45. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Loka 2007 21:54

Harmi kun aika loppuu kesken.....
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 21:55

Timo toteuttaa itseään. Lässyttää.

Ei ajattele rahaa, siitä jää vaan nettoo noin 20 tonnii.

Ei tarkoittanut H sanaa, jonka jollekin sanoi. (Hah!)

Maitolehmä hymistelee: Mut sähän yritit murtautua viinikaappiin. HmmHmmHmm.

Lässytys jatkuu.

Opetuksia on saatu. Elämä on ihanaa, ei saa ottaa vakavasti.

Keskiviikkona oli hyvä fiilis.

Sunnuntaina oli satavarma fiilis etten joudu lähtemään.

Itsevarmuus on hyvä asia.

Marttiinasta ei ole pahaa sanottavaa. Mulla oli ennakkokäsitykset mut...

Eihän se ole mitäään riitelyä ollut, vaan vähän kovaäänistä keskustelua.

==========

Oma mielipide: Voi v*tt*u mitä populaaa. Aaargh.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Loka 2007 21:56

rink kirjoitti:Ei tuo Martti tule muuttumaan käytännössä. En usko eli Martin ITSENSÄ ensimmäisinä päivinä antama kuva jäi mieleen.

Vaikka tämä avautumisrumba oli mielenkiintoinen, niin enpä tiedä oliko tämä nyt ollenkaan hyvä asia. Liian helposti Martti taisi saada "anteeksi"...alkaako nyt tosiaan nuoleskelu... :roll:
BB varmaan yrittää minimoida Martan saamat nimeämispisteet. :roll:
Eiköhän se kuiteski saa kaikilta 2pistettä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Beste
Asukaskokelas
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Syys 2007 10:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Beste » 11 Loka 2007 21:56

Tuntuuko muista että Timo puhuu ristiin?

"Ei harmittanut, että poltin, no nyt kyllä harmittaa, että poltin.."

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Loka 2007 21:57

Timoa ketuttaa se että porukka ei vähene ollenkaan. Alkaa tuntua vankilalta. Käyttää h-sanaa kuulemma aika usein.

Timo: Ajattelin että menemällä ekana polttamaan teen palveluksen muille, että ne voi tulla kans vetämään sauhut. Elämä on ihanaa, ei saa ottaa liian vakavasti. Keskiviikkona oli hyvä fiilis kun ei tullut oma nimi esiin. Ei ollut sellainen fiilis että olisin ollut lähdössä sunnuntaina, en tiedä miksi.

Timo: Martinasta ei ollut mitään ennakkokäsityksiä, tutustun eka ihmiseen.

Jarkko: Sähän oot aika hyvä sanomaan suoraan, hymy naamalla? Ärsytät tahallaan hymy naamalla?

Timo: Mä teen sen varmaan vahingossa.

Martina: En mä usko että sä edes tajuat sitä.

Timo: Varsinkin mulla napsahtaa, jos mä oon väsynyt ja mulle sanotaan pahasti. En yleensä ota asioita vakavasti. Mä yleensä teen ja jälkikäteen selittelen.

Timo: Outoa et meitä on viis vanhaa ja kuus uutta...

Jarkko: Mites semmonen kun sä oot aika fiksu kaveri kans? Kun sä mietit tätä asiaa?

Timo: Totta kai meitä pompotellaan aika hyvin. Mä en ole täällä minkään muun takia kuin sen takia että täällä on kivaa. En mä nyt kovin fiksu oo. Mitähän sä tarkotit. Fiilikset on hyvät. Tää keskustelupiiri oli hyvä vaikka ei tässä mitään järkyttäviä paljastuksia ollut.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Loka 2007 21:57

Punde kirjoitti:
Petri kirjoitti:Että Suvi sanoisi suoraan mitä ajattelee, eikä puhuisi selän takana ja ettei lähtisi ovet paukkuen itkemään? Ei tule tapahtumaan.
:hahaha: petrin kristallipallo kai hieman syyshuurussa. Aika suoraa puhetta tulee suvilta.
Odotetaan nyt vielä Suvin tekemisiä tulevina päivinä. Emmeköhän tule edelleenkin näkemään seläntakana puhumista ja ovien paukkumista. :lol:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Loka 2007 21:58

Timo: Sitä kermaa laitetaan ruokaan sen voin sanoa!!!! :lol:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Loka 2007 21:59

Timo Martsulle: Sä oot tän perheen juniori ja sä et täällä pomota ja ruokaan laitetaan sitä kermaa.

Jarkko vaikuttaa rippileirin vetäjältä: Pystytään varmasti keskustelemaan rauhallisestikin.

Jarkko pk-huoneeseen.

Jussi puhuu!! "Mä en edes tietä haluanko mä kattoa millainen kuva musta telkussa on." Älä huoli Jussi, ei sua edes huomaa.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 22:00

Jaakko (huolimatta kummallisesta päähineestään) lienee olevan oikeasti fiksuin noista. Hyvin veti yhteen keskustelupiirin lopputuleman. (Ottaen huomioon keskustelun laimeuden.)

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Loka 2007 22:03

Keskustelupiiri on nyt sitten käyty ja vaikutus taloon on nähtävissä lähipäivinä. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan lopettanut aiempia riitoja ja Martina jaksaa edelleen ärsyttää muita asukkaita.

Farbodille voisi kyllä antaa oscarin suorituksestaan, sen verran hienoa teatteria miehen puheenvuoro oli.

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 22:04

Jarkko taisi häipyä pk huoneesta tultuaan saunan taakse.

Joku lopettaa sen tai sitten se saa salaisessa huoneessa palkinnon.

E: Virhetulkinta. Jaakko onkin saunavastaava. Ei sitä kukaan lopeta eikä se saa palkintoa.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 11 Loka 2007 22:05

Voi paskan paska, kun pääsin katsomaan ihan loppumetreillä vasta!

Mara ja Suvi halasivat. Jarkko on saunavastaava ja menee lämmittämään saunaa.

Lisä: Grandiosat kaivettiin jääkaapista.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 11 Loka 2007 22:08

Nyt alkaa grandiosojen syönti.
I am the sunshine of my life!

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 22:13

zilipippuri kirjoitti:Voi paskan p*s*a, kun pääsin katsomaan ihan loppumetreillä vasta!

Mara ja Suvi halasivat. Jarkko on saunavastaava ja menee lämmittämään saunaa.
No ei se mitään, kyllähän hymistelevää rippileiriäkin on ihan kiva katsella muutama viikko. Ikäviähän tällaiset riidanpoikaset olisivatkin, jos ne jäisivät kytemään. Silloin voisivat sponsorit ja muut kansanvalistajat sanoa tut-tut ja kadota ohjelmasta. Mitenkäs sitten suu pantaisiin?

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 11 Loka 2007 22:28

siiri.x kirjoitti:Niin mitenkäs se budjetti? Meinaan että jos tiistaina saisivat ostaa sidua ja kaljaa jos kukkahatut on poissa.
En tie, mut mitäs se huominen? Kuis paljo ne saa juoda, vai saako juoda ollenkaa? Meni vähä ohi se olet kännissä ääliö juttu :)
Perttu <3

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Loka 2007 22:40

Tietääköhän Martti että tuo kamppanja on tulossa BB taloon. Eiköhän se tiedä.......
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

vikatikki
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 09 Syys 2007 23:23

Viesti Kirjoittaja vikatikki » 11 Loka 2007 22:45

Sihijuoma(n) kirjoitti:
rink kirjoitti:Ei tuo Martti tule muuttumaan käytännössä. En usko eli Martin ITSENSÄ ensimmäisinä päivinä antama kuva jäi mieleen.

Vaikka tämä avautumisrumba oli mielenkiintoinen, niin enpä tiedä oliko tämä nyt ollenkaan hyvä asia. Liian helposti Martti taisi saada "anteeksi"...alkaako nyt tosiaan nuoleskelu... :roll:
BB varmaan yrittää minimoida Martan saamat nimeämispisteet. :roll:
Eiköhän se kuiteski saa kaikilta 2pistettä.
Mä veikkaan ettei saa kaikilta 2 pistettä. Ainakin Kadi antanee Timolle sen 2 p, olettaen ettei Jussi jyrää häätöäänestyksessä :hahaha:.

En menis ihan varmaa sanomaan Saulistakaan kun puhuu pyhäkoulupiirissä noin "kauniisti" Marasta, niin uskaltaakohan antaa 2 pojoo...

Ja Timo antaa ehkä silti Kadille sen 2 p...?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Loka 2007 22:53

vikatikki kirjoitti: Mä veikkaan ettei saa kaikilta 2 pistettä. Ainakin Kadi antanee Timolle sen 2 p, olettaen ettei Jussi jyrää häätöäänestyksessä :hahaha:.

En menis ihan varmaa sanomaan Saulistakaan kun puhuu pyhäkoulupiirissä noin "kauniisti" Marasta, niin uskaltaakohan antaa 2 pojoo...

Ja Timo antaa ehkä silti Kadille sen 2 p...?
No voi olla mä en tunnetusti ole ollut mikään nero noitten nimeämispisteiden arvailussa. :roll:
Jotenkin silti luulen että Martalle on helppo antaa ne 2 pojoa.....
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Loka 2007 22:54

Timo, Jarkko, Farbod, Niko ja Jussi menivät ensimmäisinä saunaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 11 Loka 2007 22:56

Jösses, leikkas kiinni tää jotenki, en pääse ollenkaa asukkaat osastolle ja väitti että live 24/7 ketjussa "ei ole informatioa" :shock:
Perttu <3

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Loka 2007 22:56

silmä kirjoitti:Fabrizio: "Paras tapa opettaa lasta uimaan on heittää häntä järveen." Piiaa hymyilytti, mutta sitä ei kai olisi tarvinnut raportoida. :wink:
Nämä on niitä parhaita raportointeja.

Tosi iso kiitos muillekin, etenkin clouseaulle. Noista puheenvuoroista kun tulee koosteeseen kuitenkin vaan joku 3 minuuttia yhteensä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 11 Loka 2007 23:10

Sihijuoma(n) kirjoitti:
vikatikki kirjoitti: Mä veikkaan ettei saa kaikilta 2 pistettä. Ainakin Kadi antanee Timolle sen 2 p, olettaen ettei Jussi jyrää häätöäänestyksessä :hahaha:.

En menis ihan varmaa sanomaan Saulistakaan kun puhuu pyhäkoulupiirissä noin "kauniisti" Marasta, niin uskaltaakohan antaa 2 pojoo...

Ja Timo antaa ehkä silti Kadille sen 2 p...?
No voi olla mä en tunnetusti ole ollut mikään nero noitten nimeämispisteiden arvailussa. :roll:
Jotenkin silti luulen että Martalle on helppo antaa ne 2 pojoa.....
Mäkin uskon, että Martta imuttaa pisteitä oikein urakalla. Ja se saattaa tarkoittaa, että vähillä pisteillä päästään äänestykseen...voi tulla useita nimiä.

Itseasiassa tämä saattaa mennä, niin että Martta "päättää" toisen äänestykseen joutuvan yhdessä Kadin ja ehkä Faben kanssa.

Ja se toinen äänestykseen joutuva on varmaan Tellu.

Äänten keskittyminen on mielestäni huono juttu.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”