Jarkko Ojala

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Los Cojones
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Syys 2006 14:16
Paikkakunta: Utopia

Viesti Kirjoittaja Los Cojones » 24 Marras 2007 11:54

Spencer kirjoitti:Jarkon naama olisi sunnuntaina varmasti näkemisen arvoinen, voin kertoa.. :)
Spencer kirjoitti:En melkein malta odottaa huomiseen, koska Punkin ilme tulee olemaan priceless, kun hän kuulee oman nimensä... [smilie=a_chuckle.gif]
Kyllä sinä näet Jarkon naamaa ja ilmeitä vielä pari viikkoa... Kuva

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Marras 2007 12:01

Los Cojones kirjoitti:Kyllä sinä näet Jarkon naamaa ja ilmeitä vielä pari viikkoa... Kuva
Tuskin enää sunnuntain jälkeen, mutta jos huonosti käy, niin vielä 8 päivää, eikä paria viikkoa.. :wink:
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 24 Marras 2007 14:49

näähän vaan paranee koko ajan; sen lisäksi että jarkko on fiksuin, urheilullisin, eniten ystäviä omaava, komein, super kaunein vauvana niin jarkolla on myös paksuin tukka kuin kenelläkään muulla :lol:

mitä?!?!?! onko jarkko kuollut jossain vaiheessa ohjelmaa ja syntynyt uudelleen hekana?! :D

Avatar
Los Cojones
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Syys 2006 14:16
Paikkakunta: Utopia

Viesti Kirjoittaja Los Cojones » 24 Marras 2007 22:45

...sanoihan Jarkko karaoken jälkeen PK-huoneessa, että kyllä tuota olisi voinut vielä lisääkin harrastaa, kun on kerran lahjoja suotu... :lol: Jarkkohan oli porukan surkein laulaja, joten kuinkahan paljon tuosta itsekehuskelusta on näyteltyä...

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 24 Marras 2007 22:51

Los Cojones kirjoitti:...sanoihan Jarkko karaoken jälkeen PK-huoneessa, että kyllä tuota olisi voinut vielä lisääkin harrastaa, kun on kerran lahjoja suotu... :lol: Jarkkohan oli porukan surkein laulaja, joten kuinkahan paljon tuosta itsekehuskelusta on näyteltyä...
Olisiko mitenkään mahdollista, että tuossa lauseessa olisi ollut mukana annos itseironiaa ;)?

Avatar
Los Cojones
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Syys 2006 14:16
Paikkakunta: Utopia

Viesti Kirjoittaja Los Cojones » 24 Marras 2007 22:56

zilipippuri kirjoitti: Olisiko mitenkään mahdollista, että tuossa lauseessa olisi ollut mukana annos itseironiaa ;)?
Niin no, tätä juuri tarkoitinkin... :lol:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 24 Marras 2007 23:20

Los Cojones kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti: Olisiko mitenkään mahdollista, että tuossa lauseessa olisi ollut mukana annos itseironiaa ;)?
Niin no, tätä juuri tarkoitinkin... :lol:
No hyvä ;). Mut kun ei voinu olla varma, kun monet tuntuvat ottavan asukkaiden ilmiselvät läpät tosissaan heitettyinä :P.

Avatar
Penny
Asukaskokelas
Viestit: 109
Liittynyt: 29 Syys 2007 21:09

Viesti Kirjoittaja Penny » 25 Marras 2007 00:55

Ei hemmetti. Ja mä kun olin jo vannonut melkein käsi sydämellä, ettei tällä kaudella mulla tule olemaan ketään vahvaa inhokkia.

Voi Punkeropunksupallipöllö minkä teit! Äkkiä pois meikäläisen telkkarista. En kestä katsoa enää edes sitä sen punoittavaa lärviä, saatika sitä muikeaa ilmettä, minkä tyyppi ottaa kasvoilleen kun tuijottelee itseään peilistä. En usko että Jarkko on yhtäkkiä muuttunut omahyväiseksi. Eiköhän Jarkko ole aiemmin lähinnä pelaillut vetämällä perusmukavaa-roolia, ja nyt kun mies on vakuuttunut siitä, että katsojat pitää hänestä, uskaltaa hän viimeinkin paljastaa todellisen karvansa. Aloin ihmettelemään Jarkkoa jo silloin, kun hän Piiaa huoritteli. Siksikin, että Suvi oli aiemmin myös valittanut Kadin kännäämisestä, ja valitti siinäkin tilanteessa kun Punksulla paloi käämit, mutta valitsikin sitten Piian maalitaulukseen.

Jarkko tässä käy tuulella. Eihän se ole edes hyvä pelaamaan. Jos Jarkossa oikeasti olisi yhtään pelurin vikaa, niin se olisi loppuun asti vetänyt rauhallinenperussuomimies-Punkin roolia. Nyt olen aika varma siitä, että Punkku lähtee huomenna pää kainalossa kotiin. Ainakin syvästi toivon niin. Olen ihan varma että viimehetken prosenttimittelöt käydään Riitan ja Jarkon välillä. Toivottavasti huomisessa showssa näytetään mahdollisen epäedullisia klippejä Jarkosta. Jos BB päättää näyttää Riitan seläntakanapuhumisia, niin voi touhutätiä odottaa kotiinlähtö. En edes halua kuvitella Jarkon ilmettä sen jälkeen, jos hän jäisi, ja Riitta lähtisi. :roll: Toisaalta Jarkon ilme olisi vielä parempi lopullisessa finaalissa, kun hän kuvittelisi voittavansa, ja voittajaksi selviytyisi joku muu. :twisted:

Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Viesti Kirjoittaja Shaun » 25 Marras 2007 01:24

Lainaus päivän 90 liveketjusta:
Uggeli kirjoitti:Hohhoijjakkaa. Nyt Jarkko jaksaa jankuttaa sitä, että tiesi etukäteen Saulin homouden Timon kanssa ja muille tieto tuli täysin pommina. Kukaan muu ei tiennyt. Jarkko on ainut ja tietää kaiken ja muut ei tiedä mitään.
Jarkko on suuri ja mahtava. En tahtonut uskoa korviani kun Jake selitti jollekin egyptibileissä että hän voi väittää että kenelle tahansa talossa tulee hyvä olo, kun tulee vähäksi aikaa Jarkon itsensä lähelle puhumaan. Pistin sen silloin kännin piikkiin mutta mieshän on ihan uskomaton tuossa itsetehostuksessa. Siihen liittyy olennaisesti Jaken itsensä vertaus muihin niin, että muut ovat jollain tavalla heikompia ja Jarkko on vahva ja järkähtämätön kuin kallio.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 25 Marras 2007 09:40

Jarkon fiilismittarista tulee ainakin hyvin selväksi, kuka on suosikki, kuka inhokki. Koko viikon suosikkina on ollut Kadi ja inhokkina Riitta (pisteet niistä).

Tänään taitaa kuulua: Jarkko, sinut on häädetty Big Brother talosta.
You're not bored, you're boring.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Viesti Kirjoittaja VeePee » 25 Marras 2007 12:38

Los Cojones kirjoitti:"Yllättävän" hiljaa ovat Jarkko-vihaajat olleet siitä, miten Jarkko katsoi viime bileissä humalassa toikkaroivien perään... :wink: vai onko se ylimielistä käytöstä, kun siivoilee Nikon oksennuksia ja katsoo ettei tämä tukehdu omiin vatsahappoihinsa...
Joo ihmeen hiljaa on tästä oltu.

Ajatellaampa näinpäin:

Olisiko Sauli ollut näin nöyrä juomakieltonsa suhteen tai olisiko Kadi siivonnut muiden jäljet juhlien aikana ollessaan juomakiellossa?

Veikkaan että Kadi ja Sauli olisivat kuluttaneet iltaansa valittaen juomakiellostaan.

Kadi olisi lopuksi lukkiutunut omaan kuoreensa ja mennyt marisemaan peiton alle sanottuaan toki isoveljeä parikertaa kusipääksi ja kakkapyllyksi ja käytyään PK-huoneessa sanomassa isoveljeä kakkapyllyksi ja kusipääksi.

Sauli taas olisi lässyttänyt puhetyylilleen uskollisesti:

"Miks mä en saa viinaa ku muutki saa niinku et ois ihanaa jos mäki saisi vaik niinku juoda vähä bissee ja niinku sidukkaa ku muutki saa niinku juoda vähä nii sit ois kivaa jos mäki niinku saisin juoda niinku vähä ees kun muutkin juo ja kun mä en pääse ees niinku juomaa muiden sidukoit niinku ku mä en saa niinku juoda ettei mua rangaista niinku jostai ku niinku rikkoo niinku sääntöi.......niinku".

On se ihmeellistä tämä jatkuva Jarkko-vastainen propaganda mitä täällä näkee. Pelottaako Jarkko näin paljon oman suosikin mahdollisuuksia? Kyllä pohjanmaalta löytyy senverran porukkaa että yhdet Riitat ja Saulit tippuvat vaikka samalla kertaa talosta.

Riittakin näyttänyt olevansa "ryppyinen teini" tällä viimeaikaisella käytöksellään. Kamalasti sitä on oltu ehkä suurin nirppanokka koko talossa ja juoruttu toisten selän takana pahoja. Erikoista käytöstä lapsenlapsista unelmoivalle yli 55 vuotiaalle mummelille. Kadikin näyttää jopa mainiolta henkilöltä Riitan rinnalla.

Kehtaavat vielä itkeä siitä että Jarkko ei päästä keittiöön. Itse olisin onnessani jos mulle tekisi joku sapuskat keittiössä joka päivä (ja vielä hyvät sapuskat). Kyllä se Jarkon tekemä ruoka hyvin kelpaa valittajille siinä missä muukin ruoka joten shut uppia tai siperia kutsuu!

Nikokin alentunut tähän lässytysporukkaan viimeaikoina. Viimeinenkin enkeli on langennut pahuuteen.

Team Lässy koostuu siis: Nikosta, Riitasta, Kadista ja Saulista. Eli loppu BB:n ajan tilanne on Jarkko vs. Team Lässy joten alakynnessä onkin Jarkko. Lässy-tiimi porukalla jauhaa paskaa Jarkosta tämän selän takana ja tämä on hienoa? En tahtoisi uskoa että porukka samaistuu tuollaiseen inhottavaan touhuun mitä nämä teinit ja yliteinit (ja ryppyiset teinit) tekevät tuolla. Kyllä se Jarkko on päästellyt sammakoita suustaan ja se ei ole mitenkään hieno juttu mutta en kyllä kehuisi näitä Lässyläisiäkään.

Ja pikku vinkkinä äänestykseen että keskitetään äänet rauhassa Riitalle sillä se noista Lässyläisistä helpoiten putoaa ja ansaitsee pudota.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 25 Marras 2007 12:58

ei täällä ole erityisen hiljaa siitä punkeron huolehtimisesta ollut. Olen itsekin sanonut, että se nosti miehen pisteitä omissa silmisssäni ja niin täällä mainitsi kovin moni muukin. Mutta true punkerofanithan ei tietenkään sitä huomaa :wink:
Sanoin kuitenkin samaan hengen vetoon jarkosta, että pisteet laski kuitenkin kohinalla alas jatkuvien itsekehujen takia, jonka takia oli pakko pistää äänet pois koneesta. Olisikohan ollut tämä akatemian jarkon opetuspäivä :roll:

Olen samaa mieltä Pennyn kanssa, että nyt tuolla vasta nähdään todellinen punkero. Ihan pienen häivähdyksen verran on mahdollisuus, että tuo on todellinen mutta paineen (kyllä, henkisen ja pallillisen) alainen punkero.
YÖK! mä en kattelis poikaystävässä tai kaverissakaan tollasia piirteitä sekuntiakaan. ei sitä pitäis myöskään telkassa pitää katsoa. suomalaisen kansanperinteen nimissä punkero olisi palautettava maan pinnale A.S.A.P.

Avatar
koistinen
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 30 Syys 2007 18:00

Viesti Kirjoittaja koistinen » 25 Marras 2007 13:21

Tämä nyt ei ole pelkästään Jarkkoa koskevaa vaan ihan kaikkia asukkeja, mutta että minua sitten ärsyttää tuo niin usein näissä keskusteluissa tuleva sanonta "Todellinen luonne tulee esiin". Siis jos ihminen on tuolla kolme kuukautta ja 95% tuosta ajasta käyttäytyy asiallisesti, huomaavaisesti ja yleensä ottaen hyvin. Sitten menee ihan lopussa jotain mokaamaan, vaikkapa kännipäissään, niin heti ollaan huutamassa että "Nyt sen henkilö X:n todellinen luonne tuli esiin". Mikä helvetin todellinen luonne? Onhan se nyt ihan älytöntä ajatella että yksi moka ylipyyhkii vaikkapa kahden ja puolen kuukauden asiallisen käyttäytymisen, ja tuo ihminen on koko tuon ajan vain näytellyt ja tuon yhden pienen hetken ajan se todellinen luonne on tullut esiin! Eikö ole mitenkään mahdollista että tuo henkilö olisi koko ajan ollut ihan oma itsensä, eli se todellinen luonne on ollut koko ajan esillä, mutta tuo kännissä tehty typeryys on vain tuonut yhden uuden piirteen esille? Ja monilla ihmisillä juuri humalatila tuo esille sellaisia piirteitä mitkä normaalisti on täysin piilossa, mutta ei ne piilossa olevat piirteet ole sitä "todellista luonnetta" vaan ainoastaan yksi pieni osa sitä.

Esim. Punkin kohdalla on käynyt juuri näin että suurimman osan ajasta hän on minusta käyttäytynyt hyvin: on ollut huomaavainen muita kohtaan, pitänyt muista huolta, ollut monessa asiassa epäitsekäs, käyttäytynyt kaikkiaan ihan fiksusti. Sitten pari typeryyttä humalapäissään ja kaikki tämä on ylipyyhittyä kun se "todellinen luonne" tuli esille.

No OK, viime aikoina tuo Jarkon itsensä kohotus on mennyt jo reilusti yli mutta uskoisin sen johtuvan ennen kaikkea paineesta ja epävarmuudesta. Riitan tulo taloon ja ennen kaikkea ne pari kännissä tapahtunutta hölmöilyä on vaikuttaneet Jarkkoon, ja ennen kaikkea siksi että muiden asukkaiden suhtautuminen Jarkkoon on muuttunut sen jälkeen. Hän ei selvästikään ole tullut missään vaiheessa kovin hyvin juttuun Riitan kanssa ja hän on varmasti huomannut sen kuinka Riitta, Sauli ja Niko ovat lähentyneet ja hän on jäänyt sen ulkopuolelle. Ja Suvin lähdön jälkeen myös Kadi on enemmän ja enemmän liittynyt tähän porukkaan. Nämä kaikki vaikuttaa sillä tavalla että hän tuntee itsensä epävarmaksi, ja epävarmuus saattaa saada ihmisen toimimaan juuri niin kuin Jarkko on toiminut korostamalla itseään.

Avatar
maissi
Heikoilla hangilla
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Elo 2007 00:36
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja maissi » 25 Marras 2007 13:47

Taitaa muita asukkaita Jarkko vähän hirvittää kun eivät uskalla sille sanoa mitään suoraan tai haastaa sitä..
Menis laittaan ruokaa, sanois että nyt me tehdään ruokaa, vaikka porukalla jos ei yksin uskalla. Sanois Jarkolle suoraan, että kaveri hei, nyt ärsyttää toi sun toiminta, palauttaisivat sen maanpinnalle jos nyppii, vaikka porukalla jos ei yksin uskalla.
Selän takana lätisemisestä ei saa muuta kun pahaa aikaseksi, ja huonoa kuvaa itsestään. Asiat on syytä sanoa suoraan niin ne voi parantuakin, pelkkä nurkissa mussuttaminen ei johda mihinkään.

eveningstar
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 21 Loka 2007 14:22

Viesti Kirjoittaja eveningstar » 25 Marras 2007 13:54

No, saihan Jarkko pisteet siitä kuinka hän jaksoi pitää silmällä kännissä sekoilevia talon asukkaita, itse asiassa pidänkin Jarkosta juuri tuon takia kun hän on/oli talossa tavallaan isoveli muille ja oli se järkevämpi osapuoli. Mutta esim. eilisessä jaksossa oli suoranaista kidutusta katsoa Jarkkoa. Hän häälyi asukkaiden takana kuin jokin piru esim. silloin kun Sauli (tai Kadi, en muista kumpi), Niko ja Riitta menivät ilmeisesti hippaa, Jarkko seisoi vain takana mustissa, huppu päällään ja kädet puuskassa. Eihän siinä mitään jos välillä ei jaksa tai huvita mennä mukaan muiden juttuihin, mutta nyt tuntuu että Jarkko ei muuta teekkään kuin vetäytyy muista syrjemmälle tai on muuten vain myrtsinä. Ja kyllähän se välillä vaikuttaa että Jarkko pitää itseään muita parempana.
En itse jaksa katsella tuollaista ylimielistä, myrtsiä jätkää jolle tulee välillä himon purkauksia (onneksi ei vähään aikaan näin ole käynyt) kun ei tuo asenne tunnu parantuvan enää. Jarkkoa varmaan v*tuttaa olla talossa, sillä en oikein usko että Jarkko ihan tuollainen on oikeasti. Kuka jaksaa pitää n. neljä kuukautta roolia yllä ja vasta loppu metreillä paljastaa olevansa oikea k*sipää?

Todellakin, olisi mukavaa nähdä Jarkon ilme jos hänet häädetään talosta tänään :twisted: Se jos mikä pudottaa Jarkon takaisin maanpinnalle... Toivossa on hyvä elää :roll:

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Viesti Kirjoittaja plop » 25 Marras 2007 14:16

Tänäänkö joudumme luopumaan tästä fiksusta ja filmaattisesta, lapsenakin jo hyvin kauniista Jarkosta?!

Avatar
Penny
Asukaskokelas
Viestit: 109
Liittynyt: 29 Syys 2007 21:09

Viesti Kirjoittaja Penny » 25 Marras 2007 14:39

maissi kirjoitti:Taitaa muita asukkaita Jarkko vähän hirvittää kun eivät uskalla sille sanoa mitään suoraan tai haastaa sitä..
Menis laittaan ruokaa, sanois että nyt me tehdään ruokaa, vaikka porukalla jos ei yksin uskalla. Sanois Jarkolle suoraan, että kaveri hei, nyt ärsyttää toi sun toiminta, palauttaisivat sen maanpinnalle jos nyppii, vaikka porukalla jos ei yksin uskalla.
Selän takana lätisemisestä ei saa muuta kun pahaa aikaseksi, ja huonoa kuvaa itsestään. Asiat on syytä sanoa suoraan niin ne voi parantuakin, pelkkä nurkissa mussuttaminen ei johda mihinkään.

^ Tuosta mä olen kyllä ihan samaa mieltä. Pitäisi jonkun vaan mennä suoraan sanomaan, että haluaa myös osallistua ruoanlaittoon.


On mun mielestä Jarkon omahyväisyydestä nähty välähdyksiä jo sarjan alkaessa. Jarkkohan retosteli naisjutuillaan aina kun vaan joku jaksoi kuunnella. Ehkä tuo Jarkon ylimielisyys on oman epävarmuuden peittelemistä, mene ja tiedä. Jarkon epävarmuuteen viittaisi se mistä jo Sauli mainitsi pk-huoneessa. Jarkon on vaikeaa myöntää, jos hänellä on jännittynyt olo. Ehkä Jarkolle ei ole luonnollista näyttää, että hän voisi olla epävarma siitä, putoaako vai ei. Jarkko varmaan itse ajattelee jännittämisen merkiksi heikkoudesta, ja esittää siksi aina kivikasvoa.
Siis jos ihminen on tuolla kolme kuukautta ja 95% tuosta ajasta käyttäytyy asiallisesti, huomaavaisesti ja yleensä ottaen hyvin. Sitten menee ihan lopussa jotain mokaamaan, vaikkapa kännipäissään, niin heti ollaan huutamassa että "Nyt sen henkilö X:n todellinen luonne tuli esiin".
Tuskinpa Jarkon tapauksessa on kyse siitä, että hän yhden kerran olisi mokannut, ja samalla sekunnilla kaikki olisivat unohtaneet Jarkon hyvyyden BB:n alkessa, ja päättäneet, että Jarkko on ihan paska tyyppi. Mun mielestä Jarkolta on nyt nähty niin moneen otteeseen (ainakin mun silmissä) ällöttävää käytöstä, että "yhdestä pienestä viattomasta mokasta" ei ole kyse.

Ehkä suhtautuisin Jarkkoon lievemmin jos olisin hänestä pitänyt sarjan aikana, mutta mun mielestä Jarkossa on ollut vähän samaa kuin Farbodissa. Sellaista ihmeellistä kyräilyä ja paineen alla rakoilua, jolloin huoritellaan ja harrastetaan vähän omakehua. Jotkut asiat Jarkko voisi ottaa huumorilla. Huomasihan Jarkon vahvan ärsyyntymisen jo silloin, kun Riitta totesi Jarkolle ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan, ja Jarkko vastasi selkeästi vihaisena että ei, mutta tyhmiä ihmisiä on. En puolustele Riittaa enkä muita asukkaita. On typerää aloittaa Jarkon mollaaminen saman tien, kun Jarkko häipyy pk-huoneeseen. Ihmetyttää että Kadikin on ollut Jarkkoa mukana pilkkaamassa. Toisaalta taas Jarkko esiintyy hyvin provosoivasti.
Ja monilla ihmisillä juuri humalatila tuo esille sellaisia piirteitä mitkä normaalisti on täysin piilossa, mutta ei ne piilossa olevat piirteet ole sitä "todellista luonnetta" vaan ainoastaan yksi pieni osa sitä.
Mun mielestä suuri osa Jarkon sammakoista on loikannut suusta, kun mies on ollut ihan selvässä tilassa. Eli en pistä humalatilan piikkiin.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja JVDS » 25 Marras 2007 14:42

Ei se Jarkko sieltä tänään lähde. Riitan lähtöä eniten toivoisin. Vähiten Riitta siellä finaalissa ansaitsisi näistä olla, kun on ollut talossa vain n. kolme viikkoa, kun taas Jarkko on ollut mukana alusta asti.

Jos kävisi niin ikävästi, että Jarkko lähtisi, niin olen enemmän kuin tyytyväinen, että hän pääsi näinkin pitkälle. Lähes loppuun asti. Timon lähdön jälkeen talo tuntui tyhjältä ja Jarkko oli yksi niistä henkilöistä Nikon ohella, joiden ansiosta jaksoin katsoa vielä ohjelmaa.

Kaikkea hyvää Jarkolle. Olit talon MIES.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 25 Marras 2007 14:44

Tuo juuri ärsyttää, että Jarkko ei voi myöntää jännittämistä tai epävarmuutta ikinä. Eihän kukaan ole sellainen teräsmies ettei tuollaisia tunteita olisi.

Tai sitten Jarkolle on aivan samantekevää miten BB:ssä käy tai mitä siellä tapahtuu. Ja siinä tapauksessa, miksi lähti mukaan?

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 25 Marras 2007 15:10

JVDS kirjoitti:Ei se Jarkko sieltä tänään lähde. Riitan lähtöä eniten toivoisin.
Ensimmäisestä en voi olla niin varma, mutta myös minä toivon Riitan lähtöä todella paljon ja juuri sen takia kun aloittaa aina Jarkosta jauhamisen.

Jarkon itsekehu on haissut ja haisee, se on todella ärsyttävää ajoittain. Jarkolla on kuitenkin ollut ihan mielenkiintoisia mielipiteitä (ja Jarkolla sentään on OLLUT mielipiteitä) ja ajatuksia talossa. Valitettavasti Jaken itsetunnon pönkittäminen nousee aina ensimmäisenä miehestä mieleen.
You're not bored, you're boring.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja JVDS » 25 Marras 2007 15:17

No, mutta kyllähän tekin haluatte, että talossa olisi vielä viihdettä viimeiselläkin viikolla? Riitta on omasta mielestäni ylivoimaisesti turhin asukas tällä hetkellä. Ei hänessä ole vain mitään. Korkeintaan on kiva katsoa, kun Niko, Sauli ym. hänelle tekevät piloja. Jarkko saa jäädä vielä ärsyttämään muita viimeiselle viikolle, mutta ei tule missään nimessä voittamaan, enkä sitä toivokaan. Toivon sitä, että turhin asukas äänestettäisiin pois, eikä siitä ole kahta sanaa.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 25 Marras 2007 15:19

Eihän Jarkko mitään viihdettä tarjoa. Eilisillankin parasta antia on Rillin suuseksi- ym. jutut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”