Frederik

Keskustelua Julkkis Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Frederikille?

Äänestys päättyi 27 Loka 2013 20:17

5 - Suosikki
29
14%
4
20
10%
3
32
15%
2
25
12%
1
36
17%
0 - Inhokki
68
32%
 
Ääniä yhteensä: 210

Reterikki
Mökkiläinen
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Syys 2013 20:28

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Reterikki » 13 Syys 2013 20:14

Teki Reetulle hyvää tuo keikka. :tu

Nyt on pirteämmällä päällä. Voi tosin olla, että jo monivuotisten bändikaverien näkeminen ilahdutti.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Evalds » 13 Syys 2013 21:05

Hyvä oli Reetun keikka, ja sopivan pitkä. Taisi tehdä hyvää henkisesti tuon akkojen negatiivisen paskanjauhamisen keskellä.

Jos todella lähtee ensi viikolla niin lähtee kyllä saapaat jalassa.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja calderyon » 13 Syys 2013 22:06

Huikea veto tuo keikka Reetulta. Toivottavasti piristyi, koska on viime aikoina vaikuttanut hiukan kärttyiseltä ja tylsistyneeltä. Mikä ei kyllä ihmetytä, koska talon ilmapiiri on ollut ajoittain aika valju ja nega.

Talon viihdyttävimpiä hahmoja ehdottomasti. Olisi sääli, jos lähtee sunnuntaina. Toivon mukaan näin ei käy.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Seepras
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Syys 2009 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Seepras » 13 Syys 2013 22:08

Mä tykkään Reetusta. Sanoo niin kuin asiat on eikä myöskään yhtään pelkää sanoa mitä ajattelee.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 13 Syys 2013 23:02

Hinureiden ja ladyboyden pilkkaaminen (Reetu itse puhui pilkkaamisesta.) on ihan ok, mutta huumori loppuu heti kun itse pitäisi vetää sukkahousut jalkaan. Eihän Eino Grönkään sellaista tekisi, niin miksi sitten itse junttidiskon kuningas. :roll:

Aikamoista alamäkeä on ollut Reetun matka talossa. Ensimmäisinä päivinä oli ihan hauska, mutta nykyään vain löhöää sohvalla tai sängyssä ja haukkuu muita asukkaita tai maailman menoa yleensä, Tepon komppailessa vieressä. Lisäksi oli vielä selvästi katkerin Andyn erityisoikeuksista. Jotkut keräävät iän myötä viisautta, toiset muuttuvat vanhoiksi änkyröiksi. Reetu kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 13 Syys 2013 23:05

Johan se tuli selväksi, että Frederik piti eilen opetella sen uuden biisin.
Siksi varmaankin kieltäytyi siitä baletista, koska tarvitsi ajan opetteluun.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Syys 2013 23:20

unelma auvoinen kirjoitti:Johan se tuli selväksi, että Frederik piti eilen opetella sen uuden biisin.
Siksi varmaankin kieltäytyi siitä baletista, koska tarvitsi ajan opetteluun.
Silläkö perustellaan se, että Reetu on juntti? Olen aiemminkin saanut hänestä kuvan että rasisti ja homofobikko, eikä se kuva muutu tällä talovisiitillä yhtään.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 13 Syys 2013 23:24

Luulisi että aikaa yhteen baleettiesitykseen olisi kun kyse oli kuitenkin omista ja ilmeisesti vanhoista biiseistä jotka luulisi jo noin monen vuoden jälkeen muistavan. Ehdottomasti sunnuntaina pois.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 13 Syys 2013 23:27

unelma auvoinen kirjoitti:Johan se tuli selväksi, että Frederik piti eilen opetella sen uuden biisin.
Siksi varmaankin kieltäytyi siitä baletista, koska tarvitsi ajan opetteluun.
Tuskinpa tehtävään heittäytyminen olisi paljon tuosta treeniajasta lohkaissut...

Varsin pontevasti Reetu on viimeisen vuoden ajan eri reality-ohjelmia kiertänyt...ihan Tuksunkin kanssa Tallinna-ohjelmassa.

Julkisuuskuva ei ainakaan ole kohentunut minun silmissä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Syys 2013 23:45

RealPlayer kirjoitti:Julkisuuskuva ei ainakaan ole kohentunut minun silmissä.
Eipä se kohene myöskään BB:ssä, jossa käyttäytyy naisia kohtaan sovinistisesti ja puhuu ladyboyden ja hinttien pilkkaamisesta. Ehkä joku toinen sovinisti voi arvostaa ja pitää Reetua coolina machona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2013 00:00

orgasmienkeli kirjoitti:Olen aiemminkin saanut hänestä kuvan että rasisti ja homofobikko, eikä se kuva muutu tällä talovisiitillä yhtään.
Reetun bändiin kuuluu aasialaistaustainen kaveri ja lesbo. Nuff said. :blackeye

Image

Junttihan Reetu on ja ylpeä siitä. Junttidiskon kuningas.
Scherzy kirjoitti:kun kyse oli kuitenkin omista ja ilmeisesti vanhoista biiseistä jotka luulisi jo noin monen vuoden jälkeen muistavan.
Setissä oli myös uusia biisejä, esimerkiksi uunituore "Isoveli".
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2013 00:04

^ Lesbo ei kuitenkaan tarkoita, että sietäisi ollenkaan miespuolisia hinureita. ;)
No mutta.. jos nyt ihan vakavissani pohdin hiukan Reetua vielä, niin ehkä hän on sellainen ukkeli, jolle äijyys on tärkeää. Esittää juntimpaa kun onkaan! Oikeasti sietää erilaisia vähemmistöryhmiä, mutta pitää olla puheissaan juntti, jotta ei uskottavuus mene.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 14 Syys 2013 00:18

^Suurinpiirtein noin hän itse määritteli julkisuuskuvansa BB-talossa.

Muuten tulee sellainen mielikuva, että vähän katkera ja väsynyt artisti jonka myynti laskenut ja joka havahtui päätyneensä ns. ö-julkkisten sekaan yksinään...kovasti tosiaan on tunkenut ohjelmiin viimeisenä vuotena ( Tallinna, "Julkkis"-BB, Riemuloma Kanarialla ja Splash...)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2013 02:19

RealPlayer kirjoitti:kovasti tosiaan on tunkenut ohjelmiin viimeisenä vuotena ( Tallinna, "Julkkis"-BB, Riemuloma Kanarialla ja Splash...)
Itse asiassa Reetuhan on kaikista julkisuudenkipein huomiohuora näistä asukkaista! Ei kukaan muu ole näin moneen formaattiin tunkenut vuoden sisällä.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 14 Syys 2013 15:15

Evalds kirjoitti:^Eiköhän tuo ole melkein varmaa että ukko lähtee ensi viikolla, saa nädä miten se on käsikirjoitettu: Kilahdus vai reippaasti sanoo että keikkaa puskee?
Edit: Isoveli biisi hmm....Voihan Reetu kokea "yllätysputoamisen" sunnuntaina.
Oli varmaa tai epävarmaa, tuntuu hullulta jos ihmiset laittaa rahojaan Reetun puolesta nyt. Vai lasketaanko tässä sen varaan, että harva tietää noista keikka-aikatauluista? Jotain tässä en nyt tiedä tai käsitä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Syys 2013 16:02

ysiluokka kirjoitti:....
Oli varmaa tai epävarmaa, tuntuu hullulta jos ihmiset laittaa rahojaan Reetun puolesta nyt. Vai lasketaanko tässä sen varaan, että harva tietää noista keikka-aikatauluista? Jotain tässä en nyt tiedä tai käsitä.
No niinpä. Jokin tässä nyt mättää, enkä viisi pilata tätä topiikkia arvailuun. Sunnuntaina ollaan viisamapia, toivottavasti.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2013 16:47

Itse edelleenkin uskon, että Reetu vetää keikan taas talossa ja se näkyy ravintoloiden screeniltä. Miksi ne keikkapaikat olisi muuten niin salaperäisiä kommenteissaan. "Jotenkin se onnistuu, mutta en vielä paljasta miten".

Avatar
Eine
Heikoilla hangilla
Viestit: 87
Liittynyt: 04 Syys 2013 20:01

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Eine » 14 Syys 2013 20:13

Reterikki kirjoitti:Teki Reetulle hyvää tuo keikka. :tu

Nyt on pirteämmällä päällä. Voi tosin olla, että jo monivuotisten bändikaverien näkeminen ilahdutti.
Ottiko kukaan Reetun bändin keikkaa BB-talossa videoksi?
:?

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 14 Syys 2013 21:12

Idioottimainen sovinisti-tosikko. Vois lentää pihalle.
Oisko ollu niin kamalaa vähän heittäytyä ja ottaa jotain huumorilla.
Vähättelee kaikkia muita paitsi itseään. 70-vuotias "kuningas".
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 15 Syys 2013 00:26

orgasmienkeli kirjoitti:
RealPlayer kirjoitti:kovasti tosiaan on tunkenut ohjelmiin viimeisenä vuotena ( Tallinna, "Julkkis"-BB, Riemuloma Kanarialla ja Splash...)
Itse asiassa Reetuhan on kaikista julkisuudenkipein huomiohuora näistä asukkaista! Ei kukaan muu ole näin moneen formaattiin tunkenut vuoden sisällä.
Entä Susanna, hänhän on joka realityssä, mitä Suomessa tehdään. Jos osallistuttavat realityt loppuvat, niin hän varmasti keksii tuottaa sellaisen itse. Reetua taas varmaan saadaan rukoilla ja halutaankin joka ohjelmaan ilman, että on sinne itse tyrkyllä.

ailime
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Syys 2012 15:39

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja ailime » 15 Syys 2013 10:33

Reetu kävi jo nollassa perusteettoman ylimielisyytensä, sovinistisuutensa, tosikkomaisuutensa ja tekopyhyytensä (arvostelee toisia samoista asioista, joita itse tekee) vuoksi, mutta oli pakko nostaa ykköseen, koska ei kuitenkaan ole yhtä inhottava kuin nollan arvoinen Teppo.

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Frederik

Viesti Kirjoittaja BBforever » 15 Syys 2013 11:03

Tunteet vaihtelee tästä äijästä. Onko nyt sitten sovinisti vai ei? Näytteleekö kovista? En minä vaan tiedä.

Mutta eilen parikymppinen miespuolinen nörtti hämmästytti. Kysyin tunteeko tätä Frederikkiä, niin vastasi että tottakai, sehän on legenda!
En olisi millään uskonut, kuuntelee sentää trancea ja kaikkea muuta kuin suomi-iskelmää :bidmouth:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”