niistämisestä! Tänään on varmaan ensimmäinen päivä, ettei ole ollankaan kuumetta. Jesh! Kaksi burana kuuria on vedetty sekä tuhti vitamiini kuuri ja silti tää tauti jatkuu!

Kävin viime lauantaina ottamassa uudet tatskat ja oli aika tuskaista istua siinä paikallaan hakattavana nuhaisena, mutta onneksi kestin sen ja hienot tuli! Seuraavaksi onkin sitten kylki tai yläselkä vuorossa. :)
Kuva
Viime Huippumalli haussa -ohjelma oli musta tosi tylsä. Muodonmuutokset oli jotenkin tosi huonoja, vaikka nyt kuuluisa hiusmuotoilija tekikin luomukset. Stephanille olis sopinut paljon paremmin ne pitkät hiukset, vaikka mua vähän ärsyttikin se kun Stephanie valitti niistä lyhyistä hiuksista koko ajan. Toisaalta onhan se sääli kun letti vedetään lyhyeksi ja sen jälkeen vielä putoaa kisasta. :( Ei kiva!

Sitä mä en kyllä ymmärtänyt, että minkä takia se Nina oli niin kauhuissaan ja vuodatti kyyneleitä kun häneltä leikattiin takapiiska pois. Luulin, että Ninalla olisi ollut enemmän äijäasennetta, eikä tommoinen pikkutupsu tukkaa olisi häntä itkettänyt. Viime jakson kuvauksetkin oli jotenkin tosi tylsät! Nyt parannusta tähän ohjelmaan! Saara on edelleen mun suosikki! :)

X Factorista sen verren että: En ymmärrä minkä takia Yrjänä putosi kilpailusta? Enchant oli niin huono että olisi saannut mun mielestä tippua jo ajat sitten! Mulla oli niin kamala myötähäpeän tunne, kun katsoin poikien esitystä ja sitä kaameeta tanssia! Gugille iso miinus siitä, että tiputti Yrjänän! Veikkaan että sen takia sillä Gugi suojelee omia kilpailijoita ja Enchant on heille pienempi vastus. Samulin tanssikin oli ihan kauhea! No mä toivon nyt, että Leena voittaa, vaikka toisaalta ihan sama jo kuka vie voiton. Suomessa pitäisi pitää ainakin 5 vuoden tauko Sdolssiin, X Factoriin ja Falenttiin! Ei vaan toimi enää vuosi vuoden jälkeen!

Lähden huomenna viettämään vappua Hyvinkäälle ja siellä on kavereiden kesken järkätty pienet naamiaiset. Lauantaina mennään Hyvinkäällä bar medicin man:iin vetämään pikku päiväset naamiaisasut päällä eilisen jäljiltä ja päivän kruuna vielä se, että paikalla on Käsityöläiset soittamassa cover-biisejä. :) Ai että kyllä on sitten rankka viikonloppu edessä,
mutta akkuja on nyt ladattu pari viikkoa että eiköhän tästä selviä! ;) Nyt on vain päätettävä että minä olen terve, sillä huomenna alkaa vappu ja voin luvata etten aio yhen yhtä pilleriä enään popsia, vaan keskityn skumpan juontiin ja hauskan pitoon. :)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 29 Huhti 2010 17:31

Yrittääkö Sauli jännittää rinta-"lihaksiaan" tuossa rintakuvassa :damnfunny ? Jotenkin koomisen näköinen rintakehä... :roll: :mrgreen:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Huhti 2010 04:27

Jason S. kirjoitti:Yrittääkö Sauli jännittää rinta-"lihaksiaan" tuossa rintakuvassa :damnfunny ? Jotenkin koomisen näköinen rintakehä... :roll: :mrgreen:
Näyttäisi ainakin vetävän vatsaansa sisään. Aijai Sauli, ei tuommoinen huijaus mene läpi. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Touko 2010 10:39

Sauli kertoo vapunvietostaan.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: Näin eläimellisesti BB-Sauli vietti krapulapäiväänsä - kuvat!
4.5.2010 10:04 / MILLA LEINONEN, KUVAT SAULIN ALBUMI Sauli Koskinen kertoo tuoreet kuulumisensa vapun jälkeen.
Kuva
Seiskan julkkisbloggaaja Sauli Koskinen päivitti blogiaan.

- Olipas kyllä railakas vappu!! huh huh! Kyllä se vaan alkaa ikä painamaan päälle kun on ihan poikki kahden päivän juhlimisesta, mutta oli se kyllä sen arvoista! Sale kirjoittaa.

Vauhdikkaiden vappurientojen jälkeen löytyi vielä virtaa.
Kuva
- Krapulapäivän kunniaksi lähdettiin vielä kavereiden kanssa ratsastamaan. Sauli 25v ja en ole koskaan ollut hevosen selässä...No, mutta se meni ihan hienosti vaikka jännittikin ihan kauheesti! Sauli paljastaa.
Blogi.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Selvisin vapusta!!!
4.5.2010 kello 9:23
Olipas kyllä railakas vappu!! huh huh! Kyllä se vaan alkaa ikä painamaan päälle kun on ihan poikki kahden päivän juhlimisesta, mutta oli se kyllä sen arvoista! Vappuaattoa vietettiin ystävien kanssa vähän pienemällä porukalla ja kaikki oli tietenkin pukeutunut joksikin. Syötiin ihania vappuruokia, pelattiin mölkkyä ja juotiin "vähän" kuohuvaa..illalla suunnattiin sitten hyvinkään yöelämään ja matkalla tietenkin tanssittiin katusoittajan tahdissa. :)

Seuraavana päivänä samoissa releissä suunattiin ravintolaan kuuntelemaan käsityöläisiä ja tunnelma oli ihan kohillaan! Paikka oli ihan täynnä ja kaikki pukeutuneina tanssittiin pöydillä ja kaikilla oli niin hyvä fiilis! Mun oli pakko kyllä lähteä jo kympiltä illalla nukkumaan kun kunto ei kestänyt. Hyvä niin! Sunnuntaina sitten heräsin seitsemältä aamulla ja ihme kyllä olin aika virkeenä ilman hirveää oloa. Krapulapäivän kunniaksi lähdettiin vielä kavereiden kanssa ratsastamaan. Sauli 25v ja en ole koskaan ollut hevosen selässä...No, mutta se meni ihan hienosti vaikka jännittikin ihan kauheesti! Pakkohan sitä on kokeilla vielä uudestaankin! Kaiken kaikkiaan vappu on kyllä hieno juhla josta kesä lähtee käyntiin!
Flunssakin lähti vapun kunniaksi ja tänään pääsin pitkästä aikaa lenkille ja oli mahtavaa juosta kun aurinko paistoi ja oli niin kuuma! :)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 20 Touko 2010 07:47

Saulin kaksi blogia.
12.5.2010.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Sambakisat ja X Factor -finaali edessä!
12.5.2010 kello 16:37
Ihanaa kesä ihanaa!! :) Tänään on tullut oltua koko päivä ulkona ulkohommissa ja ihan hikeä pukkaa, kun on niin kuuma. Illemmalla on kyllä pakko mennä terasille juomaan muutamat karpalo lonkerot ja nauttia tästä helle aalosta, viikonlopun jälkeen kelit taas kuulemma kylmenee. EIIII!

Viime viikonloppu vierähtikin Kuopiossa. Olin siellä kavereita moikkaamassa ja järjestettiin kavereiden kesken pienet festarit. Ainoa miinus oli se, että satoi vettä niin sovittiin että järjestetään uudet heti parin viikon päästä, joten kohta taas Kuopioon!
Kuopio on aivan mahtava paikka ja siellä on todella ystävällisiä ja ihania ihmisiä! I love Kuopio ja täältä tullaan kohta takaisin sinne! :)

Tulevana viikonloppuna mulla on Helsingissä Sokos hotelli Vantaalla iso juontokeikka. Siellä järjestetään Samba-tanssin SM-kilpailut ja olen siellä juontamassa kyseistä kilpailua Sambic tanssikoulun toimitusjohtajan Taina Kanervan kanssa. Siellä on luvassa varmasti vauhdikasta menoa ja värikkäitä mahtavia sulka-asuja ja puuhkia. Tässähän tulee itselle ihan kriisi, että mitä sinne pitäis laittaa päälle, kun kaikilla on niin näyttävät asut. Varmaan pitää laittaa joku riikinkukko päähän ja heittää pussillinen paljetteja naamaan, että erottuu joukosta. Luulen kyllä, että päädyn ihan vaan omiin vaatteisiin, koska enhän mä ole siellä tanssimassa. Toinen ongelma tässä on se, etten tiedä sambasta vielä mitään. Mulla on kova opetteleminen
viikonloppuun. Tänään on otettava samban pika kurssi niin eiköhän se ala siitä pikkuhiljaa valkenemaan! :)

Viikonloppuna käydään X Factorin finaali ja olen itse menossa paikalle katsomaan. Mulle on oikeastaan ihan sama kumpi voittaa Elias vai Samuli. Kumpikaan ei jotenkin sykähdytä mua yhtään. Harmi, kun Leena putosi viimeksi! Olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa seurata finaalia paikan päällä jos Leena olisi jatkanut finaaliin asti.

Aurinkoista ja mahtavaa vapaa päivää huomenna kaikille! :)
18.5.2010.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Sambasamba ja vähän äksfäktöriä!
18.5.2010 kello 20:28
Se on moro!

Viikonloppu vierähtikin taas aika vauhdikkaissa merkeissä. Olin lauantaina juontamassa Sokos hotelli Vantaassa samba-tanssin SM-kisoja ja siellä sitä olikin välkettä ja vauhtia.

Keikka meni tosi hyvin ja hommaa riitti kun ryhmiä piti juontaa kolmen minuutin välein sekä haastatella esiintyjiä. Onneksi meitä oli kaksi juontajaa niin saatiin nopealla temmolla vietyä kisaa eteen päin ja pysyttiin hyvin aikataulussa.
Kuva
Samba oli mulle ihan uusi laji enkä aikaisemmin edes tiennyt että Suomessakin järjestetään kyseisen lajin kilpailuita. Oli kyllä todella hienoja esityksiä ja tuli sellainen tunne että olen pahmahtanut keskelle Brasilian karnevaaleja. Saatiin myös yleisökin mukaan sambaamaan ja edettiin 139 hengen sambajuna. Jestas että siinä tuli hiki. :)

Minähän menin sitten lupamaan siellä että osallistun ensi vuona kilpailuun mukaan. Mun tanssin taidoilla siihen kylä menee ikä ja terveys enne kuin edes opin kumpi vasen ja kumpi oikea. Sauli se voisi välillä pitää suunsa kiinni eikä lupautua jokaiseen juttuun :) hah!

Sunnuntai päivä menikin hietsussa aurinko ottaessa ja onnistuin aika hyvin kärtsäämään itseni kauniin punaiseksi, mutta tähän ei voi todeta muuta kuin että se on tänään punaa ja huomenna se on brunaa! tällä lausahduksella me Nikonkin kanssa Turkissa aina aurinko otettiin ja toimii!! :) Ei ehkä niin terveelistä kumminkaan, mutta onhan se kiva saada vähän väriä pintaan kesäksi.

Sunnuntai iltana menin vielä katsomaan X factorin finaalia jäähalliin ja sielä oli mielettömästi porukkaa. Oli ihan kiva seurata paikan päältä ohjelmaa ja kuunella livenä Eliaksen ja Samulin esiintymisiä. Mä en jotenkin osanut olla kummankaan puolella, mutta Elias vei voiton ja kyllähän se vähän paremmen lauloi kun Samuli. Pääsin vielä keikan jälkeen haastattelemaan Samulia ja Eliasta ja kysymään fiiliksiä.

Elias oli ihan itku silmässä ja liikuttunut voitostaan, niin ei siinä oikeen paljoa uskaltanut kysellä mitään, vaan ainoastaan onnitella.

Samuli oli taas ehkä vähän puheliaamalla tuulella, mutta tietenkin vähän pettyneenä. Mun oli kysytävä Samulilta vielä sen oudosta korviksesta ja hän kertoi sen olen hänelle tärkeä ja uusi juttu. En ihan ymmärrä että miehellä on tuommoinen pitkä killutin korvassa, mutta jos siitä nyt tulee joku uusi miesten style niin lupaan laittaa sellaisen korun korvaan että se ei sitten jää kenenltäkään näkemättä, tai sitten en!! ;)

Huomenna on jälleen Super Clubin keikka lohjalla ja meitä lähtee sinne Aso, Dana ja minä. Yritän räpsiä sieltä paljon kuvia ja videota. Siitä sitten lisää perjantain blogissa joten ei muuta kuin aurinkoista loppuviikkoa kaikille!!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Touko 2010 11:31

18.5.2010.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Mun oli kysytävä Samulilta vielä sen oudosta korviksesta ja hän kertoi sen olen hänelle tärkeä ja uusi juttu. En ihan ymmärrä että miehellä on tuommoinen pitkä killutin korvassa, mutta jos siitä nyt tulee joku uusi miesten style niin lupaan laittaa sellaisen korun korvaan että se ei sitten jää kenenltäkään näkemättä, tai sitten en!! ;)
Lue: En uskalla kokeilla itse mitään näyttävämpiä juttuja päälleni ensimmäisten joukossa, mutta jos kaikki muutkin niin sit pitää kai munkin että kuulun porukkaan.

Ei silläkö etteikö laumasieluisuus olisi ihan ymmärrettävä piirre ihmisessä, mutta vähitellen voitaisi oppia arvostamaan paljon enemmän niitä joilla on pokkaa kokeilla uusia ja erilaisia asioita. Elämä käy aika tylsäksi jos kaikki yrittäisi olla kilpaa ihan samanlaisia.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Touko 2010 13:14

^Toisella keskustelupalstalla kyseistä korua luonnehdittiin ollimaisesti "übernaiselliseksi".

Seiskan uutinen Saulin blogista.
Yksi sen kuvista suurennettuna:
Kuva

Koko blogi.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Limbokisa Lohjalla - selkä mäsänä ja oksut Kuopiossa...
24.5.2010 kello 18:37
Juuri kun pääsi nauttimaan ihanista kesähelteistä niin johan ne taas alkoi kylmät ilmat ja vesisateet. :(

Toivotaan että Poudan Pekka vähän skarppaisi ja lupaisi parempia ilmoja. Eihän tämmöistä koiran kelejä kukaan kestä! Huomiset linnanmäen reissutkin taitaa jäädä väliin. :( höh!

Viime viikon keskiviikkona oltiin Danan ja Ason kanssa super clubi keikalla lohjalla Prime nimisessä ravintolassa vetämässä kilpailuja ihmisille. Keikka meni tosi hyvin ja ihmiset oli innoissaan kilpailuista. Paikalla oli yllättävän paljon porukkaa siihen verrattuna että oli kumminkin keskiviikkoilta joka yleensä tuppaa olemaan vähän hiljaisempi kuin viikonloput.
Kuva
Mä otin jälleen haasteen vastaan ja osallistuin itse myös limbokilpailuun. Ei olisi ehkä pitänyt sillä onnistuin venäyttämään selkäni ja se oli seuraavana päivänä tosi kipee. :(

Pääasia että hauskaa oli ja ihmiset viihtyivät ja illan kruunasi vielä Ason ja Danan karaoke laulut. Mä en itse viittinyt mennä laulamaan, kun luulen että ravintola olisi tyhjentynyt alta aikayksikön :)

Olin jälleen viettämässä viikonloppua Kuopiossa ja ai että kun oli taas mukavaa! Kyllä täytyy sanoa että mitä pohjosemmaksi sitä menee niin sitä mukavempia ihmiset ovat! Kuopio on kyllä nätti kesäkaupunki ja hienot rannat missä oli kiva istuskella ja nauttia siideriä. Oli ihan sellainen fiilis että olisi ollut ulkomailla. Aika kosteekshan tuo viikonloppu meni, mutta niinhän se pitääkin jos ympärillä on huippuporukka ja hyvä fiilis!

Lauantai päivällä käytiin tivoli Sariolassa ja olo ei nyt ollut ihan paras tivoli päivään, mutta täytyihän sinne mennä kertta sellainen oli pystyyn pistetty. Kyllä sitä huomaa että mitä enemmän ikää tulee niin sitä huonompi olo noista laitteista tulee. Mun tivoli käynti jäi sitten vaan yhteen laitteeseen jonka jälkeen meinasi pikku puklu lentää.. :) kaiken kaikkiaan oli aivan huippu viikonloppu ja Kuopioon aijon mennä vielä monesti tämän kesän aikana! Se on varma!!

Sauppi toivottelee jälleen hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!! Loppuviikosta on luvassa jotain kivaa mitä en vielä itsekkään tiedä, joten
ei muuta kun sinne asti moro!
Mikähän Saulia Kuopioon vetää?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 08 Kesä 2010 07:05

Saulin blogi 2.6.2010.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Kraka niin tiukalla, että hyvä kun henkeä sai!
2.6.2010 kello 9:52
Heippa kaikille ja kesäistä tiistai päivää!
Kuva
Sauli on palanut kotiin evakosta. Asuin hyvinkäällä isäni luona kuukauden ja olin puutarha/raksa homissa. Oli aivan
mahtavaa kun sai olla siskojen lasten kanssa ja käydä koirien kanssa lenkillä ja olla vaan ja möllöttää ilman mitään stressiä.

Oma kämppä oli Helsingissä alivuokralla ja nyt on ihanaa olla jälleen kotona. Kyllä tekee hyvää olla poissa omasta kodista ja
ympäristöstä ainakin kuukausi. Se on jännä juttu miten kuukauden taukokin vaikuttaa mieleen niin paljon (positiivisesti).

Helsinkin näyttää aivan ihanalta ja olin tänään ihan fiiliksissä kävelemässä ranalla ja kaupungilla! Ai että kun elämä hymyilee! Aika kyllä menee niin nopeasti, enään kuukausi niin lähden Maltalle ja taas saan olla poissa vähän aikaa. Kyllä kaikille varmasti tekee aina hyvää vaihtaa maisemia ja olla muissa ympyröissä vähän aikaa.

Viikonloppunna olin viettämässä kesähäitä ja oli todella onnistuneet häät. Siellä tuli tanssittua ja laulettua ihan aamu pikkutunneille asti. ja aamulla sitten heräsin porukoiltani sohvalta puku päällä ja kravaatti niin kireällä että hyvä kun happea sai. Puku oli myös aamulla sen näköinen että siitä
loisti railakkaat juhlat, no ei muuta kuin pesulan kautta ja uusia juhlia odotellessa. :)

Kyllä häät ovat ihan parhaita juhlia kun vaan porukka on hyvä ja tunnelma katossa! Harmi kun tänä kesänä ei ole enempää häitä tiedossa, toivottavasti nyt joltain vielä kutsu tulee niin päsee fiilistelemään.

En ole vähään aikaan kommentoinut huippista (suomen huippumalli haussa) ohjelmaa. Mun suosikki on vieläkin Saara ja musta hyvänä kakosena tulee Tiia. Tytöt ovat päässeet jo monesti reissuun ja viime jaksossa porukka oli kuvaamassa Egyptissä.

Mä en kestä sitä Maria kun se valittaa koko ajan. Hän vielä väitti viime jaksossa että on perus positiivinen ihminen? TÄH? Hän on kaikkea muuta kuin positiivinen! Mari valittaa ja nalkuttaa jatkuvasti ja puhuu selän takana pahaa kaikista tytöistä minkä kerkee. Miksi niitä Marin yksilöhaastateluja näytetään koko ajan? Olisi kiva kuunella muidenkin tyttöjen kommentteja.
Itse negatiivisuuden täydellisyys sanon minä!

Mun mielestä tuomareilta oli tosi julmaa tekstiä Iraa kohtaan kun he haukkuivat häntä lihavaksi. Ei noin suoraan saisi sanoa kenellekkään, koska siitä voi jäädä ikävät traumat. Asian olisi voinut esittää että hän ei ole ihan mallin mitoissa, eikä haukkua häntä lihavaksi.

Eihän Ira edes ole lihava vaan hänellä oli vain muita tyttöjä isommat reidet. Se ei tee ihmisestä lihavaa. Onhan Amerikan huippumalli haussa ohjelmassakin ollut kookaita tyttöjä, jotka on pärjännyt hyvin kisassa.

No mutta harmi kumminkin kun Ira joutui lähtemään ja nalkuttaja Mari sai jatkaa kilpailua.

No eipä tässä muuta kuin moro! :)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Kesä 2010 16:38

Saulin blogikirjoitus.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Tunkua terasseille ja siivousneuroosini!

11.6.2010 kello 10:49
Kiva viikonloppu ja viikko takana päin. Viime viikko oli aivan mahtava, kun hyvä ystäväni Kuopiosta oli mun luonna kylässä
neljä päivää. Mehän kiertelimme helsinkiä ympäri ämpäri ja käytiin testailemassa hyvät terassit. Se on jännä juttu, että on niin vaikeaa päästä helsingissä terassille istumaan tai saada paikkaa, kun tuntuu että kaikki terassit ovat aina niin täynnä jengiä, sama mihin kellon aikaan yrittää, niin aina joutuu jonottelemaan.

Totesin että parhaat terassit ovat kyllä helsingissä lasipalatsin ja m baarin terdet, koska niihin paistaa koko päivä aurinko. :)
Parastahan on kyllä ystävien kanssa mennä vaan puistoon pusittelemaan ja ottaa mukaan joku seurapeli, niin se ainakin tulee halvemmaksi ja varmasti on paljon mukavempaa.

No ei me ihan pelkästään terasseilla hilluttu vaan käytiin myös linnanmäellä ja kiereltiin helsingin kauppoja. En kyllä löytänyt itselleni kuin yhdet farkku-shortsit hennesiltä, vaikka monta tuntia kiereltiin. Vaatekaappini on jo niin täynnä vaatteita että päätin etten osta kesäksi mitään vaatteita. Ehkä jotain
halpoja kesä riepuja jotka voi heittää yhden käyttökerran jälkeen roskiksee. ( tosi egoloogista ;)

Käytiin myös ystäväni kanssa katsomassa uusi sex and the city 2 elokuva ja se oli niiiiiin hyvä! Tykkäsin kyllä ensimmäisestäkin elokuvasta, mutta tämä kakkonen oli paljon hauskempi ja viihdyttävämpi. Olisin kyllä toivonut tähän vähän enemmän draamaa ja ihmisuhde sotkuja.. (edes pikkaisen)

Aidanin paluuta kakkos elokuvaan oli hehkutettu niin paljon että olisn halunut Carrielle ja Aidanille olisi tullut vakavempi suhde. Se Kiho on mun mielestä vaan jotenkin vässykkä ja tylsä. :(
Samantha on ihan mun lempi hahmo ja hän oli taas niin elementissään tässä elokuvassa. Hän on vaan niin rohkea ja elää ihan täysillä niin kuin pitääkin. Smithin ja Samanthan olisi pitänyt palata lopussa yhteen, mutta eihän sitä tiedä vaikka vielä tulisi kolmaskin elokuva ja näin kävisi.

Suosittelen kaikille että menkää katsomaan tämä elokuva, mutta sitä ei kannata katsoa jos ei ole seurannut sarjaa eikä nähnyt ykkös osaa elokuvasta.

Haluan vielä mainita toisesta ihan loistavasta elokuvasta jonka kävin maanantaina katsomassa. Kick ass! Se oli aivan mieletön elokuva ja menin katsomaan sitä sillä asenteella että tämä on joku tyhmä jenkki komedia huonolla huumorilla varustettu, mutta sehän olikin kunnon action movie ja leffan loputtua olin ihan puulla päähän lyöty. Se oli loistavasti tehty ja niin hienoja
tappelukohtauksia en ole nähnyt missään muussa elokuvassa. Kill billit on mun suosikki elokuvia ja tää kyllä pääsee samaan ryhmään. Täydet pisteet ja papukaija merkki. :)

Tässä on kaksi niin ääripää elokuvaa, mutta aivan loistavia. Kannattaa katsoa tai jättää katsomatta! (sanoo elokuva kriitikko Sauli Eeri koskinen) kieh kieh kieh... ;)
Kuva
Tänään olen ollut koko päivän hyvinkäällä siivoamassa isäni omakoti taloa ja hommaa on riittänyt, kun täällä asustelee kasi isoa koiraa joilta ei just yhtään lähde tuota karvaa.. huh
No mutta tänään siivosin puolet talosta ja huomenna puolet. Mä en tiedä minkä takia mä tykkään niin paljon siivoamisesta ja paikkojen järjestelystä. Siihen saa jotenkin vaan aina purattua
kaikki pahat ilmat/tunteet pois ja sen jälkeen on mieli niin virkeä ja hyvä fiilis. Mä olen pienestä pitäen nauttinut siivoamisesta ja muistan kun asuin vielä kotona vaihdoin viikottain järjestystä.
Olen todella tarkka oman asunnon siisteydesta ja välillä se menee vähän ylikin kun imuroin kolme kertaa viikossa (30m2) ja pyyhin pintoja jatkuvasti, sekä huomaan syöväni hapankoppua lavuaarin päällä ettei vaan tule muruja. hah! Kavereilta olen kyllä saannut kuittausta rättikädessä heilumisesta monesti ja että taasko sä siivoat. Tää menee ehkä jo vähän neuroosin puolelle, mutta en voi vaan elää sotkun keskellä, tai maksaa vuokraa likaisesta asunnosta. Koti on kumminkin ihmiselle tärkein paikka ja siellä pitää viihtyä, eikä koskaan tiedä milloin saapuu yllätys vierailioita. :)

Mähän voisinkin perustaa oman siivous firman. ;) Saulin putsi ja puhdistus. Ottakaa vaan yhteyttä niin täältä pesee! jeejee.

Nyt lenkille Hercules koiran kanssa ja illalla pelaamaan ystävien kanssa jalkapalloa ja viikonlopuksi lähdenkin Ikaalisiin Fudis turnaukseen kannustamaan serkkuni joukkuetta ja ehkä vähän itsekkin potkimaan palloa.Siitä on kyllä niin kauan kun olen jalkapalloa pelannut mutta joskus harrastin sitäkin lajia 10 vuottan niin täytyy päästä kokeilemaan onko taidot vielä tallessa. Meille on varattu Ikaalisista pari mökkiä, niin pääsee täydellisesti rentoutumaan, saunomaan ja uimaan. ihanaa!

Kesästä on otettava kaikki irti, sillä kaupungissa kerkee taas talven viettämään ja mädäntymään.

Ensiviikolla puidaan huippumalli haussa finaalia ja jännätään maanantaina kuka vie voiton. Toivon vieläkin että Saara voittaa, vaikka hän olikin viime jaksossa tosi huono ja koppava. Muo ärsytti suunattomasti hänen viimejaksoinen kommentti siitä kun he olivat kilpailijoiden kanssa Niilin risteilyllä ja venettä ohjasi sellainen pieni Egyptiläinen poika ja Saara tokaisi siihen että "tolla pojalla on varmasti mahtava fiilis kun hän saa kuljettaa huippumalleja kyydissää" HALOO ette te vielä ole mitään huippumalleja!! No mutta tästäkin ohjelmasta voisi puida taas ummet ja lammet, mutta jätetään ne ensi viikkoon.

Ei muuta kun moro ja putipuhdasta viikonloppua vaan kaikille! Sauli kiittää ja kumartaa. :)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 15 Kesä 2010 15:56

Saulin blogissa mm. Huippumalli haussa -finaalista.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Järkyttävän huono finaalijakso!
15.6.2010 kello 15:13
No niin, nyt on selvinnyt voittaja Suomen huippumalli haussa -kilpailussa. Jenna vei voiton ja ihan hyvä niin, sillä hän kehittyi koko ajan vain paremmaksi ja hänen viimeinen kuvansa oli aivan loistava! Jenna oli kumminkin näistä kolmesta tytöstä kaikkein persoonallisimman näköinen ja eniten muuntautumiskykyinen. Onnea onnea onnea!! :)

Vaikka alusta asti toivoin että Saara voittaisi kilpailun, niin täytyy ihan perua sanani, sillä loppua kohden Saarasta tuli todella omahyväinen ja itsekäs. Hänellä on jollain lailla kuvitelmat itsestään liian korkealla. Ei pelkällä kävelemisellä tulla huippumalliksi, kun pitäisi myös osata poseerata ja onnistua kuvissa. Saaran melkein jokainen kuva on ollut epäonnistunut ja samanlainen. Muo alkoi tossa finaalijaksossa ihan ärsyttämään hänen itsekehunsa ja itseään ylistäminen. Saara on kyllä persoonallisen näköinen tyttö ja varmasti häneltä löytyy tahtoa enemmän kuin muilta tytöiltä jatkaa mallimaailmassa, mutta pieni muita huomioon ottaminen ei olisi pahaksi hänelle.

Tia oli koko ajan sellainen ihan semi jees tyttö kilpailussa. Hänen jokainen kuvansa oli hyvä, mutta mun mielestä hänellä oli kaikissa kuvissa yksi ja sama ilme.

Jotenkin hänessä ei vain ole muuntautumiskykyä. Esimerkiksi jos jossain muotilehdessä olisi Tian kuva niin sen tunnistaisi heti Tiaksi, kun taas jos lehdessä olisi Jennan kuva niin kestäisi varmasti vähän aikaa tajuta että kuvassa on Jenna. Esimerkki on vähän kaukaa haettu, mutta mun mielestä monipuolisuus puuttui Tiasta!

Finaalijaksosta oli tehty todella huono verrattuna viime vuosiin. Miksi ihmeessä Ensinnäkin finaaliin meni kolme tyttöä, kun aikaisemmin on ollut aina vain kaksi, jotka pääsevät viimeisen odotettuun muotinäytökseen? Tämäkö oli loppuhuipentuma että muotinäytöksessä ei ollut mukana edes muita malleja kun vain nämä kolme, joka olisi vaikeuttanut Jennan, Tian ja Saaran loppusuoritusta.

Aikaisempina vuosina kaksi finaaliin jäännyttä kilpailijaa on päässyt mukaan ulkomaille muotinäytökseen, mutta miksi ei tänä vuonna? Vaikuttaa vähän että rahat loppuivat finaali jaksoon, kun kesken kilpailua käytiin Egyptissä ja Milanossa. Viimeisen jaksonhan pitäisi olla se tajunnanräjäyttäjä, mutta tämä oli kyllä todella huona ja laimea! Voimalassa kuvattu näytös, jossa oli ripauksellinen katsojia ja tuomarit istuivat omassa raadin penkissään rivissä niin kuin jokaisessa jaksossa. Tässä ei ollut kyllä mitään erikoista nähtävää! Voittajan paljastaminenkin oli todella pliisua "ja voittaja on Jenna" Anne Kukonhovilla Jennan kuva kädessään. Missä oli se legendaarinen tv-ruutu mihin voittajan naama ilmestyy?? Kyllä jäi kaiken puolin oikeen ärsyttämään tämä viimeinen jakso! Saimille iso plussa joka on ollut ihan huippu koko tuotantokauden!! :)

Toivotaan nyt että Jenna saisi paljon töitä alalta, niin kuin Suvi Koponen, joka on luonnut aivan mielettömän uran itselleen mallimaailmasa. Viime vuoden Nannastakaan ei ole paljoa kuulunut, mutta toivotaan että Jenna näyttää nyt koko suomen kansalle että hänestä on huippumalliksi!

Oma viikonloppuni meni kivastai Ikaalisissa jalkapalloturnauksessa, jossa olin kannustamassa serkkuni joukuetta. Ei ihan mitalleille päästy mutta melkein! Tytöt pelasi hienosti ja meillä oli hyvä kannustus tiimi takana. Sitten tuli mökkeiltyä, grillattua, juhlittu, laulettu, saunottua, uitua, valvottua ja sunnuntai koko päivä nukuttua! Että zillee! Kaiken puolin oli rentouttava viikonloppu.

Huomenna särkänniemeen kavereiden kanssa riekkumaan laitteisiin. En tiedä miten käy kun mulla tulee nykyään noista laiteista niin huono olo. Saas nähdä lentääkö oksu vai kestääkö Saupin pää. :)

Hyvää alkanutta viikkoa vaan kaikille!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Kesä 2010 21:59

Saulin kaksi blogia.
Särkänniemeä
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Lapsellisena Särkänniemessä!
18.6.2010 kello 11:39
Se on tämän kesän ensimmäinen Särkänniemen-reissu tehty rakkaiden ystävien kanssa, ja kyllä oli taas kiva heittäytyä ihan lapsen tasolle ja juosta laitteista laitteisiin!

Oli ihan täydellinen ilma ja porukkaa oli sen verran sopivasti, ettei tarvinnut jonottaa kovinkaan
pitkään laitteisiin, koska se on niin puuduttavaa! Mä en voi mitään muuta vihata niin paljoa kuin jonottamista ja odottamista!

Rannekkeen hinta oli taas noussut ja aika rapee hinta 32e + autopaikka 5e. Ihan älytöntä, että yli neljävuotiailta lapsiltakin maksaa 27e. Huh! Sehän on jo ihan aikuisten hinnoissa. Kymmenen vuoden päästä hinnat on varmaan jo sadoissa euroissa!

Mun mielestä ihan älytöntä kiskontaa, sillä jos huvipuisto on ihan täynnä porukkaa, niin neljän tunnin aikana kerkeää jonottamaan korkeintaan neljään laitteeseen, jolloin kannattaa ostaa pelkkiä kertalippuja. No mutta hauskuudesta joutuu aina pulittamaan korkean hinnan. :)
Kuva

Särkänniemeen oli tullut ihan tajuttoman kiva uusi laite "motogee". Se on vuoristorata, missä istutaan moottoripyörien kyydissä.

Kuulostaa ehkä vähän tylsältä, mutta kun normaali vuoristorata lähtee hiljalleen liikkeeseen, niin tämä motogee ampaisee ihan täysillä vauhtiin. Siinä, jos ei jännitä niskaa kunnolla niin voin kertoa, että revähtää paikoiltaan. Prkl! ;) Kandee kokeilla! Parhaimpia laitteita ovat ehdottomasti tornado ja viimevuonna tullut tyrsky.

Hirvein laite koko huvipuistossa on half pipe! Se on niin kauhea, että henki salpautuu ja sydän pysähtyy kun siihen menee! Käytiin myös eläinpuistossa, missä oli kaksi niin söpöä koiranpentua, että olisin voinut varastaa ne ja viedä kotiin.

No, mutta mukava reissu oli kaiken kaikkiaan ja ehkä vähän jäi harmittamaan, kun en voittanut mitään palkintoa niistä kojukilpailuista. Niin huonosti meni, että hävisin aina kaikille ja tyhjin käsin jouduin palaamaan kotiin ja kaikki muut ystävät voittivat jotain. :( Sniif!

Nyt on niin paljon asiaa teille, että laitan pian perään uuden blogin, jossa luvassa remonttifiiliksiä ja häähumua!

-S-
Remontointia ja häiden odottelua.
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti:
Remppaa ja häähumua!
18.6.2010 kello 11:47
Eilinen ja tämä päivä meneekin maalaus homissa. Rempataan ystäväni olohuoneta ja meillä on kova projekti tiivistettynä kolmeen päivään.

Tänään lähtee viimeinen maalaus kerta ja sen jälkeen huonekaluliikkeisiin pyörimään ja valkkaamaan sopivat huonekalut, matot, verhot ja valaisimet. Puuhaa riittä, mutta on ihanaa päästä käyttämään luovuutta ja muuttamaan huone ihan erinäköiseksi. Vuosi sitten rempattiin ystäväni makuuhuona ja nyt jatketaan taas uusin haastein.
Kuva
Meidän nikkarointi ja puuhastelut menee kyllä enemmän viihteen puolelle, kuin totiseksi työnteoksi, mutta hyvä niin. Katsotaan millainen luomus saadaan aikaiseksi? Vuosi sitten onnistuttiin makkarin kanssa paremmin kuin hyvin, niin eiköhän tämäkin mene
"alan ammattilaisilta" täydellisesti. hah! ;)

Lauantaina kaikki sitten heittää tiarat ja kruunut päähän ja pukeutuu parhaisiin, koska tv:stä tulee Victorian ja Danielin häät. Siis täähän on nähtävä kun tätä on hehkutettu ehkä jo noin yli kuukauden!!

Hieno asiahan tämä on, että Ruotsin kuninkaalliset menevät naimisiin, mutta en ymmärrä, miten sitä kokoajan täällä Suomessa hehkutetaan? Joka lehti täynnä ja kaikilta kanavilta tulee vain Victoria sitä ja Daniel tätä ja Madelein tota.. No mutta grattis bruden och brudgummen ja innolla odotan näitä häitä! :)

Hyviä viikonloppuja kaikille!!

-S-
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Kesä 2010 01:29

No mieluummin minä niitä hehkuttaisin, kuin suomen kulahtaneita ex BB tyyppejä. :roll:
a walking disaster

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Evalds » 25 Kesä 2010 12:06

knocker kirjoitti:No mieluummin minä niitä hehkuttaisin, kuin suomen kulahtaneita ex BB tyyppejä. :roll:
Samaa mieltä, Sauli on kyllä Kurhisten kanssa turhin BB-wannabe-julkkis!

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Heinä 2010 19:32

Saulin blogeja. 1.

Vuvuzeloista.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Vuvuzelat on pop!
Kuva

23.6.2010 kello 13:19
Se on moro ja hyvää tiistai päivää vaan kaikille!

Viikonloppu tossa jälleen vierähti ja se meni oikeastaan huonekaluliikkeissä pyöriessä ja ystävien kanssa olessa.

Melkeen ollaan saatu ystäväni remontti valmiiksi, enään on vain vähän poraamista ja huonekalujen paikalleen pistämistä.

Tietenkin sen jälkeen täytyy vielä lähteä kiertelemeen pikku kauppoja ja etsimään viimeisiä sisustus esineitä ja tavaroita, joilla saa vähän kotosamman tunnelman. (kynttilät, huovat, lyhdy, taulut ja kaikkea sellaista..)

Odotan tässä jo että saan itselleni
isomman asunnon jota pääsen toivottavasti pian sisustamaan, sillä nykyiseen asuntooni on tulossa vuoden päästä putkiremontti, niin sitä ennen on pakko löytää uusi asunto, koska putkiremonti keskellä en aijo asua!

Viikonloppuna tui myös kauan odotetut Victorian ja Danielin häät. Meinasin lauantaina ihan unohtaa koko häät, vaikka niitä olin suunitellutkin
katsovani ja ihan sen hehkutuksen takia.

Satuin olemaan samaan aikaan kun häät alkoivat kodin ykkösessä ja sinnehän mä jämähdin niitä katsomaan
liikkeen myyjien kanssa. :)

Se oli loistava paikka katsoa häitä kymmenestä tv ruudusta ja myytävänä olleesta sohvasta.

Olihan ne tosi liikuttavat häät ja Danielin puhe kyllä kruunasi kaiken. Mä en kyllä henkilökohtaisesti ole häiden seuraaja, mutta onhan noin hienoja häitä kiva katsoa.

Täytyy nostaa Danielille hattua siitä että tavallisesta kuntosali yrittäjästä tuli koko Ruotsin rakastama "prinssi-Daniel". Ruotsissa on häiden jälkeen kutsuttu Danielia jo "Kuningas Danieliksi", mikä on varmasti hänelle todella omituista ja uutta. :)

Onhan se vaikea sulkea pois normaali elämä ja arki ja yhtäkkiä nousta noin korkeisiin piireihin ja vain rakkauden takia sulkea kaikki entinen pois.

Toivottavasti heidän rakkaus elämänsä kestää ja odotellaan koska syntyy uusi kruununperijä. (yritin itsekkin tänään pukeutua kuninkaaliseksi, mutta tajusin ettei se ole oikein mun juttu "prinssi-Sauliitto") ;)

Jalkapallon MM kisoissa on nyt puitu siitä että saako niitä vuvuzela torvia soittaa vai ei?

Mun oli kokeiltava että miten tuommoinne vuvuzela oikeen toimii ja miten siitä muka voi lähteä niin kova ääni.

Voin kertoa että en saannut siitä irti kun pienen piiskahduksen. En voi käsitää miten siitä saa niin kovan äänen aikaiseksi.

Mulla oli varmaan vielä tekniikka vähän hakusessa, koska meinasin ainoastaan pyörtyä hapen puutteeseen, mutta pienellä treenauksella ja sitten lähtee!!

Itse olen sitä mieltä että torvet kuuluu jalkapallo katsomoihin, sillä onhan ne silti kansallis soittimia ja kuuluu jalkapallon kannustus joukkoihin.

Juhannus lähestyy ja siitä sitten ensikerralla lisää.. jee jee ja hyvää viikkoa!

Juhannuksia
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Hyvää juhannusta!

24.6.2010 kello 12:50
Aurinkoista juhannusta kaikille ja onnittelut Niko Jesperille Nakkinaamalle!

Sauli pakkaa huomenna kimpsut ja kampsut kasaan ja suuntaa kohti raumaa RMJ:iin festareita ystäväni Sannan kanssa.

Nyt ne on onneksi siiretty takaisin porista raumalle, kun en oikeen ymmärtänyt sitä että viimevuonna samaiset festarit oli porissa, mutta nimi oli silti rauman meren juhannus. häh?

No kumminkin samapa tuo missä ne on kunhan on vain hyviä esiintyjiä paikalla. Perjantaina menen varmasti
katsomaan Chisua ja kymppilinjaa. Ne on ihan pakko nähdä!

Kymppilinjan "minä" biisi on aivan loistava ja Chisun kaikki biisit on vain niiiin hyviä etten kestä!

Lauantaina täytyykin sitten katsoa hunksien esitys ja kannustaa Niko Jesperiä jolla on muuten tänään synttärit! Onnea, onnea, onnea...!!

Lauantai iltana ollaan Ason kanssa vihkimässä pariskuntia yhteen ja toivotaan että saadaan jälleen monta vihkiparia festareille.

Ohjelmaa riittää ja varmasti tulossa vauhdikas juhannus.

Kaikille vielä super loistavaa juhannusta! Nauttikaa, mökkeilkää, juhlikaa, juopukaa, saunokaa, syökää jne jne..!-S-
Raumanmerta.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Festarijatkoja ja uskomattomia esityksiä!

Kuva
29.6.2010 kello 13:07
Huh huh! Oli kyllä ikimuistoinen ja superhauska juhannus pitkään aikaan! Raumanmeren juhannus oli tänä vuonna aika pieni tapahtuma. Aluksi vähän ihmetytti että miten tämä festari voi olla näin pikkuinen ja kaikki oli ihan kivenheiton päässä toisistaan, mutta niinhän se menee, että mitä tiiviimpi porukka ja alue, niin sitä hauskempaahan aina on! :) Oli mahtavaa kun koko festareitten ajan aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja ilma oli parempi mitä luvattiin. Järjestelyt oli hoidettu todella hyvin eikä tullut mitään ongelmia minkään suhteen.

Perjantaina olin katsomassa Kymppilinjan ja Chisun keikkaa ja molemmat veti niiin hyvin. Siellä olin mukana heilumassa yleisön joukossa ja bailasin minkä kerkesin ja lauloin mukana mitä osasin. :) Perjantai-ilta päättyi paikalliseen baariin, jossa oli viraliset festarijatkot ja sieltä sitten vielä hotellijatkoille. Mukana oli myös kymppilinjan pojat ja paljon muuta porukkaa.

Lauantaina oli vähän väsymystä ilmassa penjantai valvomisien takia, mutta sehän ei menoa haitannut. Lähdettiin päivällä katsomaan Martsun / Dazzling ladiesien ja Hunksien keikkaa, ja molemilla oli hyvä show ja hienot uudet moovsit ;) Mulla oli ensimmäinen kerta kun näin Nikon kunnolla esiintymässä ja kyllähän Niko Jesper hyvin vetää!! Oli muutenkin kiva viettää Nikon kanssa aikaa, kun ei olla nähty kunnolla moneen kuukauteen.

Ason kanssa vedettiin vihkikappelia ja kyllä jonossa oli taas monenmoista sukankuluttajaa ja naimisiin menijää. Yksi pari meni jälleen oikeasti kihloihin ja heillä oli sormukset ja kaikki mukana. En kyllä itse menisi oikeasti kihloihin leikkimielisessä vihkikappelissa ja varsinkaan jos todistajina olisi Minä ja Aso! hahaha!

Lauantai-ilta päätyi kanssa viralliseen jatkopaikkaan, jonne mentiin isolla porukalla. Sieltä jatkoille jälleen ja tällä kertaa Hunksien hotellille ja aamu ysiinhän se vierähti! :)

Sunnuntaina kaikki olikin vähän hiljaisemmalla tuulella ja ei muuta kuin paluu kotiin. Heitettiin viellä ystäväni Sannan kanssa Niko ja Sofia
kotiin helsinkiin ja sieltä jatkettiin vielä hyvinkäälle. Kyllä oli kaiken puolin mukava mutta rankka reissu. No mutta jussista selvitty ja enää
viikko Maltan matkaan. Jesh!!

Nyt äkkiä uimaan koska on niin kuuma! Moro!

Ps. Tukiaisten siskokset kruunasivat juhannuksen. Oli muuten semmonen esitys ettei ihan heti tartte uudestaan nähä. Aika hirveää...
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”