Satu Olkinuora

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2007 14:20

Satu on käynyt itkeskelemässä pk-huoneessa ja se kuulemma teki hänelle hyvää. Nyt hän voi sitten olla omien sanojensa mukaan talossa oma itsensä.

Pelottaa vaan todellakin nähdä millainen todellinen Satu on, jos tähän saakka kaikki on muka ollut epätodellisen satumaista?

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Viesti Kirjoittaja Mouski » 14 Syys 2007 14:54

Mä haluan nyt nähdä sen aidon sadun, jos se kerran nyt voi olla sellainen. Aito Henri on jo nähty ---> ULOS

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 14 Syys 2007 15:03

Mouski kirjoitti:Aito Henri on jo nähty ---> ULOS
Joo, joo. Heti Sadun jälkeen.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 14 Syys 2007 18:03

Muakin kiinnostaa aito Satu, jos tähän asti on ollut kuori vahvasti päällä. Ja kyllähän lähes kaikki nimetessään Satun sanoivat, etteivät pidä hänen "esittämisestään". Eli eiköhän tuossa ole jotain perää?
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Syys 2007 21:05

Ihana romanssi on päättynyt sopuisaan eroon. Kansa vuodattaa kyyneliä. Säälipisteet jäävät tuoksuina huoneisiin. Satun BB-matka lähestyy loppuaan. Arvioitu laskeutumisaika 16.9. klo 22. Onnea voittajille.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Syys 2007 21:12

silmä kirjoitti:Ihana romanssi on päättynyt sopuisaan eroon. Kansa vuodattaa kyyneliä. Säälipisteet jäävät tuoksuina huoneisiin. Satun BB-matka lähestyy loppuaan. Arvioitu laskeutumisaika 16.9. klo 22. Onnea voittajille.
:ROFL

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 14 Syys 2007 21:25

Satu-
Perttu <3

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Viesti Kirjoittaja chypre » 14 Syys 2007 21:29

Onkohan toi ero kuitenkaan ihan ok Sadulle? Ainakin aikaisemmin se oli niin lääpällään Timoon ja ihan vietävissä, miten voisi nyt ottaa eron ihan tyynesti?

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Viesti Kirjoittaja Maligne » 14 Syys 2007 23:58

chypre kirjoitti:Onkohan toi ero kuitenkaan ihan ok Sadulle? Ainakin aikaisemmin se oli niin lääpällään Timoon ja ihan vietävissä, miten voisi nyt ottaa eron ihan tyynesti?
Niinpä. Ja rakastui ensisilmäyksellä kuulemma. Luulen et yrittää jotenki estää pahemman nöyryytyksen. Laski joko itse päässään 1+1 kun Timo nukku Helin kans tjsp tai sitte BB on tosiaan jotain Sadulle pk-huonees puhunut.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 15 Syys 2007 04:41

Maligne kirjoitti:
chypre kirjoitti:Onkohan toi ero kuitenkaan ihan ok Sadulle? Ainakin aikaisemmin se oli niin lääpällään Timoon ja ihan vietävissä, miten voisi nyt ottaa eron ihan tyynesti?
Niinpä. Ja rakastui ensisilmäyksellä kuulemma. Luulen et yrittää jotenki estää pahemman nöyryytyksen. Laski joko itse päässään 1+1 kun Timo nukku Helin kans tjsp tai sitte BB on tosiaan jotain Sadulle pk-huonees puhunut.
Toivottavasti Satu on tehnyt itse nuo johtopäätökset. Mielestäni ei olisi kovin reilua, jos BB alkaisi tuollaisia asioita asukkaille paljastamaan.

siniperho
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 13 Syys 2007 09:16

Viesti Kirjoittaja siniperho » 15 Syys 2007 14:05

Petri kirjoitti:
Maligne kirjoitti:
chypre kirjoitti:Onkohan toi ero kuitenkaan ihan ok Sadulle? Ainakin aikaisemmin se oli niin lääpällään Timoon ja ihan vietävissä, miten voisi nyt ottaa eron ihan tyynesti?
Niinpä. Ja rakastui ensisilmäyksellä kuulemma. Luulen et yrittää jotenki estää pahemman nöyryytyksen. Laski joko itse päässään 1+1 kun Timo nukku Helin kans tjsp tai sitte BB on tosiaan jotain Sadulle pk-huonees puhunut.
Toivottavasti Satu on tehnyt itse nuo johtopäätökset. Mielestäni ei olisi kovin reilua, jos BB alkaisi tuollaisia asioita asukkaille paljastamaan.
Samaa mieltä! Jospa häneltä on kyselty niin paljon asiasta, että on alkanut miettimään..
Muuten tuntu kulkevan niin laput silmillä.
yrittää nyt pelastaa kasvonsa, mutta ne on kyl jo menetty kun kaikki ovat seuranneet tilannetta huvittuneena.
IN - Jarkko, Sauli
OUT - Niko!

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 15 Syys 2007 14:44

no eiköhän se ole aikamoisen selkeä viesti toiselle, kun saa nukkua yksin ja hyljättynä... onneksi Satu itse ymmärsi tehdä oikeat johtopäätökset ja teki aloitteen "eroamiselle"... säilytti edes itsetuntonsa pikku rippeet... voi voi, kyllä tässä on terapeutille ja psykiatrille työsarkaa ens viikolla...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 15 Syys 2007 17:32

Jos ei olisi joutunut Hekaa vastaan äänestykseen, niin olisin voinut katsella Satua vielä parikin viikkoa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 15 Syys 2007 22:20

BYÄÄÄÄÄH BYÄÄÄÄÄÄH BYÄÄÄÄÄÄÄÄH - kotiin!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 15 Syys 2007 22:23

Mitä Satu sanoi siellä pk-huoneessa? Mä en muistanut kattoa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Viesti Kirjoittaja Maligne » 16 Syys 2007 11:23

TappiTimosta eroamisen jälkeen Satu nosti hiukan pisteitään mun silmissä, tuntui vain mukavan energiseltä eikä lässyttänyt oikeastaan ollenkaan. Mietin jo et harmi että Satu putoaa. Ton viime yön Timo-sähellyksen jälkeen ei voi muuta sanoa kuin: ULOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! Mitä hemmetin pelleilyä tollanen on, ensin halutaan niin kovasti eroon ja yöllä sitte (esitetään) sexy timeä ja pusutellaan ja taas varmasti lässytettiinkin. PYH.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 16 Syys 2007 11:36

Dorothy kirjoitti:Mitä Satu sanoi siellä pk-huoneessa? Mä en muistanut kattoa.
Satu valitteli sitä, ettei osaa olla talossa. Talossa voisi olla hyvä olla, mutta olla ei mahdollista olla oma itsensä Satu olla. Timon kanssa ei samassa sängyssä tahdo olla, olla tahtoo omassa sängyssä olla oma itsensä, mutta ei ehkä kestä olla, jos Timolla sutinaa jonkun muun kanssa olla, olla silti oma päätös olla olematta Timon kanssa samassa pedissä. Pelko olla askelen ottamisesta olla, ollako vaikeampaa, jos omassa sängyssä olla, vaiko ollako vaikeampaa ulkosalla olla vai olla talossa ja Timon lähellä olla. Olla mie-le-tön-tä päästä taloon, mutta olla pettynyt, koska olla rasittavaa olla väärä Satu. Hukata olla oma Satu, haluta olla räjähtelevä Satu, vauhti-Satu, mutta olla jarru pohjassa koko ajan, se on olla ahdistava asia. Olla missään järkeä ei olla, mutta olla silti näin tuntea olla, haluta muuta olla, koska olla näin ei olla hyvä olla. Jotain sellaista.

Satu ei ole ärsyttänyt minua toisen viikon jälkeen oikeastaan yhtään.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Syys 2007 11:58

subtv kirjoitti: Mies ei pystynyt kuitenkaan pitämään näppejään erossa rakkauden valtiattaresta. Käsi möyri peiton alla Akin kuorsauksen ja suolistokaasujen tahdittamana
siis kuka näitä juttuja kirjoittaa tonne Subtv:n sivuille... Satu rakkauden valtiattarena!!!!????

huh huh, in my f***ing nightmare
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 16 Syys 2007 12:04

Satu halusi Timosta eroon. Sen jälkeen Satu vittuili Timolle koko päivän. Sen jälkeen Satu vehtasi Timon kanssa sängyssä? Satumaista!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Syys 2007 12:29

"rakkauden valtiattaresta"
:shock: :roll: :shock:
Kuka noita kirjottaa????
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 16 Syys 2007 16:04

tänän satulle NIIN palion miinuksia että lentää ulos! jaa oliks satu taas tumputellu timoa 8)
JuHu - :drink55:

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 16 Syys 2007 16:14

mrj kirjoitti:tänän satulle NIIN palion miinuksia että lentää ulos!
Ja toi "NIIN"-sana sellasella satumaisella painotuksella.

Siis Satu on NIIN out! 8)
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”