Teppo Säkkinen

Keskustelua Julkkis Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tepolle?

Äänestys päättyi 27 Loka 2013 21:29

5 - Suosikki
8
3%
4
6
2%
3
14
6%
2
16
6%
1
27
11%
0 - Inhokki
182
72%
 
Ääniä yhteensä: 253

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja siisseli » 14 Syys 2013 19:51

errajumala sentäs, nyt alkaa olla vaikeuksia valita inhokkia.Hitto että on tunkua sille paikalle...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Syys 2013 21:46

Meni justiin ällöttävyydessä ohi Antti Kurhisesta ja se on paljon se.
Jossain oli kommentti, että Töppönen unohtaa kamerat, mutta ei se ole unohtanut. Päinvastoin tiedostaa ne koko ajan ja hakeutuu tilanteisiin, joita uskoo juurikin eniten kuvattavan. Lisäksi pitää ääntä niin paljon, että vaikuttaa jo hyvinkin teeskentelyltä (jopa Marianne tilanteessa). Myös puhetapa on saamarin teennäinen. Yrittää puhua hellsinkiä, mutta samalla eksyy ajoittain kirjakielellä puhumiseen. Feikki.
Toivon todella, että Jori pudottaa ton oksetuksen maan pinnalle.
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Syys 2013 22:34

Mama kirjoitti:Mua RAIVOSTUTTAA Tepon puhetyyli. Mä EN voi tällä hetkellä katsoa niitä talon tapahtumia, joissa Teppo on äänessä... :madone:
Ymmärrän tunteen. Äskenkin dailyssä lisäsi jokaisen sanan perään ainakin kolme h:ta päikyssä. Todella rasittavaa. Ja niin teennäistä. [smilie=a_listenuppunks.gif]

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 14 Syys 2013 23:56

Tylsääkin tylsempi asukas. Puhetapa ärstyttää. En usko pitkään tulevaisuuteen talossa - kunhan pääsee häätöäänestykseen.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 15 Syys 2013 00:02

Dimangi kirjoitti:En usko pitkään tulevaisuuteen talossa - kunhan pääsee häätöäänestykseen.
Mä oon jo nyt aivan varma, että tämä otus löytyy finaalista. Tai oikeestaan oon ollut jo siitä lähtien, kun Töppö astui taloon. Niinhän se Benqqukin vain meni loppuun asti, vaikka koko kausi toivottiin muuta. Tällaiset ällötykset vetoo joihinkin.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 15 Syys 2013 00:06

Toivottavasti, Marika, et ole oikeassa. No, ei tämä onneksi ole elämäni tärkeimpiä asioita, mutta saisi pudota kohta kuitenkin.

jugra
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Syys 2013 03:06

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja jugra » 15 Syys 2013 00:09

Ihan hienosti osas käyttää toisen lämmöt hyväks ja sai Mariannen ottamaan 5+20.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Cheri » 15 Syys 2013 11:06

Marika1 kirjoitti:
Mama kirjoitti:Mua RAIVOSTUTTAA Tepon puhetyyli. Mä EN voi tällä hetkellä katsoa niitä talon tapahtumia, joissa Teppo on äänessä... :madone:
Ymmärrän tunteen. Äskenkin dailyssä lisäsi jokaisen sanan perään ainakin kolme h:ta päikyssä. Todella rasittavaa. Ja niin teennäistä. [smilie=a_listenuppunks.gif]
Ja nyt mä en voi olla kuulematta noita Töpön H lopputehosteita. Ouh gaadh.

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja BBforever » 15 Syys 2013 11:14

Huh, ihan niskakarvat nousee pystyyn kun tätä poikasta kuuntelee. Jotenkin oli tuossa Anun juhla-ateriallakin niin polleeta poikaa, ihan kuin muut olisivat hänen vieraitaan ja hän tarjoaa kokin ja grilliherkut, [smilie=a_doh.gif]

Toisaalta pitäähän sitä jotain inhottavaa olla, kääk. Ei kai kukaan jaksa katsoa esim. kymmentä Saraa mykkänä pesemässä astioita ja luuttuamassa lattioita, no okei vähän aikaa sitäkin jaksais. [smilie=a_smitten.gif]

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 15 Syys 2013 22:40


henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja henkka » 15 Syys 2013 23:23

Pakko sanoa, että Tepo menetti pisteensä siinä miten hoiti Marianne tilanteen. En ole yhtään pitänyt miten mies uhkaili Mariannea sillä minusta se ei ole sopivaa, että vanhempi isompi ja vahvempi mies uhkailee nuorta tyttöä, enkä puolusta tässä mitenkään Mariannea tyttö toimi asiattomasti mutta luulisi Tepolla olevan sen verran elämänkokemusta, että olisi tajunnut antaa olla.

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Syys 2013 03:36

Tuli vähän oksennusta suuhun kun joutui kuuntelemaan tän ylimielisen limanuljaskan moraaliopetuksia läpsimisistä vielä suorassakin. Niin puhtoinen pikku marttyyri.
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 16 Syys 2013 04:13

Tämä voisi lähteä seuraavaksi, en yhtään jäisi kaipaamaan. Ei viihdearvoa.

Avatar
Tahiti
Vaihtoasukas
Viestit: 335
Liittynyt: 24 Loka 2010 13:05

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Tahiti » 16 Syys 2013 08:27

Täysi pelle. 33-vee perheeniskä voisi tosiaan muutakin kuin hyväksikäyttää teiniritsaa. Äijä vielä kehui ärsyttäneensä Mariannea tahallaan. En ihmettele, ettå lensi hunkseista ulos. Voi olla hiukan huonoa mainosta tälläinen teinejä hyväksikäyttävä riitapukari, joka ei epäröi kerjåtä verta nenästään, käydä naisten kimppuun tai pettää tyttöystävää.

Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja IrisU » 16 Syys 2013 08:34

Ei taida lähteä ikinä, koska on jäljellejääneiden asukkien mielestä enimmäkseen hyvä äijä, ihana ja kiva, eikä varmaankaan tule nimetyksi. Korkeintaan Aleks nimeää.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 16 Syys 2013 11:25

Tahiti kirjoitti:lensi hunkseista ulos. Voi olla hiukan huonoa mainosta tälläinen teinejä hyväksikäyttävä .
Mihin perustuu väite teinien hyväksikäytöstä?

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 16 Syys 2013 12:01

^
Eikö se 19v Marianne voida laskea vielä aika teinitytöksi kun on vasta vuoden ollut täysi-ikäinen. Tepolla on kuitenkin ikää 15 vuotta Mariannea enemmän, joten ei ehkä ole kaukaa haettua että Teppo olisi tuossa jutussa nuorta tyttöä hieman vienyt vaikka yhteistuumin olisivatkin sänkyyn hakeutuneetkin. Ja sanotaanko näin että ei Teppo ainakaan nähdyllä käytöksellään mitään herrasmiehen leimaa kanna.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 16 Syys 2013 12:31

Lähinnä huomio kiintyi Tahitin mainintaan, että Teppo käyttää teinityttöjä (monikko) hyväksi, ja se ei ole hyvää mainosta Hunkseille.

Jos tarkoitetaan vain kesäistä Marianne-tapausta, niin tämä "teini" oli kuukauden aikana kahden muunkin hunksin "kainalossa". Pilasivatko nämä muutkin Hunksien mainetta?

Marianne vielä pisteytti Seiskalle kaverien "seksitaidotkin". Eli, eiköhän siinä hyväksikäyttö mennyt hyvinkin 50/50. Molemmat saivat paistatella Seiskan jutuissa.

Marianne kertoo olevansa milloin mitäkin, vaikkapa:
"– Olen bisnesnainen!", glamour-malli - ja tarvittaessa se nuori teinikin.

Jos tuossa kuviossa on teinin hyväksikäyttöä, niin perimmäistä syytä sopii etsiä jostain muualta kuin "hyväksikäyttäjästä".

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Syys 2013 12:37

Käpsytin kirjoitti:^
Eikö se 19v Marianne voida laskea vielä aika teinitytöksi kun on vasta vuoden ollut täysi-ikäinen.
Toki voidaan, sillä teini-ikähän on 13-19v, tulee numeeristen sanojen teen-päätteestä englannin kielessä, kuten nineteen.

Ja eikös se Teppo vähän kehuskellutkin hyväksikäyttäneensä? Vieneensä tyttöä kuin lattiarättiä kun on niin Jumala sille. Mitä se olisi ellei hyväksikäyttöä?
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 16 Syys 2013 13:07

Man kirjoitti: Toki voidaan, sillä teini-ikähän on 13-19v,
Tässä tapauksessa voi propagandistisesti olla perusteltua lukita teiniys noihin ikävuosiin.

Samalla annetaan käsitys, että teiniyteen kuuluu luonnollisena osana silikonein ja alastonkuvin kampanjoitu julkisuus.

Teiniyteen vetoaminen - jonka kortin Marianne itsekin pelasi - on kuitenkin vaan vastuun pakoilua. Aikuinen ihminen pitää "tuomita" tekojensa, eikä ikänsä perusteella.

Tekojen mukaan tuomitseminen pätee tietysti myös tähän Teppoonkin.
Käyttikö muuten ilmaisua "kuin lattiarättiä", vai oliko sekin propagandistisesti valittu ilmaus?

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 16 Syys 2013 17:14

Tepon puhetapaa käyttäen: Teppooh voish lentääh pihalleeeh.
Eih nähnyh itsessäänh mitäänh vikaah kunh marianneh poistettiinh vaikkah teppoh provosih mariannenh lyömäänh kunh eih osannuh pitääh turpaah kiinnih, ollah aikuinenh jah poistuah tilanteestah.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Teppo Säkkinen

Viesti Kirjoittaja Man » 16 Syys 2013 18:45

Olenkooh väärässääh kun mun mielestääh Teppooh sitä Marianneeh eka rupes töniiih?
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”