7. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 03 Syys 2007 23:57

Mäxin pisteet syöksykierteessä, laulelee "Den glider in" -biisiä.. :totallybored:

Edit: No se olikin sitten Satu, ihanaa. Sen pisteet ei voi ees enää laskea.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 03 Syys 2007 23:58

Eikka se tööttää menemään radalla..

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 03 Syys 2007 23:59

Satu haluaisi kehittää samanlaisen "piipparin", joka varoittaisi kun joku koittaa vahingoittaa Timon palleja. On se fiksu tyttö.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 04 Syys 2007 00:12

Yhäkö ne kuvittelevat voivansa ostaa ärrältä huomenna jotain?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 04 Syys 2007 06:51

Punde kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:
Punde kirjoitti: Niille pitäs sit kans antaa paljo viinaa. Viidestä bissestä tuu darraa kenellekää.
Paitsi Saulille ja Tiinalle ;)
Ja tiinahan ei voi juoda ku pulla ehkä uunissa :)
Eihan Tiina sellaisesta välitä. Aina voi juoda, tupakoida ja olla ilman pikkareita, vaikka ois menkat myöhässä ja epäilisi raskautta.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Syys 2007 12:07

zilipippuri kirjoitti:Lisä: No ei, juuri kuului jotain puhuvan runkkailusta ja hammastahnaputkilosta :P.
Jotenkin näin se Piia sanoi: "Ei mua haittaa sellanen källi, jos joku runkkaa mun hammastahnatuubin, mut mä en pidä siitä, jos joku runkkaa mun tamponin, koska siitä voi tulla raskaaks."

Jarkko kertoi pari källiä. Yksi oli joillekin nuorille työkavereille tehty: toisen kahvikuppi liimattiin kiinni pöytään, toiselta lusikka kahvikuppiin. Jarkko oli myös kääntänyt jonkun työkaverin housut ympäri ja iskenyt niittejä saumoja pitkin; eipä ollut työkaveri mahtunut housuihinsa seuraavalla kerralla. Maxine kertoi jonkun kaverinsa tekemästä källistä, jossa avonaisen olutpullon olut oli korvattu virtsalla. Kyseinen tyyppi oli itse mennyt omaan källiinsä, ottanut jääkaapista olutpullon ja juonut vahingossa omaa kustaan. Henrille olutpullokälli oli rutiinia. Joku kertoi peruskällinä tyhjään maitopurkkiin laitetusta Fairyn ja Omon sekoituksesta, jota (työ?)kaverit sitten sekoittivat kahviinsa ja saivat kivan yllätyksen. Olisikohan ollut Aki tai Jarkko.

Illan päätteeksi talon hienot leidit kertoivat toisilleen jo pimennetyssä makuuhuoneessa levottoman sana sanalta etenevän yhteissadun. Siinä oli muun muassa kukkaro, elefantti, elefantin elin, elimestä tulevaa nestemäistä sianihraa ja muuta kivaa. Lopuksi Piia kertoi vielä sadun, jonka piti sisältää muiden asukkaiden ehdottamat sanat (BB-talo, ullakko, punainen munakarva, pomppulinna). Piian kertomassa sadussa pomppulinna oli Maxin takapuoli.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”