Kadille alkoholikielto loppuajaksi

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä!

dokauskielto Kadille

Kyllä, koska on vaaraksi itselleen ja BB on vastuussa hänestä
37
38%
Ei, on itse vastuussa itsestään
39
40%
Ehkä, Kadin juomista voisi rajoittaa max 4 juomaa/bileet
21
21%
eos
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 98

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Marras 2007 22:04

Tirkka kirjoitti:Mutta kolme päivää räät poskella on minusta oksettavaa nuorelta naisihmiseltä.
Mutta ei vanhalta naisihmiseltä, tai ihan minkä tahansa ikäiseltä miesihmiseltä? Miksi?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 04 Marras 2007 22:08

Kyllä Kadi viikkotehtävän ajan pysyi ihan kohtuudessa.. ja voin kertoa, että tuo 3 päivää nyt ei nuorelle biletykseen tottunelle ihmiselle ole kohtuukäytön rajoissa kovin ihmeellistä. Puolustuspuheelta kuulostaa, mutta kuulostakoon, joku raja tulisi vetää moralisointiinkin. Ymmärrän kyllä kritiikin niiden ylilyöntien osalta, mutta viime viikkotehtävän tissuttelun osalta en millään.

EDIT: sen varalta että joku kokee kauheana sen, että Kadi otti heti aamusta alkoholia tehtävän aikana: olet BB-talossa, sinulla ei ole töitä/koulua, joten mielestäni on aivan se ja sama mihin kellonaikaan alkoholipitoisia juomia juo. Itse tarttuisin jokaiseen mahdollisuuteen pitää hauskaa talossa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Marras 2007 22:09

Siksei koska miehet tahi vanhat naiset eivät viehätä minua muutenkaan fyysisesti jolloin tuollaiset oksettavuudet eivät myöskään häiritse niin paljoa siinä sivussa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 04 Marras 2007 22:31

Tirkka kirjoitti:Siksei koska miehet tahi vanhat naiset eivät viehätä minua muutenkaan fyysisesti jolloin tuollaiset oksettavuudet eivät myöskään häiritse niin paljoa siinä sivussa.
Olipas melkoinen perustelu :hahaha:

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Marras 2007 22:38

Tirkka kirjoitti:Siksei koska miehet tahi vanhat naiset eivät viehätä minua muutenkaan fyysisesti jolloin tuollaiset oksettavuudet eivät myöskään häiritse niin paljoa siinä sivussa.

MINÄ, MINÄ, MINÄ!!!


Voisitko hakea ensi vuonna taloon?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
-Jellybean-
Uimavalvoja
Viestit: 413
Liittynyt: 07 Syys 2006 18:24

Viesti Kirjoittaja -Jellybean- » 04 Marras 2007 23:21

tuusannuuska kirjoitti:Kyllä, mutta ei siksi, että BB on hänestä vastuussa vaan siksi että Kadi pilaa muiden bileet. Kadi olisi myös luultavasti paljon viihdyttävämpi viinakiellossa mitä hän on kynttilöihin kaatuillessaan.
Samaa mieltä !!

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Viesti Kirjoittaja Jurve » 04 Marras 2007 23:32

Petri kirjoitti:
big.mac kirjoitti:big.brother perustuu holhoukseen ja eikä sen missään tapauksessa tarvitse olla reilu!!!
Osittain noin, mutta silti myös kieltojen pitää olla reiluja ja asukkaita tulee kohdella mahdollisimman tasapuolisesti.

Jos näitä kieltoja halutaan asettaa niin sitten jokaiselta muultakin asukkaalta kielletään heille jotain olennaista tai sitten kyseinen alkoholikielto kohdistetaan kaikkiin.
Faben sanoin: "Aina ei nallekarkit mene tasan". Ei BB ole formaattina reilu, eikä pidäkään. Miksi vain yksi sitten voittaa 50 000€? BB jakakoon asioita tasan ja kohdelkoon asukkaita eriarvoisesti mitenlystää. Sehän herättää vain keskustelua mikä on ohjelman kannalta hyvä asia.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 05 Marras 2007 07:58

Jurve kirjoitti:Faben sanoin: "Aina ei nallekarkit mene tasan". Ei BB ole formaattina reilu, eikä pidäkään. Miksi vain yksi sitten voittaa 50 000€? BB jakakoon asioita tasan ja kohdelkoon asukkaita eriarvoisesti mitenlystää. Sehän herättää vain keskustelua mikä on ohjelman kannalta hyvä asia.
No kyllä lähtökohtaisesti asukkaita tulee tuotannon toimesta kohdella mahdollisimman tasapuolisesti.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 06 Marras 2007 23:00

Tuittupää kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Siksei koska miehet tahi vanhat naiset eivät viehätä minua muutenkaan fyysisesti jolloin tuollaiset oksettavuudet eivät myöskään häiritse niin paljoa siinä sivussa.
Olipas melkoinen perustelu :hahaha:
Eikös vain ollutkin ;)
Big Mother kirjoitti:MINÄ, MINÄ, MINÄ!!!

Voisitko hakea ensi vuonna taloon?
Oli harkinnassa jo tänä vuonna. Miksen ensi vuonna saattaisi hakeakin jos ensi vuonna BB tulee. Tosin voin tuottaa pettymyksen jos voitan enkä olekaan niin itsekäs paska kuin miltä vaikutan. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 07 Marras 2007 10:53

Tirkka kirjoitti:Oli harkinnassa jo tänä vuonna. Miksen ensi vuonna saattaisi hakeakin jos ensi vuonna BB tulee. Tosin voin tuottaa pettymyksen jos voitan enkä olekaan niin itsekäs p*s*a kuin miltä vaikutan. ;)
Mutta muistathan varautua siihen, että tulet elämään HOLHOUSYHTEISKUNNASSA, joka kieltää sinulta maalliset ilot.

Seuraavaksi, kun joku haluaa harrastaa seksiä BB-talossa, niin Big Brother varmaan keskeyttää aktin tarjotakseen kortsuja.

Ensi vuoden kilpailijoille voisi asentaa suoraan antabus-kapselit ennen taloon astumista. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 07 Marras 2007 23:02

Muistan toki. Onneksi kykenen olemaan ilman alkoholia kauemmin kuin pari vuorokautta, enkä yleensä juo itseäni sammumiskuntoon. Tupakkalakkokin varmaan onnistuisi vaikka muutama savuke päivässä normaalisti kuluukin.

EDIT: Ei mitään antabuskapseleita nyt kuitenkaan :( Haluan voittaa kuitenkin kunnollisen, en megatylsää tuotantokautta. ;) 8)
Totuus on tuolla ulkona.

Helmi
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 30 Syys 2007 17:34

Viesti Kirjoittaja Helmi » 08 Marras 2007 17:16

Ehdottomasti kielto, koska pilaa muitten bileet.
Eikä ole mitään tajua omasta turvallisuudestaan eikä käytöksestään.
Menköön BB-talon ulkopuolelle koheltaa niin vastaa vain itsestään.

Avatar
BBmix
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 07 Marras 2007 19:56

Viesti Kirjoittaja BBmix » 13 Marras 2007 16:39

:welcome Ei ketään voi laittaa kärsimään Kadi on omalla vastuullaan ja on paras :hahaha:

Avatar
gefa
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 18 Marras 2007 19:58

Viesti Kirjoittaja gefa » 18 Marras 2007 20:12

Jos tupakoitsijoita estettiin polttamasta, niin miksei tupakoimattomia juomasta?

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”