Riitta Laari

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Lilja
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2006 13:26

Viesti Kirjoittaja Lilja » 03 Marras 2007 17:41

Spencer kirjoitti:En usko, että Riitta joutuu äänestykseen vielä vähään aikaan. Jos hyvin käy, niin Riitta nähdään jopa finaalissa.
Tätä mäkin eilen miettisin. Voi hyvinkin olla ettei ole äänestyksessä ensi viikolla. Mutta toisaalta porukka alkaa vähenemään talossa.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 04 Marras 2007 07:51

^^ Mä ainaki luulen ettei riitta ooo viel ens viikolla äänestykses. Mut vaikiaa sanoo.
Perttu <3

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Marras 2007 10:02

Joku Riitassa tökkii. En oikein ole vielä selvittänyt mikä....... :?
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 04 Marras 2007 10:14

Kyllä mä luulen että voi olla hyvinkin äänestyksessä, asukkaat eivät välttämättä halua nimetä parempia ns. ystäviään kun on tavallaan nyt "hyvä" tekosyy äänestää Riittaa (kun on uusi).
You're not bored, you're boring.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Viesti Kirjoittaja Maligne » 04 Marras 2007 12:42

Jolanne kirjoitti:Kyllä mä luulen että voi olla hyvinkin äänestyksessä, asukkaat eivät välttämättä halua nimetä parempia ns. ystäviään kun on tavallaan nyt "hyvä" tekosyy äänestää Riittaa (kun on uusi).
Toisaalta taas... toisten naamoja on katseltu jo viikkokaudet että voi alkaa jo melkosesti ärsyttämään monikin naama ja moni asia. Riitta taas on saanut kehuja siitä, miten on piristänyt asukkaita (he itse siis sanoneet näin).

Ens viikolla sen näkee, turha tätä on sen kummemmin spekuloida. (Tähän sopis kattilanatsi-raivarit: JAA ETTEI TÄÄLLÄ SAA EDES SPEKULOIDA VAI?!? ;) ;))
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 04 Marras 2007 14:48

Maligne kirjoitti:
Jolanne kirjoitti:Kyllä mä luulen että voi olla hyvinkin äänestyksessä, asukkaat eivät välttämättä halua nimetä parempia ns. ystäviään kun on tavallaan nyt "hyvä" tekosyy äänestää Riittaa (kun on uusi).
Toisaalta taas... toisten naamoja on katseltu jo viikkokaudet että voi alkaa jo melkosesti ärsyttämään monikin naama ja moni asia. Riitta taas on saanut kehuja siitä, miten on piristänyt asukkaita (he itse siis sanoneet näin).

Ens viikolla sen näkee, turha tätä on sen kummemmin spekuloida. (Tähän sopis kattilanatsi-raivarit: JAA ETTEI TÄÄLLÄ SAA EDES SPEKULOIDA VAI?!? ;) ;))
Ai täällä ei saa edes spekuloida. :cry: *itkee-ja-potkii*

Olin aiemmin aika varma, että Riitta tulee nimetyksi, mutta nimeämisten julkistaminen suorassa lähetyksessä voi suosia nimenomaan Riittaa.

Olisi aika luontevaa antaa nimeämispisteitä niille henkilöille, joilta sai nimeämispisteitä. Vaikkapa siis Sauli Jarkolta ja Niko Suvilta ja Farbod:lta.
Ei olisi mitenkään yllättävää, jos Niko (tämä vallaton unirauhan häiritsijä) olisi ensi viikolla äänestyksessä yhdessä Jarkon ja jonkun kolmannen kanssa.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 04 Marras 2007 18:12

Spencer kirjoitti:En usko, että Riitta joutuu äänestykseen vielä vähään aikaan. Jos hyvin käy, niin Riitta nähdään jopa finaalissa.
Mä olen vahvasti samaa mieltä. Riitta on kyllä niin päällikkö, että taitaa finaaliin mennä. Todennäköisesti tiputtaa vielä Jarkonkin sinne mennessään. :D
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 04 Marras 2007 19:04

Riitta oli kyllä piristävä ja mukava lisä taloon. Hyvä esimerkki siitä, että iäkkämpikin ihminen ei välttämättä ole tiukkapipo ja niuhottaja. Tuntuu asukkaatkin tykkäävän Riitasta.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 04 Marras 2007 20:54

Tuittupää kirjoitti:Riitta oli kyllä piristävä ja mukava lisä taloon. Hyvä esimerkki siitä, että iäkkämpikin ihminen ei välttämättä ole tiukkapipo ja niuhottaja. Tuntuu asukkaatkin tykkäävän Riitasta.
Enpä tiedä, ei Riitassa mielestäni ole paljonkaan viihteellistä katsottavaa, aika tasapaksu tyyppi. Ei ärsytä, eikä herätä myöskään positiivisia fiiliksiä..
You're not bored, you're boring.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2007 23:28

Riitta joutui vähän paitsioon viikkotehtävän takia, mutta on ollut taas jo reippaammin menossa mukana!
Toivon, etteivät nimeä Rideä tällä viikolla! :thumbsup

(Kadin selitys Piian nimeämiselle oli todella urpo "Riittaa ei saa nimetä, Suvia en halunnut, jäljellä vain yksi tyttö, sinä."
Missä sanotaan, että täytyy nimetä joka viikko yksi tyttö ja yksi poika... :roll:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 07:56

Riitta yritti kovasti kaunistella Suvin nimeämistä ja heittää vitsiksi koko homman. Miinusta :x

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 05 Marras 2007 07:58

zilipippuri kirjoitti: Missä sanotaan, että täytyy nimetä joka viikko yksi tyttö ja yksi poika... :roll:
Kadin pienes pääs? :roll:
Miettiny kans samaa.
Perttu <3

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 08:00

Mitähän toi ny kuuluu Riitan ketjuun?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 05 Marras 2007 19:50

Mulla alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään Riitta. Ihme kohkaamista ja hölötystä.
TöttörööIhqdaa!!! :x
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 05 Marras 2007 20:48

Riitta on nega :shock:
Liikaa hössötystä.

:snorting:
Perttu <3

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 05 Marras 2007 22:03

Riitasta alkaa kyllä todellakin tulemaan pahasti mummomainen fiilis esiin, vaikka onkin jaksanut tähän saakka suhteellisen hyvin muiden asukkaiden kanssa.

Eilisessä suorassa lähetyksessä Riitta todellakin laittoi itselleen mummo-lookin ja nyt Piian lähdettyä Riitta on alkanut astumaan hänen sijaansa talon virallisena valittajana. Riitta kyllä pelaa itsensä nopeasti ulos tätä menoa.

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 06 Marras 2007 02:07

Pollukka kirjoitti:Mikä tekee asian vielä nolommaksi tuotannon kannalta, on se että arpomalla on saatu taloon kiinnostavampi asukas kuin tuotannon valintaprosessilla. :oops:
Ainakin Bear Beer -kilpailuun osallistuvat vastasivat kuulemma parinkin sivun verran kysymyksiin, joten jos Riitta nimenomaan sen kautta tuli mukaan, on tuotannolla hyvinkin voinut olla eväitä karsimiseen. Vai onko jossain sanottu, että Riitta tuli puhtaasti arvalla?

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 06 Marras 2007 07:45

Pollukka kirjoitti:Mikä tekee asian vielä nolommaksi tuotannon kannalta, on se että arpomalla on saatu taloon kiinnostavampi asukas kuin tuotannon valintaprosessilla. :oops:
Eipä sekää enää niin kiinnostava ole. Ekat päivät sitä jaksoi kunnella. :roll: melkein.
Perttu <3

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 06 Marras 2007 09:06

riitta o mukava tyyppi 8)
JuHu - :drink55:

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 08 Marras 2007 13:17

kuten ounastelin, alkuviehätyksen jälkeen riitta on aika näkymätön, muutamia letkautuksiaan huolimatta. vähän kuin maxine oli.

olin hieman ihmeissäni miten moni antoi nimeämispisteitä riitalle, etenkin viisaus ja laupea punkero, kuka tyyliin hetkeä aiemmin oli moneen otteeseen kehunut riittaa päälliköksi :roll: taas tätä kuuluisaa kaksinaamaisuutta. Kieli niin ruskeana ja syvällä perseessä, ettei täti vaan antaisi pisteitä ja sitte pk-huoneessa tulee rillistä totuus.
huoh*

on varmasti seuraavassa äänestyksessä suvin tai jarkon kanssa.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 08 Marras 2007 13:29

sally kirjoitti: on varmasti seuraavassa äänestyksessä suvin tai jarkon kanssa.
Mutta onpahan ensimmäinen itsekseen sakkiin tipautettu, joka ei lähde kahden viikon kuluessa pois :thumbsup !

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 08 Marras 2007 13:33

zilipippuri kirjoitti:
sally kirjoitti: on varmasti seuraavassa äänestyksessä suvin tai jarkon kanssa.
Mutta onpahan ensimmäinen itsekseen sakkiin tipautettu, joka ei lähde kahden viikon kuluessa pois :thumbsup !
Oli Helikin kolme viikkoa. Pudotti Hekan ennen kuin Kadi tiputti Helin.
you've got the dream but not the drive

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”