60. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
jokujostakin
Julkkisasukas
Viestit: 462
Liittynyt: 03 Loka 2007 20:07

Viesti Kirjoittaja jokujostakin » 26 Loka 2007 19:19

äänestystulos tällä hetkellä: fabe plussalla noin 10prosenttia, tiina miinuksella noin 20%.. eli viimeistään nyt varmaa jo voidaa hylätä tiina virallisesti sunnuntaina..
Onnea Salettivärisuora! "Yksi hiihtää ja muut puhuu sienestämisestä ja meikkaa. Raju perhe teillä"

ropina
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 28 Syys 2007 22:50

Viesti Kirjoittaja ropina » 26 Loka 2007 19:27

Mä katoin just ton Jarkko vs Piian riita pätkän ja täytyy sanoa, että .... hyvin pitkästä aikaaa.... Jarkko nosti pisteitään.
IN: Kadi ja Sauli
OUT: Martina, Pia ja Tellu. Lisäys: Fabe ja Riitta

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 26 Loka 2007 19:34

Asukkaat miettivät kuka muistuttaa ketäkin Frendien hahmoa.
Satu olisi Monica, Kadi olisi Phoebe, Niko olisi Joey, Suvi olisi Rachel ja Jussi olisi Chandler. Fabesta valittiin Ross. Tellu on Janice. :lol: Ihan vaan naurunsa takia.
you've got the dream but not the drive

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 26 Loka 2007 19:35

siiri.x kirjoitti:Mitäs puutarhamokia Kadi on BB:ssä tehnyt?
Kadi on BB-talossa ollut niin omistautunut puutarhaosaston toiminnalle, että palkankorotus olisi paikallaan. :wink:

Normi-Kadia seuratessa en voi olla ihmettelemättä, miten Kadi voi mennä niin täysin sekaisin niin pienestä määrästä alkoa.

Asukkaat jakavat keskenään Frendien rooleja. Unohdin jo, miten roolit jakautuivat. Kadi teki Tellusta heti Janicen, koska Janicella on hirveä nauru. Fabe oli "tyhmä Ross".

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 26 Loka 2007 19:38

Porukka yritti myös keksiä talon naisista Sinkkuelämän hahmoja. Tellu oli Miranda, koska sillä on punaiset hiukset, laukoo törkeyksiä ja purskahtaa välillä itkuun. Tiina oli Samantha, koska on vaalea ja jututkin samanlaisia. Muista ei keksitty sopivia.
you've got the dream but not the drive

Pilkkis
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 07 Syys 2006 03:22

Viesti Kirjoittaja Pilkkis » 26 Loka 2007 19:41

othellina kirjoitti: Kadi: Saakohan se tollaisen jälkeen töitä enää mistään?
Saas kattoa, pääseekö itte enää kaupungille haravaan ja lapioon nojailemaan tämän shown jälkeen.
Totta kai pääsee ja vielä entistä suuremmalla syyllä, kaikki tähän asti nähty osoittaa Kadin sopivan puutarhaosastolle ihan luonnostaan.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 26 Loka 2007 19:44

Sauli näpertää vieläkin Nikon hiuksia. Vähän väliä kuuluu "Vittu mä en jaksa". Nikoa alkoi naurattaa. "Sä sanot vähän väliä tolleen ja sitten heti perään kyll mä jaksan".
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 26 Loka 2007 19:57

(Vähän OT, mutta hiljaisena iltana mahtunee.)
siiri.x kirjoitti:Oli se sit kadulla tai vankilassa tai haudassa nin kyllä ne maksut pitää silti maksaa. Eikä oo yhtään halvempia ku uusien biisien.
Nehän menevät enemmän biisien tekijöille kuin esittäjille. Ainakaan suurimpia hittejään Leila ei tainnut kirjoittaa itse. (En nyt tähän hätään nopeasti löydä tekijätietoja mistään.)

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 26 Loka 2007 20:16

Dorothy kirjoitti:Piia: Saat anteeksi. Ja anteeksi jos mä oon ollut..
Jarkko: Et oo. Se on sellasta.
Mä kuulin tämän (suunnilleen, johan tosta on pari tuntia) seuraavasti:

Piia: "Ja anteeksi, jos mä oon ollut tyhmä."
Jarkko: "Et oo, mä siinä tyhmä olin."

Lisäksi alumpana keskustelua Jarkko puhui siitä, ettei heistä kumpikaan bileitä pilannut, vaan "kaikki tietävät kyllä, kuka pilasi bileet".

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 26 Loka 2007 20:25

Tellu varmisti vielä miksi suuvedet vietiin pois. "Kun Kadi joi niitä" Niko vastasi. Tellu hämmästyi ja Kadi alkoi nauramaan. Jarkko kertoi Kadin makoilleen vessan lattialla ja juoneen suuvettä. Kadi nauroi ja sanoi ettei juonut sitä, vaan nielaisi vain purskuttamisen jälkeen eikä ollut tiennyt sen sisältävän alkoholia. Kadi selitti Saulinkin nielleen suuvettä. "Niin sillon kerran sen kalanmaksaoljyn jälkeen" Sauli vastasi. "Mutta ethän säkään tiennyt että siinä on alkoholia?" Kadi varmisti. "Tiesin, mutta en mä sitä sen takia juonut" Sauli sanoi.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 26 Loka 2007 20:31

Ruokapöydässä nauretaan Tellun eilisiä mielialanmuutoksia. Tellu oli ollut iloinen, vihainen ja surullinen. Muistuttivat Tellua myös nukkumaanmeno käskystä ja siitä, kuinka Tellu vastasi siihen voivansa juoda vielä lisää.
Piia kertoi Tellun tulleen itkemään Piian sängyn viereen. Niko kertoo kuinka Tellu oli alkanut itkemään hopeamakkarissa katsottuaan Saulia ja Nikoa samassa sängyssä. "Aina kun mä katon teitä kahta.. mulla tulee.." Niko imitoi itkevää Tellua. Kun Tellu lähti, Sauli oli ihmetellyt mitä ihmettä Tellu selitti ja Niko mietti sille varmaan tulevan ikävä jos lähtee sunnuntaina.
Piia kertoi Tellun myös selittäneen että sitä harmittaa kun Sauli nukkuu hopeassa vaikka Tellulla on enää pari iltaa jäljellä. Suvikin muisti tämän tilanteen.
Pöydässä porukka repeilee oikein kunnolla.
you've got the dream but not the drive

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 26 Loka 2007 20:32

jos ammattipsykologit eivät halua julkistaa ajatuksiaan aiheestakin, niin heitetäänpä keittiön puolelta kehään muutamat kriitikoiden alistettavaksi:
naisten logiikalla esim. marttyyreina oldskool madonna-kerhoon huomaamattaankin kohonneet ruokkivat palkitsemalla herkkupaloilla pikku poikia kaikista sadistisista leikeistään tavan takaa, kuten myös heitäkin huonommat vielä wannabe-marttyyrit naiset
-kamala kun turvottaa
-mua aktivia auttaa
miesten logiikalla tosi-miehiksi huomattavastikin kohonneet runnovat myös naisiin tehoavan henkisestikin väkivalloin suloista koston kierrettä ja kauhun tasa-painoa tavan takaa, hangaround-alfauroiden kompatessa silmämunat kovana vieressä tahtia
-et sä oo mikää vanhan ajan jäbä!
niko antoi vertaistukea salelle, ehtaa!

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 26 Loka 2007 20:39

Dorothy kirjoitti:Asukkaat miettivät kuka muistuttaa ketäkin Frendien hahmoa.
Satu olisi Monica, Kadi olisi Phoebe, Niko olisi Joey, Suvi olisi Rachel ja Jussi olisi Chandler. Fabesta valittiin Ross. Tellu on Janice. :lol: Ihan vaan naurunsa takia.
Satu ei kyllä sovi Monicaksi. Monicahan oli älytön siisteys intoilija ja Satu taas todellakaan ei. Eikös se jättäny tavaroita pitkin poikin.. :?

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 26 Loka 2007 20:52

Dorothy kirjoitti:Kadi nauroi ja sanoi ettei juonut sitä, vaan nielaisi vain purskuttamisen jälkeen eikä ollut tiennyt sen sisältävän alkoholia.
Eipä tietenkään tiennyt, ei.

Mitenköhän tuotannon aamupalaveri on mennyt?

- Se tossa pari tuntia sitten jo hörppi suuvettäkin.
- Mitäs me nyt sen kanssa tehdään? Eihän me sitä tuolta voida pois ottaa.
- Ei voida, ei.
- Mä keksin! Takavarikoidaan kaikilta asukkailta kaikki, mitä se voi käyttää väärin.
- Joo, niinhän me tehdäänkin, hyvä!

Edit: Nyt juuri Kadi kertoi, miten saa duuninsa pidettyä, vaikka itsekin ihmettelee olevansa siellä täysin hyödytön. "Mun pomo sanoo, että mä inspiroin sitä tekemään työnsä hyvin." tjsp.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 26 Loka 2007 20:53

Sauli ja Kadi avaavat Nikon foliokiharoita. Katsotaan millanen tulee. :D
you've got the dream but not the drive

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 26 Loka 2007 20:58

Hamm75 kirjoitti:Edit: Nyt juuri Kadi kertoi, miten saa duuninsa pidettyä, vaikka itsekin ihmettelee olevansa siellä täysin hyödytön. "Mun pomo sanoo, että mä inspiroin sitä tekemään työnsä hyvin." tjsp.
Jarkko samantien - Eli se oli mies.
Kadi - Oli joo mies.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 26 Loka 2007 21:02

Voi kamala tota Nikon tukkaa. :lol:
you've got the dream but not the drive

Avatar
vuokko
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 24 Syys 2007 18:29

Viesti Kirjoittaja vuokko » 26 Loka 2007 21:04

Nikon foliokiharoita avatessaan Tellervo kerto että hänen äitinsä sanoi aina muistuttaessaan ap-pesusta että muista pestä sun lintu. Hauskaa kun miettivät mikä lintu se voisi olla: Varis, harakka, muista pestä sun punatulkku, muista pestä sun talitintti, talinen tintti. Niko on ihan afro kun foliot on poistettu. Niko tykkää ite. Samanlainen kuontalo kun Boratilla.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 26 Loka 2007 21:11

Sauli selostaa keittiössä teennäisesti miten aromipesä toimii. "Se on tosi kätevä. Kun sä laitat ruuan sinne niin se on valmis kun tuut takasin!" Suvi katsoo hihittäen sohvalta.

Sauli laittoi kiharoittensa päälle kuminauhapannan. Muut nauravat Saulin näyttävän 80-luvun jumppaohjaajalta. Sauli alkoi suunnitella ensi sunnuntaiksi aerobic-lookkia.

Niko puki Faben vaatteet ja jätti paidan auki että näkyy vähän rintakarvoja. Esitti Faben sisääntulon (jota ei ole itse koskaan tosin nähnyt :lol:).

Sauli haki isot silmälasinsa ja istuu ne päässä sohvalla. Panta on tietenkin vielä päässä.

:hahaha:

Sauli antoi lasinsa Suville, joka alkoi väsätä itselleen heittotukkaa.
you've got the dream but not the drive

jokujostakin
Julkkisasukas
Viestit: 462
Liittynyt: 03 Loka 2007 20:07

Viesti Kirjoittaja jokujostakin » 26 Loka 2007 21:19

kaunista.. niin kaunista.. back to 80s.. ja kaks borattia.. eihän niit enää edes erota.. kohta nukkumaa, pitää iteki saada unta tänä yönä ku viime yönä ei tullu hirveest nukuttua..
Onnea Salettivärisuora! "Yksi hiihtää ja muut puhuu sienestämisestä ja meikkaa. Raju perhe teillä"

Avatar
vuokko
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 24 Syys 2007 18:29

Viesti Kirjoittaja vuokko » 26 Loka 2007 21:22

Jokujostakin öitä, talossakin aletaan nukkumaan. Nyt voi BB-tuijotus munkin osalta tauota ja kattoo leffakanavaa.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 26 Loka 2007 21:28

Tsiigasin tuo punkki&piua pätkä, ompas piuha lapsellinen.. vaatteet päällä peiton alla huutelemassa et mee pois.
Piiahan aina tilittää päikkäris et pitää sanoa suoraan ja ite se veti pää tyynyn alle ja möksätti.
Hååhå.
Kuinka pitka minus annan?! Pitkä.
Jarkon asema ei muutunu yhtään, plussa sille vaa et se tilitti piuhalle.
Perttu <3

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”