Sauli Koskinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Heinä 2010 19:55

Saulin blogeja. 2.
Mr Gay Finland
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Mitä tapahtui Mr. Gay Finland -kisoissa??

2.7.2010 kello 16:30
HOLÁ!

Nyt on helsingissä homona porukkaa kun on Pride viikko käynnissä! :) Eilen olin ravintola dtm:ssä Nikon ja Sofian kanssa katsomassa Mr. Gay Finland 2010 kilpailua ja en ole koskaan nähnyt siellä niin paljon porukkaa mitä eilen oli. Jonot ulkona oli jo kymmennen aikaan niin pitkät ettei siinä ollut mitään järkeä. :) Eihän me edes nähty kunnolla koko kilpailua sen hirveän ihmismassan takaa, mutta osittain jotain. Mä en nyt oikeen tiedä että onko toi jollain lailla vähän nolo koko kilpailu vai ei? Tuli sellainen pieni myötähäpeän tunne, joka ei ole hyvä juttu.

Kilpailijat oli kyllä ihan tosissaan mukana ja muutenkin kisa oli järjestetty hyvin tuomareita myöten ja juontamassa oli Jani Toivola. Itse katsoin kisaa vähän enenmmän leikkimielisesti kun tosissaan. Olisko se nyt sitten hieno olla Mr. Gay finland 2010? Itse en juurikaan välittäisi sellaisesta tittelista. :) Voittajaksi valittiin joku turkulainen poika jonka nimeä en edes muista enään. Onnea kovasti hänelle!! Kilpailun jälkeen lavan valtasi Marion Rung ja sitä sitten jäätiin kuuntelemaan ja fiilistelemään Tipi-tii ja jne jne...Hauska ilta oli ja tänään
on ollut vähän tukka kipeenä, mutta juoksu lenkki ja hyvä ruoka niin taas jaksaa painaa!

Pridehän jatkuu koko viikonlopun ajan ja huomenna menen katsomaan Ihanaa Jenni Vartiaista Dtm:ään ja se on varmaan taas niin täynnä porukkaa että toivottavasti nään edes koko Jenniä. :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

-S-

Maltalle.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Maltalle duuniin!

6.7.2010 kello 9:12
Zau!

Viikonloppu pärähti taas ohi niin että humisi. Olin lauantaina katsomassa Priden kulkuetta töölönlahdella, ja siellähän sitä sateenkaariperhettä riitti vaikka muille jakaa. Hienosti järjestetty tapahtuma ja porukkaa oli hyvän sään takia ihan uskomattoman paljon. Rakas äitini oli myös viikonlopun mun luona kylässä ja käytiin vähän äidin, tädin ja serkkuni kanssa helsingin terasseilla ja karaokea kuuntelemassa Anna Koossa. Illalla lähdin sitten omien ystävien kanssa Dtm:ään kuuntelemaan
Jenni Vartiaista. Täytyy sanoa että kyllä jenni hyvin vetää! Aivan sairaan hyvä ääni ja koko keikka oli jotenkin ihan super hyvä!
Ainoa miinus tietenkin oli että porukkaa oli puolet liikaa ja ilma oli koko Dtm:ssä niin tunkkainen että oli aina pakko käydä välillä pihalla hengittämässä happea.

Sunnnuntaina oltiin porukalla Pax festivaaleissa Alppipuistossa. Se oli kyllä kanssa hieno tapahtuma enkä ole edes aikaisemmin ollut koko Alppipuistossa.
Mahtava paikka ja ihan helsingin ytimessä. Siellä oli monia hyviä esiintyjiä esim: JätkäJätkät ja The Flaming Sideburns, mutta syy minkä takia menimme koko festivaaleille oli se että mun siskolla oli siellä keikka ( Neiti Saana ja Nuori Rytmi). Aivan loistavaa! Kiitoksi siskolle hyvästä keikasta!

Huomenna sitten Sauli kerää kimpsut ja kampsut ja lähtee kahdeksi viikoksi Maltalle Sts:än vapaa-ajan ohjaajaksi, sekä viihdyttämään kielikurssilaisia.
Kone lähtee jo ihan aamusta ja lennän Frankfurtin kautta ja siellä on noin tunnin vaihto jatkolennolle. Mua pelottaa jo nyt että miten kerkeen tunnissa vaihtamaan konetta koska Frankfurtin kenttä on aivan jumalattoman kokoinen. Olen kerran siellä ollut ja ihan pallo hukassa pyörien umpimähkään :). Se on niin iso kenttä että sinne on rakennettu maan alle oma metro. huh. No mutta siitä kun selviän ja löydän oikean koneen niin kaikki on hyvin ja pääsen vihdoin Maltan lämpöön. Miniläppäri lähtee mukaan ja laitan sieltä tänne matkapäivityksiä ja kertomuksia. :) jee jee

-S-

Matkalaukut kateissa
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: ...ja ongelmia heti alkuun!

8.7.2010 kello 12:00
Se on moro Maltan mailta! :)

Ensimmäinen aamu Maltalla ja aurinko paistaa ja lukemat näyttävät +32 c ei paha.. :)
Matka tänne meni oikein mukavasti, paitsi perille saavuttuani odottelin matkalaukkua niin
sehän ei tietenkään tullut perille vaan oli vissiin jäännyt Frankruttiin tai jopa Helsinkiin.
Ei ole hajuakaan missä se nyt seikailee, mutta pitäisi kuulemma tulla tänään tai huomenna hotellille.
Ehkä? :) Toivottavasti saan sen pian sillä mulla ei ole kun yhdet vaihto vaatteet tällä hetkellä, eikä mitään muuta. Great!

Hotelli on hieno ja ihan neljäntähden mörskä johon kuuluu aamiainen ja illallinen. Taitaa tulla muutama lomakilo lisää, sillä eilen oli ainakin niin hyvää ruokaa että.. nam nam. Koko hotelli on melkein pelkkiä nuoria täynnä, joten täällä virtaa riittää ja altailla on meno päällä! ;)

Eilen oli järjestetty Sts:än kielikurssilaisille disco/vaahto bileet numero uno nimisessä paikassa. Se oli aivan mielettömän hieno paikka jonne mahtuu yhteensä 7000 ihmistä. Niin paljoa meitä ei kumminkaan ollut, mutta nuorisolla kyllä riitti
energiaa vaahdon keskellä. Olin siellä sts:än keltainen paita päällä viihdyttämässä/vahtimassa oppilaita. Suomalaiset oppilaat olivat odottanut että saavun paikalle ja he lauloivat mulle kuorossa laulun. Voi että kyllä lämmitti sydäntä ja
oli ihana saada sellainen vastaanotto. Enimmäkseen täällä on kielikurssilaisia Ruotsista ja Norjasta, mutta onneksi Suomalaisiakin on hyvänkokoinen porukka ettei jäädä ihan alakynteen.

Tänään lähdetään paradise beachille ja illalla on beach volley -skapat. Ohjelmaa riittää ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

Laitan huomenna kuvia tänne tämän päiväsestä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Heinä 2010 20:13

Saulin blogeja. 3.
Viihdytystehtävissä.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Veneretki, disco ja polttavat meduusat!
Kuva

9.7.2010 kello 12:07
Se on moro!! :)

Taas on yksi päivä takana ja matkalaukkua ei näy vieläkään. Näistä blogeista taitaa tulla enemmän kadonneen matkalaukun jännittävä seikkailu, kun matkapäiväkirja. :)
No ei vaan, mutta olishan se jo ihan kiva saada ettei tarvitse olla samoissa vaatteissa kahta viikkoa. Hyvä katsoa reissun aikana kuvia ja miettiä "ahaa mitäs Saulilla on tänään päällä, olisiko mustat shortsit ja keltainen paita" :) Ei muuta kuin pesemään nyrkkipyykkiä joka ilta ja partsille kuivumaan. Se hyvä puoli tässä on ettei ole minkäänlaista vaate stressiä! :) No mutta odotellaan odotellaan..

Eilen oli ihana päivä paratiisirannalla freetime oppilaiden kanssa. En ole kyllä koskaan nähnyt niin turkoosia vettä mitä siellä oli ja tänään ollaan lähdössä Comino-saarelle, jossa on kuulemma joku mieletön laguuni ja vieläkin kirkkaampaa vettä. Mä olen ihan ihmeissäni ja pyörryksissä miten hienoa täällä on. Ainoa miinus puoli noissa kirkaissa vesissä on se, että niisä on paljon meduusoja. Paria suomalaista oppilasta on jo polttanut meduusa ja tuntuu kuulemma aika kauheelta. Saas nähdä montako meduusan polttoa kerään tällä reisulla? Minähän en niitä ala väistelemään jos mieli tekee uida! ;)
Eilen huonona esimerkkinä unohdin laittaa aurinkorasvaa ja nyt kyllä vähän punotta nahkaa, mutta se on tänään punaa ja huomenna brunaa! Niin se menee!

Eilen oli myös illalla volleyball-kilpailut hostfamily oppilaiden kesken ja Suomen oppilaista saatiin kerättyä yksi teami jellyfish (meduusa)niminen joukkue. No mitaleille ei päästy, mutta kyllä tytöt silti hyvin pelasivat.

Tänään onkin sitten tiedossa veneretki Cominolle ja illalla disco, jossa oppilasryhmät esittävät kaikki viiden minuutin esityksen ja ehkä ohjaajillakin on muutama ässä hihassa :)

Terkkuja Suomeen! Mä häippäsen nyt uimaan. Moro!

/Sauli

Maltalainen.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Sain vihdoin matkalaukkuni!
Kuva



12.7.2010 kello 9:16
Hello!

Kadonneen matkalaukun metsästys on vihdoin saatu päätökseen ja laukku on löytynyt. Jesh! Vihdoinkin! Ei siinä onneksi mennyt kuin kolme päivää :) Olo oli kuin jouluaattona ja hymy nousi korviin asti. Kaikki tavarat tulivat onneksi ehjinä takaisin. I´m really happy! :)

Eilen olimme freetime oppilaiden kanssa Comioilla (se on maltaan kuuluva saari jossa on noin kymmenen erinlaista rantaa) Voin kertoa että oli aivan mieletön paikka, niin turkoosia ja kirkasta vettä en ole nähnyt koskaan. (voitte katsoa kuvista) Ranta missä olimme oli nimeltään bluelaguuni ja Cominon hienoin ranta. Olimme siellä koko päivän ottamassa aurinko ja uimassa. Mitään sen kummenpaa ei sattunut eikä tapahtunut, ainoastaan ihoa vähän poltteli retken jälkeen, vaikka tällä kertaa oli suojaukset kunnossa. Vieläkään en nähnyt meduusoja vaikka kuinka yritin etsiä. Näin tänään muutamalla leaderilla
meduusan polttamat jäljet ja oli kyllä aika pahan näköiset. En välttämätä halua olla vedessä niiden lähellä, mutta kyllähän mun pitää edes rannasta katsottuna yksi nähdä!

Illalla oli järjestetty isot yhteiset läksiäiset oppilaille, sillä muutama ruotsalainen ryhmä lähti tänään aamulla kotiin :( Juhlat oli järjestetty isoon yökerhoon, ja kaikki ryhmät saivat vuorollaan esittää jonkun esityksen. (leikin, laulun tai vaikka tanssi esityksen) Suomen hostfamily -ryhmä esitti laulun (r.a.k.a.s) ja freetime-ryhmä esitti yhteisen leikin. Leaderit + minä esittetiin yhteinen tanssi, jota olimme treenanneet aina salaa jossain ettei oppilaat näe. Tanssimme Michael Jacksonin "bidet" biisin ja hienoilla moovseilla. ;)

Tänään illalla on viimeinen yhteinen disco Numero Unossa, ja aamulla sitten hostfamily oppilaat lähtevät Suomeen päin ja maanantaina freetime oppilaat perässä. Mä jään sitten yksin tänne ja odottamaan seuraavia ryhmiä ja leadereita, jotka saapuvat keskiviikkona. Mulla on kaksi kokonaista vapaapäivää ja enköhän mä jotain tekemistä keksi ;) Ainakin tarkoitus olisi mennä silloin Maltan pääkaupunkiin Valettaan ja ehkä vähän zekata millainen yökulttuuri täällä on.

Ei muuta kuin maanantaihin ja hauskaa viikonloppua sinne Suomeen! :)

/Malttamaton Maltalainen S


Voitonjuhlintaa.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Juhlin Espanjan voittoa railakkaasti!
Kuva


13.7.2010 kello 9:53
Täällä Malta kuuleeko Suomi? ;)

Viikonloppu vierähti haikeissa sekä vauhdikkaissa merkeissä. Eilen oltiin koko päivä merellä
purjehtimassa vernande-nimisellä veneellä, joka muistuttu ihan merirosvolaivaa. Retki oli
todella hieno ja pysähdyimme aina välillä katsomaan Maltan nähtävyyksiä. Lämmin merituuli ja tuurkoosi vesi ympärillä - ei voi olla mitään sen parempaa. Eilen näin myös paljon meduusoja vedessä uidessani, mutta onneksi pääsin pujottelemaan ne hienosti ja säästyin palovammoilta. :)
Oppilailla oli eilen itku herkässä, kun heillä oli reissun viimeinen päivä ja kaikki suomalaiset kielikurssilaiset lähtivät tänään kotiin päin. Halasin kaikki tytöt läpi ja toivotin heille hyvää ja turvallista kotimatkaa. Kaikki oppilaat olivat kyllä aivan ihania ja jäi mullakin vähän ikävä heitä ja heidän juttuja, sekä tietenkin leadereitä. No mutta keskiviikkona saapuu jälleen uudet oppilaat ja sitä tässä sitten odotellessa. Mulla on nyt pari vapaapäivää, ja ajattelin vaan ottaa rennosti ja makoila auringossa ja kierellä nähtävyyksiä.

Tämä päivä on ainakin mennyt ihan makoillessa, sillä eilen tuli juhlittua pikkaisen Espanjan voittoa. Olin katsomassa yksin rantabaarissa matsia ja päädyin siitä sitten Espanjan voitettuaan espanjalaisten kanssa juhlimaan. Täällä oli todella kovat voiton juhlat, ja jokaisessa baarissa soitettiin Shakiran waka waka -biisiä ja lambadaa ja tanssittiin eri ryhmätansseja. :) Oli kyllä pitkästä aikaa niin hauskaa ettei tämän päiväinen päänsärky haittaa yhtään. :) Olin myös tänään illalla katsomassa paikallisessa elokuvateatterissa uusimman shrek elokuvan, joka oli todella hauska ja viihdyttävä. Kannattaa katsoa!!!

Huomiselle ei ole vielä mitään suunnitelmia, täytyy katsoa mitä kivaa sitä keksii. Päivällä ei vaan voi hirveästi liikkua kun täällä on niin kuuma, että on pakko olla joko altailla tai merellä, mutta sehän passaa kyllä!

Hauskaa alkavaa viikkoa sinne Suomeen päin ja nauttikaa tekin siellä lämpimistä ilmoista!

/Sauli
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Heinä 2010 20:27

Saulin blogeja. 4.
Rusketusta.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Tälläistä rusketusta ei Suomessa saa!
Kuva

15.7.2010 kello 10:18
Nyt on pari vapaapäivää takana päin ja en oikeestaan tehnyt muuta kuin makoillut rannalla ja hotellin allasalueella. Eihän sitä näissä helteissä jaksa shoppailemaan lähteä, parempi vaan nauttia auringosta ja kuunnella hyvää musiikkia baden baadenilla. Väriä täällä on ainakin tullut pintaan ja rusketusrajat on jo ihan kohdillaa, ei tällaista väriä ihan Suomessa saa. ;)

Tänään saapui uudet oppilaat ja leaderit, joten tämä päivä meneekin sitten taas tutustuessa 45:teen oppilaaseen ja uusiin leadereihin. Suomesta tuli kolme uutta ohjaajaa ja ainakin näin ensimmäisen päivän perusteella aivan loistavia ja energisiä ihania ihmisiä! Harmi vaan etten kerkee olla heidän kanssaan kuin vain sunnuntaihin asti, sillä silloin Sauppi palaa kotiin takaisin. Mietittiin kyllä jo että onnistuiskohan tuota lentoa siirtämään viikolla eteenpäin, kun ei täältä Maltalta malta kotiin lähteä :(

Illaksi on jälleen järjestetty disconumero Unossa, jonne on myös tulossa muidenkin maiden uudet oppilaat.
Luulen, että porukka on hieman väsyneitä, sillä kaikki on tehnyt pitkän matkan tänne välilaskuineen ja vielä pitäis discoon lähteä. Se on kumminkin oppilailla huomenna herätys klo 7.00 ja siten bussilla kouluun kahdeksaksi. Koulupäivät kestää onneksi vain kolme tuntia ja sitten koulun jälkeen on aina joku aktiiviteetti järjestetty.

Koulun jälkeen lähdetään huomenna oppilaiden kanssa petres poolille, joka on kallioinen ranta-alue, missä saa hyppiä veteen eri korkuisilta kalliokielekkeiltä. Mä oon taas fiksuna luvannut hyppää kaikkein korkeimmasta kohdasta ja saas nähdä tuleeko pupu pöksyyn vai miten käy ;) Illalla on vielä luvassa oppilaille järjestetyt beach partyt. Eli jälleen
limudiscoilemaan ;) jee jee!

/sauli

Kalapuikko.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Olin kuin kalapuikko!
Kuva

16.7.2010 kello 10:55
Hyvää huomenta ja öitä vaan kaikille!

Yöbloggari täällä rustailee tämän päivän kuulumisia ja kello on 02.30 yöllä. Tämän päivän peters pool -retki oli aivan mahtava! Paikka oli aivan mielettömän hieno, valkoinen kallio alue, mistä pääsi hyppäämään mereen eri korkeuksilta. Luvattuani hyppäsin tietenkin korkeimmasta kohdasta, mutta ihan vain perinteisellä tyylillä jalat edellä kalapuikkona. ;) Merivettä meni kyllä joka rööristä sisään, mutta ainakin lähti happi taas kiertämään, kun on ollut
pieni räkätauti tässä samalla päällä. Sehän ei tietenkään ole meno haitannut yhtään! no no no!

Tänään illaksi oli järjestetty vielä pool partyt jonne oli rakennettu iso allas, minne oppilaat pääsivät tanssimaan ja riekkumaan. Ainoastaan suomalaiset leaderit ja minä mentiin mukaan nuorten kanssa altaaseen tanssimaan ja oli ihan super hauskaa! Mietittiin jo, että ensi kesäksi järjestetään samanlaiset partyt Suomeen ja ehkä k18 selaiset. Rahottajia meillä ei kyllä vielä ole, mutta äkkiäkös sellaiset jostain saadaan. Hah ;)

Eipä tässä päivässä sitten muuta ollutkaan. Nyt nukkumaan ja aamulla kahdeksalta herätys ja päiväksi Sliemaan shoppailemaan. Ajattelin kyllä että en mitään aijo ostaa kun kaikkea on jo, mutta ehkä tuliaisia tai jotain. ;) Katotaan vaan kun pääsen shoppailun makuun niin joutuu vielä ostamaan lisä matkalaukun. Toivottavasti en innostu!! huh.

/S
Lentomatkailua ja julkkiksia.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Lentokoneessa oli julkkistuttuja!
Kuva

22.7.2010 kello 11:25
Maltan matkaaja on palanut turvallisesti takaisin Maltan mailta Suomeen ja oli kyllä parhaat kaksi viikkoa ikinä! Aivan ihana paikka ja nyt on jo kova ikävä takaisin sinne. Lentomatka oli vähän puuduttava ja pitkä, kun oli se Frankfurtin välilasku ja siellä sitten venasin 5h jatkolentoa. Samassa koneessa oli Teuvo Loman ja Hänen kihlattunsa, ja millä todennäköisyydellä heidän paikat koneessa oli mun vieressä. Hah! No siinä sitten kolmistaan otetettiin vähän viiniä ja kerrottiin matkakertomuksia. Ihan kiva ettei tarvinnut yksin istua ja kököttää koneessa. :)

Malta oli mielettömän hieno ja ihmiset siellä oli niin ihania. Kaikkia oppilaita on kova ikävä ja varsinkin mun sielujen ystäviä Mariiaa ja Tuovia, jotka toimivat siellä leadereina. He jäivät sinne vielä kahdeksi viikoksia, ja ei onnistuttu vaihtaman Saulin lentoa eteenpäin. :( Höh. Ihan kiva kyllä olla takaisin Suomessa ja kotona. Täällä on kanssa ihan yllättävän kuuma ja hiostava ilma. Olen ihan ihmeissäni miten täällä voi olla näin kovat helteet? Totuin kumminkin nukkumaan ilmastoidussa hotellihuoneessa ja nyt oma kämppä tuntuu saunalta ja yö oli ihan tuskaa nukkua!

Eilen olin katsomassa Riihimäelle uuden kesäteatteriesityksen Viis Veisaa Dadys´s pubin terassilla ja oli ihan sairaan hyvä! Kannattaa mennä katsomaan! Rooleissa on: Jukka Kuronen, Heidi Musakka, Lauri Ketonen ja Kalle Ropponen! Suosittelen! Saa nauraa ihan pissat housussa taitoksissa ;) Esityksen hinta
on 18e ja ihan hintansa väärtti!

Huomenna sitten hietsuun paistattelemaan päivään, kun ei tota väriä ole tarpeeksi tullutkaan ;) Hah!!

/Sauli

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Heinä 2010 12:12

Saulin kuulumisia.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Helteistä tiistaita kaikille!
Kuva
27.7.2010 kello 11:05
Tää on ihan käsittämätöntä miten Suomessa voi olla näin kuuma! Ihanaa tietenkin eikä sais nyt yhtään valittaa, mutta voi että tätä hien märää. huh! Viime yökin meni niin pyörimiseksi, ettei nukuttua tullut kun ehkä vain 4h. Edellis yön nukuin isäni luonna ulkona riippukeinussa. Siinä oli kyllä hyvä nukkua enkä herännyt koko yönä, vaikka vettäkin oli kuulemma satanut. Aamulla heräsin kun ampiaiset pyörivät ympärillä ja olen niille vähän allerginen niin ei auttanut kun ampaista sisälle.

Ei tässä auta muu kuin rannalle lähtö ja UIMAAN! Ihanaa kylläkin, että Suomessa on samanlaiset helteen kuin etelässä.

Viikonloppu siinä vierähti ystävien kanssa nautiskellen ehkä muutaman siiderin jos toisenkin ;)

Perjantaina olin ihan vain helsingissä Jenny woossa, jossa oli yllätys esiintyjä Kaija Koo. Kaija on vain niin hyvä! Kävin tietenkin siinä muutaman nauttineena moikkaamassa Kaijaa ja kyselemään kuulumisia, kun muistelin sitä kun viimeksi näin hänet, niin mulla olikin sitten loppu illan Kaijan silmälasit päässä. hah! ;)

Lauantaina tulinkin hyvinkäälle viettämään iltaa hygeläisten kanssa. Kaveri oli järkännyt isot kotibileet ja siinähän se ilta sitten vierähtikin aamuun asti:)

Tänään illaksi katsomaan Leonardo DiCaprion uusinta elokuvaa Inceptionia. Toivottavasti on hyvä. Ainakin sitä on kehuttu paljon.

Jee jee ja nyt uimaan! Moro!

/sauli
Hyvä kuva Saulista.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 20 Elo 2010 12:09

Neljä Saulin blogia:

30.7.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti:
Kummilasten kanssa lintsille!
30.7.2010 kello 12:01
Kuva
Se on sitten taas viikonloppu edessä ja viikko vierähtänyt jälleen vähän liiankin nopeasti. Tänään lähden lintsille kummipoikani ja kummityttöni kanssa. Kummipoika on kaksoissiskoni poika Ermre, joka on nyt 2 ja puoli vuotias ,ja kummityttö on mun paras kaveri Leena, joka on kastettu vasta kun hän pääsi ripille, niin sen takia olen hänen kumminsa. On se outoa, että kummityttöni on mua pari kuukautta vanhempi. :) Kaikki aina ihmettelee että miten se voi olla mahdollista, mutta on se ja ihan virallisissa papereissa lukee niin. Emre syntyi silloin kun olin BB-talossa ja ollut siitä asti todella tärkeä ja osa elämääni. Muistan aina ikuisesti sen kun Vappu oli haastattelemassa
siskoani sairaalassa ja näin ensimmäisen kerran Emren BB-talon telkkarista. :) No itkuhan siinä pääsi! Emre on kyllä maailman paras kummilapsi ikinä ja odotan tätä päivää innolla, että pääsen Emren kanssa kiertelemään linnanmäen laitteita. Onneksi lapsen rannekkeella pääse aina yksi aikuinen mukana, niin voidaan Leenan kanssa vuorotella. Musta on ihan törkeetä, että lintsin aikuisten ranneke on 35e ja pikkuhupiranneke on 18e. Nauroin vielä kun katsoin lintsin paketti hintaa johon kuuluisi ranneke, hattara ja kahvi, niin 41e. HUH huh mun mielestä ihan naurettavaa. En muista mitä noi on joskus maksanut, mutta 10v päästä maksaa varmaan 100e.

Huomenna onkin sitten luvassa sukujuhlat hyvinkää cityssä! Joka vuotiset perinne juhlat, jotka yleensä venähtää ihan sinne aamun pikkutunneille asti. Viime vuonna en päässyt bileisiin mukaan kun olin keikalla oulussa. Onneksi huomenna pääsen kun on ihan vapaata! jee jee jee!

Nyt sitten nokka kohti lintsiä ja hyvät viikonloput kaikille!!!

/S
3.8.
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti:
Sukujuhlissa aamuun asti!

3.8.2010 kello 10:20
Viime perjantain linnanmäen reissu meni oikeen mukavasti kummilasten kanssa. Tuli kiereltyä Emre-pojan kanssa kaikki laitteet läpi jotka oli tarkoitettuu alle 100cm pikkuisille, vaikka oltaisiin haluttu mennä vähän hurjempiinkin laitteisiin, mutta pituus ei riittäny. Se oli vähän pettymys, että lintsillä ei ole alle 100cm lapsille kuin ainoastaan viisi laitetta missä he voivat käydä. Kyllähän siinä hermot pikkuisella menee kun kaikki muut laitteet ovat kielettyjä. No muutaman kiukuttelun jälkeen mentiin sitten vetämään narua ja pelaamaan pelejä ja voitto saaliinkanssa oli kiva lähteä kotiin. :)
Kuva
Lauantaina oli sukujuhlat, jotka venähtivän jälleen yllättävästi ihan sinne aamu kasiin asti. Sitähän sanotaan aina, että suku on pahin! Mitä se sitten tarkoittaakaan?, niin ainakin meillä päin se menee niin että siihen asti lauletaan, nauretaan ja tanssitaan kun vain kunto kestää. Eli ehkä sen voisi ilmaista että suku on pitkäkestoisin ;) Minähän opetin "osaavaisena" sukukulaisille maltalla opitun Michael Jacksonin Beat it -tanssin koreografioinee ja moovseinnee, jossa tätini ja serkkuni mies olivat ihan elementeissään. Huh huh. Hyvinhän se sitten sujui noin sadannen harjoittelu kerran jälkeen. Sitten esittettiin vielä siskojen kanssa
uusi Kymppilinjan kesähitti "muru hei takki auki täältä tulee hauki" ja mä vedin väliräpit. Siinä oli kyllä opettelemista mutta muutaman juonneena se meni kuin vettä vain.. ehkä??? hah!

Sunnuntaina meni vatupassi asennossa sohvalla maatessa ja telsua katellessa. Kaverini yritti saada minua vielä lähtemään sunnuntaina ruotsin risteilylle, mutta oli ihan oman oloni takia kieltäydyttävä. Ei sitä jaksa enään riekkua kun päivän tai pari. Illalla sitten nälkä iski ja kävin hakemassa kiinalaista ruokaa, joka oli SUURI VIRHE! Todennäköisesti sain siitä ruokamyrkytyksen ja koko yö meni vessassa ravatessani ja olo oli niin kamala! Vatsaan sattui niin paljon ja kuume nousi ja koko kroppa oli hiestä märkä. Maanantainakin oli vielä vähän lämpöä, eikä olo ollut kovin hyvä. Onneksi se sitten loppui iltaa kohden ja olo koheni. PRKL:een KIINALAIEN RUOKA!! (menee muutama vuosi ennen kuin sitä sörsseliä suuhuni pistän!)

No nyt olo on onneksi jälleen mitä mellevin ja elämä hymyilee! :) jesh! Olen tämän ja ensi viikon faijalla raksa hommissa ja on kiva päästä tekemään vähän ruumiillista työtä! Joten ei muuta kuin moro ja mie lähen nyt hommiin ! ;)

/S
6.8.
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti:
Viikko raksahommia takana!
6.8.2010 kello 10:45
Nyt on sitten viikko painettu hommia rakennuksella. Meillä on remontti vanhassa omakotitalossa jonne mäkin olen syntynyt ja voitte miettiä kuinka paljon ylimääräistä tavaraa on kertynyt 30 vuoden ajan kolmekerroksiseen omakotitaloon + vintille ja varastoon. On ollut oikeen tyhjennys päivät meneillään :) On ihan käsittämätöntä miten ihmiset ylipäätänsä hamstraa tavaroita, kun aina ajatellaan että kyllähän tälle vielä joskus käyttöä on. kysymys on että milloin? Olen sitä mieltä että jos nyt jotakin esinettä, vaatetta tai jotain muuta turhaa ei tarvitse yli vuoteen niin sen voi heittä menemään tai laittaa eteenpäin. Säilytin ainoastaa vanhat valokuvat joita on aina kiva katsella ja niissä elää suvun muistot ja historia. löysin itsestäni aivan mahtavan pellekuvan hah! Koko talo menee lattiasta kattoon uusiksi, eli töitä riittää. Kaksoissiskoni ja hänen miehensä, sekä heidän poika muuttavat sinne sitten kun talo saadaan valmiiksi. Odotan että pääsen sisustamaan sitä. Tällä viikolla käytiin valkkaamssa tapetteja ja maaleja. Siskolla oli jo selvät sävelet millaiset tapetit tulee taloon, mutta minähän pistin kaikki uusiksi, kun ne ei oikeen minua mielyttänyt :) Onneksi siksko oli sitä mieltä että parempi että sinä valitset kaikki.
Kuva
Tänään sitten vihdoin helsinkiin ja kotiin. On jo ihan koti-ikävä kun olen viimeksi ollut himassa/helsingissä yli viikko sitten. En kylläkään kerkeä himassa kun vaan pyörähtämään sillä lähden tänään kaverin kanssa kymmenen aikaan ajamaan Kuopioon päin viettämään viikonloppua. Tästä viikonlopusta on tulossa oikea roadtrip, kohta bussilla hyvinkäältä helsinkiin ja sitten autolla kuopioon ja sunnuntaina junalla takaisin hyvinkäälle. Kotona kerkeän siis olla ehkä max tunnin tänään. hah! Se siitä koti-ikävästä! No ainakin on tulossa vauhdikas ja suuniteltu viikonloppu.

Hei miten tämä vuosi on taas vierähtänyt näin nopeasti? Enään muutama viikko niin alkaa BB. Voi ziisus kun tuntuu että vastahan se muutama kuukausi sitten loppui. No siinä on taas viihdettä Suomen kansalle ja toivottavasti upo uudesta talosta tulee entistä parempi ja mageempi ja porukka olisi viihdyttävä! Minähän sitten taas täällä kommentoin ja yritän saada haastatteluun talosta tippuneita, sekä menneiden vuosien asukkaita. Odotan kyllä taas itse ihan innolla BB:een alkamista.

Hei hauskaa viikonloppua kaikille pitäkää jumala mielessä ja housut jalassa. :) jeejee

/Sauli

11.8.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti:
Automme hajosi matkalla Kuopioon!
11.8.2010 kello 17:38
Oli oikeen mukava Kuopion reissu ja aina parhaitahan reissuja on juuri sellaiset mitä ei juurikaan
suunnittele.

Perjantaina lähdettiin helsingistä ajamaan Kuopioon päin yhdeksän aikaa ja alku matka meni muitta mutkitta siinä samalla auton takapenkillä vähän kesä
juotavaa juoden, mutta sitten ehkä noin 130km ennen
kuopiota auto hajosi.

No kamala hätähän siinä iski että millä ihmeellä me nyt sitten perille päästään ja kellokin oli jo kaksitoista yöllä ja auto oli keskellä ei mitään, eikä tiellä ollut edes katuvaloja. Minähän liftasin jo käsi ojossa ja pysäytin kaikki autot jotka tieltä kulki ja kyselin että pääsiskö kuopioon kyydillä, kun oli jo vähän kiire että kerkiää ravintolaan ennen pilkkua.. hah! (hyvä plääni)

No kaikki tietenkin ajoivat jonnekkin muualle kun kuopioon, paitsi yksi rekka joka olisi ottanut kyytiin, mutta siinä vaiheessa oltiin saatu jo huoltomies kiinni joka saapuikin aika nopeasti paikalle ja sai auton luojan kiitos korjattua ja me päästiin taas jatkamaan roadtirippiä ;)

Kuopion kieli on kyllä sellaista vääntäminsä ja kääntämistä. On se kyllä ihmeellinen ja mystinen murre tuo savo! Kaverini yrittivät opettaa mulle yhtä lausetta joka suurinpiirtein meni näin: kolome kylymää kualkiärylettä makkoiloo jiäkuapin piällä piäsiäisuamuna. (kannattaa kokeilla muutaman siiderin jälkeen niin ei onnistu!!)

Kotiin pääsin faian kyydillä joka oli ajamassa sunnuntaina kajaanista hyvinkäälle ja poimi mut kuopion abc:ltä kyytiin. Koti matkakin kyllä vaati sellaista turnauskestävyyttä siinnä hirveessä ukkosmyräkässä. Suomen sääolo suhteet ovat olleet aivan sekaisin. Ensiksi meillä on -30c asteinen talvi ja lunta on niin ettei eteenpäin pääse, jonka jälkeen 5kk päästä hikeä pukkaa kun mittari näyttää +37c ja aste ero on ihan vaatimaton 67 astetta. Eikä sekään vielä riitä vaan sitten iskee Veerat ja Astat trompeineen. Mitäs sitten suraavaksi? Varmaan maanjäristykset ja Zunamit saapuvat Suomeen. :) Hullua!

Sauli jatkaa tästä nyt työn touhuun raksalle ja jatkaa taas blogiaan perjantaina.

Terve moro!
Sauli siis jatkaa Big Brotherista kirjoittamista Seiskaan.
Saa nähdä, miten on sitten Ilta-Sanomien BB-Tutkan laita? Kaipaisin siihen jonkun muun, joka ei toista Kyttääjän mielipiteitä kaikuna.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 20 Elo 2010 16:47

Sauli siirtyykin kirjallisesta kuvalliseen viestintään.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: Se on moro viimeistä kertaa blogin merkeissä!

20.8.2010 kello 14:55
Koko viikko on mennyt mukavasti hyvinkäällä töiden merkeissä ja ihan projektipääliköksi olen ylentynyt. hah! Isäni nakitti mulle vähän isomman homman ja nyt täytyy olla vastuussa koko omakotitalon remontista/etenimisestä ja kyllähän se kohta jo valmiilta näyttää. 5 viikon päästä talo pitäisi olla muutto kunnossa, että voihan tässä vähän kiire tulla, mutta yritetään :)

Löysin vanhojen valokuvien joukosta kuvan jossa olen samassa talossa homissa 4 vuotiaana, silloin kun taloon tehtiin viimekertainen remontti 21 vuotta sitten. Otin tänään samasta kohtaa kuvan ja laitoin molemmat kuvat vierekkäin talon seinälle ja sanoin duunareille, että on pikkaisen venähtänyt teidän työt. Nyt vauhtia! :) Hieno homma että duunia riittää ja isällä on jo seuraava projekti mulle tiedosso. Se voi olla että jään näihin hommiin vielä pitkäksikin aikaa.
Kuva
Asiasta kukkaruukkuun, ensi viikolla alkaa taas kauan odotettu big brother ja sitä innolla odotellessa. Töitä riittänee taas
sen ohella ja nyt saatte tässä vaiheessa huokaista helpotuksesta, sillä en ole tänne enään tämän blogin jälkeen rustaamassa
minkään näköistä textin pätkää, vaan siirryn videoitten maailmaan.

Kulumallakaan ette silti minusta eroon pääse ja tulette näkemään mut nopeemmin kuin luulettekaan hah! Vähän voin tarkentaa, että ajon haastatella taas pudonneita asukkaita sekä viime- että edellisvuosien asukkeja.

Ei muuta kuin C'est la vie ja kiitos kaikille ihanille, jotka olette jaksaneet lukea näitä minun epämääräisiä tuhrauksia ;)
SEE YOU SOON!! :)
Kun Saulin blogin kopioi tekstinkäsittelyohjelmaan ja laittaa kieliasun tarkastuksen päälle, aika kirjavaksi menee. Kuvallinen ilmaisu sujuu varmasti paremmin.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Yleistä keskustelua BB-talon asukkaista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 01 Syys 2010 15:15

Aika lapsellinen ihminen jos vielä 36-vuotiaana käyttäytyy samalla lailla kuin Sale talossa... :roll:

Tosin Salen tapauksessa maksa olisi ryypätty jo vaihtokuntoon...

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua BB-talon asukkaista

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 01 Syys 2010 15:27

Tuskinpa Sauli talon ulkopuolella ryyppäsi/ryyppää samaan tyyliin kuin talossa.

En myöskään ymmärrä mitä 36-vuotiaalle väärää lapsellisuutta on Saulin käytöksessä. Ymmärräthän myös että (lähes) jokainen käyttäytyy talossa lapsellisemmin kuin irl, näin uskoisin.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Yleistä keskustelua BB-talon asukkaista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 01 Syys 2010 15:33

No joo, kommenttini perustui pitkälti koosteisiin vuodelta -07 ja Saulin blogeihin. Ja kyllähän Sauli ryyppää kunnolla myös ulkomaailmassa, mikäli olen hänen blogejaan oikein ymmärtänyt.

Mutta mutta, mielipiteitä on monia, minun ja väärät :wink: En ala tästä vänkäämään niin hirveästi. Ja tämä taitaa muutenkin kuulua Saulin ketjuun.

//Siirretty Yleistä keskustelua BB-talon asukkaista-ketjusta.
-jaiba-

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 09 Syys 2010 20:59

Sauli sanoi IS-tutkassa Paulia neitimäiseksi. Näkeekö kukaan muu tässä mitään ironiaa? Ja sanoi myös, että: "Ei se Paul täys hetero ole." Eikö tuo mene jo kunnianloukkauksen puolelle?

EDIT: Tuo Sauli ja Mari kuvio on aika omituinen. Ensimmäisessä tutkassa Sauli hehkuttaa, että Mari on hänen ystävänsä. Sitten seuraavassa koosteessa vielä hehkutettiin Marin hyvyyttä. Tämän jälkeen tyyli alkoi muuttua. Oltiin Marin kanssa kuulemma vain kavereita, pian tämän jälkeen Zale ilmoittaa extrassa tuntevansa Marin hämärästi. Nyt häädön jälkeen Sauli taas myöntää tunnistavansa Marin. Jännä miten ystävyys määräytyy kansansuosion mukaan.

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 17 Loka 2010 23:12

Mitähän saulille kuuluu tänä pvänä ku ei ole mitään kuulunu pitkään aikaan :D

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2010 08:56

Nyt tuusis tarkkana! :o
Mikäs outo pari se tässä tallentuikaan filmille Helsingin yössä?
11.11.2010 7:10 / KUVA MARKO TUBLI

Suomessa konsertoinut jenkkitähti ja meidän oma suomistara lemmekkäinä! Lue lisää!

Kuva

Suomessa vastikään konsertoinut USA:n Idols-finalisti Adam Lambert bongasi helsinkiläisravintolasta jatkoseuraa keikkansa jälkeen.

- Olet niin suloinen, jenkkistara huokaisi seuralaiselleen, joka oli...

...kukas muu kuin superauoaittu BB-bloggarimme Sauli Koskinen!

Miten reagoi Sauli Adamin lähentymisyrityksiin? Paljastavat kuvat ja illan kulku tänään ilmestyneessä Seiskassa. Ja tietenkin THE KUVAT!
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a13 ... gin+yossa/

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Marras 2010 09:02

Millainen lienee Saulin eri maan kielen taito?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 11 Marras 2010 09:11

kiinteistöprinssi kirjoitti:Sauli sanoi IS-tutkassa Paulia neitimäiseksi. Näkeekö kukaan muu tässä mitään ironiaa?
Kyllä vain. :lol: (Varsinkin jos oli kirjoitettu dissailuhengessä.)
Seiska kirjoitti:...superauoaittu BB-bloggarimme Sauli Koskinen
superauoaittu? Onko tämä nyt jotain seiskaihmisten sisäpiirikieltä? ei aukene.
(seurattu?)
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Marras 2010 10:20

Realcowboy kirjoitti:Millainen lienee Saulin eri maan kielen taito?
Ruumiin kieli on ruostumaton. ;)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Marras 2010 11:34

wäinämöinen kirjoitti:
Seiska kirjoitti:...superauoaittu BB-bloggarimme Sauli Koskinen
superauoaittu? Onko tämä nyt jotain seiskaihmisten sisäpiirikieltä? ei aukene.
(seurattu?)
Supersuosittu. (Tais olla sarkasmia.) Uutisen kirjoittajalla on vasen käsi ollut vissiin hieman liikaa vasemmalla ja kymmensormijärjestelmä on kussu nilkoille.

Myös tämä hieman huvitti:
Seiska kirjoitti:Paljastavat kuvat ja illan kulku tänään ilmestyneessä Seiskassa. Ja tietenkin THE KUVAT!
Onhan se hyvä painottaa, ettei vaan tule ihmisille fiilistä, että kuvia ei olekaan.

Uutisen yhteydessä myös nettikirjoittajille varoitus:
Tämä uutinen herättää kokemuksemme mukaan keskustelua. Pysythän, rakas lukijamme, asiallisena. Muistathan myös, että vastaat itse oikeudessa siitä, mitä kirjoitat.
Onkohan Seiska saanut paljonkin turhia yhteydenottoja kommenttien takia?

Kunnioitus Adam Lambertia kohtaan kyllä ropisee pahasti, jos/kun on Sauliin sekaantunut. Nyt odotamme vaan Saulin ja Adamin lemmenlomaa Karbialla. Sponsorina tietysti Seiska.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2010 11:43

Hah, go Sauli! Ja ihan kiva että Adamillakin oli vähän sutinaa Suomessakin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja minna » 11 Marras 2010 14:28

Tuo linkki tuossa muuten ei toimi.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Marras 2010 14:44

minna kirjoitti:Tuo linkki tuossa muuten ei toimi.
Joo on näköjään laitettu myöhemmin sama uudella kuvalla. THE KUVAT sitten kai vain paperiversiossa. http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a13 ... gin+yossa/

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja gemini » 15 Marras 2010 14:39

Sauli kuuluu näihin julkkispelleihin, joiden opiskelut jäi peruskouluun ja sitten tuli pelastus nimeltä BB. Ei kun sinne hakemaan ja saa vähän nimeä niin sen jälkeen voikin sitten jatkaa julkkispellen elämää. Saahan sitä aina vip-kutsuja z-luokan kekkereihin. Maku mennyt koko herrasta.

Lisäystä vielä, että Sauli on Niko Nousiaistakin turhempi julkkis. Nikolla sentään on jonkinlaista "uraa" Hunkseissa, mutta Sauli lähinnä elää tällä roskalehtijulkisuudella.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 15 Marras 2010 14:41

Saulilla on ollut sen verran järkeä, ettei ole sekaantunut persaukisiin taviksiin, vaan on malttanut odottaa BB-voittajan arvolle sopivaa mahdollista kumppania.
Voisi joku Niko S. ottaa esimerkkiä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Marras 2010 04:38

Toisessa (Ei-BB) IS-Tutkassa kommentoitiin vähän myös Adam Lambert -tapausta.
www.iltasanomat.fi/videot/viihde/ kirjoitti: Ilta-Sanomien viihdetykit Katri ja Sauli puhuvat tänään muun muassa American Idol -tähden Adam Lambertin erikoisesta Sauli-tervehdyksestä, tanssisuosikiksi nousseen Jukka Rasilan tunteikkaasta itkusta, Kuorosodan kuoronjohtajista sekä Diilin jääkuningattareksi nousseesta Mira Kasslinista. Katria itkettää jälleen, koska Jukan herkkä tanssi ja kyyneleet olivat liikaa.
(15.11.2010 15:22)
Kuvaaja: Tuomas Selänne
Toimittaja: Katri Utula ja Sauli Koskinen
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”