Jussi Järvelä

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 01 Loka 2007 10:34

big.mac kirjoitti:multa meinas tulla pissat housuun kun Jussi tuli Taloon... niin juntti-äijä joka on tottunut arvottamaan ihmisiä ulkonäön perusteella jonkun kapakan ovella... en tykkää ja tykkään... tää ihmislaji saa kuitenkin niskakarvat pystyy ja automaattisestii korjaamaan ryhtiä ettei tulis sanomista... heterouden korostamisesta miinusta... mies voi olla tosi mies ja äijä ilman että inhoaa "naismaisia miehiä ja miesmäisiä naisia" (=homot ja lesbot siis vi**uun Jussin mielestä)
jep... Heka ja rink ovat aivan oikeassa, mutta tämä on vain ensimmäinen intuitio jonka sain Jussista joka perustuu kohtaamisiin saman habituksen omaavien ihmisten kanssa... kyllähän minä annan Jussille kuitenkin yhtäläisen mahdollisuuden ja olen avoin... mutta kuten ekassa postauksessa sanoin niin en tykkää ja tykkään... odotan jatkoa ristiriitaisissa tunnelmissa... ja onhan Jussi niin äijä että pitäis laittaa talon komein mies äänestys uusiksi... se on niin komea :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Viesti Kirjoittaja VeePee » 01 Loka 2007 12:26

Kieltämättä Jussi on aika äijämäinen ilmestys. Saapa nähdä miten käy Jarkon joka on ollut tähän asti se BB-talon "äijä" kun nyt tuli toinen äijä taloon. Kieltämättä tämä voi muuttaa voimasuhteita talossa.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 01 Loka 2007 18:21

Jahans, ainakin Fabbe, Niko ja Sauli ovat ehtineet valita Jussin päivän inhokikseen.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 01 Loka 2007 19:32

No onpa yllättävää että Sauli valitsi Jussin inhokikseen :roll:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 01 Loka 2007 19:56

Krii kirjoitti:No onpa yllättävää että Sauli valitsi Jussin inhokikseen :roll:
Juu ei mikään yllätys niiden Jussin heittämien kommenttien jälkeen.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Loka 2007 05:36

TAAS Pohjalainen mies taloon? Eikö niitä ukkoja jumalauta olisi löytynyt jostain muualta kuin Pohjanmaalta tai Helsingistä. :td

Pohjalaisia vastaan ei lähtökohtaisesti mitään mutta ei sinne kyllä toista Jarkon kaltaista tyyppiä Pohjanmaalta olisi enää tarvittu. On niitä MIEHIÄ varmasti esim. Itä-Suomessakin. Ainiin mut eihän sieltä kilpailijoita haluta, eihän siellä ollut edes hakutilaisuutta.

Joka tapauksessa, en pidä Jussista enkä tule pitämäänkään, eikä se johdu pelkästään ammatista eikä edes siitä mistä hän on kotoisin.
Totuus on tuolla ulkona.

P.Kaarna
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 27 Syys 2007 04:36
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja P.Kaarna » 02 Loka 2007 06:58

Tirkka kirjoitti:TAAS Pohjalainen mies taloon? Eikö niitä ukkoja jumalauta olisi löytynyt jostain muualta kuin Pohjanmaalta tai Helsingistä. :td

Pohjalaisia vastaan ei lähtökohtaisesti mitään mutta ei sinne kyllä toista Jarkon kaltaista tyyppiä Pohjanmaalta olisi enää tarvittu. On niitä MIEHIÄ varmasti esim. Itä-Suomessakin. Ainiin mut eihän sieltä kilpailijoita haluta, eihän siellä ollut edes hakutilaisuutta.

Joka tapauksessa, en pidä Jussista enkä tule pitämäänkään, eikä se johdu pelkästään ammatista eikä edes siitä mistä hän on kotoisin.
No mistäs se sitten johtuu? By the way.Talossa on vain yksi Helsinkiläismies.

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 02 Loka 2007 08:19

Tirkka kirjoitti:TAAS Pohjalainen mies taloon? Eikö niitä ukkoja jumalauta olisi löytynyt jostain muualta kuin Pohjanmaalta tai Helsingistä. :td

Pohjalaisia vastaan ei lähtökohtaisesti mitään mutta ei sinne kyllä toista Jarkon kaltaista tyyppiä Pohjanmaalta olisi enää tarvittu. On niitä MIEHIÄ varmasti esim. Itä-Suomessakin. Ainiin mut eihän sieltä kilpailijoita haluta, eihän siellä ollut edes hakutilaisuutta.

Joka tapauksessa, en pidä Jussista enkä tule pitämäänkään, eikä se johdu pelkästään ammatista eikä edes siitä mistä hän on kotoisin.
Jaa, mä oon kyllä ihan tyytyväinen että KERRANKI on myös Pohjanmaalta porukkaa, johtuiskohan tuo sitte siitä että itekki oon Pohojammaalta :lol:

siniperho
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 13 Syys 2007 09:16

Viesti Kirjoittaja siniperho » 02 Loka 2007 08:45

Ihan positiivinen olo tästä miehestä.

Tohon ulkonäkökeskuteluun sen verran, että jos tapaisin tietämättä ikää, arvioisin vanhemmaksi.
IN - Jarkko, Sauli
OUT - Niko!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Loka 2007 09:05

RainBow kirjoitti:mä oon kyllä ihan tyytyväinen että KERRANKI on myös Pohjanmaalta porukkaa
Mistäs se viimevuoden voittaja oli? Kuusta, marsista vai tadaaaa: pohjanmaalta?

Eipä siinä mitää, jussi ja muut pohjalaiset (tomppelia lukuunottamatta, mut se onki lahen läheltä) on vaan niin kuolettavan hiljasia ja vähäsanasia juroja ettei mitää rajaa. Sama oli sarppa viime vuonna, mitää ei saanu suusta ulos ku joota ja jaata ellei eriksee suunnillee käsketty puhumaa tai annettu viinaa..

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Loka 2007 21:14

Viime vuonna oli myös Ari (kuuden kohdan ohjelma, juunou) Pohjanmaalta.

Ja minua ei tietenkään vituta se että on porukkaa sieltä vaan nimenomaan se että sitä ei ole myös muualta riittävästi. Ja minä lasken Helsinkiläisiksi tässä tapauksessa ne jotka asuvat Pääkaupunkiseudulla, vaikka espoolaista Einaria nyt ei helsinkiläiseksi voikaan laskea. Ihan sama se minun kannaltani kuitenkin on. Ainoastaan yksi mies tällä kaudella ei asu joko PK-seudulla tai Pohjanmaalla ja hänkin on Turusta. Voisi sitä porukkaa olla vaihteeksi jostain muualtakin. Itä-Suomesta ei ole ollut kolmen kauden aikana vielä ketään (Kouvola ei ole Itä-Suomessa). Pohjois-Suomessa asuviakaan ei ole ollut yhtään (Kokkola ei ole lähelläkään Pohjois-Suomea). Vituttaa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 02 Loka 2007 21:46

Punde kirjoitti:
RainBow kirjoitti:mä oon kyllä ihan tyytyväinen että KERRANKI on myös Pohjanmaalta porukkaa
Mistäs se viimevuoden voittaja oli? Kuusta, marsista vai tadaaaa: pohjanmaalta?

Eipä siinä mitää, jussi ja muut pohjalaiset (tomppelia lukuunottamatta, mut se onki lahen läheltä) on vaan niin kuolettavan hiljasia ja vähäsanasia juroja ettei mitää rajaa. Sama oli sarppa viime vuonna, mitää ei saanu suusta ulos ku joota ja jaata ellei eriksee suunnillee käsketty puhumaa tai annettu viinaa..
Joo täytynee tarkentaa, oon tyytyväinen että kerrankin on porukkaa Etelä-Pohojammaalta :P Ja viä tarkemmin, Seinäjoelta.. Vaikken Timosta kyllä pidäkkään...

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 02 Loka 2007 22:01

RainBow kirjoitti:Joo täytynee tarkentaa, oon tyytyväinen että kerrankin on porukkaa Etelä-Pohojammaalta :P Ja viä tarkemmin, Seinäjoelta.. Vaikken Timosta kyllä pidäkkään...
Tuskinpa sillä nyt on mitään merkitystä mistä päin asukkaat ovat?

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 02 Loka 2007 23:09

Petri kirjoitti:
RainBow kirjoitti:Joo täytynee tarkentaa, oon tyytyväinen että kerrankin on porukkaa Etelä-Pohojammaalta :P Ja viä tarkemmin, Seinäjoelta.. Vaikken Timosta kyllä pidäkkään...
Tuskinpa sillä nyt on mitään merkitystä mistä päin asukkaat ovat?
No ei nyt sinänsä olekkaan väliä, puolustelin vaan kun joidenkin mielestä on liikaa porukkaa pohjanmaalta :roll:

No joo loppuu OT jatkakaa te viisaammat aiheesta.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 03 Loka 2007 07:50

vielä ot:tä: jos itä-suomesta ei ole tarjolla riittävän mielenkiintoista porukkaa niin no can do...

Alan lämmetä Jussille... ei se olekkaan niin paha, omenat vain ovat hänen elantonsa...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Loka 2007 16:48

big.mac kirjoitti:vielä ot:tä: jos itä-suomesta ei ole tarjolla riittävän mielenkiintoista porukkaa niin no can do...
En miekää usko että täältä helin veroista löytyis...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Loka 2007 17:14

Petri kirjoitti:
RainBow kirjoitti:Joo täytynee tarkentaa, oon tyytyväinen että kerrankin on porukkaa Etelä-Pohojammaalta :P Ja viä tarkemmin, Seinäjoelta.. Vaikken Timosta kyllä pidäkkään...
Tuskinpa sillä nyt on mitään merkitystä mistä päin asukkaat ovat?
En oikeasti edes muista mistäpäin kukakin asukas on.¨

Kiva muuten huomata että Akin "varamies" oli vähän samanoloinen tyyppi kuin Aki itsekin. Ei mikään timpelitompeli.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 03 Loka 2007 19:22

On tässä ollut hieman BB-väsymistä.. lukaisin just parin viimeisen päivän ketjut ja jussi loisti poissaolollaan. Tekeekö se siellä yhtään mitään? pikku-briffi, kiits.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Loka 2007 19:39

MasterBaiter kirjoitti:On tässä ollut hieman BB-väsymistä.. lukaisin just parin viimeisen päivän ketjut ja jussi loisti poissaolollaan. Tekeekö se siellä yhtään mitään? pikku-briffi, kiits.
Eipä juuri.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Loka 2007 19:41

Hmmh...onkohan tämän jäppisen kohtalo olla ens viikolla äänestyksessä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Loka 2007 20:01

Sihijuoma(n) kirjoitti:Hmmh...onkohan tämän jäppisen kohtalo olla ens viikolla äänestyksessä.
Enpä usko.

Jussi on ollut viikkotehtävässä hyvin mukana. Jussi on keskusteluissa hyvin mukana (ei ole passiivinen) ja olemukseltaan rauhallinen. Jussi ei ärsytä asukkeja häsläämisellään. (toisin kuin esim. Niko tai Kadi)

Jarkko saattaisi nimetä Jussin. Muilla löytyy varmaan parempiakin vaihtoehtoja.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 03 Loka 2007 23:46

Petri kirjoitti: Tuskinpa sillä nyt on mitään merkitystä mistä päin asukkaat ovat?
Kunhan on kolmen kilsan säteellä H:gin rautatieasemasta ;) ;)..

No juu, en mäkään aktiivisesti ajattele asukkaiden kotipaikkoja, vaikka vähän harmittaa ettei "iloisesta Itä-Suomesta" asukkaita ole tullut. Onkos tuo ihme, kun hakutilaisuuksiakaan ei sillä suunnalla järjestetty :roll: .

Jussi on ollut valitettavan näkymätön, ainakin tähän asti mitä olen 24/7:a seurannut. Kauheasti en kyllä ole ehtinyt/jaksanut seurata, joten voipi olla että olen aivan väärässä :P.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”