Sara Sieppi

Keskustelua Julkkis Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Saralle?

Äänestys päättyi 27 Loka 2013 21:38

5 - Suosikki
43
16%
4
30
11%
3
31
12%
2
27
10%
1
56
21%
0 - Inhokki
81
30%
 
Ääniä yhteensä: 268

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Loka 2013 23:53

Lopettakaa se tyhjänjauhaminen entisistä asukkaista ja keskittyjää Saraan.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Loka 2013 00:07

Käpsytin kirjoitti:^^
Tuo taas on ihan turhaa spekulointia, kun Sara ei ole tuollainen. Ja luonne on kylläkin miellyttävä, kiltti, kohtelias ja rauhallinen. Eskon sanoin vilpitön ja sydämellinen.
Turhaa spekulointia? No eihän ole.
Tuollaiset ulkoiset asiat vaikuttaa ihan älyttömän paljon ihmisten ajattelumalliin. Kuulostan ehkä tekopyhältä ja ylimieliseltä, mutta itse olisin kyllä tykännyt kaikista suosikeistani, vaikka olisivatkin olleet epämiellyttävän näköisiä.

Enkä tässä nyt halua ketään osoitella tai syyllistää. Olen vaan tässä huomioinut minkä näköiset asukkaat eivät saa suosiota millään konsteilla ja minkä näköiset saavat sen vaikka makaisivat 16 tuntia vuorokaudesta sohvalla.
Käpsytin kirjoitti:Minä olen jo uskoni menettänyt sen suhteen että mun suosikkini voittaisi, aina toki toivon sitä. ;)
Tänä vuonna näyttää jo pelottavan todennäköiseltä että suosikkisi vielä voittaa. Vaikka uskonkin Jorin voittoon vielä enemmän!

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja KariTa » 03 Loka 2013 00:16

Käpsytin kirjoitti:Mitä tulee Saran avautumiseen niin kuinka moni muu tuolla on pakotettu elämään saman katon alla fobiansa kanssa? Tuolla talossa on muutenkin korkeat stressitasot niin koira aiheuttaa Saralle lisä jännitystä. Ymmärrän siis syyn miksi Sara haluaisi Susannan ja koiran tuolta pois.
En sanoisi tuota fobiaksi kun olen monesti nähnyt Saran silittelevän Daisya.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja BuZu » 03 Loka 2013 00:18

KariTa kirjoitti:
Käpsytin kirjoitti:Mitä tulee Saran avautumiseen niin kuinka moni muu tuolla on pakotettu elämään saman katon alla fobiansa kanssa? Tuolla talossa on muutenkin korkeat stressitasot niin koira aiheuttaa Saralle lisä jännitystä. Ymmärrän siis syyn miksi Sara haluaisi Susannan ja koiran tuolta pois.
En sanoisi tuota fobiaksi kun olen monesti nähnyt Saran silittelevän Daisya.
Kertauksena sinulle: Sara on sanonut pelkäävänsä ISOJA koiria, hänet oli lapsena joku ISO koira kaatanut ja siitä saanut kammon.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja KariTa » 03 Loka 2013 00:21

^ Selvä, mutta sittenhän Saralla ei ole mitään syytä jännittää Daisyn vuoksi niin kuin Käpsytin väittää.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja BuZu » 03 Loka 2013 00:25

KariTa kirjoitti:^ Selvä, mutta sittenhän Saralla ei ole mitään syytä jännittää Daisyn vuoksi niin kuin Käpsytin väittää.
No ei ihan, ei Saralla ole välttämättä ihan ok olo olla 24/7 koiran kanssa, varsinkaan kun suljettu tila muutenkin ahdistaa.

Siis ei pelkää koiraa, mutta helpompi olla ilman sitä, kun kerran on jo monta päivää saanut siedätyshoitoa.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

tiffany
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 30 Loka 2011 21:50

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja tiffany » 03 Loka 2013 00:31

Hiljainen ja kohtelias.

Ei mielestäni läyhää tai puhu paskaa.. on vain löytänyt oman uskottunsa talossa, jolle purkaa sydäntään kun ahdistaa. Naisilla on se yksi uskottu. Jos sitä sanomaa levittää kymmenelle, niin silloin se on läyhäämistä.

Lemmikkikommenteista miinusta, mutta ei kaikki voi tykätä eläimistä/lapsista/naisista/miehistä.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja melissa » 03 Loka 2013 00:33

Tämän kauden inhokkini, Sara, on asukas joka ei tuo taloon mielestäni yhtään mitään mitä jäisin kaipaamaan jos hän lähtisi. Mielestäni on vaan ihminen, jossa ei ole särmää, ei väriä eikä persoonallisuutta. Jotain mikä saisi minut pysähtymään ja seuraamaan hänen toimiaan talossa. Sara ei osaa keskustella eikä esittää mielipiteitään isossa porukassa. Hän puhuu vain ja ainoastaan Aleksille eikä esim. liity toisten asukkaiden seuraan suureen makkariin kun he iltaisin siellä jutustelevat. Ehkä makkarijako korostaa entisestään Saran erakkomaisuutta. Jossain vaiheessa Sara ylimielisesti sanoi pk-huoneessa, että talossa ei ole hänenlaisiaan ihmisiä. Muut eivät kiinnosta häntä. Pitääkö Sara itseään parempana kuin toiset? Ainakin Sara arvostelee hanakasti toisia pikkumakkarissa Aleksin kanssa.

En toivoisi Saraa finaaliin, vaan antaisin paikan asukkaalle joka on antanut itsestään jotain talossa näinä menneinä viikkoina. Joku joka on ottanut muihin kontaktia, jakanut asioita itsestään ja uskaltanut heittäytyä, siis persoonana! Kyllähän Sara tehtävät suorittaa. Pointsit siis suorittamisesta. Mutta kun katsotaan luonnetta, niin eih. Ei Sara ansaitse voittoa vain siksi että on söpö, kiltti ja kunnollinen.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 03 Loka 2013 00:37

KariTa kirjoitti:^ Selvä, mutta sittenhän Saralla ei ole mitään syytä jännittää Daisyn vuoksi niin kuin Käpsytin väittää.
Paitsi että jännittää jos olet tippaakaan katsonut Saraa Daisyn lähettyvillä. Sara on pikku hiljaa uskaltanut tehdä enemmän Daisynkin kanssa mutta katso seuraavan kerran kun Sara on sohvalla ja Daisy on vieressä ja jos Daisy liikahtaa nopeasti niin Saran kehonkieli jännittyy.

Se on hyvä kuinka eläinihmiset tietää mitä Saran pitäisi tietää ja tuntea lemmikkejä kohtaan. Ihanan suvaitsevaista ja ymmärtäväistä.
:tu
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja BuZu » 03 Loka 2013 00:49

Käpsytin kirjoitti:Se on hyvä kuinka eläinihmiset tietää mitä Saran pitäisi tietää ja tuntea lemmikkejä kohtaan. Ihanan suvaitsevaista ja ymmärtäväistä.
:tu
Nyt osuit täysin ongelman ytimeen. :king

Jos minulla olisi fobia esim. käärmeitä kohtaan, en takuulla ottaisi selvää, mitä ruokaa ne syövät, mikä on niiden ihanteellinen elolämpötila, mitä ne pelkää, jne. jne. jne.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 03 Loka 2013 00:56

^
Ansaitsee ihan siinä missä kuka tahansa muukin talon asukas jos äänestäjät Saran voittajaksi äänestäisi. Peli on sen suhteen hyvin yksinkertaista. Söpö, kiltti ja kunnollinen on varsin hyviä adjektiiveja elämään, ne voi olla sitä myös tän kauden BB:ssä. Se jää nähtäväksi.

orgasmienkelin pohdintaan sen verran että tottakai tuollainen on ihan aiheellista mutta kyseenalaistan onko se tämän ketjun aihe vai menisikö se paremmin yleiseen keskusteluun asukkaista.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja mrj » 03 Loka 2013 01:50

tiffany kirjoitti:
Ei mielestäni läyhää tai puhu paskaa..
mitäs ne sitte iltaisin aina aleksin kans pikkumakkarissa harrastaa ;)
JuHu - :drink55:

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja plop » 03 Loka 2013 09:01

BuZu kirjoitti:
Käpsytin kirjoitti:Se on hyvä kuinka eläinihmiset tietää mitä Saran pitäisi tietää ja tuntea lemmikkejä kohtaan. Ihanan suvaitsevaista ja ymmärtäväistä.
:tu
Nyt osuit täysin ongelman ytimeen. :king

Jos minulla olisi fobia esim. käärmeitä kohtaan, en takuulla ottaisi selvää, mitä ruokaa ne syövät, mikä on niiden ihanteellinen elolämpötila, mitä ne pelkää, jne. jne. jne.
Jotenki vaan outoa, että oikein ihmettelee, että joku koira saattaa pelätä pamahduksia. Uusvuosikin on kuitenkin joka vuosi. Ei tarvi olla mikään suuri yleistietämys, että olis tollasesta joskus kuullut. :D Mutta niin, mikä kunta se Helsinki onkaan...Eiks se Sara tällastakin miettiny. Se siitä.

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja Nokim » 03 Loka 2013 09:48

Minä haluaisin kyllä kuulla vähän tarkemmin noista Saran ja Aleksin läyhäämisistä. En yhtään väitä, etteikö sellaisia olisi tapahtunut, mutta itse koostekatsojana olen aika tavalla riippuvainen siitä, mitä 24/7:n katsojat suvaitsevat tänne raportoida. Olen mielestäni lukenut liveketjuja kohtuullisen tarkasti, mutta näemmä jotakin on mennyt pahasti ohitse, koska en ole törmännyt mihinkään sen suurempiin paskanpuhumisiin Saran suunnalta. Jos hän ja Aleksi päivittelevät vain sitä, että joku (esim. Jori) pelaa tai käyttäytyy väärin muita kohtaan, niin se nyt ei vielä minusta kovin ilkeää ole, vaan pysyy ihan asiallisen kritisoinnin rajoissa. Ilkeää olisi, jos he sanoisivat vaikka, että se Jori on kyllä vastenmielinen ja tyhmä idiootti (ei sillä, että hän olisi sellainen, tuo oli vain esimerkki). Olen ehkä outo, kun en osaa pitää jokaista negatiivista huomautusta läyhäämisenä. Edelleen, toki läyhäämistäkin on saattanut tapahtua, mutta haluaisin kuulla siitä tarkemmin.

Itse olen saanut ihan positiivisen kuvan Sarasta ihmisenä, mutta asukkaana hän on kieltämättä vähän turhan tapetti ja viihdearvoltaan lähellä nollaa. Itse tosin kiinnyn joka vuosi noihin tapetteihin, koska itsekin olisin varmasti talossa sellainen.

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja BBforever » 03 Loka 2013 10:56

Sara ei ole parempi tai huonompi kuin muut asukkaat, mutta on täysin mauton ja hajuton. Mulla on 24/7 enkä saa hänestä mitään erityistä irti. Paitsi että on todella kaunis. :holyshit:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Loka 2013 11:39

Tämä nyt ei erityisemmin liity enää Saraan, mutta en tiedä mihin muualle tämän kirjottaisin.
Nokim kirjoitti:Olen ehkä outo, kun en osaa pitää jokaista negatiivista huomautusta läyhäämisenä.
Pakkohan se on myöntää, että varmasti jokaisella ulkomaailmassakin on joskus tarve sanoa miltä tuntuu, myös ne negatiivisemmat asiat.
Ja itse olen varma että sortuisin puhumaan talossa myös negatiivia asioita muista asukkaista, jos talossa olisin. Noin pienessä tilassa jokainen käy joskus hermoille ja välttämättä pk-huone ei ole ainoa paikka, jossa haluaa purkaa sydäntään.

Sarassa itseäni häiritsee se, että on periaatteessa niin viaton ja puolueeton, mutta suhtautuu kuitenkin ylimielisesti muihin asukkaisiin. Ja ovat Aleksin kanssa jotenkin niin riippuvaisia toisistaan ja tuntuu että ovat kaikessa samoilla linjoilla. Joku voi korjata jos olen väärässä, mutta tällainen on ajatukseni ja mielipiteeni tällä hetkellä.

velipuoli
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Syys 2013 22:19

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja velipuoli » 03 Loka 2013 12:27

Eniten Sarassa hämää se, että näkee muissa puutteita ja vikoja (ja joidenkin suosimista), joita ei huomaa itsessään.

On huolissaan selkäänpuukottajista, pelureista - samaan aikaan kun itse läyhää, arvostelee ja "pelaa".

Oli tuohtunut (muiden mukana) kun Tepolle tuli hyvä ystävä (Esko) taloon. Hei haloo! Itsekin kuvitteli ystävänsä Sofian olevan tulossa taloon, tuskin olisi Saran mielestä ollut epäreilua (ja Sofiahan piipahti talossa). Samoin tuntee entuudestaan ainakin Eskon, vuosien takaa.

Ihmettelee miksi tuotanto otti taloon Susannan ja Daisyn. Nii-in. Tuotanto ottaa kenet haluaa, vaikka ujon ja hiljaisen Saran - jonka lähes ainoa pointti on olla nätti. Ei tuotanto kysele sitä asukkailta, vaan hakee draamaa ja monipuolista "kattausta".

Kyllä pelin henki on se, että sopeudu tai lähde pois - koskee ihan kaikkia asukkaita. Turha siitä on muita syyttää jos ei pärjää ihan missä tilanteessa vaan, kenen kanssa vaan. Asukkaiden tapa vaikuttaa on antaa nimeämispisteitä - ei ryhmässä mussuttaa, että BB sitä ja tätä.

Daisy oli ihan yhtä oleellinen osa tämän vuotista BB:tä kuin Sara, Anu, Andy tai kuka muu tahansa - tuotannon kutsumana / valitsemana tuolla jokainen on. Ja aika harvoin on nallekarkit ihan tasan menneet.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 03 Loka 2013 14:44

^
Aika hyvinhän Sara on talossa pärjännyt, vaikka Tepon kanssa käydyn riidan aikana paljastikin että alkuun oli "apua, mihin on tullut" -fiilis kun ei ole ollenkaan samanlainen kuin talon muut asukkaat ja tällä Sara viittasi siis omaan sulkeutuneisuuteensa ja hiljaisuuteensa kun muut on niin avoimia ja kovia puhumaan.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

tiffany
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 30 Loka 2011 21:50

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja tiffany » 03 Loka 2013 14:50

mrj kirjoitti:
tiffany kirjoitti:
Ei mielestäni läyhää tai puhu paskaa..
mitäs ne sitte iltaisin aina aleksin kans pikkumakkarissa harrastaa ;)
tarkoitin lähinnä sitä joka paikan läyhäämistä ja siks miellän enemmän ne iltasessiot Aleksin kanssa tyttömäiseks uskoutumiseksi.. :)

Avatar
pahika
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 31 Elo 2008 09:32

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja pahika » 03 Loka 2013 15:42

Aluksi tykkäsin, mutta en enää. Neiti on täysi tapetti. Kiroilee kuitenkin joskus. Katsojien pitäisi kaikista asukkaista päättää, ketä haluavat katsella.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja plop » 03 Loka 2013 15:52

Harmi, että joudutaan katseleen tätä tylsimystä loppuun asti. Jauhaa selän takana, mutta vihaa selkäänpuukottamista. Hohhoijaa. Eihän tota kukaan tajua nimetä, vaikka taitaakin olla porukan kovin pelaaja Aleksin lisäks.

Ois kyllä melkonen antikliimaksi, jos tämä vielä voittais koko jutun.

Avatar
Codename45
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 14 Syys 2013 17:36

Re: Sara Sieppi

Viesti Kirjoittaja Codename45 » 03 Loka 2013 17:13

Järkyttävän turha asukas kuten missit yleensäkin. Seinäruusu joka hiljaa hymyillen välttää pienimmätkin kahnaukset puhuen samalla muista paskaa kaverinsa kanssa.

0

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”