Timo Hytönen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 22 Loka 2007 09:07

Uskomaton tyyyppi. Vielä suorassa lähetyksessä Vapun haastattelussa meni haukkumaan Suvin persettä isoks.

Sen henkinen ikä on jossain 17-18-v. amiksen tasolla.

Onneks siitä päästiin.

:twisted:

Avatar
jjarna
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 27 Marras 2006 18:28

Viesti Kirjoittaja jjarna » 22 Loka 2007 09:17

En ois uskonu että muakin harmittaa kun se lähtee. :(

:)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Loka 2007 09:40

cicena kirjoitti: Ja ne KULMAKARVAT *hakee permanent tussia, jolla täyttää karvojen aukot*
;)

Mua ihmetyttää miten iso itku Timon häädöstä nousi.
Timppahan oli yksi monen ykkösinhokkeja.... ei mielestäni mitenkään yllättävä häätö.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Loka 2007 09:46

Kuuhullu kirjoitti:Mua ihmetyttää miten iso itku Timon häädöstä nousi.
Timppahan oli yksi monen ykkösinhokkeja.... ei mielestäni mitenkään yllättävä häätö.
Se itku ei johdu siitä, että Timo lähti vaan siitä että Kadi jäi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 22 Loka 2007 09:54

Kuuhullu kirjoitti:
cicena kirjoitti: Ja ne KULMAKARVAT *hakee permanent tussia, jolla täyttää karvojen aukot*
;)

Mua ihmetyttää miten iso itku Timon häädöstä nousi.
Timppahan oli yksi monen ykkösinhokkeja.... ei mielestäni mitenkään yllättävä häätö.
Saattoi olla näiden muiden suosikkien (Jarkko, Sale yms.) äänestäjät liikkeellä. Toivoivat pahemman kilpakumppanin (=Kadin) pois tiputtamista jatkosta uhkaamasta suosikkejaan nimeämiseltä ja häädöstä pudottamalla.

Häätöäänestyshän oli kyllä yllättävän tiukka mikäli Kadi on tosiaan koko skapan voittajasuosikki.

Timo on talossaolo aikanaan tehnyt aika paljon sellaisia negatiivisia asioita (=virheitä esim. huorittelu, naisten tunteilla leikkiminen yms.), jotka varmasti veivät pohjaa pois kannatukselta. En sinänsä itsekään siis ole kovin yllättynyt. Joskin vähän pettynyt siitä, että Timo tippui "Martinan nimeämänä ja hänen ennenaikaisen talostapoistumisen" seurauksena.

Olen jokaisessa SBB:ssä toivonut, että ns. vanhat asukit vievät voiton. Sikälikin ikävää, että taas lähti vanha asukki. Toivottavasti seuraavassa äänestyksessä EI OLISI vanhaa asukkia (edes Kadia!).

damoni
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Syys 2007 21:31
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja damoni » 22 Loka 2007 12:02

JESSSS! Paras pudotus tähän mennessä!! :D Koko kauden odottanu, että päästäis eroon siitä pellestä! Wo-Hoo!

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BuZu » 22 Loka 2007 12:06

Petri kirjoitti:Tässä taas oikein hyvä esimerkki Timon älynlahjoista. :hahaha: Pukukoodihan toki tarkoittaa sanana sitä, että kyseiseen ravintolaan päästäkseen pitäisi pukeutua pukuun...
Yleensä ravintoloissa on dresscode.
Dresscode tarkoittaa pukeutumiskoodia, joka on eri asia kuin pukukoodi.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 22 Loka 2007 12:23

BuZu kirjoitti:
Petri kirjoitti:Tässä taas oikein hyvä esimerkki Timon älynlahjoista. :hahaha: Pukukoodihan toki tarkoittaa sanana sitä, että kyseiseen ravintolaan päästäkseen pitäisi pukeutua pukuun...
Yleensä ravintoloissa on dresscode.
Dresscode tarkoittaa pukeutumiskoodia, joka on eri asia kuin pukukoodi.
No kyseisessä keskustelussa tarkoitettiin juuri ravintoloiden ns. dresscodea ja siihen myös uutisen perusteella viitattiin, vaikka sanana käytettiin termiä pukukoodi.

Avatar
didrika
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Touko 2007 02:40
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja didrika » 22 Loka 2007 12:27

Kuuhullu kirjoitti: Mua ihmetyttää miten iso itku Timon häädöstä nousi.
Timppahan oli yksi monen ykkösinhokkeja.... ei mielestäni mitenkään yllättävä häätö.
Ja niinhän se meni, että Timo kuului kaikkien Kadi-fanien (joita se on jostain syystä onnistunut vaalimaan paljon) listan häntäpäähän.
Moni täällä kirjoitelleista ei ole mielestäni ollut missään dissaamassa Timoa ja ovat sanoneet mielipiteensä vasta nyt ensimmäistä kertaa.

Ja kuten huomasit, aika paljon sai Timo ääniä haalittua. Ja olisi saanut sen prosentinkin, jos äänestys oli jatkunut vielä sen Vapun mainitseman pari minuuttia, eikä päättynyt kun seinään. :evil:

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 22 Loka 2007 12:32

siiri.x kirjoitti:Uskomaton tyyyppi. Vielä suorassa lähetyksessä Vapun haastattelussa meni haukkumaan Suvin persettä isoks.

Sen henkinen ikä on jossain 17-18-v. amiksen tasolla.

Onneks siitä päästiin.

:twisted:
oho, oot vasta eka. Mä olin varma että täällä on nyt tuohtuneita naisihmisiä sankoin joukoin intoilemassa sovinistisika-timon lähtöä "kun kerran uskalsi haukkua suvin persettä isoksi" :roll:

Mun mielestä toi suvin perse-läppä oli ehkä aidointa timoa mitä voi olla. jos kerran jankataan (vapun puolesta) niin kai sitä nyt täytyy vastata rehellisesti! rehellisyys kunniaan :twisted:

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 22 Loka 2007 12:58

Suvillahan on iso perse :D
Perttu <3

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 22 Loka 2007 13:11

Odotin kovin että Timo olisi sanonut Vapulle tämän olevan "sellainen kasin nainen jos vähän laihduttaisi".

Olisi lähtenyt tyylillä, mutta ei.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 22 Loka 2007 13:18

Petri kirjoitti: No kyseisessä keskustelussa tarkoitettiin juuri ravintoloiden ns. dresscodea ja siihen myös uutisen perusteella viitattiin, vaikka sanana käytettiin termiä pukukoodi.
Niin ja yleensäkin pukeutumiskoodin tilalla käytetään sanaa pukukoodi. Sen nyt tajuaa erkkikin.

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 22 Loka 2007 13:19

^^ei tajunnu Vappu pyytää arvosanaa :damnfunny

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 22 Loka 2007 13:21

sally kirjoitti: Mun mielestä toi suvin p*r*e-läppä oli ehkä aidointa timoa mitä voi olla. jos kerran jankataan (vapun puolesta) niin kai sitä nyt täytyy vastata rehellisesti! rehellisyys kunniaan :twisted:
Ei kai tässä pahemmin Timoa epärehelliseks olla syytettykään. Mut on sitä ny muitakin asioita millä ihmisiä arvioidaan ku rehellisyys, haloo.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 22 Loka 2007 13:24

didrika kirjoitti: Ja olisi saanut sen prosentinkin, jos äänestys oli jatkunut vielä sen Vapun mainitseman pari minuuttia, eikä päättynyt kun seinään. :evil:
Ja jos ja jos..

Ohjelma-aika loppuu 22.30. Jos Timon kannattajat/Kadin vastustajat ei tajua äänestää ajoissa niin omapa on häpee.

Avatar
Päällykäinen
Vaihtoasukas
Viestit: 331
Liittynyt: 16 Loka 2007 08:00

Viesti Kirjoittaja Päällykäinen » 22 Loka 2007 15:43

didrika kirjoitti:Ja kuten huomasit, aika paljon sai Timo ääniä haalittua. Ja olisi saanut sen prosentinkin, jos äänestys oli jatkunut vielä sen Vapun mainitseman pari minuuttia, eikä päättynyt kun seinään. :evil:
Just joo, Kadilla sentään oli oikeaa kannatusta, toisin kuin Timolla, Timon fanien piti kerjätä muiden apuja, jotta olisi pysynyt talossa. Ei onnistunut siltikään. :roll:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 22 Loka 2007 16:04

Päällykäinen kirjoitti:Just joo, Kadilla sentään oli oikeaa kannatusta, toisin kuin Timolla, Timon fanien piti kerjätä muiden apuja, jotta olisi pysynyt talossa. Ei onnistunut siltikään. :roll:
En nyt oikein ymmärrä kommenttiasi. Big Brotherin äänestyksissä annetaan finaalia lukuunottamatta sekä plus- että miinusääniä. Kysehän ei siis ole pelkästään puhtaasta tietyn asukkaan fanittamisesta / kannattamisesta vaan myös siitä miten paljoa miinusääniä asukkaille annetaan. Niitäkin Kadi sai kuitenkin Timoa enemmän.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 22 Loka 2007 16:30

Mä todella toivon että Timo ottaa onkeensa ja miettii käytöstään naisia kohtaan ja miettii muutenkin omia elämän arvojaan. Tsemppiä vaan elämässä..tee muille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 22 Loka 2007 16:41

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mä todella toivon että Timo ottaa onkeensa ja miettii käytöstään naisia kohtaan ja miettii muutenkin omia elämän arvojaan. Tsemppiä vaan elämässä..tee muille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän.
Mä todella toivon, että Timo edes miettii. Talossa ollessaan sellaisesta hädin tuskin oli merkkejä.
Who is she? Where did you find her?

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 22 Loka 2007 17:28

kyllä ne timon huorittelulutkittelujutut nyt vaan on otettu vähän turhan tarkasti. joku feminismiviisari on värähtänyt kyllä niin monen päässä sellaiselle taajuudelle että korvissa alkanut soimaan, vaikka kyseessä selkeästi oli läppä. ei ehkä kovin hyvään kohtaan valittu läppä kun ei ne muutkaan tajunnu sitä, mutta läppä kuitenkin.

Avatar
didrika
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Touko 2007 02:40
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja didrika » 22 Loka 2007 17:59

Big Mother kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Mä todella toivon että Timo ottaa onkeensa ja miettii käytöstään naisia kohtaan ja miettii muutenkin omia elämän arvojaan. Tsemppiä vaan elämässä..tee muille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän.
Mä todella toivon, että Timo edes miettii. Talossa ollessaan sellaisesta hädin tuskin oli merkkejä.
http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtm ... /10/112366

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”