Anu Saagim

Keskustelua Julkkis Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Anulle?

Äänestys päättyi 27 Loka 2013 21:08

5 - Suosikki
55
22%
4
56
22%
3
41
16%
2
22
9%
1
18
7%
0 - Inhokki
60
24%
 
Ääniä yhteensä: 252

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Rita » 12 Syys 2013 19:04

Kyllähän Anu teki väärin,TODELLA VÄÄRIN, mutta en silti ymmärä tätä kaikkea paskaa mitä saa nyt niskaansa täällä palstalla. Moni tuntuu suhtautuvan tähän hyvin kiihkeästi sen takia, että kyseisen taulun maalasi Andy. Entä jos maalarina olisi ollut vaikka Marianne? Tai vaikka Susanna?Jotenkin en usko, että silloin täällä oltaisiin kilahdettu yhtä pahasti. Suoraan sanoen ihmetyttää tää myrsky :D Mutta sehän on tietysti jokaisen oma asia. Itse en vielä yhden tapahtuman perusteella Anun pisteitä laske... En kyllä myöskään usko että olisi vetänyt mitään roolia koko viime viikon ja tämän viikon alun, uskon että Anu on ollut oma itsensä. Eilen yöllä hän teki tyhmästi, mutta kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 12 Syys 2013 19:25

Rita kirjoitti:Kyllähän Anu teki väärin,TODELLA VÄÄRIN, mutta en silti ymmärä tätä kaikkea paskaa mitä saa nyt niskaansa täällä palstalla. Moni tuntuu suhtautuvan tähän hyvin kiihkeästi sen takia, että kyseisen taulun maalasi Andy. Entä jos maalarina olisi ollut vaikka Marianne? Tai vaikka Susanna?Jotenkin en usko, että silloin täällä oltaisiin kilahdettu yhtä pahasti. Suoraan sanoen ihmetyttää tää myrsky :D Mutta sehän on tietysti jokaisen oma asia. Itse en vielä yhden tapahtuman perusteella Anun pisteitä laske... En kyllä myöskään usko että olisi vetänyt mitään roolia koko viime viikon ja tämän viikon alun, uskon että Anu on ollut oma itsensä. Eilen yöllä hän teki tyhmästi, mutta kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen.
Näin. Kaikki tekee virheitä ja vaikka Anu tekikin tyhmästi ja väärin niin ei se mitään niin hirveetä ollut että kaikki respect pitäisi kadottaa henkilöön ja haukkua huoraksi ja mitä vielä. Itse tykkään Anusta vieläkin todella paljon eikä se siitä muutu mihinkään :abow:.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 12 Syys 2013 19:37

Anu oli ehdoton suosikkini kun tämä alkoi.
Eilinen vei suosiosta puolet.

5 -> 2

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja scorchio » 12 Syys 2013 19:37

siisseli kirjoitti:Minäpä vähän luulen että siinä mitä joku sanoi subilla, piilee totuus.
Anu pitää Andya vain juoppona kitaristina, eikä ymmärrä Andyn arvoa.
Minä luulen että tuo on totta, ei se haittaa vaikka juopon taulun tuhrii....
Taitaa piillä totuudenpoikanen tässä kyllä...itse oottelin, et annas olla kun Anu$£€ alkaa päästellä toellaan noita sammakoita, miten katsojat sen kestävät, mut sitä en osannut arvata, et se on Pyhä Hulkkonen, jonka takia katsojat vetäisivät hernepussillisen nokkaan (Ändi sentään vetää vaan k..... nokkaan ja sit flindalla päähän) :roll24: Eikä tainnut arvata Anu$£€kaan kyllä mitä mäni nyt tekemään, pyhäinhävaistys kerta kaikkiaan...

Itekin piirrän ja maalaan ja saisin kyllä paskahalvauksen, jos joku ilman lupaa söhertäisi tekeleisiini jotain omiaan, vaikka ne mun tekeleet ois kuinka paskoja tahansa. Mut olisin tyytynyt vaan pistämään taulun paskaksi. Ändin hyökkäys kaikkine mauttomuuksineen oli yhtä ylimitoitettu kuin Kaludian vastaava Syssylle. Ja täälläkin pääsivät vakiohuorittelijat ja ryssittelijät vauhtiin :bidmouth: . Pöh. (Mä oon huoritellut vaan Rietua, mut ku se alotti)

Anu$£€ kommunistin elkeinen? Eikö pikemminkin minäminäminätäysindividualistinen yltiökapitalisti? Kaikki on kaupan, kun hinnasta sovitaan.

Mun kissa sitä vastoin on kommunisti tai oikeammin täyssosialisti: kaikki mikä on Onnin, on Onnin. Ja kaikki mikä on scorchion, on myöskin Onnin. Välillä se metästää mulle kärpäsen tai kaks ja mökillä raahaa hiiriä palan painikkeeksi. Muistan kyllä kiittää ja yhteiselo sujuu varsin mukavasti ja sovussa.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 12 Syys 2013 19:45

Taviskausina tuollainen temppu olisi mennyt kivana källinä, eikä siitä olisi noussut sen suurempaa mekkalaa.

Enemmän kuin pilasivat taideauniota, Anu ja "toverit" loukkasivat herkän taiteilijan tunteita.

Miksi kuitenkaan syyttää naisia, jotka koittavat saada aikansa kulumaan talon pitkästyttävässä ilmapiirissä, kun pitäisi syyttää tuotantoa, joka mahdollisti Andyn elämää suuremman projektin prosessoinnin riskialttiissa yhteisessä tilassa. Miksei Andy voinut taiteilla omassa yksityissviitissään?

Pundi
Kyttääjä
Viestit: 79
Liittynyt: 30 Syys 2012 17:36

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Pundi » 12 Syys 2013 19:46

Naureskeli juuri Claudian kanssa tosta eilisestä taulu episodista. Oksettavia naisia molemmat...
Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Orphan » 12 Syys 2013 20:06

No sinne meni vähäinenkin arvostus Anua kohtaan. Todella törkeää mennä vetämään jotain omia viivoja toisen tauluun. Sitten vielä kehtaa kysyä, että kuka kanteli. [smilie=a_doh.gif] Ainiin, mutta sehän oli vain hauska pila kännissä. Voi hyvä luoja. Kyllä tästä ihan nollille tippuu.

2 -> 0
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja melissa » 12 Syys 2013 20:47

Odotetusti Anu äänestyksessä lienee, itse toivon että saisi vielä jäädä mutta vähemmistössä ollaan...Toivottavasti sen sijaan lähtisi Claudia tai Suski, ja Anu saisi vielä uuden mahiksen. Typeryyden teki, mutta mielestäni kiinnostava asukas.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 12 Syys 2013 21:07

En itse ainakaan vittuuntunut Anuun siksi että kyseessä on Andyn taulu. Jos ihminen kokee taulunsa tärkeäksi ja rahat vielä menisi hyväntekeväisyyteen, niin ihan sama kuka se taiteilija on, niin taulun pilaaminen on väärin.

Outoa että täällä jopa nostetaan Anun pisteitä kyseisestä törppöilystä.
Spencer kirjoitti:Briteissä nähtiin muutama vuosi sitten vastaavanlainen tapaus. Siellä kansa oli lopulta enemmän töhrijän puolella ja piti "taiteilijan" ylireagointia naurettavana. Meillä on vähän toisin päin.
Briteissä katsojat muutenkin taitaa usein tykätä esim läyhääjistä enemmän kun niistä joita syrjitään. Suomessa päinvastoin!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Syys 2013 21:43

Alkoi niin ketuttaa tuo ylimielinen asenne ja Andyn hengentuotteen tärveleminen, että pisteet laskee ykköseen.
Mitä Anu oikein odotti? Että Andy nauraa että olipas nerokas kepponen?
Hohhoijaa. :td
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 12 Syys 2013 21:55

Toivottavasti joku piirtää Anun päivänä päivänsankarille permanenttitussilla viikset.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

velipuoli
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Syys 2013 22:19

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja velipuoli » 12 Syys 2013 22:10

Spencer kirjoitti:
IS kirjoitti: Ristomatti toteaa, että kyseessä on vaimon "vinoutunut huumorintaju", jonka hänkin on saanut useasti kokea.

- Eikä tämä ole ensimmäinen kerta. Anu ei kunnioita mitään tuollaista taidetta, eikä tajua, ettei ihmisille saa tehdä noin.

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ar ... 73628.html
Kyseessä on siis luonteenpiirre, toistuva tapa suhtautua muihin ihmisiin. Ku*ipäisyys.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Evalds » 12 Syys 2013 22:11

Moukka ja egoisti, pisteet meni nollille. Eikä johdu pelkästään Andy-episodista, vahvistaa meikäläisen kuvaa virolaisista.

Ja Ristomattikin tätä ilkeää puolta valoitti Iltasanomissa.

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Salami » 12 Syys 2013 22:57

- Se dissas kaikkii meitä. Kaikkia, jotka on duunissa Big Brotherissa, muita asukkaita, Andy totesi Seiskalle viitaten ilmeisesti Anu Saagimiin.
On tämä Viron ruusu vaan niin symppis.

Yllätyin, että Ristomatilla on munat. Voisi vielä näyttää, että on kiveksetkin ja potkia Saagimin kadulle kodistaan.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2013 23:07

Salami kirjoitti:
Yllätyin, että Ristomatilla on munat. Voisi vielä näyttää, että on kiveksetkin ja potkia Saagimin kadulle kodistaan.
Mihin tää nyt liittyy tässä asiassa?
a walking disaster

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja melissa » 12 Syys 2013 23:07

Hmm, Risto-Matin kommentit ei ole kovin kannustavia varmaan syystä, että avioliitto pohjautuu johonkin muuhun kuin rakkauteen. Ainakin tämän vanhan lehtijutun mukaan:

Julkaistu: 5.8.2010 8:47

Muotoilija Ristomatti Ratia puhui eilen hyvin avoimesti MTV3:n Viihdeuutisille avioliitostaan.

Hän tunnusti olevansa yhdessä kohukaunotar Anu Saagimin kanssa vain rahasta.

- Totta, se pitää paikkansa. Olemme yhdessä omaisuuden vuoksi. Olin kolme vuotta sitten seitsemän miljoonan euron veloissa. Anulle oli iso yllätys, että sain maksetuksi velat. Velkojen maksuun tarvitsin kuitenkin Anun apua, Ratia selitti Viihdeuutisille.

Hänen mukaansa liitto pysyy yhteisen omaisuuden ja Robin-lapsen takia kasassa.

Pari meni naimisiin vuonna 1994.

Anu Saagim kertoi viime vuonna IS:lle liiton aikana niin hänellä kuin puolisollaan olleen avioliiton ulkopuolisia seikkailuja.

- Eivät ihastukset ole vaikuttaneet elämäämme, Saagim sanoi.

- Omistushalulle ei ihminen voi mitään, vaikka itsellä olisikin omia juttuja. Luulen kuitenkin, että mitä enemmän on vapauksia, sitä vähemmän teen mitään. Jos minulla olisi sellainen aviomies, joka vahtisi koko ajan, kiusaus olisi paljon suurempi ja päinvastoin.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288338474047.html

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 13 Syys 2013 00:33

Tirkka kirjoitti:Jaa tää sotki Andyn taulun? Siitä hyvästä pisteet nousee ilman muuta 4 -> 5. Ai miksikö? Siksi koska tää Andy-vouhotus ottaa niin saatanasti aivoon. Ihminen se on siinä missä muutkin.
Minusta kyse ei nyt ole vain Andystä vaan periaatteesta. Piditpä maalauksen tekijää hyvänä tai huonona, hänellä on siihen tekijänoikeus, jota et loukkaa tökkimällä ja muuttamalla sitä, jos olet vähänkin sivistynyt ihminen. Olen koko työurani joutunut varjelemaan toisten tekijänoikeuksia, joten itse asiassa on paljon vakavammasta asiasta kysymys kuin ymmärrätkään.

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja pööpö » 13 Syys 2013 06:44

scorchio kirjoitti:
siisseli kirjoitti:Minäpä vähän luulen että siinä mitä joku sanoi subilla, piilee totuus.
Anu pitää Andya vain juoppona kitaristina, eikä ymmärrä Andyn arvoa.
Minä luulen että tuo on totta, ei se haittaa vaikka juopon taulun tuhrii....
Taitaa piillä totuudenpoikanen tässä kyllä...itse oottelin, et annas olla kun Anu$£€ alkaa päästellä toellaan noita sammakoita, miten katsojat sen kestävät, mut sitä en osannut arvata, et se on Pyhä Hulkkonen, jonka takia katsojat vetäisivät hernepussillisen nokkaan (Ändi sentään vetää vaan k..... nokkaan ja sit flindalla päähän) :roll24: Eikä tainnut arvata Anu$£€kaan kyllä mitä mäni nyt tekemään, pyhäinhävaistys kerta kaikkiaan...

Itekin piirrän ja maalaan ja saisin kyllä paskahalvauksen, jos joku ilman lupaa söhertäisi tekeleisiini jotain omiaan, vaikka ne mun tekeleet ois kuinka paskoja tahansa. Mut olisin tyytynyt vaan pistämään taulun paskaksi. Ändin hyökkäys kaikkine mauttomuuksineen oli yhtä ylimitoitettu kuin Kaludian vastaava Syssylle. Ja täälläkin pääsivät vakiohuorittelijat ja ryssittelijät vauhtiin :bidmouth: . Pöh. (Mä oon huoritellut vaan Rietua, mut ku se alotti)

Anu$£€ kommunistin elkeinen? Eikö pikemminkin minäminäminätäysindividualistinen yltiökapitalisti? Kaikki on kaupan, kun hinnasta sovitaan.

Mun kissa sitä vastoin on kommunisti tai oikeammin täyssosialisti: kaikki mikä on Onnin, on Onnin. Ja kaikki mikä on scorchion, on myöskin Onnin. Välillä se metästää mulle kärpäsen tai kaks ja mökillä raahaa hiiriä palan painikkeeksi. Muistan kyllä kiittää ja yhteiselo sujuu varsin mukavasti ja sovussa.
Kyllä se vaan siellä kommarilandiassa oli sellasta aikoinaan, että kauhaisi muttereita taskuun ja lähti rajan taakse myymään. Malluaskilla irtosi vippikäsittely ja turvallisuus taattiin kahdella. Huoria sai pitsillä.

Kato jos ihmiset olisivat käyttäytyneet kommunismin vaatimalla tavalla, se olisi paratiisi maan päällä - tosin aina jos ihmiset käyttäytyvät ennustettavasti, niin se on paratiisi maan päällä - mutta sen sijaan se teki ihmisistä Anun kaltaisia.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 13 Syys 2013 10:49

Anu kertoi eilen Saran kanssa Andysta ja taulusta jutellessaan että tarkoitus oli vain vitsailla, mutta vitsi meni täysin pieleen kun oli ajattelematon. Tarkoitus ei ollut paha ja kyllä Anu mielestäni vaikutti tuossa vilpittömältä. Virhe sattui, mutta ei nyt tuomita Anua yhden pahahkon virheen takia, sen seurauksena Anu tosin joutunee mittaamaan suosiotaan tän viikon häätöäänestyksessä. Nähtäväksi jää miten käy. Ei talon naisista kuitenkaa se jonka haluaisin vielä ulos.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 13 Syys 2013 10:54

Sanon yhden jutun. Olen surullinen Anun puolesta. Teko oli törkeä ja tuomittava, mutta jotenkin olisin toivonut, että julkkis-bb:n myötä Anu olisi saanut paranneltua omaa julkisuuskuvaansa suomalaisten silmissä.
Tähän asti Anu on aina ärsyttänyt suomalaisia haukkumalla suomalaiset naiset ja miehet. Julkkis-BB oli hyvä mahdollisuus näyttää, ettei Anu ole sellainen kuin mitä näistä jutuista voi ymmärtää. No, luulempa, että Anun kuva monien silmissä huononee entisestään tämän ympäri internettiä kulovalkean tavoin leviävän taulu-gaten takia.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 13 Syys 2013 11:19

BB-FAN kirjoitti: jotenkin olisin toivonut, että julkkis-bb:n myötä Anu olisi saanut paranneltua omaa julkisuuskuvaansa suomalaisten silmissä.
Tähän asti Anu on aina ärsyttänyt suomalaisia haukkumalla suomalaiset naiset ja miehet. Julkkis-BB oli hyvä mahdollisuus näyttää, ettei Anu ole sellainen kuin mitä näistä jutuista voi ymmärtää.
Miksi toivoa, että saisi jotenkin paranneltua julkisuuskuvaansa?

Olen varma, että Anu on ollut täysin tietoinen, mitä sammakoita häneltä tullaan lehtiin kirjoittelemaan. Jos julkisuuskuva on sen mukainen, se kertoo ainoastaan siitä, että Anun julkisuuskampanja on ollut tuloksellinen. Mitä oikaistavaa tai siloiteltavaa siinä olisi?

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Anu Saagim

Viesti Kirjoittaja melissa » 13 Syys 2013 12:24

Surullinen olen minäkin, Anulla ei ole mitään mahiksia Frederikiä ja Mariannea vastaan. Olisin erittäin mielelläni katsellut Anu Saagimia Suomen BB-talossa pitempään. Mutta joskus näin. Ei mennyt ihan niinkuin toivoin. :scry: Mun mielestä Anu on tosi kiva tyyppi, joka meni vain tekemään hölmön jutun.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”