Kadin valinta

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä!
damoni
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Syys 2007 21:31
Paikkakunta: helsinki

Kadin valinta

Viesti Kirjoittaja damoni » 29 Syys 2007 10:29

Kenet luulette Kadin laittavan äänestykseen? Aika kinkkinen tehtävä muuten :shock: Ite veikkaan Timoa...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 29 Syys 2007 10:39

Timo olisi aika hyvä valinta. Riippuu vähän siitä laskelmoiko Kadi vai ei. Jos Kadi miettii olevansa ehkä itsekin mukana seuraavassa häätöäänestyksessä, silloin olisi järkevää valita mukaan joku sellainen, joka olisi todennäköisempi putoaja, esim. joku uusista, jotta oma selviytyminen olisi turvattu. Uuden valintaa on myös helpompi perustella muille "kun mä en ole teitä kuitenkaan tuntenut niin pitkään". Uusi asukas ei myöskään välttämättä ole kerännyt vielä vankkaa fanipohjaa joten nimeäminen ei ehkä kostautuisi Kadille fanien raivona.

Toisaalta olisi rehellistä nimetä Timo kun se nyt kuitenkin ärsyttää Kadia (ja mua) ja kiva antaa uusille mahdollisuus.

Ehkä jotain tällaisia juttuja itse ainakin kelailisin...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Syys 2007 10:45

Mä uskon että Kadi on sen verran tunneihminen että valitsee Timon.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Susan
Asukaskokelas
Viestit: 105
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:31

Viesti Kirjoittaja Susan » 29 Syys 2007 11:08

Mä luulen kanssa, että Timon valitsi. Joskus ainakin sanoi, että uusillekin pitää antaa mahdollisuus niin en usko välttämättä, että uuden valitsi. Timo ja Kadi ei oikein tunnu tulevan toimeen keskenään ja Kadihan Timolle taisi kaksi pistettäkin antaa, joten Timon taitaa valita. Itsekin kovasti toivon, että Timo joutuu äänestykseen.

Lelly
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Loka 2006 10:48
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lelly » 29 Syys 2007 11:15

Mäkin luulisin, et Timo.


Tällä hetkellä Timo on se kenen kans Kadi on vähiten jutussa jne.
Tämä on Big Brother. Kadi hae mikrofonisi.
Katra.<3

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 29 Syys 2007 11:37

Timo tai Piia näkyy meikäläisen kristallipallossa. Kuva on sen verran epätarkka, etten näe ihan varmasti.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 29 Syys 2007 14:17

Minä uskon, että Kadi valitsee Timon sijasta uuden asukin. Perusteluna tähän voisi olla yksinkertaisesti FILO -periaate. (=First in, Last out, vanhoilla asukeilla etusija) En usko, että Kadilla riittää "munaa" valita Timo. Esim. tämän antaman melko vahvan kritiikin vuoksi tms. Eihän Kadi edes nimennyt Akia jne.

Suvia Kadi ei missään nimessä valitse. Ensimmäisenä uusista, jonka Kadi voisi nimetä tulee mieleen Farbod. Voi olla, että Kadi pitää Farbodia liian ulkopuolisena talossa. Toisaalta virolaisena Suomessa tämä voi tuntea myös sympatiaa Farbodia kohtaan. Kadihan piti myös Ainarista eli ei sinänsä vierasta persoonallisia tyyppejä.

Minä olen ollut viime aikoina pois 24/7 ääreltä, joten en ole aivan varma miten Kadi suhtautuu Tiinaan tai Nikoon. Jos näistä voisi tällä mutu tuntumalla heittää, niin mahtaisiko Niko olla jäänyt Kadille vähän etäisemmäksi.

Hmmm...no loppupeleissä siis jompi kumpi. Niko tai Farbod. Veikataan nyt sitten Farbod:ia. (Jos Kadi laskelmoi...niin tämä voisi ajatella, että Farbod olisi joka tapauksessa erikoisuutensa vuoksi nimettynä ts. hänen äänestään olisi silloin mahdollisimman "vähän" haittaa eli esim. huono omatunto myöhemmin)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Syys 2007 14:19

Veikkaanpa, että Kadi valitsee Timon.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 29 Syys 2007 14:24

Lisätään nyt tuohon spekulaatioon vielä sekin pointti, että vanhan asukin (kuka tahansa ja varsinkin Timo)nimetyksi tuleminen vaikuttaa myös muiden vanhojen esim. Jarkon mahdollisiin mielipiteisiin Kadista jatkossa. Olettaen siis, että asukit saavat selville sunnuntaina, että nimenomaan Kadi tietyn asukin valitsi. (mulle tämä ei ole aivan selvä)

Uusien asukkien integraatio ( :D ) taloon eli pysyvämpien ystävyyssuhteiden kehittyminen on kesken. Ilmeisesti Kadi-Suvi -akseli ("jonkin sortin ystävyys") on varmasti syntynyt ja Niko sopii äijäporukkaan jne. Tiinasta en tiedä. Mutta entä Farbod?

En itseasiassa ymmärrä miksi olette niin varmoja Timosta. Kadi antoi kaksi pistettä ja saanut palautetta. Onko muita syitä?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Syys 2007 14:30

rink kirjoitti: Olettaen siis, että asukit saavat selville sunnuntaina, että nimenomaan Kadi tietyn asukin valitsi. (mulle tämä ei ole aivan selvä)
Vois kuvitella että jopa noi talon tampiot osaa yhdistää puhelinsoiton + kadin mököttelyitkut + sunnuntain häätöäänestysilmoituksen, vaikkei kadia varsinaisesti mainittaisi.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 29 Syys 2007 15:07

Kadi on vahvasti tunneihminen, jonka perusteella olettaisin hänen valitsevan Timon, mikä olisi Kadilta hyvä valinta jos ei halua katsojien vihoja niskaansa. Jos valinta on joku muu kuin Timo (tai Piia) niin Kadi saa melko varmasti pelkurin tai pelaajan maineen katsojien silmissä. Muiden asukkaiden suhteen ongelma Timon valitsemisessa voisi olla se, että Kadi on hyvää pataa esim. Salen ja Jarkon kanssa, jotka puolestaan molemmat näyttävät pitävän Timosta.

Mutta kaiken kaikkiaan, paras valinta ehdottomasti olisi Timo, jos katsojia ajattelee.

IsoT
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 23 Syys 2007 11:48

Viesti Kirjoittaja IsoT » 29 Syys 2007 15:12

Pelaa varman päälle ja valitsee Tiinan

Avatar
minttunen
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 13 Syys 2006 20:41
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja minttunen » 29 Syys 2007 15:29

Mä veikkaan Timoa myös. Ois kyllä mahtavaa jos Timppa häipyis talosta.
Sauli voittoon!!!

Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 29 Syys 2007 16:05

Timo, Piia tai Tiina.

Itse toivon tietysti, että valitsee Timon.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 29 Syys 2007 16:46

Onnittelen Kadia rehellisestä valinnasta, jos hän valitsee Timon. Kadi kun ei ole mikään järkipelaaja ollut aiemminkaan, niin olisi jotenkin selkärangatonta, jos hän nyt yhtäkkiä toimisi vastoin luontoaan ja valitsisi helpon eli jonkun uusista (pl. Suvi).

Mitä enemmän aikaa miettiä, sitä suurempi riski ryhtyä valitsemaan muilla kuin niillä perusteilla, jotka Kadille tulevat luonnostaan. Ajatteleminen tekee valinnasta vaikeamman. Senpä vuoksi läähätykset ulkona ja tirautukset sisällä.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 29 Syys 2007 20:40

Fabe olin Kadin omalta kannalta paras valinta minusta.

Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 30 Syys 2007 04:08

akin veikkaan että olis valinnu jos sitä ei ois poistettu, nyt luulen että valisti timon, vaikka toivon ihan periaatteesta että olisi valinnut ihan kenet muun vaan. timo on :thumbsdown mutta aina kivempaa jos ei valinnat mene ilmiselvästi.

Avatar
Freku
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 522
Liittynyt: 26 Syys 2007 20:07

Viesti Kirjoittaja Freku » 30 Syys 2007 18:13

Timo se on fiilismittarinki mukaa
Anniina "Siis viittaaks sosialismi jotenki sosiaaliseen kanssakäymiseen?"

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 30 Syys 2007 19:16

Jos minä olisin Kadi niin valitsisin Maxinen, kuinka ne ihmiset jaksaa sitä siellä talossa! Mutta valitsee varmastikin Timon, eikä sekään ole mikään huono valinta..
You're not bored, you're boring.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 30 Syys 2007 19:20

Ja mun mielestä Kadi kertoo suorassa lähetyksessä siinä sohvalla sen kenet nimeää niin että muutkin saavat tietää.. mutta voipi olla että se kertoo sen päiväkirjahuoneessa suorassa lähetyksessä.

^Subin sivuilla lukee että asukkaat saa myös kuulla kenet Kadi nimeää.. Että miksei vois siinä sohvallakin sen sanoa. En kyllä tahtois itte joutua samaan asemaan.
You're not bored, you're boring.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 30 Syys 2007 19:22

^ Mä uskon enemmän tohon pk-huoneeseen ja muut näkee telkkarin kautta. Tosin sen pitäisi tapahtua ennen häätöä, ihan vaan kun Kadi "saattaa lähteä". :roll:
you've got the dream but not the drive

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 30 Syys 2007 19:47

todenäkösesti timon on nimenny.. ja tulisko se telkun kautta se sanominen..
JuHu - :drink55:

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”