Hanna Vaittinen

Keskustelua kilpailijoista.

Arvosanasi Hannalle?

5 - Suosikki
9
24%
4
7
19%
3
9
24%
2
6
16%
1
2
5%
0 - Inhokki
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 37

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Huhti 2013 22:13

orgasmienkeli kirjoitti:Hanna on tietysti kaunis pappi...
Täylläytyneenä vielä ihastuttavampi kuin olisin kuvitellut. :drooling2

Hanna olisi päässyt oikeuksiinsa paremmin vaikkapa BB:ssä! Tässä ohjelmassa ainakin puolet katsojista ajattelee tätä kisaa pelin kannalta, kuten varmaan on järkevääkin, mutta mun kaltaiset halusivat vain nähdä Hannan ihastuttavaa persoonaa enempi ja enempi. Mun onni siis, että tässä suomiversiossa näytettiin suhteellisen paljon kisaajien normielämää heimoissa, mutta Hannaa olisin katsellut aivan loputtomiin.
Jos se on mahdollista, finaalin tykitys sai minut entistä rakastuneemmaksi. [smilie=loveyou.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Huhti 2013 22:29

Marika1 kirjoitti:Jos se on mahdollista, finaalin tykitys sai minut entistä rakastuneemmaksi. [smilie=loveyou.gif]
Olen ihan samaa mieltä. Me ollaankin sitten varmaankin ainoat, jotka tätä mieltä on! :abow:

Hannalla oli todella hyviä kommentteja finaalikaksikolle, eikä mikään ihme että nimenomaan Hannan kommentit pääsivät mainokseen.

Ilmeisesti plazalaisten mielestä se kertoo pelkästään heikkoudesta ja katkeruudesta, jos puhuu tuomaristossa suoraan asioista/tuntemuksistaan.
Ja ilmeisesti kaikki pitäisi vain niellä, jos on hävinnyt. Itse en todellakaan ajattele näin.. Hannan jutut oli parasta koko jaksossa!

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja calderyon » 30 Huhti 2013 09:19

Fyysisten kisojen osalta surkea ja strategisesti aika heikko esitys. Osan kaudesta järjettömän yliarvostettu. Osa-aikainen valittaja. Finaalissa erittäin katkera, mikä toisaalta yllätti, toisaalta oli odotettavissa. Persoonana oli osan kaudesta OK, osan kaudesta vähemmän.

Finaalissa oli nättinä, mistä saa pari pistettä. Persoonasta puoli pistettä. Muulta osalta tulos on puhdas nolla.

2,25/5
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (SS)”