45. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 21:30

Fabelle:

Olin nähnyt Martinan siitä tatskasta.

Oli helvetin hyvä asia kun Mardina tuli tänne. Ei pitäs tuomita, vaikka luen aika paljon lehtiä.

Mardina on pärjännyt julkisuudessa. Vahvat pärjää siinä.

Kadista vois oppia mitä on olla spontaani. Suvista vois oppia mitä on olla kekseliäs.

Jussista vois oppia rauhallisuutta.

Saulista, Timosta, ym vois oppia myös jotain.

Piiasta vois oppia luovaa huumoria.

Mun päämäärä ei ole raha. Mun päämäärä on se että kaikki itkee kun mä lähden.

Uni, ruoka ja seksi on mulle tosi tärkeitä asioita.

Mä en halua näytää mun heikkoutta eli se että viikkotehtävä on perseestä.

Tiesin että viikkotehtävä onnistuu.

Jarkko: Onko sul vielä paha olo?
Fabe: Kurkku kipee ja sattuu että en voi auttaa muita ihmisiä. Mul on tärkee kunnioittaa mun vanhempia. Haluan viihdyttää ihmisiä.

Nimeäminen jännitti ihan sikana. Sunnuntaina kun yx lähtee niin se on yx helvetti.

Itse pärjää huumorilla ja pilke silmässä. Olen pahoillani että pysyn joskus kaukana. Se johtuu siitä että on ikävä jalkapalloa.

J: Mitäs sun päässä liikkuu kun kuulit että vt meni läpi.
F: Kaikki näki kun mä tuuletin. Seuraava ei tule olemaan helppo.

J: Miltä sun korvaan kuulosti kun väiteltiin?
F: Mä oon seurustellu noin vuoden enkä kertaakaan riidellyt. Riita on paha. Se on välillä pakollinen. Tyttöystävän välillä ihan huumorilla riidellään. Ei olla koskaan tosissaan riidelty.

On kova paikka koko suomen kansan silmien edessä kasvaa ihmiseksi. Martina on sen jo tehnyt. Sen mäkin yritän tehdä. Se on mun tavoite eikä 50kE.

Kellään ei kysymyksiä.

Kadi koittaa olla nukahtamatta.

Beste
Asukaskokelas
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Syys 2007 10:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Beste » 11 Loka 2007 21:31

Kadin vuoro. "Maxinen lähtö oli paha paikka,mutta samalla olin iloinen että sain jäädä, en halunnut lähteä.

Sitten tuli Martiina. Mulla oli tosi negatiivinen asenne sen yhden jutun vuoksi. Mut halusin aloittaa puhtaalta pöydältä. Positiivinen yllätys. Näin sen ihmisen, sinut. Mulla ei ole ennakkoasenteita yleensä."

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 21:32

Kadillakin on normielämässä univaje.

Se ei tajuu enää mistä se puhuu.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 11 Loka 2007 21:33

clouseau kirjoitti:F: Mä oon seurustellu noin vuoden enkä kertaakaan riidellyt. Riita on paha. Se on välillä pakollinen. Tyttöystävän välillä ihan huumorilla riidellään. Ei olla koskaan tosissaan riidelty.
Tuosta Faben esimerkki oli "Mä vihaan sua... naaaat" Fabriziomaisen ilmeettömästi sanottuna.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 11 Loka 2007 21:33

Kadin "avautuminen" on...no joo...jaksaisi vaan nukahtamatta. Toivottavasti ei kestä pitkään.

Maanantai-tiistai-keskiviikko...jne.

Beste
Asukaskokelas
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Syys 2007 10:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Beste » 11 Loka 2007 21:36

Heh, Jarkko taktikoi. Sanoi Kadille:

Olit tällä viikolla vahvin, miltä susta tuntuu, kun muut oli väsyneitä ja kiukkuisia?

Vihje vihje

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 11 Loka 2007 21:37

som_bucketwhole kirjoitti: Joo, paitsi mun mielestä Martina Aitolehti ON julkkis.
Eiks julkkis oo yleensä laajalti tunnettu? Mää en ollu kuullu koko ämmästä juuri yhtään mitään, nimi oli hämärästi tuttu.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 21:38

Miss Aamu(päivä)uni julistaa ettei hänellä ole mitään ongelmaa univajeen suhteen. Muaahahaha.

Jotkut vähän repeili kun Miss Sääntökirjakadi sano tienneensä että te (eli muut asukkaat) ootte rikkonu sääntöjä ja odotti pahempaa rangaistusta.

Beste
Asukaskokelas
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Syys 2007 10:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Beste » 11 Loka 2007 21:39

Suvi ja Timo 10 minsaa aikaa

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 21:40

siiri.x kirjoitti:
som_bucketwhole kirjoitti: Joo, paitsi mun mielestä Martina Aitolehti ON julkkis.
Eiks julkkis oo yleensä laajalti tunnettu? Mää en ollu kuullu koko ämmästä juuri yhtään mitään, nimi oli hämärästi tuttu.
Siis Maitolento on julkkis verrattuna tavisasukkeihin. Ei se tarkoita sitä että Aitolehmä olisi absoluuttiseti ottaen jotain suurempaa saanut aikaan.

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 21:43

Suvi Lehmälle: Mä en mitään negatiivista ajatellut jada jada jada.....

Voi st.n.a.

Ei siis löytynyt karvapalloja kenenkään jalkovälistä.

Kaikki ulos, heti!

Beste
Asukaskokelas
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Syys 2007 10:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Beste » 11 Loka 2007 21:43

Suvi puhuu Martiinan saapumisesta:

"En ajatellut et tulisit asukkaaksi. En kokenut sua uhkana. Olin innoissani et saatiin säpinää. Erilaista säpinää kuin jos olisi tullut joku outo. Ennakkokäsityksiä oli. Kaikista muistakin oli ennen taloon tulemista. ne muutto talossa. Halusin myös M tutustua. Mutta mulle tuli sellanen olo ettei sua kiinnosta tutustua. Kun vaistosin annoin olla. Täällä haluaa olla kaikkien kanssa jutuissa.

Maanantaista lähtien on tullut fiilis, et tulit diivailee ja pidät itseäsi parempana kuin me. En voi sietää sellaista..."

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 21:44

Petri kirjoitti:Että Suvi sanoisi suoraan mitä ajattelee, eikä puhuisi selän takana ja ettei lähtisi ovet paukkuen itkemään? Ei tule tapahtumaan.
:hahaha: petrin kristallipallo kai hieman syyshuurussa. Aika suoraa puhetta tulee suvilta.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 21:46

Suvia alko nopeesti ärsyttämään martin diivailu ja ittensä pitäminen muita parempana. Vielä myöhemmin, kun muut yrittivät selittää asioita martille, joka ei kuunnellut yhtään vaan jääräpäisesti pysyi omassa mielipiteessään, niin suvia alkoi äärettömästi vituttamaan.

Beste
Asukaskokelas
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Syys 2007 10:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Beste » 11 Loka 2007 21:46

Suvi: "Mä puhun paskaa selän takana"

Martiina: "Niin mä vähän oon aavistellut Ja se on saanut mut tekee vasta reaktion sua kohtaan"


Mä itse epäilen, että Suvi ja Martiina voi vielä käydä toistensa hermoille myöhemmin...

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 11 Loka 2007 21:47

Suvi myöntää puhuneensa paskaa selän takana.
I am the sunshine of my life!

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 11 Loka 2007 21:47

Punde kirjoitti:
Petri kirjoitti:Että Suvi sanoisi suoraan mitä ajattelee, eikä puhuisi selän takana ja ettei lähtisi ovet paukkuen itkemään? Ei tule tapahtumaan.
:hahaha: petrin kristallipallo kai hieman syyshuurussa. Aika suoraa puhetta tulee suvilta.
Nimenomaan. Sääli, että aika loppuu...

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 11 Loka 2007 21:48

Timpsalle taitaa tällä vauhdilla jäädä noin minuutti omaa puhettaan varten. Ehkäpä Timpsan aivoissa on kiteytynyt todellinen timantti, joka häikäisee kaikki.

Suvi puhui totuuden, sillä hän on omalla vuorollaan puhunut käytännössä vain Martinasta. Aivan niin kuin koko viikon ajan muutenkin.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 11 Loka 2007 21:49

Saaga kirjoitti:Suvi myöntää puhuneensa paskaa selän takana.
Tää istuu kuvaan Suvista, jonka olen saanut hänestä. Tuollainen tyypillinen suomalainen kiltti ja tunnollinen nainen. Valitettavasti.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Loka 2007 21:49

Suvi kertoo puhuvansa paskaa selän takana. Hän on hyvä siinä.

Martina: Niin mä oon vähän aavistellut. Ja siksi mä tein vastareaktion.

Suvi: Mä en halunnut tulla sulle sanomaan niitä suoraan koska koin että sulla on semmonen hyökkäävä asenne. Selän takana puhuminen oli mun takana purkaa asioita.

Suvi: Se mua ketutti aamulla, kun sä (Martina) sanoit että sä teet meidät heikoksi?

Martina: Niinhän mä saan.

Suvi: Tää keskustelu on opettanut mulle paljon ja ymmärrän sua (Martina) paljon paremmin. Haluisin tutustua suhun jos voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 11 Loka 2007 21:52

Ei tuo Martti tule muuttumaan käytännössä. En usko eli Martin ITSENSÄ ensimmäisinä päivinä antama kuva jäi mieleen.

Vaikka tämä avautumisrumba oli mielenkiintoinen, niin enpä tiedä oliko tämä nyt ollenkaan hyvä asia. Liian helposti Martti taisi saada "anteeksi"...alkaako nyt tosiaan nuoleskelu... :roll:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 21:52

Timo mainitsi että röökinpolttokielto vituttaa. Sanoiko muut polttajat asiasta mitään, vai ilmaisivatko ehkä jotenkin "ihan sillee vähä harmittaa kun ei saa poltaa, mut ei kuitenkaa, paitsi vähän mut ei se haittaa."-tyylillä?

Timo ja parit muutkin (kadi ainaki) on sentää sanonu ettei toi oo mitään riitelyä ollu, kovasanaisempaa juttelua vaan. Taisin iteki jonneki kirjottaa että riitaa tarvitaa aika paljo rajumpi yhteenotto ku pieni sanaharkka.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”