Henri Kuukasjärvi

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
omli
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Syys 2007 12:19

Viesti Kirjoittaja omli » 21 Syys 2007 00:09

Punde kirjoitti:No huh huh, nyt kun tutti- ja syöttötilanteen näin. Liveketjussa puhuttii väkivaltasesta sadistista, mut eihän tossa ollu mitään semmosta. Mitä nyt heli huito hekaa naamaan ja naureskeli läpi molempien tilanteiden, kunnes pääs itku. Heka kyllä jakso jankuttaa ja inttää, mut en nähny missää vaihees mitää väkivaltasta pakottamista tai muutakaa väärää, mitä moni muu on nähny.

Kyllä on ollu antihekalasit päässä monilla katsojilla.
Vastauksestasi päätellen olet luultavasti lapsenkasvatusasiassa Hekan tasolla, ehkä vielä alempana. Yleensä ihminen sivusta katsoen huomaa vielä helpommin tällaisen asian, mutta et sinä.
Kyllä tuo Heka kasvatusmetodi viittaa sadistisuuteen tai sitten täydelliseen tyhmyyteen.
Mitenkähän hän noin viisaana ja kaikkitietävänä alentuu tuollaiseen.
On totta, että tuon ikäinen lapsi yrittää selvitä monista asioista nauramalla tai tulemalla pitämään hyvänä, niin kuin sillä asia olisi kuitattu.

Itse olen vähän yli kolmevuotiaan tytön isä. Kyllä lapselle pitää rajat laittaa ja pitää niistä kiinni.
Lapsen kanssa pitää keskustella hyvin rauhallisesti ja loogisesti, miksi on asioita, joita ei pidä tehdä tai mitä pitäisi tehdä.
Ei niin kuin Heka, rutistamalla käsiin mustelmia, retuuttamalla ja tunkemalla vessapytystä nostettua tuttia suuhun, sekä pakkosyöttöä.
Muutkin asukkaan reagoivat tähän, vaikka kysymyshän oli leikistä. On lapsen kasvattajallakin rajoja, joiden yli ei saa mennä.
Ensinnäkään tutti ei ole mikään rangaistusväline, päinvastoin. Kaksivuotiasta pitää jo kaikin konstein yrittää saada luopumaan tutista.

Mikäli Heka joskus saa lapsia, niin tänään nähdyn perusteella, pitäisi lastensuojeluvalvojien ottaa hänet heti kontrolliin.

Kuvitelkaa avutonta lasta diktaattorimaisen isän mielivallan alaisena, ilman, että kukaan pystyisi auttamaan lasta.
Mitä lapsi joutuisi kärsimään?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Syys 2007 00:13

omli kirjoitti:Vastauksestasi päätellen olet luultavasti lapsenkasvatusasiassa Hekan tasolla, ehkä vielä alempana. Yleensä ihminen sivusta katsoen huomaa vielä helpommin tällaisen asian, mutta et sinä.
En lukenu ton pidemmälle, kun vaikutti melko typerältä ja vittuilevalta viestiltä.

Heka ei kasvattanut 2-vuotiasta lasta, heka oli roolissa, jossa "kasvatti" 23-vuotiasta joka esitti kaksvuotiasta. Mitä meikän dissauksee tulee, ni heh heh. Naurettavaa. :) Ota vähän iisimmin.

edit: nyt luin lopunkin, ja lisään tähän vielä :hahaha:

Sintuura
Heikoilla hangilla
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2005 10:44

Viesti Kirjoittaja Sintuura » 21 Syys 2007 00:21

omli kirjoitti:
Punde kirjoitti:No huh huh, nyt kun tutti- ja syöttötilanteen näin. Liveketjussa puhuttii väkivaltasesta sadistista, mut eihän tossa ollu mitään semmosta. Mitä nyt heli huito hekaa naamaan ja naureskeli läpi molempien tilanteiden, kunnes pääs itku. Heka kyllä jakso jankuttaa ja inttää, mut en nähny missää vaihees mitää väkivaltasta pakottamista tai muutakaa väärää, mitä moni muu on nähny.

Kyllä on ollu antihekalasit päässä monilla katsojilla.
Vastauksestasi päätellen olet luultavasti lapsenkasvatusasiassa Hekan tasolla, ehkä vielä alempana. Yleensä ihminen sivusta katsoen huomaa vielä helpommin tällaisen asian, mutta et sinä.
Kyllä tuo Heka kasvatusmetodi viittaa sadistisuuteen tai sitten täydelliseen tyhmyyteen.
Mitenkähän hän noin viisaana ja kaikkitietävänä alentuu tuollaiseen.
On totta, että tuon ikäinen lapsi yrittää selvitä monista asioista nauramalla tai tulemalla pitämään hyvänä, niin kuin sillä asia olisi kuitattu.

Itse olen vähän yli kolmevuotiaan tytön isä. Kyllä lapselle pitää rajat laittaa ja pitää niistä kiinni.
Lapsen kanssa pitää keskustella hyvin rauhallisesti ja loogisesti, miksi on asioita, joita ei pidä tehdä tai mitä pitäisi tehdä.
Ei niin kuin Heka, rutistamalla käsiin mustelmia, retuuttamalla ja tunkemalla vessapytystä nostettua tuttia suuhun, sekä pakkosyöttöä.
Muutkin asukkaan reagoivat tähän, vaikka kysymyshän oli leikistä. On lapsen kasvattajallakin rajoja, joiden yli ei saa mennä.
Ensinnäkään tutti ei ole mikään rangaistusväline, päinvastoin. Kaksivuotiasta pitää jo kaikin konstein yrittää saada luopumaan tutista.

Mikäli Heka joskus saa lapsia, niin tänään nähdyn perusteella, pitäisi lastensuojeluvalvojien ottaa hänet heti kontrolliin.

Kuvitelkaa avutonta lasta diktaattorimaisen isän mielivallan alaisena, ilman, että kukaan pystyisi auttamaan lasta.
Mitä lapsi joutuisi kärsimään?
:D Dingding; olet voittanut juuri viikon parhaimman kotipsykologin palkinnon sekä kunniamaininnan Televisiossa Asuu Miehiä Pieniä Ihan Oikeesti Ry:ltä.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 21 Syys 2007 00:31

:hahaha:

Kiitokset osallistuneille. Nauran vedet silmissä. Ei saisi, mutta ei vain voi olla nauramatta. Pyydän herkimmiltä anteeksi.

Ja se loppukaneetti. Ei jeebus sentään, halkean ja kusen kohta housuuni.

:hahaha:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Syys 2007 00:36

Haluan ehdottomasti TAMPIO:n kunniajäseneksi, heka on varmasti sen puheenjohta tai presidentti. Ellei omli sitten.. hyss. Ei saa dissailla kanssafoorumisteja. ;)

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Syys 2007 00:37

Mua naurattaa kans toi Heka. On se niin lutunen. <3 :hahaha:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 21 Syys 2007 00:38

Mole kirjoitti:Mua naurattaa kans toi Heka. On se niin lutunen. <3 :hahaha:
Älä naura Hekalle tai Heka on sinulle isä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Syys 2007 00:39

silmä kirjoitti:
Mole kirjoitti:Mua naurattaa kans toi Heka. On se niin lutunen. <3 :hahaha:
Älä naura Hekalle tai Heka on sinulle isä.
HEKALLE VIESTI: BRING IT ON, BITCH! :wink:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Syys 2007 00:40

silmä kirjoitti:
Mole kirjoitti:Mua naurattaa kans toi Heka. On se niin lutunen. <3 :hahaha:
Älä naura Hekalle tai Heka on sinulle isä.
Nää teidän molempien kommentit kertoo siitä, ettette tajua yhtään mitään ihmisluonnosta, olette alentuneet jopa hekan tason alle. Mitä muut näkee ni te ette näe. Te ette näe kruunua henrin päässä, ja siksi olette tyhmiä.

Avatar
Kadi<3
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 511
Liittynyt: 30 Elo 2007 02:38

Viesti Kirjoittaja Kadi<3 » 21 Syys 2007 01:43

Punde kirjoitti:Kyllä on ollu antihekalasit päässä monilla katsojilla.
Jep, näin itse tilanteen nopeasti Livessä ja ihmettelin jo tuolloin asiasta noussutta kohua, ja nyt kun oikein katsomalla katsoi tuon syöttötuolipätkän niin ei voi kuin ihmetellä asiasta noussutta hirveää mouhotusta.

Henrin jankutus oli todellakin ärsyttävää, sen myönnän, mutta kyllä Helinkin käytös tilanteessa oli melko ajattelematonta. Lähinnä tuli mieleen 8v kauhukakara kuin 2v vielä pieni lapsi. Piian pk-huonekommentit tapahtuneesta olivat täyttä asiaa.

Se oli varmasti lopulta oikea ratkaisu että Heli siirrettiin pois Hekalta, kun ei Helillä tuntunut olevan halua tehtävän kunnolliseen suorittamiseen.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Syys 2007 01:45

Kadi<3 kirjoitti:Piian pk-huonekommentit tapahtuneesta olivat täyttä asiaa.
Höpö höpö. Piia samalla junalla kotiin kuin psyko-Henri.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 21 Syys 2007 08:24

Punde kirjoitti:No huh huh, nyt kun tutti- ja syöttötilanteen näin. Liveketjussa puhuttii väkivaltasesta sadistista, mut eihän tossa ollu mitään semmosta. Mitä nyt heli huito hekaa naamaan ja naureskeli läpi molempien tilanteiden, kunnes pääs itku. Heka kyllä jakso jankuttaa ja inttää, mut en nähny missää vaihees mitää väkivaltasta pakottamista tai muutakaa väärää, mitä moni muu on nähny.

Kyllä on ollu antihekalasit päässä monilla katsojilla.
Antihekalasit tai sitten ei... Mun mielestä on sadistista ja vastenmieleistä heilutella naaman edessä vessanöntöstä noukittua tuttia, oli se sitten huuhdeltu tai ei ja Heka osoitti siinä todella huonoa tilannetajua, kun jatkoi ja jatkoi ja jatkoi juttua... sama syöttötilanteessa... jos kerran koko muu porukka Talossa (Piiaa lukuunottamatta) sympatiseeraa ja yrittää hienovaraisesti lopettaa Helin kiusaamisen. Mulle tuli sellanen fiilis noista episodeista, kuin Heka olis halunnut kostanut Helille sen ettei se ole ollut hänestä enempää kiinnostunut...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Syys 2007 08:27

Kadi<3 kirjoitti: Lähinnä tuli mieleen 8v kauhukakara kuin 2v vielä pieni lapsi. Piian pk-huonekommentit tapahtuneesta olivat täyttä asiaa.
Piialla ei ole itsellään lapsia, hän omien sanojensa mukaan välttelee lapsia, eli ei tiedä miten kaksivuotias käyttäytyy.

Kaksivuotias käyttäytyy juuri niinkuin Heli teki. Pahemminkin. Kaksivuotiaan uhma on sitä kaikkein pahinta, koska lapsen pää ei vielä riitä ymmärtämään perusteluja. On vain suunnaton kapina, kun oma tahto ei menekään läpi.

Siksi kaksivuotiaan kanssa pitää olla ovela. :wink:
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 21 Syys 2007 09:50

^^samaa mieltä nistin kanssa^^ kaksivuotiaat sitten voiki olla jääriä ja itsepäisiä joihin ei tehoa hyvä eikä paha vaan rauhallinen ja pitkäjänteinen ote...

tämän viikon perusteella haluan ehdottomasti Hekan ulos Talosta, ennenkuin tulle vakavampaa jälkeä... Heka on oikeasti hiukkasen vaarallinen, kun ärsyyntyy :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 21 Syys 2007 12:27

lol @ keskustelun kiihkeys. :lol:

Henri on siis hullu mielipuoli, sadistinen kiduttaja, vaarallinen muille asukkaille... Kamalaa, Heka yritti saada 23-vuotiasta naista maistamaan papumuhennosta? :wink:

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 21 Syys 2007 12:45

Nist kirjoitti:
Kadi<3 kirjoitti: Lähinnä tuli mieleen 8v kauhukakara kuin 2v vielä pieni lapsi. Piian pk-huonekommentit tapahtuneesta olivat täyttä asiaa.
Piialla ei ole itsellään lapsia, hän omien sanojensa mukaan välttelee lapsia, eli ei tiedä miten kaksivuotias käyttäytyy.
Vau, uskomatonta logiikkaa. Tarkoitatko, että suu kiinni ihmiset, jotka eivät ole itse kasvattaneet omaa kaksi vuotiasta lastaan?

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Syys 2007 12:47

David Mills kirjoitti: Tarkoitatko, että suu kiinni ihmiset, jotka eivät ole itse kasvattaneet omaa kaksi vuotiasta lastaan?
Vähän tuohon tapaan. Eli jos ei tiedä miten kaksivuotias käyttäytyy, niin parempi olla ihan hiljaa. 8)
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 21 Syys 2007 13:00

Nist kirjoitti:
David Mills kirjoitti: Tarkoitatko, että suu kiinni ihmiset, jotka eivät ole itse kasvattaneet omaa kaksi vuotiasta lastaan?
Vähän tuohon tapaan. Eli jos ei tiedä miten kaksivuotias käyttäytyy, niin parempi olla ihan hiljaa. 8)
Onko Piia sitten sanonut ettei hän tiedä miten kaksi vuotiasta kasvatetaan tai käyttäytyy? Itse en ole kuullut. Vai onko ainoastaan kaksi vuotiaiden lasten vanhemmilla yksinoikeus käydä keskustelua kaksi vuotiaiden lasten kasvattamisesta. Entä miten nimenomaisessa tilanteessa, jossa 23-vuotias tositv-henkilö esittää kaksi vuotiasta lasta tv-ohjelmassa ja 26-vuotias mieshenkilö komentaa häntä isän roolissa? Voinko komentoida silloin tilannetta? ;)

Avatar
gushgushgush
Sveitsi
Viestit: 97
Liittynyt: 21 Syys 2007 10:31

Viesti Kirjoittaja gushgushgush » 21 Syys 2007 13:04

Hekahan on reilusti sitä mieltä että lasta saa lyödä kunhan ei jää jälkiä. Toivottavasti myös itse sitten miehekkäästi ottaa vastaan iskuja kunhan ei jää jälkiä.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 21 Syys 2007 13:06

Pitää hieman hämmentää keskustelua 2 v lapsista :

Kun heka sanoi ettei todellakaan 2 v. ole tuollasia.

4 :n todella helpon ja kiltin lapsen äitinä sanon , ne on peruspäivänä pääasiassa paljon pahempia 2 vuotiaana.

2v. tyttäreni: maailman suloisin , kiltein ja helpoin lapsi .
Kun hänellä on paha päivä , niin kaikki on EI ja EI ja EI kovalla huudolla ja 2 vuotiaan päätä ei käännä mikään, kun se sille päälle sattuu. Ja mitään ei voi pakottaa, kaikki pitää huijata hauskaksi.

Eli sepä siitä Hekan tietämyksestä arjesta lasten kanssa.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Syys 2007 13:10

Ja minä työkseni tehnyt ikäviä ja kivuliaita toimenpiteitä kaksivuotiaille, joten voin kertoa, että ne kaksivuotiaat ne vasta osaa pistää hanttiin! :lol:

Piia ja Henri väittivät, että Heli käyttäytyi kuin 8- tai 10-vuotias.

Minä sanon, että Heli käyttäytyi kuin kaksivuotias. 8)
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 21 Syys 2007 13:17

^kuin helppo 2v.

Esimerkki: 2v lapsi haluaa kävellä jopa paikassa itse.Häntä täytyy pitää parkkipaikalla kädestä kiinni , ettei poukkoile mihin sattuu. Pahana päivänä hän huutaa: Äiti ei saa repiä minun käsiä irti!!! :lol: :lol: :lol:
Että sellasta!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”