Daisy-koira

Keskustelua Julkkis Big Brotherin asukkaista.

Arvosanasi Daisylle?

Äänestys päättyi 27 Loka 2013 13:11

5 - Suosikki
85
63%
4
14
10%
3
9
7%
2
8
6%
1
4
3%
0 - Inhokki
14
10%
 
Ääniä yhteensä: 134

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Syys 2013 21:42

Tirkka kirjoitti:No mullehan on ihan yks hailee että tykkääkö tuo koira olla tuolla vai ei, vaan se että BB-talo (varsinkaan noin pieni sellainen) ei ole oikea paikka koiralle elää ja olla joten nolla pistettä on ja pysyy, siitä huolimatta että on söpö koira. Tai olisi jos se ei olisi tuollainen liikaa syötetty ja liian vähän ulkoilutettu, lihava ja huonosti koulutettu yksilö. Käsittämätöntä että te jotkut vielä pidätte toisen paidalle paskantamista hyvänä asiana. Hyhhyh.
Nollille vaan ja Tirkka niin loistavasti perusteli, että mun ei tarvitse sanoa muuta. Oli miten söpö tahansa, niin inhoan koiria, joten siitäkin hyvästä nollille menee.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 26 Syys 2013 21:46

Jonksu kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:No mullehan on ihan yks hailee että tykkääkö tuo koira olla tuolla vai ei, vaan se että BB-talo (varsinkaan noin pieni sellainen) ei ole oikea paikka koiralle elää ja olla joten nolla pistettä on ja pysyy, siitä huolimatta että on söpö koira. Tai olisi jos se ei olisi tuollainen liikaa syötetty ja liian vähän ulkoilutettu, lihava ja huonosti koulutettu yksilö. Käsittämätöntä että te jotkut vielä pidätte toisen paidalle paskantamista hyvänä asiana. Hyhhyh.
Nollille vaan ja Tirkka niin loistavasti perusteli, että mun ei tarvitse sanoa muuta. Oli miten söpö tahansa, niin inhoan koiria, joten siitäkin hyvästä nollille menee.
Sanottakoon nyt kuitenkin että itse kuitenkin ihan tykkään koirista noin yleensä. Paitsi isot koirat kuten rottweilerit ja saksanpaimenkoirat ovat pelottavia jos ovat tuntemattomia.

Mut joo, ei oo Daisy mun suosikki enkä tykkää siitä että asetetaan joku lemmikkieläin ja ihminen samalle viivalle suosion suhteen. Onneksi tää Daisy nyt lienee kuitenkin asukas vain leikisti.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja plop » 26 Syys 2013 21:49

Hahhah tätä keskustelua. "Mä en haluuuu että tuolla on koira ei oo kivaaaaaa"

Suloinen otus :love61: ja ymmärrän Susannaa, että on ottanut Daisyn mukaan. Niin paljon on emäntänsä perään. Hauskaa, kun Daisylle on tehty oma profiili. :thumbsup

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 26 Syys 2013 23:11

Toivottavasti voittaa, olis sopiva päätös tälle kaudelle.
Mitenkähän siltä onnistuu noiden nimeämispisteiden antaminen.

Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Rujin » 27 Syys 2013 00:01

Näytetään sille samat kuvat mitä Andylle ja se sit joko viisaa, haukkuu tai pissaa niiden päälle, jotka haluaa nimetä.
*kyllä, olen ilkeä

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 27 Syys 2013 00:19

Entä jos se kakan murjaisu olikin viesti tuotannolle...

Muutenkaan välittänyt säännöistä...rikkoi sohvalla päiväunikieltoa...

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Syys 2013 00:50

Tirkka kirjoitti:Lisättäköön myösse että mua vituttaa tuon koiran ihkutus koska sen takia BB-tuotanto aina ryhtyy tämmösiin. Kylläpä on hauskaa kun Kim Sainio vastailee BB-verkkovierailussa ylimielisesti kysymyksiin koiran nimissä. Hihhih! Joo ei. Mun huumorintaju ei vaan oikein osu samoihin koordinaatteihin näiden juttujen kanssa.
Itse en osaa pitää niin vakavana tätä että koira on talossa. Tietysti jos jonkun terveys olisi oikeasti vaarassa niin olisi eri asia, mutta hyvinhän nuo tuolla talossa pärjäilevät.

Varmasti moni koiran ihquttaja on sitä mieltä, ettei tuo talo ole paras paikka koiralle! Itselläni ei tosin tästä ole niin vahvaa mielipidettä, joten en suhtaudu kovin fanaattisesti tähän koira-asukkaaseen tai tuotannon tempaukseen muutenkaan. Jos vakavampia allergioita olisi, niin sitten tottakai tuomitsisin tämän päätöksen ottaa koira taloon!

Tirkka kirjoitti:Enkä syötä. Missä minä sanoin että sanoin tuon lauseeni sulle? Viittasin sillä kaikkiin niihin jotka riemuitsee siitä paidan paskomisesta.
Jos lainaat viestiäni ja kirjoitat siihen tällä tavalla:
Käsittämätöntä että te jotkut vielä pidätte toisen paidalle paskantamista hyvänä asiana. Hyhhyh.
.... niin kyllä se mielestäni on minulle osoitettu. :D "te jotkut"
Mutta ilmeisesti tulkitsin viestin väärin ja meillä on pelkästään vaan eri käsitys missä kohtaa käytetään te-sanaa. :D
Tirkka kirjoitti:Piti mennä näin. Koetan saada tuon palautettua samaan muotoon kuin se oli. :blackeye
Ihan oikein sait sen muokattua takaisin! Eipä hätää!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 27 Syys 2013 03:25

RealPlayer kirjoitti:Muutenkaan välittänyt säännöistä...rikkoi sohvalla päiväunikieltoa...
Daisy, kuten Andy, on niin iso stara ettei sen tarvitse piitata säännöistä. Paljonkohan Daisylle on maksettu talossa olosta ja koskakohan päästään näkemään Daisyn päivä...

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 27 Syys 2013 11:19

Ihan uskomattoman sulonen tapaus.En omista 24/7 mut näyttäs ettei noist melkee kukaa ees huomio koko koiraa?Ite olisin tuolla ni leikkisin ja rapsuttelin sitä jatkuvasti :)

Ja meneeks se tosiaan aina Suskin viereen ja seuraa sitä vai nostaako Suski sen aina viereensä istumaan ja ns pitää jatkuvasti vierellä?

Fat Cousin
Uimavalvoja
Viestit: 449
Liittynyt: 11 Loka 2009 10:28

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Fat Cousin » 27 Syys 2013 11:33

Tulee vielä aiheuttamaan ristiriitoja talossa. Täyssiivous joka päivä ei pidemmän päälle tule lisäämään harmoniaa ja iloa asukkaiden kesken. Veikkaan päinvastoin.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Syys 2013 13:40

Parivaljakon vahvempi lenkki ja selkeesti talon viihdyttävimpiä asukkaita, vaikka välillä katoaa kuvista pitkäksikin aikaa ja nukkuu lähes yhtä paljon kuin emäntänsä. Hiljaiseksikin voisi haukkua, mutta kyllähän Daisy on esimerkiksi Saraan verrattuna melkoinen ruuneperi. ;) Nikon paidalle paskominen oli btw hauska källi. Huumorintajuinen piski.

Arvosana: 3
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Nokim » 27 Syys 2013 14:25

Ehdottomasti viisi pojoa. Iloinen ja kiltti asukki, ei kerrassaan mitään negatiivista sanottavaa. Ellei negatiiviseksi sitten lasketa sitä, että alan vähitellen sairastua vakavansorttiseen koirakuumeeseen Daisyn touhuja seuratessani. On meinaan todella mukava koira ja varsin suloinenkin, vaikka pari liikakiloa on kenties päässyt kertymään. Toivoisin, että koosteissa näytettäisiin enemmänkin Daisya, koska se on ainut kiinnostava asukas tällä hetkellä (ehkä Niko Saarisen lisäksi).

Eihän tuo tietenkään mikään maailman sopivin paikka koiralle ole, mutta koska Daisy itse näyttäisi viihtyvän ihan hyvin, eivätkä allergikotkaan ole nähdäkseni mitenkään kummemmin oirehtineet, niin mikäs siinä sitten.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 27 Syys 2013 15:31

PIETRO kirjoitti:Toivottavasti voittaa, olis sopiva päätös tälle kaudelle.
Mitenkähän siltä onnistuu noiden nimeämispisteiden antaminen.
Samat sanat! [smilie=a_teeth.gif] :tu Saisi kyllä voittaa ;)

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja seb » 27 Syys 2013 17:30

Mikä teitä vaivaa, aikuiset? ihmiset fanittaa ylisyötettyä umpimielistä koiraa, joka ei muuta tee kuin kulkee lookalike elukka suussaan. Missä viihdearvo, älkää jaksako!

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja biggis » 27 Syys 2013 17:37

Aleks voisi ajaa tän selkäkarvat. Ihan kauhee pehko.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 27 Syys 2013 18:04

orgasmienkeli kirjoitti:Jos lainaat viestiäni ja kirjoitat siihen tällä tavalla:
Käsittämätöntä että te jotkut vielä pidätte toisen paidalle paskantamista hyvänä asiana. Hyhhyh.
.... niin kyllä se mielestäni on minulle osoitettu. :D "te jotkut"
Mutta ilmeisesti tulkitsin viestin väärin ja meillä on pelkästään vaan eri käsitys missä kohtaa käytetään te-sanaa. :D
Siis tarkoitus oli vastata tuossa kaikille niille jotka pitivät tuota vaatteiden päälle paskantamista hyvänä asiana. Jos sinä pidit sitä hyvänä asiana niin myös sulle mutta jos et niin sitten jollekulle muulle. [smilie=a_tongue.gif]
orgasmienkeli kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Piti mennä näin. Koetan saada tuon palautettua samaan muotoon kuin se oli. :blackeye
Ihan oikein sait sen muokattua takaisin! Eipä hätää!
No hyvä. :tu
Edit: Voisivat laittaa tehtäväksi vuorotellen kaikille asukkaille käyttää tätä vaikka tehtäväalueella lenkillä. Saisi liikuntaa niin koira kuin asukkaatkin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja jokeri » 27 Syys 2013 18:48

Mä en kauheesti koirista tiedä, mut jos paskantaa ympäri lattioita eikä kykene olemaan hetkeäkään ilman omistajaansa, on kai tullut kasvatetuksi aika päin vittua..?

Muuten ei oikein mitään mielipidettä tästä koirata. Miks toisaalta oiskaan? Helvetin väsynyttähän se on tuotannolta roudata koira tonne, mut väsynyttähän se on puhuakin siitä täällä ku jostain asukkaasta.

0 pistettä koiralle ja sen omistajalle.
Cool like Teppo.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Syys 2013 18:53

jokeri kirjoitti:Helvetin väsynyttähän se on tuotannolta roudata koira tonne, mut väsynyttähän se on puhuakin siitä täällä ku jostain asukkaasta.
Tottakai puhutaan asukkaana, koska se on virallisilla sivuillakin asukas.

http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml/daisy/1809721
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Syys 2013 18:58

Sanoisin niin, että helvetin väsyneitä katsojat tähän kauteen jo ovat, jos pipo on niin kireällä ettei koirasta tunnu fiksulta puhua asukkaana, kun se koira siellä kuitenkin on. :D

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Syys 2013 19:00

No mut se ei siltikään ole asukas, koska se ei kilpaile voitosta. Onhan vaihtareillakin ollu SBB:n sivuilla profiilit, vaikka ovat olleet vaa vierailijoita.
That damn fox!

Kuva

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja biggis » 27 Syys 2013 19:01

Niin, jos daisy olisi urospuolinen, niin veikkaisen, että se olisi ainoa asukas talossa, joka pystyy nuolemaan omat munansa.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Daisy-koira

Viesti Kirjoittaja jokeri » 27 Syys 2013 20:17

orgasmienkeli kirjoitti:Sanoisin niin, että helvetin väsyneitä katsojat tähän kauteen jo ovat, jos pipo on niin kireällä ettei koirasta tunnu fiksulta puhua asukkaana, kun se koira siellä kuitenkin on. :D
Mä itse asiassa luulin ensin, että tää koira on se uusi asukas tän omistajan sijaan, joka ei sanonut mulle alkuun yhtään mitään. Ja hieno huomio, että se koira siellä kuitenkin on. Niinhän se näyttää olevan. Ja varmasti teidän on hyvä ja fiksuakin ruotia tän koiran edesottamuksia tuolla talossa. On se vaan niin mielenkiintosta nähdä koira telkkarista. Ajatella, ihan on koira siellä talossa. Ajatelkaa jos sinne menis vielä kissanpentukin. Voi miten söpöä ois kattoa sitäkin telkkarista.
Cool like Teppo.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”