Henri Kuukasjärvi

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 21 Syys 2007 14:03

tämähän muistuttaa ihan miraismia... hekaistit sietävät idoliltaan mitä tahansa ja selittelevät muulle maailmalle hekan mokia parhain päin...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Sintuura
Heikoilla hangilla
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2005 10:44

Viesti Kirjoittaja Sintuura » 21 Syys 2007 14:38

Heka on talon ehdottomasti viihdyttävin asukas, joka ei kuitenkaan ansaitse voittoa. Tässä tapauksessa on ulos äänestettävä kilpailija joka ei ole viihdyttävä eikä ansaitse voittoa.

No niin, eli se siitä sitten ja mennään eteen päin; itkijätfoorumistit voivat mennä vauvafoorumille analysoimaan aikuisen naisen käyttäytymistä 2-vuotiasta esittäessä ja tämän behavioristinen suhde aikuiseen mieheen joka esittää tämän isää.

Joten soronoo vain teillekin ja toivottavasti saatte leipää pöytään muillakin kuin jumalan esittämisellä intervepissä :D

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 21 Syys 2007 14:39

Kävi tota eilistä dailyä katsoessani mielessä että Hekalla taitaa stressimittari aika täysillä, ainakin käytös antaa sen suuntaista osviittaa. Ja reiluuden nimissä, eipä tuo ole ihme. Kolme peräkkäistä nimeämistä ei varmasti ole helppoa, varsinkaan Hekan luonteiselle ihmiselle (kontrolloija), Helin "torjunta", 2 rangaistusta samalla viikolla, viikkotehtävän epäonnistuminen... Tuntuu siltä että universumi yrittää ottaa Kingiltä luulot pois.

Kuinkahan kauan kestää ennenkuin napsahtaa taas? :?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Syys 2007 14:42

Laittakaapa tänne Seiskasta ne Henri-pojan velkasotkut. Spencer?

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Syys 2007 14:46

Sintuura kirjoitti:Heka on talon ehdottomasti viihdyttävin asukas, joka ei kuitenkaan ansaitse voittoa.
Tässä olen samaa mieltä. Siksi en halua, että Heka putoaa ihan vielä. Ainakin Hekan egoistisista itsekehuista saa hyvät naurut.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 21 Syys 2007 14:59

Nist kirjoitti:
Sintuura kirjoitti:Heka on talon ehdottomasti viihdyttävin asukas, joka ei kuitenkaan ansaitse voittoa.
Tässä olen samaa mieltä. Siksi en halua, että Heka putoaa ihan vielä. Ainakin Hekan egoistisista itsekehuista saa hyvät naurut.
Jep, Heka todellakin on talon ehdottomasti viihdyttävin asukas. :thumbsup Ja en minäkään Hekalle välttämättä voittoa halua, mutta antaa nyt miehen olla talossa vielä jonkin aikaa..

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 21 Syys 2007 15:10

Nist kirjoitti:Ainakin Hekan egoistisista itsekehuista saa hyvät naurut.
Niistä sai hyvät naurut, mutta ne on jo kuultu. Kaikkihan ovat huomanneet, että Heka joutuu tässä vaiheessa jo kertomaan samoja juttuja uudelleen ja uudelleen.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 21 Syys 2007 15:29

Hamm75 kirjoitti:
Nist kirjoitti:Ainakin Hekan egoistisista itsekehuista saa hyvät naurut.
Niistä sai hyvät naurut, mutta ne on jo kuultu. Kaikkihan ovat huomanneet, että Heka joutuu tässä vaiheessa jo kertomaan samoja juttuja uudelleen ja uudelleen.
jooo-o, ei naurata enää, lähinnä kauhulla odotan milloin pissa lainehtii yli ja heka saa itkupotkuraivarit jollekkin omalle ihnhokilleen
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 21 Syys 2007 15:52

big.mac kirjoitti:tämähän muistuttaa ihan miraismia... hekaistit sietävät idoliltaan mitä tahansa ja selittelevät muulle maailmalle hekan mokia parhain päin...
Toivottavasti et laske minua näihin "hekaisteihin" pelkästään tämän päiväisten kommenttien ja avatarin perusteella. Itse en idolisoi Hekaa tai pidä häntä todellakaan suosikkinani. Multa saat pilkettä sinne silmäkulmiisi. Haluatko? :)

Avatar
Pollukka
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:54

Viesti Kirjoittaja Pollukka » 21 Syys 2007 16:31

Uskomatonta että tuo jätkä on ollut tuolla kohta 5 viikkoa, jos ei nyt lähde. Ei se edes pysty luomaan konflikteja käytöksellään kun kukaan ei ota sitä vakavasti.
Jos ei saa olla oma ittensä Pohjanmaalta, niin ihan v...n sama!

omli
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Syys 2007 12:19

Viesti Kirjoittaja omli » 21 Syys 2007 16:38

Pollukka kirjoitti:Uskomatonta että tuo jätkä on ollut tuolla kohta 5 viikkoa, jos ei nyt lähde. Ei se edes pysty luomaan konflikteja käytöksellään kun kukaan ei ota sitä vakavasti.
Ei hätää, Heka heitti itse itsensä ulos tuolla Hekamaisen kaikkitietävällä lastenkasvatustaidollaan.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Syys 2007 16:55

Lähes kaikkien galluppien, mittareiden, äitien, isien ja muiden lastenkasvatuseksperttien mukaa heka on lähdössä talosta.

Harmi. Jos tästä jotain hyvää yrittää etsiä, ni ihan jännä nähä miten ääniharavahekan (heka on myös täydellinen harava) pisteet jakautuu helin ja muun porukan kesken ens tiistaina.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Syys 2007 20:20

Nooh, Heka on taas tänä iltana Shogun the sushimeister.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Viesti Kirjoittaja Eppu » 21 Syys 2007 20:45

Se tutin väkisin syöttö oli järkyttävää ihan senkin takia että yleensähän 2-vuotiaat pyritään saamaan irti tutista jo hammaslääkärin suosituksesta. Sitähän pitäisi olla riemusta soikena jos sitä ei enää halua. Tämän imukapistuksenhan pitäisi olla lohdun tuoja, ei pelote.

Itseä pisti ärsyttämään myös Hekan mahtava tietämys "jäähypenkin" käytöstä, etenkin kun käytti sitä täysin väärin.

Kuitenkaan en usko Hekan saavan mitään potkuraivareita normioloissa muille asukkaille vaan tämä "pelottava" kuva syntyi ylisuoritetusta roolista. Sellaiset raivarit ihmisille taitavat enemmän olla hänen tyttärensä erikoisalaa, mikäli keltaisiin lehtiin on uskomisen :?
Totuus riippuu näkökulmasta

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 21 Syys 2007 21:08

Tässä on kuva vähän ennen kuin tutilla uhkaillut Heka nousi Helin päältä pois. Helin ilmeen voi tulkita oman halunsa mukaan.
Kuva

Lepakko
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 21 Syys 2007 21:00

Viesti Kirjoittaja Lepakko » 21 Syys 2007 21:14

Heka fanit on todellakin IHAN samanlaisia kuin Miran fanit aikoinaan.

Siis ensinnäki miten te voitte puolustella tuota hekan käytöstä? Heka yrittää työntää tuttia joka on ollut vessan pytyssä (eli paikka jonne virtsataan ja ulostetaan) aikuiselle naiselle suuhun? Ja turha alkaa syyttämään Heliä tuosta EI KUKAAN pistäisi sitä suuhun. Ja jos kyseessä olisi ollut 2-vuotias lapsi niin mitä se lapsi siitä olisi muka mitään ymmärtänyt?

Se jätkä jauhaa paskaa jatkuvalla syötöllä! "Mä osaan sitä ja mä tiedän sen ja mä oon semmonen" "olin intissä 5 päivää sateessa..." No huhhuh! siis se jätkä on niin läpinäkyvä ihan kuin Mirakin. Itseään ajatteleva idiootti

Siis mikä Henrissä on niin hienoa että sitä niin moni fanittaa?

edit: ja mitäs tuosta ilmeestä sit pitäisi tulkita?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Syys 2007 21:16

Kuva

^ no siinähän heli itkee ja on peloissaan hekan väkivaltaisen ja sadistisen hyökkäyksen takia!!!

... tai sit sitä naurattaa. Oon aiemminki kirjottanu että heli naureskeli väkivaltaisten ja sadististen hyökkäysten aikana kunnes pääs lopulta itku, joka tän päivän helin sanomisten mukaan ei johtunu ees hekasta ku välillisesti. Eikä sillonkaan väkivallasta tai sadistisuudesta :)

ps. ja nii, en oo hekafani. oon antihekafanien antifani ;)

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Syys 2007 21:17

silmä kirjoitti:Tässä on kuva vähän ennen kuin tutilla uhkaillut Heka nousi Helin päältä pois. Helin ilmeen voi tulkita oman halunsa mukaan.
Paha kuva. Väkivaltainen kuva. Se, joka ei pidä kuvaa väkivaltaisena, voi miettiä, miltä tuntuisi omalla työpaikalla, kun pomo makaa hajareisin tissien päällä ja "kasvattaa tiimityöhön".
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Syys 2007 21:20

Punde kirjoitti:[
... tai sit sitä naurattaa. Oon aiemminki kirjottanu että heli naureskeli väkivaltaisten ja sadististen hyökkäysten aikana kunnes pääs lopulta itku
Ihan luonnollista. Itse olen samanlainen. Nauran, kunnes tulee itku. Sitä koittaa suojella sitä omaa minuuttaan, ja kovettaa kaiken muun.

Onneksi Heli vihdoin vapautunut talossa. Aika rankat kokemukset takana, mutta mimmi on vahva.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Syys 2007 21:24

Voitteko nyt laittaa sen koko klipin videona, kerta olette saaneet kuviakin käsiin? Katsotaan se pätkä äänien kanssa ja arvioidaan miltä se vaikutti? Sehän ei ole ongelma, mikäli Heli hymyilee ja naureskelee Henrin leppoisalle päälläistumiselle? Vai mitenkä?

Avatar
Pollukka
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:54

Viesti Kirjoittaja Pollukka » 21 Syys 2007 22:25

"mulle ei ainakaan tule tuollaista lasta, mun lapset ainakin oppii käytöstavat heti syntymästä"
- Henri

Hakkaakohan se lapsensa kun ne tulee siinä toisen ikävuoden aikana uhma-ikään?
Jos ei saa olla oma ittensä Pohjanmaalta, niin ihan v...n sama!

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 21 Syys 2007 23:01


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”