45. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
iidu
Intruuderi
Viestit: 269
Liittynyt: 07 Syys 2007 00:43
Paikkakunta: Joinsuu

Viesti Kirjoittaja iidu » 11 Loka 2007 01:32

Tellun, Piian ja Nikon makarikeskustelusta poimittua: Martti on maininnut jossain vaiheessa, että tulee olemaan talossa pitkään ja joulukatukin on avattu kun hän talosta ulos tulee. T ja P vihjaisivat luovuttavansa jos Martti meinaa jäädä taloon pidemmäksikin aikaa.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Loka 2007 01:33

Tiina sanoi Kulta-makkarissa Martinan sanoneen, että hän tulee olemaan talossa vielä pitkään. Martina oli kuulemma sanonut, että se on varmaan outoa, kun talosta tulee ulos, niin joulukatu on jo avattu.

Piia taisi tähän todeta, onkohan tässä joku juttu, mutta sanoi perään, että samoilla säännöillähän se täällä on. Joku sitten rupesi pohtimaan, että onko sittenkään näin.

Tiina sanoi, että jos Martina jää taloon pidemmäksi aikaa, luovuttaminen on mahdollista. Keskustelun suuntaa vaihdettiin tämän jälkeen sääntörikkomusten pelossa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 11 Loka 2007 01:35

Mara vertaa Jarkkoa mieheensä demokraattisuuden osalta.

Jarkko sanoo olevansa tyytyväinen, että Mara tuli taloon sekoittamaan pakkaa, mutta ei tunne tarvetta mielistellä tätä sen enempää. Saisivat kuulemma aikaa suuren riidan keskenään, mutta eivät näe siihen tarvetta.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Loka 2007 01:39

Martina sanoi: "Jussi sä lähdet, Kadilla on kova fanijengi ulkona"

BB kielsi rikkomasta sääntöjä.

:evil: Mua ärsyttää eniten se, kun toi kertoo miten noihin asukkaisiin suhtaudutaan ulkopuolella.
you've got the dream but not the drive

alma_naamahu_ra
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 05 Loka 2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja alma_naamahu_ra » 11 Loka 2007 01:39

Mulla ei ollut mitään ennakkoluuloja Marttiinaa kohtaan koska en häntä edes julkkiksena pidä :twisted:

Innostuin ensin kovastikkin tuosta suorasanaisuudesta koska tuo oli minunkin tavoite, jos siis olisin viimekaudella taloon päässyt, mutta rajansa kaikella.

Joka helve*in asiasta pitää selittää että minä minä minä, seiska ja minä ja voi kun minä olen naimisissa ja voin kun Esko ja TE ETTE OLE MITÄÄN!

"Aito"lehti, tone it down a little, ihan vinkki vinkki.

Mutta liisteri Jussi sentään yrittää päästä tapetin takaa hieman pois, jotain plussaa.

Top 3: Kadi, Punkki, Sale
Lähtijät Top 3: Timo, Piia, Marttiina

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Loka 2007 01:41

Ulkona vissiin lämpötila -1 astetta (Timo sanoi katsoi lämpömittaria paljun reunalla ja sanoi "-1"). Timo huutaa: "TERVETULOA JOULU!" :lol:
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

iidu
Intruuderi
Viestit: 269
Liittynyt: 07 Syys 2007 00:43
Paikkakunta: Joinsuu

Viesti Kirjoittaja iidu » 11 Loka 2007 01:43

Sauli kertoilee Kultamakkarissa kuin häntä kututaan aina rinsessaks Makuunissa. Jopa kuitissa lukee Sauli Rinsessa Koskinen :lol: Niko ja Sauli tilittävät toisilleen kuin paljon ne tykkää toisistaan.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Loka 2007 01:44

Jussi meni saunaan kertomaan miten Punkki kehui Martinaa. Timo, Suvi ja Fabe kattoivat suu auki. Suvi on varma että Punkilla on jotain tossa takana.
you've got the dream but not the drive

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 11 Loka 2007 01:46

Jarkko tietää olevansa talon fiksuin ja, että hän on talossa pitkään. Jarkko on kännissä aina hiukan täynnä itseään :lol:

Martinan tuntuu tekevän mieli taas kommentoida ketkä asukkaat ovat suosittuja ja ketkä eivät.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 11 Loka 2007 01:47

Itseluottamus on myrkkyä Suomessa.

Jarkko: "Kaikkia meitä viedään. Aina tulee fiksumpi tai kauniimpi."

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Loka 2007 01:48

Jussi kertoi, kuinka neiti julkkis (Jussin käyttämä ilmaus) rikkoi sääntöjä ja tuppautui Kadin ja hänen väliseen keskusteluun nimettynä olosta.

Jussi: "Kuinka hän (Martina) voi ylentää itsensä toisten yläpuolelle. Sitä en voi ymmärtää."

Timo sanoo, että sillä on vaikutusta, mistä perheestä tulee, eikä paljon ole ollut vaikeuksia. Martina on fiksu, jos haluaa olla, sanoi Timo.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 11 Loka 2007 01:49

Mole kirjoitti:Itseluottamus on myrkkyä Suomessa.
En mä sitä sillä, kunhan kerroin, mitä Jarkko kertoi. Mutta se on vaan niin koomista, millä tavalla se nousee esiin humalassa. Ihan symppistä tilitystä.

E: Tainnut mennä paljon keskusteluja ohi, kun en ole pitänyt liveä auki.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 11 Loka 2007 01:51

Kuuhullu kirjoitti:
Mole kirjoitti:Itseluottamus on myrkkyä Suomessa.
En mä sitä sillä, kunhan kerroin, mitä Jarkko kertoi. Mutta se on vaan niin koomista, millä tavalla se nousee esiin humalassa. Ihan symppistä tilitystä.
Ei se sulle ollutkaan tarkoitettu suoraan. :)

Helpommalla varmasti Jarkko pääsisi, jos ei sanoisi noin.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Loka 2007 01:54

^ Martina sanoi aikaisemmin kun oli aivantäysin selvinpäin, että uskoo Saulin voittavan.
you've got the dream but not the drive

iidu
Intruuderi
Viestit: 269
Liittynyt: 07 Syys 2007 00:43
Paikkakunta: Joinsuu

Viesti Kirjoittaja iidu » 11 Loka 2007 01:58

Tuo on kyllä jännää kuin tuo Martti on "lipsautellut" koko viikon noita ulkopuolen asioita ja ainoa mitä tapahtuu on noi kuulutukset. Jos tavis bb:läinen lipsauttelis samalla tavalla se olis jo jalkapuussa, käsiraudoissa ja häpeäpaalussa. Samoilla säännöillä ja samoista lähtökohdista, kuka uskoo??? Käsi ylös!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 02:00

iidu kirjoitti:Tuo on kyllä jännää kuin tuo Martti on "lipsautellut" koko viikon noita ulkopuolen asioita ja ainoa mitä tapahtuu on noi kuulutukset. Jos tavis bb:läinen lipsauttelis samalla tavalla se olis jo jalkapuussa, käsiraudoissa ja häpeäpaalussa. Samoilla säännöillä ja samoista lähtökohdista, kuka uskoo??? Käsi ylös!
Pitää vain toivoa että 'jumalan ruoska' on huomenna työvuorossa sopivaan aikaan, ja pelle-aaltonen löytää kässäristään jotain rangaistusta martille. Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin monta kertaa rikkonut sääntöjä, eikä vielä yhtään mitään. Huomenna on pakko tulla.

Ja tosiaan toivon että sainio olisi rangaistusta jakamassa :tu

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Loka 2007 02:06

Jos Martina on tuolla ihan tavispelaajana (mitä en usko), ei tuotanto uskalla rankaista sitä keskeyttämisen pelossa.

Jos se taas on tuolla sekoittamassa pakkaa, en ymmärrä miksei sille sanota selkeämmin (=rangaistuksilla), että talon ulkopuolisista asioista ei puhuta. Ei tuo palvele ketään, että se paljastelee asukkaille heidän asemiaan ulkopuolella.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 02:19

Martti timolle kesken saunan hauskanpidon: "Lopeta nyt vitun pelle, vitun apina. Pelle" (tai jotaa vastaavaa) En ees nähny mitä timo teki, kuulin vaa kanan kotkotuksen.

Sauna hiljeni täysin useaksi kymmeneksi sekunniksi.

iidu
Intruuderi
Viestit: 269
Liittynyt: 07 Syys 2007 00:43
Paikkakunta: Joinsuu

Viesti Kirjoittaja iidu » 11 Loka 2007 02:20

Mikäs tolle Martille nyt tuli? Yhtä äkkiä alko huutaa Timolle taasen. Sieltä tuli apinaa yms.? Nyt oon ihan pihalla, eihän se Timo sanonu taikka tehny mitään sille. Vai sanoko?

e: hiljaisuuden jälkeen tais Timppa sanoo jotenkin niin et pitäiskö tässä taas alkaa riiteleen.
Kyse tais olla siitä kun Timo oli heittäny/ roiskuttanu Saulin päälle vettä :roll: ja Sauli tais vaan nauraa siin tilanteessa...

Avatar
vikrum
Sveitsi
Viestit: 98
Liittynyt: 02 Syys 2007 03:34

Viesti Kirjoittaja vikrum » 11 Loka 2007 02:23

iidu kirjoitti:Mikäs tolle Martille nyt tuli? Yhtä äkkiä alko huutaa Timolle taasen. Sieltä tuli apinaa yms.? Nyt oon ihan pihalla, eihän se Timo sanonu taikka tehny mitään sille. Vai sanoko?
Timo kaatoi Saulin päälle kylmää vettä. Josta sauli ei itse ollut ollenkaan pahoillaan. Semmoista normi läppää.
Nyt ne (sauli ja timo) vaan nauraa tuolla paljussa sille jutulle ;)

Örveli
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 31 Elo 2007 03:30

Viesti Kirjoittaja Örveli » 11 Loka 2007 02:23

iidu kirjoitti:Mikäs tolle Martille nyt tuli? Yhtä äkkiä alko huutaa Timolle taasen. Sieltä tuli apinaa yms.? Nyt oon ihan pihalla, eihän se Timo sanonu taikka tehny mitään sille. Vai sanoko?
e: hiljaisuuden jälkeen tais Timppa sanoo jotenkin niin et pitäiskö tässä taas alkaa riiteleen.
Kyse tais olla siitä kun Timo oli heittäny/ roiskuttanu Saulin päälle vettä :roll: ja Sauli tais vaan nauraa siin tilanteessa...
Kaato vettä saunakauhal saulin päähän. Aika ihme tyyppi toi mara, vetää hirveet hepulit joka asiasta.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Loka 2007 02:24

Punde kirjoitti:Martti timolle kesken saunan hauskanpidon: "Lopeta nyt vitun pelle, vitun apina. Pelle" (tai jotaa vastaavaa) En ees nähny mitä timo teki, kuulin vaa kanan kotkotuksen.

Sauna hiljeni täysin useaksi kymmeneksi sekunniksi.
Timo paljussa Saulille: "Anteeks, et mä olin apina ja heitin sun päälle vettä." Molemmat hekottelevat päälle.

Liittyykö Martinan kilahtaminen jotenkin tuohon?

EDIT: Siis liittyi. Asia selvä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”