Satu Olkinuora

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 11 Syys 2007 23:40

Petri kirjoitti:Satu on omien sanojensa mukaan suuren luokan business-nainen, mutta silti äiti maksaa hänen vuokransa ja puhelinlaskunsa. :hahaha:
Asukkaat alkoivat keskustella lellipennuista, jotka saivat vanhemmiltaan kaiken, minkä halusivat. Timo alkoi selvittää, lukeutuiko Satu näihin lapsiin ja sai naisen vastauksista hieman tukea oletukselleen.

- Meijän äiti ei oo silleen, mutta se vaan remppaa sitä taloaan pikku hiljaa ja antaa sit meille loput. Mitäpä se niillä tekis? Satu selitti eloaan.

Muut olivat sitä mieltä, että opiskelijoiden tulisi tulla toimeen omillaan. Sadun päähän ei mahtunut, mistä opiskelijat saisivat tarpeeksi rahaa itse.

- Osa-aikaisista töistä! muut huusivat yhteen ääneen ratkaisun.

Satu selitti, että hänen aikansa meni opiskeluun sekä hevosenhoitoon. Muut alkoivat kuittailla naiselle, joka nuorena opiskelijana omisti oman hevosen.

- Maksaako sun äitis sun vuokraskin? Timo kysyi ihmetellen Sadulta.

Satu hautautui nolona huppuunsa ja veti kätensä kasvojensa eteen. Timo luki käyttäytymisestä Sadun vastauksen.

- No v***u nyt mä ymmärrän, miten sul on varaa käydä joka päivä ravintoloissa syömässä! Timo tuhahti ennen kuin sai vielä kuulla, että Satu ei maksanut itse edes puhelinlaskujaan.
Löytyi muuten netistä tämä kuuluisa Team Academykin: http://www.tiimiakatemia.fi/
Voi hemmetti... :shock: :D

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 12 Syys 2007 05:51

Daddalie kirjoitti:Ja juu, kyllä minuakin säälittää Sadun täydellinen tilannetajuttomuus Timon suhteen. Kiva tulla tuolta ulos ja kuulla kuinka petting zoo -partner ilmoittaa Sadun olevan seiskan arvoinen ja menevän vaihtoon heti kun hehkeämpää lihaa ilmestyy näköpiiriin. Ärsyttävä, daiju tai mitä tahansa, tuollaista ei kukaan ansaitse.
Ei ansaitse niin, oon samaa mieltä. Ja mun mielestä on ikävää, että Timon idiotismia (= ilkeily toisen tunteiden kustannuksella) niin moni katsoo suopeasti. Nojoo, en tiedä miten paljon Satu "ansaitsee" siitä joillakin perusteilla (?), mutta mulle ei kelpaa Timon törkeälle käytökselle perusteluksi Sadun ns. tyhmyys, huono itseluottamus tai "sokea ihastuminen". Mielestäni ne ovat pienempi paha kuin ilkeily (jota Timo vähitellen alkanut harrastaa Satua kohtaan) ja toisen hyväksikäyttö, jotka omasta mielestäni tekevät ihmisestä tyhmemmän helpommin kuin muut piirteet. Tietysti joku voi koittaa puolustella Timon käytöstä huumoriksi, mutta jos on samalla sitä mieltä, että Satu on oikeasti ihastunut Timoon ja tulee vielä satuttamaan itsensä jossain vaiheessa, niin eihän juttu ole enää käytännössä huumoria, vaan tosiaankin toisen tunteilla leikkimistä..
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Syys 2007 06:15

Kathy_bb kirjoitti:
Daddalie kirjoitti:Ja juu, kyllä minuakin säälittää Sadun täydellinen tilannetajuttomuus Timon suhteen. Kiva tulla tuolta ulos ja kuulla kuinka petting zoo -partner ilmoittaa Sadun olevan seiskan arvoinen ja menevän vaihtoon heti kun hehkeämpää lihaa ilmestyy näköpiiriin. Ärsyttävä, daiju tai mitä tahansa, tuollaista ei kukaan ansaitse.
Ei ansaitse niin, oon samaa mieltä. Ja mun mielestä on ikävää, että Timon idiotismia (= ilkeily toisen tunteiden kustannuksella) niin moni katsoo suopeasti. Nojoo, en tiedä miten paljon Satu "ansaitsee" siitä joillakin perusteilla (?), mutta mulle ei kelpaa Timon törkeälle käytökselle perusteluksi Sadun ns. tyhmyys, huono itseluottamus tai "sokea ihastuminen". Mielestäni ne ovat pienempi paha kuin ilkeily (jota Timo vähitellen alkanut harrastaa Satua kohtaan) ja toisen hyväksikäyttö, jotka omasta mielestäni tekevät ihmisestä tyhmemmän helpommin kuin muut piirteet. Tietysti joku voi koittaa puolustella Timon käytöstä huumoriksi, mutta jos on samalla sitä mieltä, että Satu on oikeasti ihastunut Timoon ja tulee vielä satuttamaan itsensä jossain vaiheessa, niin eihän juttu ole enää käytännössä huumoria, vaan tosiaankin toisen tunteilla leikkimistä..
Siinäpä se, kaikki nauravat sadulle, kukaan ei naura timolle. Kaikki säälivät satua, kukaan ei sääli timoa. Kumpi on nainen ja kumpi mies?

Ite oon alusta lähtien lukenu molemmat tosi ärsyttäviksi tyypeiksi, ja jos "peer pressure" ;) ei vaatis ni timo ois itseasiassa ärsyttävämpi ku satu. Timolla silti faneja riittää, onhan se pinkkien puhelimien mukaa kuulemma söpö! :?

Jos satu ei ois noin ärsyttävä luonnostaan ni menninkäis-timotappi ois ehdottomasti inhokkilistalla satua edellä. Jopa ennen noita kommentteja sadusta, mistä kaikki nyt kohkaa. Eikö kukaan muka aiemmin nähnyt että timo on täys ääliö? :)

Sadulle tulee rude awakening sunnuntaina tai maanantaina ku huomaa että on samalla ehkä bb-historian inhotuin asukas että menninkäis-timotapin vitsin kohde. Se on toki sääli, mutta älkää turhaan säälikö satua, kohdistakaa ärtymyksenne menninkäis-timotappiin!

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Syys 2007 08:13

Punde kirjoitti:Se on toki sääli, mutta älkää turhaan säälikö satua, kohdistakaa ärtymyksenne menninkäis-timotappiin!
Miksi ihmeessä? Se ei edelleenkään ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa. :lol:

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 12 Syys 2007 09:51

Punde kirjoitti: Siinäpä se, kaikki nauravat sadulle, kukaan ei naura timolle. Kaikki säälivät satua, kukaan ei sääli timoa.
Kyllä mä ainakin nauran Timolle! Jätkähän on miespuolinen susankuronen. Leuhkii toisille jätkille sillä, että on paneskellut talossa, eikä tajua, ettei sillä tavalla pääse tässä pelissä 50 tonniin käsiksi.

Satua jopa vähän säälin, Timoa ei tulisi mieleenikään sääliä.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 12 Syys 2007 11:30

Daddalie kirjoitti:Toisaalta Sadun viemä tila on niin suuri että hittoako sitä tietää joko Jaakosta ja Saulista ja Piiasta paljastuu vaikka mitä erikoisia piireitä kun Satu häipyy. Jo nyt odotan miten Satu reagoi häätöuhan alle joutuessaan. Sanooko hän vain: Ihanaa, mä rakastan saada palautetta! vai nähdäänkö jotkut ihan ennenäkemättömät itkupotkuraivarit.
Mulla on nyt sunnuntaista lähtien ollut 24/7 ja mä en oikeestaan kuule sieltä muuta kuin Sadun äänen. Pikkuhiljaa alkaa ärsyttää. Vois JOSKUS olla hiljaa...
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 12 Syys 2007 17:01

Nist kirjoitti:
Punde kirjoitti: Siinäpä se, kaikki nauravat sadulle, kukaan ei naura timolle. Kaikki säälivät satua, kukaan ei sääli timoa.
Kyllä mä ainakin nauran Timolle! Jätkähän on miespuolinen susankuronen. Leuhkii toisille jätkille sillä, että on paneskellut talossa, eikä tajua, ettei sillä tavalla pääse tässä pelissä 50 tonniin käsiksi.

Satua jopa vähän säälin, Timoa ei tulisi mieleenikään sääliä.
Itse nauran Timolle ja Sadulle. Sekä heidän onnettomalle "romanssille", jota seurataan mediassa (ja jotkut keskustelupalstoilla ;) ) kuola valuen.

Se leukiminen on "äijäjuttuja", joilla pönkitetään omaa asemaa talon sisäisessä äijähierarkiassa. Samalla Timo leuhkii, koska saa sillä talon ulkopuolella asuvat kaverinsakin (ja muutkin "äijät") ihailemaan moista pelimiestä. Pelimiestä, joka pelkää hiiriä, mutta hankkii petikaverin...talohoidon.

Mielestäni tämä on Timolta sekä naurettavaa, että säälittävää. Ainakaan itse en arvosta tollaista pelleilyä. Nauraa sille voin...

Satu on oma lukunsa, mutta siitä joskus myöhemmin toisessa otsikossa...(Edit: täähän olikin Sadun otsikko... :oops: )

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Viesti Kirjoittaja chypre » 12 Syys 2007 22:03

Oon tullut johtopäätökseen, että Satu+Timo= nuija ja tosinuija :lol:
En vaan oo ihan varma kumpi on kumpi. :wink:

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 12 Syys 2007 22:50

Voi juma-leishön..! Näin dailyssä nyt ton "äiti maksaa mun laskut" -pätkän. Ite on maksanut tasan 18-vuotiaasta (ei ollu kummosia tuloja sillon) omien puhelinlaskujen lisäksi osuutensa vuokrasta, ruuasta jne. Ei ihme, ettei tytöllä oo oikein elämän realiteetit hallussa ja muutenkin toi arvomaailma pikkasen "rempallaan" - ainakin meikäläisen makuun.

No, sunnuntain jälkeen ei tarvii ton kitinöitä enää kuunnella. Sen jälkeen tyttö voi olla harrastamatta huonoa seksiä ihan missä ravintolassa lystää..
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Tape
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 04 Syys 2007 19:38

Viesti Kirjoittaja Tape » 12 Syys 2007 23:00

Mikä oli tuo Dailyssä nähty Satu vs. Aki kähinä?

Taisi molemmat olla "tosissaan". Onneksi alkaa noilta kilpailijoiltakin mennä hermo Satuun. En (edelleenkään) ymmärrä ko. ihmistä, varsinkaan tuon laskunmaksukeskustelun jälkeen. Tulee olemaan kova elämä Satulle...

No, onneksi sunnuntaina hänestä päästään.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Syys 2007 23:03

Tape kirjoitti:Mikä oli tuo Dailyssä nähty Satu vs. Aki kähinä?

Taisi molemmat olla "tosissaan".
En muista miten meni, mut kumpikaa ei todellakaan ollut tosissaan. Koosteisiin voidaan just tolleesti leikata juttuja ja ne näyttää pahemmilta mitä on.

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 13 Syys 2007 02:47

Punde kirjoitti:Jopa ennen noita kommentteja sadusta, mistä kaikki nyt kohkaa. Eikö kukaan muka aiemmin nähnyt että timo on täys ääliö? :)
Timo on ollut inhokkini ensimmäisestä päivästä asti. Hyvä vaan jos muillakin silmät auenneet vihdoinkin tässä viikon sisällä. ;) Mun mielestä Timosta paistoi tuollainen pelimies alusta lähtien..

Satukin on kyllä ärsyttävä joo.
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

siniperho
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 13 Syys 2007 09:16

Viesti Kirjoittaja siniperho » 13 Syys 2007 09:28

Nolottaa oikein Sadun puolesta, kun on ihan häh ai mitennii muka opiskelija voi käydä töissä äiti maksaa kaiken aijaa :oops:

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 13 Syys 2007 10:29

No niin. Vihdoinkin saatiin Sadun äänestykseen mukaan! Nyt miinukset satelemaan. :!:
Perttu <3

siniperho
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 13 Syys 2007 09:16

Viesti Kirjoittaja siniperho » 13 Syys 2007 10:41

uskon et tippuu
IN - Jarkko, Sauli
OUT - Niko!

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Viesti Kirjoittaja chypre » 13 Syys 2007 17:03

Syytä olis.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 13 Syys 2007 23:04

Ei tainnut Satulle paljoa jäädä käteen tuosta Timon kanssa vehtaamisesta.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 13 Syys 2007 23:07

Hedgehog kirjoitti:Ei tainnut Satulle paljoa jäädä käteen tuosta Timon kanssa vehtaamisesta.
No jäihän sille "jotain" käteen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Syys 2007 23:25

Satu ottanut nimeämisen yllättävän hyvin. :tu

Saisi jäädä taloon. :wink:

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 13 Syys 2007 23:26

siniperho kirjoitti:Nolottaa oikein Sadun puolesta, kun on ihan häh ai mitennii muka opiskelija voi käydä töissä äiti maksaa kaiken aijaa :oops:
Satu on oikein hyvä yleistys nykyajan nuorisosta. Noinhan ne ajattelee. Korjatkaa IHMEESSÄ jos olen väärässä... :?
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Syys 2007 05:23

Parempi ihan Sadun itsensäkin kannalta, että lähtee sunnuntaina.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 14 Syys 2007 12:48

syytä ois, satun ja timpan juttu o mennyttä.. se särkee ittensä viel tuol:D.. nyt äske oli jtn kuvaa ku se murjotti terassilla
JuHu - :drink55:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”