Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Keskustelua Voice of Finlandin toisesta kaudesta.

Ketkä itse valitsisit pareista jatkoon?

Christian Casagrande
5
4%
Maya Paakkari
14
12%
Suvi Aalto
13
11%
Annica Milán
8
7%
Janina Aro
0
Ei ääniä
Johanna Pekkarinen
12
10%
Satu Piipari
8
7%
Kaapo Kokkonen
4
3%
Roope Permanto
16
14%
Reeta Vestman
12
10%
Inga Söder
6
5%
Joonas Salonen
7
6%
Toni Savolainen
13
11%
 
Ääniä yhteensä: 118

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Maalis 2013 21:55

orgasmienkeli kirjoitti:
Kuullaankohan Suomen Janis Joplinista enää ikinä? :(
Uskoisin näin, koska on ainoa Suomessa.
a walking disaster

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Maalis 2013 21:56

CC oli parempi ja hänen jatkonsa oli oikeudenmukaista, Reeta oli suurin "ruumis", muut jatkajat olivat suhteellisen keskinkertaisia.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja Orphan » 08 Maalis 2013 22:01

Christian vs. Maya - Mitä vittua Monroe?!?! Maya veti todellakin paremmin kuin Christian. Mun mielestä suurin oikeusmurha kauden aikana. Vituttaa. :thumbsdown Christianin laulu meni huutamiseksi ja mun mielestä sen soundi kuulostaa kamalalta. Miks muistin, että Christian ois ollut parempi..

Suvi vs. Annica - Annica pisti yllättävän pahan vastuksen Suville. Mielestäni tämä oli aika tasaväkinen battle. Persoonan vuoksi valitsisin Suvin jatkoon, mutta ei nyt harmittamaan olisi jäänyt jos Annica olisi päässyt jatkoon. Annica veti erityisesti nyt paljon paremmin kuin ääni ratkaisee osiossa.

Janina vs. Satu vs. Johanna - Janina jäi täysin jalkoihin ja olen iloinen, että Johanna pääsi jatkoon. Ei olisi harmittanut, jos Satu olisi päässyt jatkoon, mutta parempi näin. Biisivalinta oli jälleen aivan anaalista mun makuun.

Kaapo vs. Roope - Aika tasaväkinen oli tämäkin. Päivän tylsin battle, ehkä Roope oli hieman parempi, mutta vain hieman. Mulle oli ihan sama kumpi pääsee jatkoon.

Reeta vs. Inga - Mun mielestä ei kyllä ollut mitenkään kovin battle vofissa, sillä esimerkiksi Christianin ja Mayan tai Antin ja Danielan esitys peittosi kyllä tämän. Vähän harmittaa, että mun suosikki (eli Reeta) tippui, mutta ei todellakaan missään nimessä huonommalle hävinnyt. Aika paha valinta, koska Reetan kirkas ääni ja tuollainen "eloisuus" vetää ainakin mua puoleensa. Toisaalta Ingan loistava tulkinta ja esitys kappaleessa oli loistavaa! Itse olisin valinnut Reetan, mutta ei nyt paljoa harmita, koska Inga oli myös loistava! :tu

Joonas vs. Toni - Paulan parhaat kilpailija heti Antin jälkeen. ;) Olin aivan varma, että Paula valitsisi Joonaksen, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen, että Paula valitsi Tonin. Mielestäni tämäkin oli aika tasaväkinen battle ja pidin molemmista. Toni veti kuitenkin pidemmän korren.

4/6, koska Inga ja Reeta.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 08 Maalis 2013 22:27

Christian vs. Maya paria veikkailin "Miken vaimo"-päätökseksi etukäteen, mutta täytyy sanoa, että Christian oli parista parempi ja ansaitsi jatkopaikkansa, oli valinnan takana sitten Mike, vaimo tai tuotanto. Harmi Mayan kannalta, mutta Christian on mielestäni selvä ykkönen Miken rock-miehistä (Gary ja Luca).

Toni Savolainen jäi mieleen jo ensimmäisestä vedosta ja tänään oli kirkkain tähti. Ehdottomasti jatkoon ja onneksi Paula valitsi oikein.

Reeta ja Inga -pari ei ollut niin loistava kuin odotin. Erittäin hyviä kyllä. Jatkoon menijällä ei ollut minulle väliä, Inga on ihan hyvä. Ei kuitenkaan erikoisemmin sykähdytä vaikka taitoa löytyykin, joten en usko että voittaa.

Tähkän ryhmät oli aika who cares -tasoa. Valitsi oikeat jatkoon, muttei muuten kiinnosta.

Suvi Aalto on tietysti koko kisan paras ja voittaa.
You know nothing.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja mävaan » 08 Maalis 2013 22:50

Mikä tuo kolmen kopla on?

Onko Tähkällä taas kolmen kaksintaistelu?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Maalis 2013 22:51

mävaan kirjoitti:Mikä tuo kolmen kopla on?

Onko Tähkällä taas kolmen kaksintaistelu?
Kyllähän sillä oli, tosin tällä kertaa tuotannon järjestämänä. Kuka tahansa ois saanu kolmen koplan, mut jännästi se osu taas Tähkälle. :D
That damn fox!

Kuva

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja mävaan » 08 Maalis 2013 23:06

Kohta se on Tähkän tavaramerkki.

Jatketaan tähän.

Joonas Salosen olisin toivonut jatkoon, sillä puhtaampaa ääntä on pidemmän päälle kivempi kuunnella.

Maya Paakkari olisi ollut valintani jatkoon, sillä hänen ääntään ja äänenkäyttöä oli ilo kuunnella. Laulamisen riemua!

Cc oli liian tasapaksu ja yllätyksetön acdc-kopioäänellään, joka tuntui tulevan vaikeasti kurkusta ulos.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja mrj » 09 Maalis 2013 11:54

hmm.. ei menny ihan putkeen oma arvailu jatkoon menijöistä 3/6 .. ja viimeistä parista cc vs maya, miun mielestä väärä meni jatkoon.. omaan korvaan cc:n laulu kuulosti vähä liian ns huutamiselta.. mutta näillä mennään..
JuHu - :drink55:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 09 Maalis 2013 11:58

Hieno jakso. 1/6 omista toiveista meni jatkoon. Tosin eilen nähtiin niin tiukkuja kamppailuja, että olisivat voineet kääntyä, miten päin tahansa. Reetan putoaminen tuntuu edelleen suurimmalta vääryydeltä. Ehkä koko kisassa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja Mour » 09 Maalis 2013 16:32

4/6 jatkoon omista suosikeista, ihan tyytyväinen täytyy olla siis. Christian & Maya, Reeta & Inga sekä Toni & Joonas kylläkin kaikki sellaisia pareja, että kumman tahansa putoaminen olisi kismittänyt lähes yhtä paljon. Hyviä esityksiä nähtiin.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 10 Maalis 2013 08:34

Kuuntelin nyt tämän jakson läpi, siis tosiaan kuuntelin, en katsonut kovin paljoa, aamutoimien ohessa. Kukaan ei napannut erityisemmin tälläkään kertaa ja minulle oli lähes joka parista ihan sama, kuka jatkaa. Kaikki lauloivat ok, mutta ei mitää säväytystä. Viimeinen taistelu oli mielestäni huutaminen vs. kirkuminen. Taidan olla aika kronkeli...tai sitten vaan liian epämusikaalinen.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Maalis 2013 20:30

Kaapo Kokkonen vs. Roope Permanto - Ennakkoon ajattelin, että Kaapo on itsevarmempi esiintyjä ja Roope taas on ääneltään parempi.
Tässä battlessa kuitenkin molempien ääni kuulosti yhtä hyvältä.
Periaatteessa harmittaa Roopen putoaminen, mutta kyllähän Kaapo jää mieleen paremmin ja oli varmasti hyvä valinta livelähetyksiin.
Roope olisi mahdollisesti jäänyt tylsemmäksi versioksi Denniksestä.

Suvi Aalto vs. Annica Milan - Eipä ollut kumpikaan näistä kovin hääppöisiä. Biisi oli hyvä, mutta kumpikaan ei osannut sitä kovin hyvin vetää. Liian iso pala näille tytöille!
Annica oli jotenkin suloisempi ja tyylikkäämpi, ja hänet muutenkin olisin vähän mieluummin jatkoon valinnut.
Suvikaan ei ole huono, mutta on se aika iso vääryys että Suvi on jatkossa, vaikka Maya, Linda, Carolina ja Tea ei ole. Näistä kuka tahansa olisi ollut Suvia (ja Annicaa) paljon parempi.

Joonas Salonen vs. Toni Savolainen - Olin varma että Paula valitsisi jatkoon Joonaksen, mutta hän tekikin oikean valinnan ja otti jatkoon Tonin, joka oli kuitenkin parempi.
Biisivalinta oli jostain niin syvältä kun voi olla, ja mainoksissa jo naureskelin miten tyhmän biisin on Paula näille jätkille laittanut.
Molemmat kuitenkin veti biisin hyvin ja harmi että Joonas putosi, vaikka olikin huonompi kun parinsa.

Inga Söder vs. Reeta Vestman - Biisivalinta oli ehdottomasti Ingalle parempi kun Reetalle. Nämä naiset on hyvinkin erilaisia keskenään! Inga on ääneltään vahva ja ammattimainen, kun taas Reeta on herkempi ja persoonallisempi.
Inga ansaitsi jatkopaikan, mutta Reeta olisi ansainnut sen vielä paremmin. Reetassa oli enemmän persoonallisuutta ja hänestä olisi saatu parempi artisti kun Ingasta!

Janina Aro vs. Satu Piipari vs. Johanna Pekkarinen - Olen outo ja tykkäsin tästä kolmikosta! Kaikki näistä olisi ollut parempia kun Eve, Emilia tai Maria.
Janina näytti parhaalta ja tykkäsin hurjasti hänen äänestään, mutta hän kuitenkin jäi eniten muiden varjoon, eikä osannut olla rennosti lavalla.
Satu erottui eniten (kahden lähes identtisen näköisen keskellä) ja oli piristävä esiintyjä.
Johanna on ehkä varmin valinta jatkon kannalta, mutta tässä biisissä hänen äänensä oli myös tylsempi kun Janinan tai Satun.
Ehkä Satun olisin mieluiten ottanut jatkoon, mutta eipä kenenkään jatkoonpääsy mikään vääryys olisi ollut.
Biisivalinta oli jostain syystä mielestäni ihan hyvä, vaikka yleensä pidänkin tällaisia biisejä huonoina. :D

Christian Casagrande vs. Maya Paakkari - Pahin oikeurmurha koko kisassa oli Mayan pudotus. Ehdottomasti parempi kun Christian.
Tiesin kyllä jo etukäteen miten tässä tulee käymään.
Mayankin kyllä oletin saavan enemmän suosiota valmentajilta, kun kuulin että hän on kisassa mukana. Kuvittelin että kaikki valmentajat kääntäisivät tuolinsa hänen kohdallaan, mutta vain kaksi kääntyikin. Kuvittelin myös (ennen kun tajusin että Maya joutuu CC:n pariksi) että Maya pääsisi suoriin lähetyksiin asti.
Nyt Maya saikin turhan vaatimattoman kisan itselleen, vaikka oli koko kisan lähes paras.
CC on paska, ainakin minulle. En tykkää yhtään.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 11 Maalis 2013 08:32

Tähkän taistelut oli kyllä osastoa 'ei kiinnosta'. Oikeat meni jatkoon mutta eipä olisi ollut väliksi ketä sinne liveihin menee.

Annica & Suvi: nimellä jatkoon. Suvi jäi jalkoihin koko kamppailussa mutta Aalto tasoitti tien jatkoon. Annica oli taisteluiden positiivisin yllätys, mahtava ääni. Nuorempi Aalto on ärsyttävää siskoaan paljon parempi ja miellyttävämpi esiintyjä joten eipä haittaa näinkään.

Ela oli sitten valinnut hieman Ingalle istuvamman biisin, kuin suoraan Ingan keikkasetistä eikä oikein sopinut Reetalle. Ja kyllähän se niin on, että Reeta oli tavallinen kuolevainen tässä kamppailussa, oikea meni jatkoon. Muutenkin vähän turhan hehkutettu, bryyh.

Toni ja Joonas parista ois pitänyt mennä molempien jatkoon jo sen takia, että ymmärsivät mitä live -esitys tarkoittaa. Hehee, olipahan suupieliä nostattava show. Vaikka Joonas oli tässä kamppailussa vahvempi niin onneksi Paula valitsi Tonin jatkoon, tykkään äänestä ja miehestä.

Mayan pudottamista ei voi mitenkään perustella 'Miken vaimo päätöksellä'. Elämäntavoilla on aika paljon merkitystä siihen, miltä ihminen näyttää 34 vuotiaana. Christian jatkoon, hyvä niin. Nähtäiskö viimeinkin joku laulamassa Mr. Brownstonea kykykilpailussa, please?
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Maalis 2013 16:55

BBPlazan forumistit olisivat laittaneet jatkoon seuraavat nimet:

Suvi Aalto
Johanna Pekkarinen
Toni Savolainen

Roope Permanto
Reeta Vestman
Maya Paakkari


3/6
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Maalis 2013 17:47

Minulle ei avaudu tuo Reeta Vestmanin suosio. Loppupeleissä ei mitenkään erikoinen laulaja. Suomen mittakaavassa erittäin taitava sekä hyvä äänenkäyttö ja näkee, että on lavaesiintyminenkin hallussa mutta ei millään muotoa kovin erikoinen. Minun mielestäni esimerkiksi Kähösen Niinalla on huomattavasti parempi ja mielenkiintoisempi ääni mutta kun tämä on, kuten knocker sen sanoi, osaksi ulkonäkökisa. Ei ollut niin säväyttävä karsinnoissa eikä ollut sitä battlessakaan. Mulla tulee vähän mieleen Laura Närhi joka on livenä aivan tavallinen kuolevainen eikä saa mitenkään siihen ääneen samaa heleyttä kuin levyllä.

Se on sitten eri asia millainen bändin keulakuva Reeta on ja Huskyn pari kertaa nähneenä voin sanoa, että sopii siihen kuvioon paljon paremmin. En ihan täysin edes ymmärrä mitä hän tuli täältä hakemaan mutta empä ymmärrä paljon muutakaan. Aki Louhela, wtf?!
aadeehoovee kirjoitti:Mike osui vissiin vahingossa nappiin kun otti värittömän Annikan.
Piti ihan tarkistaa mitä sanoin Annica Milanista. Pidätän oikeuden muuttaa mielipiteeni, oli kaikkein positiivisin yllätys ja olisi ansainnut jatkopaikan.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kaksintaistelu, osa 4 (pe 8.3)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Maalis 2013 18:20

Eipä mennyt kovin putkeen tämä viimeinen kaksintaistelujakso. Vain Inga ja Toni menivät oikein. Tosin kuten jo aiemmin todettua, niin Maya-CC parista ei niin väliä ollut, kun molemmat ovat sietämättömiä omaan korvaan, mutta Mayan ääni ei sentään aiheuta hetkellistä kuuroutta.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “VoF 2013”